'Feyenoord kreeg het vorig seizoen voor elkaar om Ajax voor te blijven'

'Feyenoord kreeg het vorig seizoen voor elkaar om Ajax voor te blijven'

maandag 25 september 2017 om 17:08

Feyenoord kreeg twee weken geleden klop van Manchester City (0-4), maar dat betekent niet dat Napoli het Champions League-duel met de Rotterdammers licht opneemt. Trainer Maurizio Sarri waarschuwt voor onderschatting.

"Van wedstrijden tegen Ajax wordt altijd gezegd dat ze zwaar zijn. Nu zou dit een makkelijke wedstrijd zijn, maar Feyenoord kreeg het voor elkaar om ze vorig seizoen voor te blijven", zei Sarri maandag op de persconferentie. "Feyenoord is een fysiek sterke ploeg die het gewend is om aan te vallen. Het wordt een lastige wedstrijd."

Net als Feyenoord verloor Napoli zijn eerste wedstrijd, uit tegen Shakhtar Donetsk (2-1). "We moeten ons ervan bewust zijn dat het een heel belangrijke wedstrijd is en dus zo goed mogelijk voor de dag komen. Dat is de weg naar een overwinning. San Paolo zal ons steun geven."

Sarri hoopt dat zijn spelers geen last hebben van het overvolle programma. Napoli speelde deze maand al vijf duels. "We hebben een enorm druk speelschema. Het is bijna onmogelijk om regelmatig te trainen", beklaagt de oefenmeester zich. Hij leeft mee met Arek Milik, die eerder maandag slecht nieuws kreeg. "Ik heb echt met hem te doen en wens hem alle sterkte."

Lees meer over:SSC NapoliFeyenoord

Poll

Weet Feyenoord te verrassen tegen Napoli?

(304 stemmen)

Plaats een reactie

Roekoe +4395
maandag 25 september 2017 om 17:10
5-0
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:40
durf wel te stellen dat 't geen 5-0 gaat worden. Maar een verlies gaat 't wel worden, lijkt me. Vraag me eigenlijk af wat de quotering is..
Vind ik leuk
Roekoe +4395
maandag 25 september 2017 om 18:44
Napoli winnen is rond de 1,20. Quotering voor 5-0 is 'slechts' 18,00
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:50
Haha, wow. Dat wordt huilen morgen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:12
Napoli - Feyenoord = Goliath tegen klein duimpje........Momenteel;)
Vind ik leuk
1892 +6959
maandag 25 september 2017 om 17:12
Bla Bla
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:13
1-2
Vind ik leuk
pico323 +3450
maandag 25 september 2017 om 17:13
tegen beter weten in 1-1
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:15
''Napoli op zijn hoede: 'Feyenoord kreeg het voor elkaar om Ajax voor te blijven''

Al drie jaar lang blijven teams boven ajax.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:22
Wa zitte toch weer te stoken joh Hagenees! :P
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:15
Nee nee deze Hagenees benoemt de realiteit.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:03
weet ik toch gozah
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:05
Klopt, sporttief dan he, financieel komt er geen in de buurt.
Meteen gaan huilen als ik een Hagenees zou zijn :)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:38
Financieel komt er niemand in de buurt, dat klopt en is een feit. Maarrr wat schiet je er nu mee op als supporter?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:43
NIks, maar dat komt ook wel weer een keer, alhoop ik niet dat het 18 jaar gaat duren. :)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:46
Ach dan weet je ook wat het is om geen prijzen te winnen. Maar met zo veel geld mag dat niet gebeuren.
Vind ik leuk
United FC +12750
dinsdag 26 september 2017 om 08:58
Gelukkig eindigt Ajax nog altijd boven Ado :D
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:16
Zei Guardiola ook niet zoiets?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:20
Wel apart. Bijna elke keer als er in het buitenland iets over Feyenoord wordt gevraagd, komt op één of andere manier vaak de naam Ajax voorbij ;-p
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:21
Nu het slecht gaat nog veel meer ajax nieuws.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:23
Iets te veel negatief :(
Vind ik leuk
Ruud1987 +2945
maandag 25 september 2017 om 17:25
het zal voorlopig nog niet beter worden ook, het word een lang en zwaar seizoen voor de ajacieden.......

Ik hoop dan ook op een wonder van Feyenoord, maar het verleden heeft me wel afgeleerd om op Feyenoord te hopen europees.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:01
In dat opzicht zitten we dan in hetzelfde schuitje.. alleen hebben de feyenoorders op dit moment wat meer om op te hopen.
Vind ik leuk
Ruud1987 +2945
maandag 25 september 2017 om 18:04
ja zeker plus dat het ook gewoon leuke wedstrijden zijn om naar uit te kijken.

Iedereen wilt zich met de sterkste meten en hopen op een stunt.

Europese avondjes voetbal vond ik altijd er lekker, nu helaas wat minder :P
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:17
Ze winnen 1-2, mark my words haha.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 19:18]
Vind ik leuk
Ruud1987 +2945
maandag 25 september 2017 om 18:18
we gaan het zien, Ik help het je hopen in ieder geval, en dat van een ajacied :p
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:54
Hoe meer ze hebben om op te hopen, hoe harder de klap aan het eind van t seizoen. :-p
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:43
Iets gevonden om aan vast te klampen... netjes hoor!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:30
Omdat Feyenoord ze voorbleef, al was het maar 1 punt.
Nu staan we er zelfs het dubbele aantal punten boven, 2 dus, en dat terwijl we momenteel de ene na de andere wedstrijd verliezen, kan je nagaan hoe zwak dat Ajax eigenlijk is.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:20
Zou hij wel weten dat het niet lastig is om voor Ajax te staan. Napoli uit wint Feyenoord niet nu.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:22
Napoli to win en Mertens to score. Geld gegarandeerd ;).
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:24
Goeie odd?
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 17:24]
Vind ik leuk
Ruud1987 +2945
maandag 25 september 2017 om 17:24
Napoli zal na die eerste nederlaag niet nog 1 willen.

Denk wel dat ze scherp zullen zijn, en daarmee is Feyenoord bij voorbaat al kansloos.

Onderschatting zal niet aan de orde zijn dan kan je alleen nog hopen dat ze uit vorm zijn, maar dan nog zijn de kansen voor Feyenoord gering zeker als Jörgensen nog steeds niet mee kan doen.
Vind ik leuk
huge +451
maandag 25 september 2017 om 17:24
0-5
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:30
Napels beeft. Als de Vesuvius maar rustig blijft.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 18:03]
Vind ik leuk
Quareck +3348
maandag 25 september 2017 om 17:38
Napoli speelde deze maand al 5 duels! Is dat grappig bedoeld of denken ze echt dat ze het zo zwaar hebben? Het is de 25e! Elke amateurspeler heeft er deze maand zelfs al 4 wedstrijden opzitten! Wat een bull....
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:10
Ze kennen Feyenoord alleen van de Gaos in Rome......
Vind ik leuk
Ruud1987 +2945
maandag 25 september 2017 om 18:20
Daar zullen ze nu geen last van hebben, er zijn geen kaarten beschikbaar gesteld.

Als er nu nog domoren zijn die daar tumult gaan schoppen, dan ben ik bang dat Feyenoord dalijk nergens meer supporters mee naartoe mag nemen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:07
Dat zal dit jaar niet anders zijn met Ajax
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Feyenoord kreeg het vorig seizoen voor elkaar om Ajax voor te blijven'