Materiaalman van PEC Zwolle blundert: Die zal wel gezopen hebben gisteren

Materiaalman van PEC Zwolle blundert: "Die zal wel gezopen hebben gisteren"

zondag 24 september 2017 om 19:31

Een blunder bij PEC Zwolle tijdens het competitieduel met VVV-Venlo. Bram van Polen speelde een deel van de tweede helft met het verkeerde rugnummer. De PEC-aanvoerder wijst met de beschuldigende vinger naar de materiaalman.

Van Polen heeft rugnummer 2 bij PEC Zwolle, maar speelde geruime tijd met het shirt met rugnummer 7, dat toebehoort aan ploeggenoot Youness Mokhtar. "Ik vroeg om een droog shirtje in de rust. Onze materiaalman Jan gaf me blijkbaar nummer 7", lacht hij in gesprek met FOX Sports. "Die zal wel gezopen hebben gisteren, hij zal wel een feestje hebben gehad."

PEC kwam tegen VVV-Venlo niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Van Polen kan er wel mee leven. "Ik denk niet echt dat we de boel hebben vermaakt voor de kijkers van FOX. Het is warm weer en zij hebben donderdag gespeeld. Je merkte met name in het begin dat je erdoorheen moest. Een beetje loom was het, dat kon je ook wel aan het spel zien."

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 19:35
Een trainer is zo goed als zijn materiaalman
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:37
Wie is dat bij Ajax eigenlijk?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:40
Marcel Keizer.. oh, materiaalman? :p
Google zegt Fred Schijffers.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:43
Feyenoord heeft een oud speler een baantje gegeven, die in het slop geraakte.
Carlo de Leeuw. Leuke speler wel.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:46
Dat vind ik een leuk systeem. Bayern doet dat ook.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:52
En Gyan maar laten zwoegen in de haven.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:55
VdKorput ook.
Vind ik leuk
Gozert +2403
zondag 24 september 2017 om 19:58
Is misschien wel wat voor Bergkamp, promotie maken tot materiaalman.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:23
Ik dacht dat ie het gras gemaaid had...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:36
Dat was het ... het was te mooi weer. En van de week ook al een keer gespeeld.

Een vrij logisch weekend dus.
Vind ik leuk
Leffe +970
zondag 24 september 2017 om 19:38
Zwolle heeft ook nepgras, maar dit veld daar moest verboden worden, écht slechter dan kunst,Laat de KNVB maar eens eerlijk de TV-gelden verdelen en daarmee de eredivisie-clubs verplichten om gewoon gras te halen en betalen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:41
ik ook gister dus das niet erg
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:45
Jij haalde zeker de volle glazen op ... zoals een goede materiaalman altijd doet.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:46
sterker nog ik deed het liggend
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:48
Was je opper materiaalman? Deelde je de lakens ... uit?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:57
ik kon de lakens vanochtend wel rechtop in de hoek zetten........
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:55
Heb je er in ieder geval nog plezier van gehad.

Bij mij was vandaag weer eens de CV ketel lek. Weer op zondag. En weer als Feyenoord verliest. Weer een paar uur bezig geweest op zo'n kolere zondag.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:57
je hebt toch wel naar die voetballes van die van ons gekeken mag ik hopen?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:02
Nee. Het water liep bijna naar beneden. Haha.

Ik kijk vannacht nog wel ff.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:04
omhoog lopend water word ook moeilijk.....

ja ik weet het ik ben ontzettend melig dit weekend , weet ook niet hoe het komt.......
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:09
Ach ... geniet maar van zo'n weekend. Soms komen zulke weekenden maar 1 keer per seizoen voor.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:10
soms wel ja volgend weekend
psv w2
az feijenoord en heerenveen ajax
Nou weet je het nooit in de eredivisie maar ik ga voor nog zo n weekend fun
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:16
Dat dacht ik dit weekend ook
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:25
Het was een natte nacht.... of had je gruwelijk in je bed liggen schijten ;-))
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:27
Haha nee hoor heb ginne skrik alles werkt nog prima maar de nacht was wel erg vochtig....
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:01
Alsof het zo belangrijk is

Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:23
Ik weet niet wat de reglementen zijn. Als hij een gele kaart had gekregen en de scheids schreef Mohktar's nummer op, zou hij dan die gele kaart krijgen?
En mag een scheids een speler eruit sturen met het verkeerde shirt, om het te wisselen, geen rood uiteraard :). Dat scheelt toch misschien 5 minuten spelen met 10 man, wat zeker wel belangrijk kan zijn.

Tja dacht er aan toen ik jou comment las, dus zeg het dan ook maar.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:26
Ik weet het ook niet precies maar het lijkt een beetje van een mug een olifant maken

Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:31
Ja daar heb je wel gelijk in, maar wilde toch zeggen dat het wel belangrijk 'kan' zijn, omdat jij aangaf dat dat niet zo is.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:32
Dubbele rugnrs. is verboden. Verleden week liep er eentje zonder rugnr.
Dat past wel bij deze amateurclubs in deze amateurdivisie.
Dat is de taak vd 4e man trouwens. Nog zo'n amateur.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 20:33]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:36
Oke, dus de club of speler worden niet verantwoordelijk gehouden. Dan weten we dat ook weer!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:50
Uiteindelijk bepaald de 4e man de spelregels. Door rood rijden mag ook best wel.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:27
Deze wedstrijd dient overgespeeld te worden vanwege een arbitrale dwaling.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 07:57
Wat een non-nieuws: nietszeggende info uit de mond van de nietszeggende aanvoerder van een nietszeggend plastic boeren provincieclubje. Negeren die gast.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Materiaalman van PEC Zwolle blundert: "Die zal wel gezopen hebben gisteren"