Materiaalman van PEC Zwolle blundert: Die zal wel gezopen hebben gisteren

    Materiaalman van PEC Zwolle blundert: "Die zal wel gezopen hebben gisteren"

    zondag 24 september 2017 om 19:31

    Een blunder bij PEC Zwolle tijdens het competitieduel met VVV-Venlo. Bram van Polen speelde een deel van de tweede helft met het verkeerde rugnummer. De PEC-aanvoerder wijst met de beschuldigende vinger naar de materiaalman.

    Van Polen heeft rugnummer 2 bij PEC Zwolle, maar speelde geruime tijd met het shirt met rugnummer 7, dat toebehoort aan ploeggenoot Youness Mokhtar. "Ik vroeg om een droog shirtje in de rust. Onze materiaalman Jan gaf me blijkbaar nummer 7", lacht hij in gesprek met FOX Sports. "Die zal wel gezopen hebben gisteren, hij zal wel een feestje hebben gehad."

    PEC kwam tegen VVV-Venlo niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Van Polen kan er wel mee leven. "Ik denk niet echt dat we de boel hebben vermaakt voor de kijkers van FOX. Het is warm weer en zij hebben donderdag gespeeld. Je merkte met name in het begin dat je erdoorheen moest. Een beetje loom was het, dat kon je ook wel aan het spel zien."

    Plaats een reactie

    #Keizerout +22443
    zondag 24 september 2017 om 19:35
    Een trainer is zo goed als zijn materiaalman
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26439
    zondag 24 september 2017 om 23:23
    Ik dacht dat ie het gras gemaaid had...
    Vind ik leuk
    Leffe +1051
    zondag 24 september 2017 om 19:38
    Zwolle heeft ook nepgras, maar dit veld daar moest verboden worden, écht slechter dan kunst,Laat de KNVB maar eens eerlijk de TV-gelden verdelen en daarmee de eredivisie-clubs verplichten om gewoon gras te halen en betalen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138682
    zondag 24 september 2017 om 19:41
    ik ook gister dus das niet erg
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6110
    zondag 24 september 2017 om 20:01
    Alsof het zo belangrijk is

    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 20:23
    Ik weet niet wat de reglementen zijn. Als hij een gele kaart had gekregen en de scheids schreef Mohktar's nummer op, zou hij dan die gele kaart krijgen?
    En mag een scheids een speler eruit sturen met het verkeerde shirt, om het te wisselen, geen rood uiteraard :). Dat scheelt toch misschien 5 minuten spelen met 10 man, wat zeker wel belangrijk kan zijn.

    Tja dacht er aan toen ik jou comment las, dus zeg het dan ook maar.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6110
    zondag 24 september 2017 om 20:26
    Ik weet het ook niet precies maar het lijkt een beetje van een mug een olifant maken

    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 20:31
    Ja daar heb je wel gelijk in, maar wilde toch zeggen dat het wel belangrijk 'kan' zijn, omdat jij aangaf dat dat niet zo is.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 20:27
    Deze wedstrijd dient overgespeeld te worden vanwege een arbitrale dwaling.
    Vind ik leuk
    Fabio AC +725
    maandag 25 september 2017 om 07:57
    Wat een non-nieuws: nietszeggende info uit de mond van de nietszeggende aanvoerder van een nietszeggend plastic boeren provincieclubje. Negeren die gast.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Materiaalman van PEC Zwolle blundert: "Die zal wel gezopen hebben gisteren"