Ajax krijgt volle laag van eigen fans na 'lullig' Serero-afscheid: 'Schaamteloos!'

Ajax krijgt volle laag van eigen fans na 'lullig' Serero-afscheid: 'Schaamteloos!'

zondag 24 september 2017 om 20:56

Een groot aantal Ajax-fans vindt het schandalig hoe er zondag afscheid is genomen van Thulani Serero. Dat blijkt wel uit de reacties op een foto die op het Twitter-account van de Amsterdamse topclub verscheen. 

Serero (27) stond tussen 2011 en 2017 onder contract bij Ajax. Afgelopen zomer verkaste hij transfervrij naar Vitesse. Zondag speelden Ajax en Vitesse tegen elkaar. Na afloop kreeg Serero in de catacomben een presentje van assistent-trainer Hennie Spijkerman. De supporters van Ajax vinden dat niet sjiek. 

'Jarenlang veel toegevoegd, schandalig behandeld en alsnog nooit klagen.Verdient zo'n jongen niet een mooier afscheid dan een lullig fotootje?', schrijft iemand. '6 jr onder contract, 88 wedstrijden gespeeld en dan wacht je met afscheid nemen tot ie met zijn nieuwe club naar je toe komt. Schande!', voegt een andere Ajacied daar aan toe. 

Een andere reactie: 'Schaamteloos! Sterkdragers als Serero verdienen een podium voor afscheid. Bij zijn wissel ook een laf applausje. Ongelofelijk!'

Plaats een reactie

jaja_PSV +19817
zondag 24 september 2017 om 20:59
Tja kille club.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:00
Jullie hebben niet eens afscheid genomen van Serero
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:00
Nee, een warme...
Vind ik leuk
036 +2840
zondag 24 september 2017 om 21:40
Dat jij hierin meegaat Barry?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:20
Bij jullie weten ze niet eens de namen van de spelers/trainers waar afscheid van genomen wordt.
Vind ik leuk
robery +2705
maandag 25 september 2017 om 05:30
Je spreekt in meervoud... Wie dan allemaal? Of doel je op die ene verspreking een decenium geleden? Dan heb je wel een enorme afgunst naar een club toe als je dat nog weet. Chapeau, wist niet dat het erger kon.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:22
Lekker meelullen met wat anderen zeggen.
Altijd weer van die standaard praatjes als:
"Arrogant"
"Kille club"
"Successupporters"
Lekker makkelijk lullen allemaal, maar wat weet er nou echt van af? Helemaal niks ;-)

En volgens mij krijgt Serero later dit seizoen nog een afscheid bij Ajax, aangezien het vandaag voor Davy was en daarnaast moest Serero gewoon tegen Ajax voetballen vandaag dus beetje raar om een groot afscheid te houden voor iemand die in de basis staat van de tegenstander.
Vind ik leuk
LFC16 +312
zondag 24 september 2017 om 22:07
Ik denk niet dat Serero daar nog op zit te wachten..
Vind ik leuk
3ismo +2935
zondag 24 september 2017 om 23:31
jij bent serrero niet om daar over te oordelen!
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 24 september 2017 om 22:13
Als dit waar is wat je zegt dan had er helemaal geen foto gemaakt moeten worden van serero met een Ajax beeld.. want dit zegt voor mij al genoeg.. via de achter deur. Niets nog een afscheid later in het seizoen... Als dat gebeurd neem ik mijn woorden terug.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:21
Ach en wat maakt het eigenlijk ook uit?
Ik kan een hele lijst met spelers opnoemen die ook geen afscheid hebben gekregen zoals Klaassen dat wel heeft gekregen vandaag.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 24 september 2017 om 22:58
Dat is de fout die jij maakt.. wat maakt het uit.. het maakt heel veel uit als je de ene wel zo n afscheid geeft met vuurwerk en al en de andere achter de schermen een foto laat maken met een beeld van de ikea..

En kom aub niet met status gelul want dat ken ik niet.. of je maakte helemaal geen foto met serero en je prikt een datum later in het seizoen. Of je doet het niet.. als milik die net 2 jaar dat bij Ajax zat een afscheid krijgt dan moet serero die toch 5jaar bij Ajax zat een betere afscheid dan dit krijgen... en zoek geen excuus. Met je dan kan ik nog meer mensen noemen die ook geen afscheid kregen.. want dan is het goed te praten?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:40
Zo bedoel ik het ook niet, probeer meer aan te geven dat er nu een hoop ophef is over Serero terwijl dit in het verleden al veel vaker is gebeurt.
Dus waarom trekt nu wel ineens iedereen zn bek open.

Ben het overigens 100% met je eens dat ze dit helemaal verkeerd hebben aangepakt vandaag.
Vind ik leuk
robery +2705
maandag 25 september 2017 om 05:33
Goede reactie. Kunnen we met z'n allen hier nu weer normaal doen?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:14
Dan hadden ze het ook aan 't eind van de wedstrijd kunnen doen bijvoorbeeld en pak je 2 vliegen in 1 klap. Oftewel serero heeft ondanks zijn 6/7 jaar geen waardige afscheid verdient
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 22:42
Zo kinderachtig dit weer.
De trolletje wachten echt om zulke dingen te kunnen zeggen ..

Situatie Nouri, hebben we wel gezien wat voor warme club het is.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:23
Jullie gunden gisteren Labyad anders ook geen blik waardig.
Geen Philips spaarlampje met de tekst "bedankt" ofzo.
Nee, echt een warme club dat PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 12:44
en dat weet jij want..... je weet niets brabanders zijn net belgen geef ze een pintje en alles is in orde
Vind ik leuk
Bizzy +8587
zondag 24 september 2017 om 21:00
Mocht vast van Bergkamp niet.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12671
zondag 24 september 2017 om 21:52
Hier moet je echt is mee kappen dit is echt heel irritant. Dit ga ik vanaf nu rapporteren deze onzin... Jij weet helemaal niet wat er speelt maar praat gewoon iedereen na.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:01
Hahaha vervelend weekend he!
Vind ik leuk
Sil Meijer +12671
zondag 24 september 2017 om 22:03
Tottenham heeft gewonnen!
Vind ik leuk
Senn +3526
zondag 24 september 2017 om 22:16
En ajax?
Vind ik leuk
Sil Meijer +12671
zondag 24 september 2017 om 22:21
Ik heb er nog niks over gezegd hier maar dit weekend is mij een ding hee, erg opgevallen in Nederland wat hier heel fout gaat. Feyenoord verliest THUIS met 0-2 van NAC, Utrechts verliest THUIS met 1-7(!) van PSV, Ajax verliest THUIS met 1-2 van Vitesse en AZ verliest THUIS met 0-2 van Excelsior. Dit zou bij Liverpool of Dortmund nooit gebeuren. Onze negatieve Nederlanders mogen we het aanrekenen. We hadden niet zo moeten zuchten en steunen maar gewoon moeten roep WZAWZDB!!!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:04
Maar wij hebben gewonnen, WZDHWZDB ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:01
Haha serero denkt bij zichzelf : deze 1-2 hadden jullie nog tegoed
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:08
Haha...grappig :(
Vind ik leuk
RDB2402 +3135
zondag 24 september 2017 om 21:44
Ja, moest er wel om lachen, wat een dramatische start van Ajax .. niet een noemenswaardig team tegen gehad, en al zoveel punten verloren, geen team, geen visie .. elke week beroerder voetballen ! Psv heeft een zwaar moeilijk programma gehad met AZ, Heerenveen, Feyenoord, en Utrecht en staan fier bovenaan !
Vind ik leuk
migiel +179
zondag 24 september 2017 om 21:02
is dit niet een taak van Smergkamp?
Vind ik leuk
Sil Meijer +12671
zondag 24 september 2017 om 21:58
Bergkamp is aanvallers trainer en een onschuldige aanvallers trainer. Je weet helemaal nergens van en praat iedereen na.
Vind ik leuk
migiel +179
zondag 24 september 2017 om 22:02
LORRE
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:05
Was jij er wel bij dan Sil? Hahaha :D
Vind ik leuk
Sil Meijer +12671
maandag 25 september 2017 om 14:06
Nee maar een vriend van mij kent de familie van Bergkamp heel goed. Bergkamp is een hele sympathieke man.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:38
Dat zegt niks Sil.....
Vind ik leuk
Recycle +1810
zondag 24 september 2017 om 21:02
Foei!
Vind ik leuk
Dicky +6461
zondag 24 september 2017 om 21:04
Over het algemeen neemt deze club altijd wel netjes afscheid van zijn spelers. Vreemd dat dit nu niet gebeurd is.
Vind ik leuk
Richard020 +10168
zondag 24 september 2017 om 21:07
Dat gebeurt ook op 14 december!
Vind ik leuk
Dicky +6461
zondag 24 september 2017 om 21:16
Oké, waarom dan pas? En waarom is er dan zoveel commentaar?
Vind ik leuk
Richard020 +10168
zondag 24 september 2017 om 21:19
Geen idee waarom dat commentaar, vergeet niet dat het vaak maar iemand van de administratie is wat dat soort Twitter berichten snel plaatst.

Je kan morgen gewoon naar de Arena bellen en je hoort gewoon dat zijn afscheid 14 december is. Serero speelde vandaag tegen Ajax, de rust is niet voor niks, wat had ie dan moeten doen, geen rust nemen en op het veld blijven staan?

Serero was gewoon geliefd bij de supporters en zijn afscheid krijgt hij ook gewoon!
Vind ik leuk
Dicky +6461
zondag 24 september 2017 om 21:31
Keurig besluit van de club. Jammer dat dit kennelijk niet bij de achterban bekend was.
Vind ik leuk
Richard020 +10168
zondag 24 september 2017 om 21:40
Misschien omdat een groot deel van de " achterban " minder van Ajax weet dan ze beweren?

Niet iedere " Ajacied " is een Ajacied.
Vind ik leuk
Senn +3526
zondag 24 september 2017 om 22:19
Wanneer is het afscheid?
Vind ik leuk
robery +2705
maandag 25 september 2017 om 05:35
Jij bent de naam ajacied anders ook niet waard. Jij bent gewoon een trol. Vreselijk dat jij nog hier wordt getolereerd.
Vind ik leuk
Pinda +57
zondag 24 september 2017 om 21:07
nu de keizer en de rest van het bestuur en technische hart oprotten. En dan een oude bos bloemen meegeven. Triest voor die jongen. Schaam me als ajacied
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:07
Dit is niet mijn Ajax.

Verschrikkelijk.

Werkelijk alles doen ze fout.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:08
Eens hor, maar Serrero krijg ander moment zijn afscheid. Dit was niet zijn afscheid.

Maar goed. Hadden ze natuur;ijk tegelijk met Klaassen moeten doen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:07
Dit was helemaal niet het afscheid van Serrero...
Heerlijk dat slappe gelul.

Al had ie gewoon bij Ajax moeten spelen. Afgelopen 2-3 jaar prima als cvm kunnen spelen in de basis.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:08
Lekker bezig daar
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:08
Diep diep en diep triest hoe zij deze voorbeeld prof behandeld hebben zeg. Schaam mij diep als Ajacied.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:08
Kansloos
Vind ik leuk
HansVites +2210
zondag 24 september 2017 om 21:09
Dat geeft maar weer eens aan wat een arrogante kouwe kak club dat Ajax is geen wonder dat op een paar teletekst supporters na die club niet populair is in Nederland.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:11
Weinig respectvol. Hij verdient gewoon een fatsoenlijk afscheid.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 21:14]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:13
Warm clubke dat Abcoude N.
Vind ik leuk
Richard020 +10168
zondag 24 september 2017 om 21:16
Voor iedereen dan maar Serero krijgt zijn afscheid op 14 december!

Zo simpel weer om Ajax meteen weer uit te maken voor kille club.

Simpelheid siert de mens zeggen ze, bij velen hier siert simpelheid niet, het laat zien wat voor een dom volk er rondloopt op de site.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:29
Nadenken is voor ongetalenteerde primeurpassanten hersengymnastiek.
Vind ik leuk
036 +2840
zondag 24 september 2017 om 21:58
Dat u dit soort mooie spinsels schrijft op zo'n hersenloze site vind ik heel apart.
Vind ik leuk
mablo46 +527
dinsdag 26 september 2017 om 20:01
ik zit hier ook meestal als ik wat alcohol op heb, dat zie je aan mijn reacties ;)

Vind ik leuk
Degraaf +10285
zondag 24 september 2017 om 21:55
Ach Richard de meeste zijn nog te dom om goed te lezen en spugen alleen maar onzin uit. Gewoon niet verder op reageren, ze zetten zichzelf compleet voor lul.
Vind ik leuk
AFC +3749
zondag 24 september 2017 om 21:18
Dit valt me wel vies tegen... Verdient alle respect deze man..

Ik zie inmiddels dat hij wel een afscheid krijgt... niet elke speler die even langskomt verdiend het maar serero zeker wel.. op n manier zoals alleen bij Ajax kan
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 21:29]
Vind ik leuk
feyeniels +17878
zondag 24 september 2017 om 21:19
Raar dat ze hem niet gewoon een afscheid hebben gegeven zoals Klaassen dit ook kreeg. Hij speelt gewoon nog in Nederland, dus dan zal er best wel eens een dag zijn dat Ajax speelt en Vitesse vrij is. Lijkt me niet zo heel moeilijk om te regelen...
Vind ik leuk
Richard020 +10168
zondag 24 september 2017 om 21:21
Ook voor jouw dan hij krijgt zijn AFSCHEID op 14 december!
Vind ik leuk
feyeniels +17878
zondag 24 september 2017 om 22:30
Oke, dat wist ik niet en staat volgens mij ook niet in het artikel.
Maar dan heb ik niks gezegd en is het netjes van Ajax dat hij tenminste een afscheid krijt. Zo hoort het als je zo lang bij een club speelt!
Vind ik leuk
Senn +3526
zondag 24 september 2017 om 22:31
17x gepost. Gaat het met je
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:20
Het rammelt bij Ajax aan alle kanten, bestuurlijk, op trainers gebied en het elftal is al helemaal hopeloos, alle aankopen staan er niet in buiten Huntelaar.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:22
Zeker in z'n handen gedrukt in het voorbij gaan. En dan die foto Spijkerman als een boer met kiespijn ga je vreselijk schamen.

Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:24
"deze had hij nog te goed..."

Kille club, slechte verliezers, arrogantie - sneu is het wel.
Vind ik leuk
Teo Smith +13796
zondag 24 september 2017 om 21:24
Deze had hij nog te goed haha. Het is een eer voor serero om naast spijkermannetje te staan.
Zielig van hun kant hoor echt zielig.
Die jongen heeft een hele poos niet gespeeld mocht niet weg zat nooit te morren. Mooi voor hem dat hij als winaar van het veld stapt.
Vind ik leuk
Lord +26
zondag 24 september 2017 om 21:25
En dat terwijl Thu het hele middenveld van Ajax overliep!
Vind ik leuk
mcmodd +12084
zondag 24 september 2017 om 21:27
Wat scheelt dit Ajax toch? Natuurlijk, afscheid nemen van een speler hoort niet tot de corebusiness van een voetbalclub, maar gebrek aan respect is direct verwijtbaar. In dit geval is Ajax toch weer de beste: het best in respectloos handelen naar een heel verdienstelijk oudspeler toe.

Als de club overweegt toch excuses naar de fans te maken vanwege een wanvertoning, doe dan maar voor twee wanvertoningen.

Neem een voorbeeld aan FC Utrecht. Met een fixe achterstand voor Utrecht in petto kwam bij PSV Bartje Ramselaar, exspeler van FC Utrecht binnen de lijnen. Hij werd met veel respect en een staande ovatie door het hele stadion onthaald.
Zo kan het ook.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 21:30]
Vind ik leuk
Richard020 +10168
zondag 24 september 2017 om 21:30
Ik hoop dat jullie die nu allemaal commentaar hebben ook de ballen tonen om 14 december sorry te zeggen omdat Serero dan zijn afscheid heeft gekregen!
Vind ik leuk
Quareck +3355
zondag 24 september 2017 om 21:49
Snap je nou echt niet dat ze gewoon lopen te fucken? Alsof het iemand iets interesseert of deze derderangs voetballer een bosje bloemen krijgt of niet.. kille club trouwens, dat Ajax :)
Vind ik leuk
Degraaf +10285
zondag 24 september 2017 om 21:57
Daar zijn ze nu net te stom voor, 14 december ligt voor de meeste hier te ver in de toekomst.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:06
Ik reik jou de suggestie aan geen al te hoge verwachtingen te koesteren van cognitieve vlieggewichten.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:36
Niet zo'n warme actie van de warme club Ajax..
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 22:57
Hij krijgt 14 Dec zijn officiële afscheid maar meteen iedereen weer kille club zeggen, ja erg kil he hoe heel Ajax met de situatie Nouri omging voor heel zijn fam.. nou wat is het toch geen warme club..

Beetje kuddedieren gedrag, maatje Maarten Kroon top Utrechter God hebben zijn ziel, die moest ook niks van dat kudde gedrag hebben, hij had zijn eigen redenen maar was wars voor al dat kudde gedrag, in deze topic zie je dat ook, kudde gedrag ten top..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:05
Ongelooflijk schofterig om deze voorbeeldige prof zo af te schepen!
En dan ook nog door opperlul Spijkerhol!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:08
Dat lijkt me strafbaar als je in de tunnel een foto van spijkerman in je handen gedrukt krijgt.
Vind ik leuk
1892 +7023
zondag 24 september 2017 om 22:10
Heel tevreden met Serero ,wel erg blessure gevoelig.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:10
Blij dat ze hem naar Vitesse hebben laten gaan, maar zo'n armoedig afscheid, AJAX ga je schamen !!!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 22:12]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:24
Had sowieso een waardig afscheid moeten krijgen en niet als die op bezoek komt met z’n nieuwe club. Dan hou je het in iedergeval gescheiden en had je dit prima in het begin van het seizoen kunnen doen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:29
Koude club in een betonnen bak.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 22:53
Sneu menneke hij krijgt 14 December zijn officiële afscheid. Wist je zeker niet hè nee meteen weer iets aangrijpen om Ajax te beledigen...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:56
Ik wist niet waar het om ging, ik reageerde gewoon op jouw club.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 23:00
Precies, geef je het toe dat je hier alleen maar bent om Ajax te beledigen enz... Sneu menneke jij.
Vind ik leuk
mablo46 +527
dinsdag 26 september 2017 om 20:04
Heb niets tegen je maar ik snap werkelijk niet waarom je overal zo serieus op in gaat? Hoe oud ben je?
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 22:45
De trolletje weer heel snel met hun beledigen naar Ajax, kille club bla bla
Ga jullie schamen idioten, situatie Nouri hebben we wel gezien wat voor betrokken warme club het is. Jullie zijn allemaal erg droevig. Kuddedieren met geen eigen mening, jullie zijn allemaal kil en niet Ajax.

Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:58
Dit is niet netjes, zeker schaamteloos.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 22:59
14 December krijgt hij zijn officiële afscheid, dit niet zijn officiële afscheid maar die van Klaassen.
Vind ik leuk
daaheej +534
zondag 24 september 2017 om 23:00
helemaal eens met iedereen die het zegt. echt de beste speler die je kan hebben in je club. NOOIT zeiken terwijl die gewoon slecht werd behandeld
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:22
Ramselaar kreeg bij Utrecht wel applaus toen hij het veld in kwam. Zo kan en hoort het.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:54
Snap ik als je met 1-4 achter staat.
Denk dat bij een andere stand het publiek wat minder enthousiast was geweest.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:14
Niet bij Utrecht. Daar tonen ze respect.
Dat jij het koppelt aan een stand in de wedstrijd zegt veel over hoe je zelf denkt.
Net als veel Ajacieden blijkbaar.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:35
shit man het was zo koud in dat
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:40
Dus sommige Ajacieden hebben wel een hart
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:41
Ik denk dan ook dat zelfs Kramer een groter afscheid gaat krijgen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:45
Hopelijk zit Thulani heerlijk op zijn plek bij Vitesse. Kan hij zich mooi even bewijzen ! Hij speelt in een prima team. Dus een prijsje pakken is leuk voor hem!!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:42
Belachelijk, Serero heeft zijn waarde gehad altijd zijn stinkende best gedaan, nooit geklaagd en dan dit
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:52
14 December is het afscheidt van Serero !

Is het nu zo moeilijk om te lezen cq google te gebruiken.
En VP wat een titel, de urine druipt eraf.
Vind ik leuk
Ray01 +57
maandag 25 september 2017 om 01:52
SCHANDE AJAX !!!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 04:31
Een beeldje uit de fanshop echt erg..
Vind ik leuk
robery +2705
maandag 25 september 2017 om 04:34
Ongelooflijk de reacties hier. Om je kapot te schamen idioten.
Vind ik leuk
rolo8679 +1135
maandag 25 september 2017 om 06:59
Serero neemt zijn eigen cadeau wel mee terug naar Arnhem. Drie lekkere punten op zak.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2134
maandag 25 september 2017 om 06:59
Ze hadden hem nooit moeten laten gaan.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:39
Helemaal eens! Zo ga je niet met een speler om die echt iets heeft toegevoeg, schandalig! Als een speler die alleen in de jupilerleague leuke dingen heeft laten zien een herseninfarct krijgt buitelen ze in Amsterdam over elkaar heen en roepen ze dat saamhorigheid zo belangrijk is. En begrijp me goed: dat is ook zo! Maar fatsoenlijk afscheid nemen van een rood witte strijder is er niet bij, echt teleurstellend!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 09:07
Stop sowieso met dat afscheid nemen. Ze kiezen voor een andere club of worden ontslagen thats it. Succes met je nieuwe baan bij club B. Het salris is de beloning geweest voor het werk wat ze moeten uitvoeren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax krijgt volle laag van eigen fans na 'lullig' Serero-afscheid: 'Schaamteloos!'