Swart: 'PSV speelde ook als een zak vijgen...nu zijn ze ineens weer favoriet'

Swart: 'PSV speelde ook als een zak vijgen...nu zijn ze ineens weer favoriet'

maandag 25 september 2017 om 16:45

Sjaak Swart kan niet geloven wat hij zondag van Ajax heeft gezien. Mister Ajax zag een totaal gebrek aan samenhang en verwacht dat er maatregelen genomen worden. 'Dit is Ajax niet', zegt hij in de nieuwe Alles op Swart.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

pico323 +2888
maandag 25 september 2017 om 16:50
ploegen onder de top drie maken nu een redelijke kans op succes.
Ajax Feyenoord en PSV zijn een pot nat momenteel.
helaas maar het is niet anders. ik denk dat Feyenoord de zwakste is van het drietal.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 16:54
Waarom je dat denkt snap ik niet helemaal. Op afgelopen weekend na hebben ze elke wedstrijd nog gedomineerd.
Vind ik leuk
pico323 +2888
maandag 25 september 2017 om 16:59
welke wedstrijden heb jij gekeken????
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:04
PSV en Ajax leggen tot dusver echt geen beter voetbal op de mat dan Feyenoord. En nee... ik ben geen Feyenoord fan.
Vind ik leuk
robson81 +2164
maandag 25 september 2017 om 17:05
Ha feyenoord op volle sterkte is gewoon de beste in Nederland.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 16:58
Dat is niet wat jij denkt,dat is wat jij graag wil.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:04
Ik denk dat Keizer de slechtste trainer is vd drie; beter wordt het niet meer; Gio mag nog hopen dat straks de relevante spelers weer fit zijn en Cocu heeft in ieder geval een paar spelers die ineens een doelpunt/actie kunnen maken.
Overigens is kjh toch echt niet veel beter dan Kramer, hij jaagt net zo traag op de bal; alleen nog laten invallen voor laatste 20min als hij continu in de 16 mag staan en kan wachten tot de bal voor zijn voeten valt.
dolberg, ligt, kluivert, vd beek, de jong: leuke talenten die goed kunnen meevoetballen, maar blijft erg wisselvallig en zeker geen buitencategorie als sneijder, vdv, robben en van persie. De reacties in de media zijn dan ook hilarisch (van nieuwe messi tot grootste prutser in enkele maanden tijd; zal er tussenin liggen).
Vind ik leuk
Jerome +1177
maandag 25 september 2017 om 17:31
@pico: Zeur toch niet zo man. Kip zonder kop!
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 17:32]
Vind ik leuk
The Bosz +1668
maandag 25 september 2017 om 19:17
Dat denk ik niet, want die ploegen daaronder maken zelf ook fouten genoeg.Vitessse Vvv.Az Exelsior Utrecht gaat met 7-1 onderuit om maar even wat te noemen
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 16:51
Geen video beschikbaar!!!
Sjaak volgt van der Sar op en Aad de Mos word hoofdcoach.
Vind ik leuk
Leeuw +2764
maandag 25 september 2017 om 16:52
'Dit is Ajax niet', zegt hij in de nieuwe Alles op Swart. Nou, meneer Swart dit is de realiteit en ja, dit is Ajax.
Vind ik leuk
goekie4 +862
maandag 25 september 2017 om 16:53
Nou Swart, ga jij maar Hand in Hand Kameraden zingen, dat is ook geen Ajax.
Vind ik leuk
J Kiprich +8216
maandag 25 september 2017 om 16:53
Hoopt Sjaak nou dat Ajax degradeert?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:00
Nee Vitesse
Vind ik leuk
Leeuw +2764
maandag 25 september 2017 om 17:38
Ja, hij dacht aan Vitesse, maar bedoeld Ajax. oh, hij snapt het ook niet meer.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 16:54
Het zegt inderdaad wel voldoende dat zelfs in onze matige Eredivisie Ajax niet meer bij machte is wedstrijden te domineren. Misschien moeten ze die arrogantie eens kwijt raken en gewoon aanwinsten halen. Dat eeuwige blind staren op 18-19-20 jarige talenten.. Haal gewoon een paar kerels.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 16:58
beetje afgunst Sjaak?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:03
Alle filmpjes van Sjakie op DVD en je hebt een kostelijk leuke avond hahaha fantastisch
Vind ik leuk
Jordanees +8084
maandag 25 september 2017 om 17:04
Psv speelde niet slecht ook al was Utrecht in de 1ste helft beter en miste het kansen in de wedstrijd en maakte het veel fouten. Maar ik geef Psv de credits om het in de 2de helft goed uit te spelen.
Nee natuurlijk maakt ze dat niet als favoriet, maar wel als Ajax zo blijft spelen en met deze coach en Feyenoord moet anders gaan spelen als Jorgensen er niet bij is, geen Kramer zet dan Boetius, en Larsson of Berghuis in de spits met Toornstra erbij om het middenveld te versterken en de zijkant te bestrijken.
Ajax en Feyenoord hebben de betere selecties maar dan moet je die kwaliteiten er wel uithalen anders word je geen kampioen..

Met Keizer ben ik klaar, tegen Heracles en Nice verkeerd wisselen tactisch niet sterk. Dan wilde hij Dolberg voor Dijks brengen al vroeg in de wedstrijd, De Ligt raakte geblesseerd nou dan maar Dolberg voor De Ligt? Wat een paniek! wat een risico begin van de wedstrijd! Echt hiermee heeft hij aangetoond zomaar wat te doen, kan dit niet verdedigen...
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 17:06]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:07
Sjaak heeft gewoon weer gelijk.
Vind ik leuk
FSCeara +2235
maandag 25 september 2017 om 17:12
Sjaak begint steeds beter te verwoorden wat hij echt ziet.af en toe slaat hij de bal behoorlijk nis maar nu de spijker op zijn kop
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:27
swarts is een inbeciel
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:50
Swart is een imbeciel.
Asjeblieft. Schrijf dan imbeciel nog goed. Precies het woordje imbeciel schrijf je fout. Ik zou daar eerst ff over nadenken. Voor de zekerheid controleren. Zo'n woord wil je niet fout schrijven. Anders verklaren ze jou voor gek. Dat wil je niet. Dan durf je niet meer over straat.
Anders schrijf je het voor de zekerheid op je voorhoofd ... Imbeciel. Daar bedoel ik niks mee hoor. Maar dan vergeet je het niet als je in de spiegel kijkt. Niet dat je denkt dat jij het bent. Welnee.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:27
Kijk eens aan Sjakie heeft ook een mening heeft ie al gezegd dat Vitesse moet degraderen. ?
Vind ik leuk
robery +2073
maandag 25 september 2017 om 17:40
Wist niet dat een “zak vijgen” 7 doelpunten kon scoren. Als het nou 1-2 was gebleven met heel veel geluk... dan was de opmerking terecht geweest. Maar goed heb het filmpje niet gezien dus mag ook niet reageren eigenlijk.
Vind ik leuk
Leeuw +2764
maandag 25 september 2017 om 17:42
Zelfs in bejaarden tehuis zal Swart blijven preken. Vermakelijk eigenlijk.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:43
Zat hij niet in de Arena? Sjaak is de weg kwijt.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:53
Op zn mr sjaaks ga maar lekker kapot van binnen!
Vind ik leuk
John040 +240
maandag 25 september 2017 om 17:54
Nu word het toch tijd voor Swart dat hij opgenomen moet worden in een inrichting. Zo zwak als Ajax heel de voorbereiding en alles erbij dpeelde er geen van de top 6. Maar ligt 100% aan het technisch hart lees van der sar en bergkamp. 1. Ze hadden bosz nooit mogen laten gaan.
2. Hadden selectie moeten versterken ipv uit te hollen en veeeeel mindere spelers te halen of te late blijven.
3. ik schat in dat van der Sar en Bergkamp de kerst niet halen Keizer weet ik niet Overmars wel hoop ik anders gaat hij mooi naar Arsenal die schat hem wel op waarde.Bergkamp heeft iedereen samen met van der Sar ontslagen die beetje gas tegen gaf dus nu is het hun tijd. Een gelukkige PSV er
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:56
Deze man ziet het allemaal wel erg swart-wit.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:27
De mening van die seniele Swart neem ik net zo serieus als Mark Rutte die zegt dat ie nu echt de waarheid spreekt...
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:19
Wie is dit ?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:30
Heb ik al gezegd dat ik fan ben ?
Vind ik leuk
Starkoo +344
maandag 25 september 2017 om 19:45
Sjaakie gewoon snel in de RVC en dan Berkamp eruit gooien of Bergkamp moet de spitsen alleen gaan trainen en meer niet
Vind ik leuk
Makis +870
maandag 25 september 2017 om 20:02
Sjaak heeft gewoon gelijk al komt het was rot uit z'n muil. Maar zo fantastisch is de voetballerij toch. De ene dag is het crisis en de andere dag ben je weer favoriet.
Vind ik leuk
United FC +12225
dinsdag 26 september 2017 om 08:48
Opportunisme!
Vind ik leuk
Makis +870
maandag 25 september 2017 om 20:04
Ook fantastisch trouwens het altijd hondstrouwe publiek wat zo mooi kan fluiten ineens nu weer op en top positief...
Vind ik leuk
berwi +197
maandag 25 september 2017 om 20:05
volgens mij heeft swart nu een zak vijgen in zijn broek na zondag
Vind ik leuk
furgist +1364
maandag 25 september 2017 om 20:27
dat klinkt als een ervaringsdeskundige
Vind ik leuk
furgist +1364
maandag 25 september 2017 om 20:26
A joh, over twee weken staat Heerenveen misschien drie punten los aan kop, wie zal het zeggen
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 08:44
Hahah heerlijk toch
Vind ik leuk
Axim +120
dinsdag 26 september 2017 om 11:03
Hey ouwe zemellap, wordt het niet tijd voor je pilletje !Begin je nu alweer over een andere clup omdat je iets moet zeiken? Zeik over je eigen clup maar die zullen in jouw ogen nog steeds het mooiste en beste spelletje spelen hahaha ouwe gek dat je bent!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Swart: 'PSV speelde ook als een zak vijgen...nu zijn ze ineens weer favoriet'