'Ik ben gek van zo'n Johnsen bij Ajax. Wöber die dan ineens fantastisch meedoet'

    'Ik ben gek van zo'n Johnsen bij Ajax. Wöber die dan ineens fantastisch meedoet'

    maandag 25 september 2017 om 23:03

    Mike Snoei heeft als trainer van Telstar zitten genieten van de spelers van Jong Ajax. De oefenmeester van de Jupiler League-club kijkt zijn ogen uit vanwege spelers als Dennis Johnsen, die deze zomer de overstap maakte naar Amsterdam. Op De Toekomst werd het 1-1.

    "Ik ben gek van zo'n Johnsen en dat soort jongens die dan in het veld lopen", zegt Snoei tegen FOX Sports. "Er loopt nogal wat. Die Wöber die ineens meedoet en fantastisch inschuift. Daar hebben we op gerekend en goede dingen tegenover gezet."

    Dat het in Amsterdam 1-1 werd heeft Telstar te danken aan de twintigjarige doelman Rody de Boer, die zijn ploeg hielp met fraaie reddingen. "Die zit zelfs bij Oranje onder twintig. Ik heb nooit begrepen hoe we die in onze schoot geworpen hebben gekregen", zegt Snoei. "We hebben één voetbalgesprek met hem gehad. Hij kon naar NEC, Sparta, noem maar op. Maar hij wilde op deze leeftijd eerste keeper worden. Uiteindelijk ben ik heel bang dat hij gauw vertrokken is. De Boer is een toppertje aan het worden."

    "Het verbaast me dat ADO deze jongen niet vijf jaar heeft vastgelegd en hem aan ons heeft uitgeleend. Dat we daar niet lang van gaan genieten is alleen maar goed voor zijn ontwikkeling. Voorlopig helpt hij mij aardig."

    Plaats een reactie

    maandag 25 september 2017 om 23:08
    Heel goed ook dat die eerst Rody de Jong en daarna De Boer wordt genoemd..
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +1942
    maandag 25 september 2017 om 23:09
    Rody de Boer is ook nog best jong!
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 23:10
    Met die namen zou je verwachten dat hij door Ajax wordt opgepikt ;)
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 23:08
    De Jong, De Boer, het valt ook allemaal niet mee om ze uit elkaar te houden hè.
    Vind ik leuk
    daaheej +506
    maandag 25 september 2017 om 23:12
    zozo gewoon een verstandige keuze van Rody de Jong of is het nou Rody de Boer. een van die 2 tenminste
    Vind ik leuk
    flipper +1324
    maandag 25 september 2017 om 23:21
    kinderachtige reacties hiero.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 00:10
    Johnsen wordt een grote
    Vind ik leuk
    Korm +29686
    dinsdag 26 september 2017 om 08:57
    tja dat horen we over heel veel spelers... eerst zien dan geloven
    Vind ik leuk
    Hupfean +2968
    dinsdag 26 september 2017 om 11:33
    Ja 2.10cm heb ik gehoord.
    Vind ik leuk
    Gerro +5453
    dinsdag 26 september 2017 om 00:33
    Ja ze hebben bij Ajax fors geïnvesteerd in het tweede elftal ze willen dan ook kampioen worden in de Jupiler leagea
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 02:56
    Lol die titel, Wauw Wober die het ineens fantastisch doet! Jawel mensen tegen Telstar. 1-1.

    Sorry maar dit gaat wel heel veel, had niet gedacht dat ik dit ooit een Ajax site zou noemen.
    Vind ik leuk
    Olfie +3600
    dinsdag 26 september 2017 om 06:44
    Volgens mij is het een citaat van de Telstar trainer....
    Vind ik leuk
    Sazzz +11145
    dinsdag 26 september 2017 om 09:07
    En dan gaat het over twee spelers van de elf... Plus de heldendaden van de telstar keeper. Typisch een geval van alleen de titel lezen
    Vind ik leuk
    Sanuk +2504
    dinsdag 26 september 2017 om 05:06
    Ja hemel ze maar weer op, dus te harder vallen ze weer door de mand op een hoger niveau.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik ben gek van zo'n Johnsen bij Ajax. Wöber die dan ineens fantastisch meedoet'