'Er was interesse, Feyenoord kon meer dan een miljoen euro voor Nelom krijgen'

'Er was interesse, Feyenoord kon meer dan een miljoen euro voor Nelom krijgen'

zondag 24 september 2017 om 21:39

Feyenoord-back Miquel Nelom had afgelopen zomer de mogelijkheid om te vertrekken bij Feyenoord. Clubwatcher Mikos Gouka zei dat zondag bij RTV Rijnmond. Nelom had zelf wel oren naar een transfer, maar de Rotterdamse clubleiding blokkeerde een exit. 

"Ik weet dat Nelom afgelopen zomer wilde vertrekken", aldus Gouka, journalist van het Algemeen Dagblad. "Maar Feyenoord heeft gezegd dat hij niet weg mocht. Er was interesse en ze konden meer dan een miljoen euro voor hem krijgen. Alleen: Lucas Woudenberg was al verkocht. Feyenoord wilde Nelom daarom niet laten gaan."

"Ik wil niet op de stoel van Martin van Geel gaan zitten, maar vind maar eens een tweede linksback die beter is dan Nelom", vervolgt hij. "Veel mensen zullen na zaterdag zeggen dat er in de Eredivisie zeventien betere backs rondlopen, maar hij heeft wel al meer dan 150 Eredivisie-wedstrijden gespeeld. Het is nog niet zo eenvoudig om een tweede linksback te halen die je makkelijk kan inzetten."

Nelom stond zaterdag in de basis tijdens het duel tussen Feyenoord en NAC Breda (0-2). Ridgeciano Haps, de beoogde eerste linksback van de regerend kampioen, kampt met een blessure. 

Plaats een reactie

slaski +1701
zondag 24 september 2017 om 21:46
v. Drongelen ?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:48
Haps leek en lijkt mij nog steeds een betere en meer ervaren vervanger van Kongolo.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:49
Van Drongelen heeft denk ik wel meer talent.
Maar gezien Van Geels selectiebeleid snap ik dat hij voor Haps is gegaan. Ik vond zes miljoen trouwens wel duur
Vind ik leuk
joedelie +1929
zondag 24 september 2017 om 22:03
Zonder Haps doet AZ het niet veel slechter dan feyenoord..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:12
Klopt, maar als Van Geel Ouwejan had gehaald had ik dat wel een flinke gok gevonden :p
Vind ik leuk
slaski +1701
zondag 24 september 2017 om 21:51
Ja,maar nu gaat het over een vervanger van Nelom volgens mij.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:54
Nee ... Dat Nelom zijn nivo te laag is. Maar dat is bij PSV en Ajax ook zo. Het zijn er gewoon teveel op 1 moment.
En t loopt al niet.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 21:54]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:41
Haps is ook de vervanger van Kongolo ,maar als hij geblesseerd is speelt Nelom....meneer Hup Wim Jansen....
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 14:42]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:53
Dijks is toch ook een vervanger van ...? En de vervanger bij PSV zal ook wel slechter zijn, dan degene die speelt. Anders stelt Cocu die wel op.

Zo bedoelde ik het dus.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:46
Méér dan een miljoen? Ik ben wel benieuwd welke extreem rijke club dat is geweest.
Vind ik leuk
Jordanees +8194
maandag 25 september 2017 om 03:04
Jong Ajax. ;)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 13:44
Ik weet niet. Iets zegt me dat 'ie een talent in de weg gaat lopen
Vind ik leuk
Aal +14023
zondag 24 september 2017 om 21:46
Nelom voor 1 miljoen euro??
Ik zou t nog bijbetalen als ie maar ging....
Vind ik leuk
Dicky +4558
zondag 24 september 2017 om 21:50
Ja Aal, maar Vitesse heeft ook de plank mis geslagen wat betreft Büttner en PSV. Faye is nu al beter. Soms is het moeilijk inschatten.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:46
Feyenoord heeft 4 spelers zien vertrekken en heeft er 5 voor terug. Waarbij Larsson en Amrabat wisselspelers zijn tegenover vorig jaar Kuyt.
1 extra versterking op de bank dus maar.
Vind ik leuk
Dicky +4558
zondag 24 september 2017 om 21:48
Dan koop je een railrunnertje en geef je hem een hand lijkt mij.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:49
Meer is ie ook nie wáard
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 21:50
Lol verkeerde weg
Vind ik leuk
Teo Smith +12427
zondag 24 september 2017 om 21:50
Houden tot zijn pensioen. "Wereldtopper".
Ach als back-up is hij oke.
Beter dan tim de cler vroeger.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:52
4 spelers moeten missen is gewoon teveel voor dit Feyenoord. En vooral ... allemaal bepalende spelers.
Vind ik leuk
Nuance +1271
zondag 24 september 2017 om 22:03
Haps, Nieuwkoop, Toornstra, Berghuis en Jörgensen miste je tegen NAC. Dat zijn er 5. Het was helemaal niet de bedoeling dat Diks zo veel zou spelen. En Kramer al helemaal niet.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:09
Idd. Ik bedoelde 4 posities. Als ik Toornstra en Amrabat normaal gesproken, dan ongeveer van een gelijk nivo mag vinden. En dat betwijfel ik ook wel een beetje. Maar vooruit.
Vind ik leuk
Nuance +1271
zondag 24 september 2017 om 22:12
Toornstra heeft veel meer scorend vermogen dan Amrabat. Die moet dan ook rechtsback totdat Nieuwkoop terug is. Een Utrechtsupporter zei dat Amrabat fysiek sterk is, maar nooit scoort. En dat klopt: 1 goal in 52 wedstrijden. Toornstra had er vorig seizoen alleen al 15 in liggen.
Vind ik leuk
djk1 +186
zondag 24 september 2017 om 21:53
Dumfries had je voor 7 ton kunnen ophslen. Heeft nu al meer assists gegeven dan Nelom in zijn beste seizoen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:56
Nu is alles makkelijk. Voor t seizoen vond 70% dat van Geel t goed gedaan had.
Dit is ook een beetje pech. En soms is dat moeilijk om dat gewoon te accepteren. En Berghuis een domme actie.
Vind ik leuk
djk1 +186
zondag 24 september 2017 om 22:13
Nelom hadden ze 3 jaar geleden al moeten laten gaan omdat toen al duidelijk was dat hij zijn plafond bereikt had en zwaar tekort komt. Woudenberg had vorig jaar veel meer speeltijd moeten krijgen omdat hij nog jong is en beter kan worden. En die Diks is helemaal schandalig zwak, gaat aanvallend niks van uit en stond te dromen bij de 0-1. Totaal ongeschikt voir Feyenoord. En Kramer past gewoon niet in de basis, heeft alleen waarde als pinchhitter. En Amrabat als vervanger van Toornstra is ook een lachertje kwa scorend vermogen. Dat Bilal de voorkeur kreeg boven Larsson was ook weer een blunder van Gio.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:18
Ik vind dat ook. Een talent moet na drie jaar weg als hij niet meer beter word. En bij Nelom is dit al jaren zo. Hij staat een talent in de weg. En Diks doet dat ook nu.
Hopelijk ziet Gio dit nu ook in.
Vind ik leuk
Nuance +1271
zondag 24 september 2017 om 22:20
Eventueel zou van Beek ook rechtsback kunnen spelen. Beter hij dan een huurling.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:22
Ja idd. Dat was een rechtsback. Maar van Geel wist niet hoe lang dat ging duren met hem.
Vind ik leuk
Nuance +1271
zondag 24 september 2017 om 22:25
In principe speelt Sven centraal, maar ik heb hem een paar keer als back zien spelen en dat deed hij goed. Hij is hard en snel, goeie tackel ook. Een echte verdediger. Met als pluspunt dat je als back niet zo snel in je eigen goal schiet...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:30
Hou je op.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:37
hehe :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:59
Wie was er geïnteresseerd in Nelom dan?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:02
Goeie vraag. Nelom zei zelf voor t seizoen dat hij naar t buitenland wilde. Maar ja ... Als alleen 2e divisies geïnteresseerd zijn.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:06
Een miljoentje is al 2 kunstgrasvelden. :~)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:19
Zou t? Bij de Praxis kost t vlgs mij 40 euro per vierkante meter.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:09
Ach. Tuurlijk is nelom niet de beste maar vind er idd een betere tweede. En dan moet je niet alleen naar technische vaardigheden kijken. Nelom zit er al 7 jaar, normaal gesproken altijd tweede keus maar je hoort hem nooit maar dan ook nooit klagen. En zo'n persoon zal je echt niet snel vinden. Ja de helft kijkt het een half jaar of een jaar aan maar dan gaan ze al langzaam aan 'zeiken' dat ze meer speeltijd nodig hebben blabla.
Vind ik leuk
Teo Smith +12427
zondag 24 september 2017 om 22:14
Espanyol wou hem volgens mij :).
Vind ik leuk
AFC +3786
zondag 24 september 2017 om 22:17
Als je contact met fey heb om Nelom over te nemen en fey zegt nee, dan komt t niet eens tot een bod.. Maar deze fey watcher kan je niet meer serieus nemen.. " vind maar een linksback die je er makkelijk in kan zetten" .. Alsof Nelom ze wedstrijdjes makkelijk speelt
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:22
Feyenoord met Nelom is vele malen slechter dan een “andere” linksback. Haps sowieso 1, maar ze hadden Woudenberg niet moeten verkopen. Woudenberg in de verhuur, Nelom verkopen en zelf voor 2de plek een linksback huren.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:23
Backs kopen vind ik sowieso erg zwak.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:28
Haps vindt ik voor Feyenoord een aanwinst. Een Nelom, een Dijks en een Brenet bij de topclubs zijn matige voetballers. Een Nelom wordt niet beter meer, een Dijks heeft vertrouwen nodig en een week o.a. oefenen op voorzetten. Bij Brenet was/is ook het vertrouwen en scherpte het probleem.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:32
Ik denk dat er bij alle drie niet meer in zit. Haps is nog ff afwachten. Het begin viel niet mee.
Vind ik leuk
Bennie498 +1002
zondag 24 september 2017 om 22:27
Hij heeft 150 wedstrijden gespeeld maar is altijd omstreden gebleven. Hij straalt niets uit en weet onder druk niet wat hij moet doen.
Vind ik leuk
daaheej +537
zondag 24 september 2017 om 22:58
meer dan een miljoen voor die dikke droeftoeter
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:46
Met andere woorden, een miljoen is eigenlijk al te veel voor Lord Nelom.
Vind ik leuk
T&T +9954
maandag 25 september 2017 om 05:34
Misschien moet nog ff lezen vóórdat jij je mond opentrekt....
Nelom had er wel oor naar...maar Feyenoord liet hem niet gaan!


En je tekst slaat zoiezo nergens op...want aan de ééne kant heb je het over dat " 1miljoen al teveel is"...maar aan de andere kant heb je het over "lord Nelom".

Hoe je het ook bekijkt...het slaat als een tang op een varken ..
Als je het vergelijkt met de tekst!

Maar wel een hele goeie morgen toegewenst vandaag!
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 05:40]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:01
Nelom had een miljoen kunnen opleveren, waarom verkoop je deze prutser dan niet. Nelom is zelfs ongeschikt voor het linkerrijtje in de Jupiler League
Vind ik leuk
Ajacied02 +1855
maandag 25 september 2017 om 00:03
Net zoveel als de gehele selecite van ajax op t moment
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 02:51
Gratis af te halen kan ook, krijg die Bilal erbij Slechter dan die twee bestaan niet . Bedankt Giovanni je hebt mijn weekend weer verpest.
Vind ik leuk
rolo8679 +1124
maandag 25 september 2017 om 06:57
Zelfs Ard van Peppen doet het nog beter dan Nelom!
Vind ik leuk
furgist +1421
maandag 25 september 2017 om 22:31
Als ik hem was zou ik gaan, hij krijgt in rotterdam nooit de waardering die hij wil verdienen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Er was interesse, Feyenoord kon meer dan een miljoen euro voor Nelom krijgen'