Politie Napels arresteert misdragende dronken Feyenoord-fans

    Politie Napels arresteert misdragende dronken Feyenoord-fans

    dinsdag 26 september 2017 om 00:32

    De politie in Napels heeft maandagmiddag drie Feyenoord-fans gearresteerd. De jonge supporters hebben de politie onder andere met stenen bekogeld, waarna ze zijn ingerekend.

    Dat melden Italiaanse media. Het incident gebeurde even na vier uur. Ondanks dat Feyenoord-fans dinsdagavond niet welkom zijn in het stadion van SSC Napoli, zijn er toch supporters afgereisd naar Italië. De fans, alle drie 21 jaar oud, zijn uiteindelijk gearresteerd omdat ze zich op meerdere vlakken misdragen hebben. Ze waren alle drie onder invloed van alcohol.

    Ze zijn aangehouden vanwege geweldpleging, het verzetten tegen de politie en het veroorzaken van letsel bij de lokale autoriteiten. Naar schatting zijn er momenteel 200 Feyenoord-fans in Napels. De drie supporters zijn na de aanhouding naar het politiebureau in Napels gebracht.

    Dinsdagavond staat het Champions League-duel met Napoli op het programma. Feyenoord-fans mogen daar niet bij zijn omdat ze een te grote bedreiging zouden vormen voor de openbare orde en veiligheid. Twee jaar geleden misdroegen enkele fans zich in Rome voorafgaand aan het Europa League-duel met AS Roma.

    Plaats een reactie

    dinsdag 26 september 2017 om 00:35
    Dat zijn ze wel gewend daar in Napels, met stenen gooien
    Vind ik leuk
    PredatorA +6216
    dinsdag 26 september 2017 om 07:08
    21 jaar.... snotblagen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 11:03
    Het Tokkie-volk slaat weer toe.....
    Vind ik leuk
    buddha +7712
    dinsdag 26 september 2017 om 12:11
    wat is tokkie volk ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 17:33
    Zie boven: Misdragende dronken feyenoord fans......
    Vind ik leuk
    buddha +7712
    dinsdag 26 september 2017 om 20:24
    waren de ajax fans in beverwaard dan ook tokkies ?
    Vind ik leuk
    woensdag 27 september 2017 om 14:48
    Ja.
    Vind ik leuk
    Gerro +5466
    dinsdag 26 september 2017 om 00:36
    Onrust in Napels daar is het toch altijd onrustahggg
    Vind ik leuk
    noblesse +804
    dinsdag 26 september 2017 om 00:38
    Opsluiten en niet meer loslaten,wat `n gajes.
    Wat is dit toch voor lompenvolk.
    Vind ik leuk
    13 +9051
    dinsdag 26 september 2017 om 00:42
    Oordelen zonder dat je alle info hebt, geeft geen pas. Wel vind ik dat je als je geen moeilijkheden wilt, als Feyenoorder/Nederlander nu beter Napels links kunt laten liggen. Zie verder wat ik hieronder schrijf.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6050
    dinsdag 26 september 2017 om 05:15
    Je weet dat jouw club onder een vergrootglas ligt. Dat het eigenlijk niet de bedoeling is dat je daar bent. Dan besluit je om toch te gaan... Nu kan ik mij voorstellen dat je al heel enthousiast een ticket had geboekt, maar je haalt het toch niet in je hoofd om daar ook maar enige aanleiding te geven?

    Zelfs zonder de volledige feiten mag je oordelen dat deze jongens te dom om te poepen zijn. Opsluiten, vasthouden tot na de wedstrijd en ze te voet terug sturen.
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 26 september 2017 om 07:36
    Paspoort afpakken. Die wil je toch niet meer terug hier?
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    dinsdag 26 september 2017 om 08:39
    Juist! Behandelen als terugkerende Syriëgangers.
    Vind ik leuk
    Enden +3070
    dinsdag 26 september 2017 om 08:17
    Je kan in ieder geval deze jongens weigeren in het eigen stadion.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    dinsdag 26 september 2017 om 09:57
    Dat is een gepaste straf!
    Vind ik leuk
    Cookee +8875
    dinsdag 26 september 2017 om 13:06
    Jij zegt dat ze te dom om te poepen zijn.
    Ik vermoed hier boze opzet, zoals je zegt, er wordt op Feijenoord gelet... ieder met 2 peultjes in het hoofd snapt dat.
    Dit zijn jongens die Feijenoord pijn willen doen!
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6050
    dinsdag 26 september 2017 om 14:10
    Dat zou nog dommer zijn...
    Vind ik leuk
    Cookee +8875
    dinsdag 26 september 2017 om 14:28
    Ze gingen naar Vitesse en kochten daar de kaartjes op, misschien denken ze dat het in Italie ook kan?
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    dinsdag 26 september 2017 om 17:51
    Als dat zou kunnen, dan doen wij dat ja. Ik ben nu thuis gebleven omdat er teveel risico is op ellende. De meeste Feyenoorders willen alleen maar dicht bij het team zijn, ook uit. De meesten gedragen zich prima, kijk maar naar Manchester uit vorig jaar.


    Vind ik leuk
    Cookee +8875
    woensdag 27 september 2017 om 15:26
    Tuurlijk de meesten zijn er voor de club!

    Het gekke is dat ik bij Feijenoord nooit dacht aan een harde kern, das meer voor Ajax, d Haag en zo.
    Maar dan komt er een gek met een banaan en dan treedt de UEFA op en dan zit je ineens als verdachte supporters in Italie.
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    woensdag 27 september 2017 om 17:51
    Nou spring je wel heel snel van het een naar het ander. Ben jij heel jong of zo?? De harde kern van Feyenoord met oude gasten gaat terug tot de zeventiger jaren, de SCF. Later zijn er jongeren bijgekomen , een groep daarvan noemt zich FIIIR. Ik denk dat de totale harde kern bestaat uit 500 man. Een groot percentage hooligans is die hard Feyenoordfan. Mannen met bananen bij Feyenoord is een verschijnsel dat ook teruggaat tot in de vorige eeuw. Als je ouwe beelden terugkijkt Spurs uit bijv begin 90 er jaren zie je in ons vak wel 10 opblaasbananen. De reputatie in het buitenland is natuurlijk terecht. Wat Feyenoordhooligans hebben gesloopt in Duitsland in de 80 ger jaren is ongekend. Aberdeen uit is de complete inventaris van een ferry boot overboord gegaan. In Nancy is een triest dieptepunt bereikt. Rome stelde niks voor daarmee vergeleken. De schuld van Rome ligt deels bij politie en het ontbreken van ook maar enige vorm van organisatie. Vuurwerk gooien in de fontein was fout. Schade; 1500 euro en geen tonnen zoals die gluiperige Italianen beweerden. Door de media volledig verkeerd weergegeven.
    Vind ik leuk
    Cookee +8875
    donderdag 28 september 2017 om 14:50
    "Springen naar het andere".
    Nee ik geef voer aan een nieuw gezichtspunt voor jou. :-)
    Oké, sorry dat ik dacht dat Feijenoord Hoolies niet bestonden, ik dacht een compliment te geven, wilde je niet beledigen, dat jullie geen tuig hebben. ;-)
    Ik ben zo'n sufferd die houdt van het spel. Ik zag bij Cambuur ook van die hoolies die 90 minuten in het uit-vak staan te turen ipv de wedstrijd te zien... snap daar helemaaaal niks van.
    Laat mij Coentje maar zien dribbelen.
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    donderdag 28 september 2017 om 18:07
    Door "gek met een banaan" aan te halen plus de negatieve aandacht in Italie en de Uefa er tussen te plaatsen, raakte ik in ieder geval het spoor bijster in jouw verhaal. Ja er is een harde kern hooligans, en nee ik keur hun gedrag niet goed, maar ik ga ook niet ontkennen dat zij er zijn.
    Vind ik leuk
    Cookee +8875
    vrijdag 29 september 2017 om 13:34
    In Italie is racisme en in Rusland bijvoorbeeld, dus een banaan wordt meteen gekoppeld aan racisten, dan zeggen jullie wel, jaaa maar bij ons is dit grappig bedoeld, het hoort bij het feest. Das onzin natuurlijk als een banaan symbool is voor racisme dan ben je wel dom als je zo'n ding meeneemt.
    Dat de Uefa dan wakker wordt en jou club aanpakt is dan niet vreemd.
    Tot slot jammer dat zo'n mooie club ook hoolies heeft, ik vrees dat primitief hersenloos gedrag ook wil meeliften met het mooie legioen en das jammer.
    Vind ik leuk
    Jajem +320
    dinsdag 26 september 2017 om 05:54
    Edit: Ongepaste reactie, waarschuwing.
    Vind ik leuk
    The Rock +1391
    dinsdag 26 september 2017 om 06:08
    net als dat jouw achterlijke opmerking aangeeft dat je IQ lager is dan je schoenmaat.
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    dinsdag 26 september 2017 om 06:23
    Beetje sneue opmerking dit. Hoewel het ook ongelooflijk dom is als jongens van 21 stenen gooien naar de politie.
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 26 september 2017 om 07:39
    Zulke lopen overal hoor, maar je kunt toch moeilijk bedenken dat die gast meer verstand heeft dan een kakkerlak? Dan bedoel ik gewoon dat insect hoor en niet de uitscheldnaam, want die is niet aardig.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 07:40]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5198
    dinsdag 26 september 2017 om 07:52
    met welke leeftijd is dit wel slim dan? :)
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    dinsdag 26 september 2017 om 09:58
    Als je 80+ bent ;-)
    Vind ik leuk
    Guzzi +450
    dinsdag 26 september 2017 om 07:08
    Ze zitten overal en zijn niet uit te roeien.
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 26 september 2017 om 07:41
    Moet je ook niet willen. Opsluiten van dergelijke eencelligen zou genoeg zijn.
    Vind ik leuk
    Guust +5027
    dinsdag 26 september 2017 om 08:43
    Wil je een kakkerlak niet beledigen met dit soort nutteloze jochies, een kakkerlak is redelijk slim.
    Vind ik leuk
    13 +9051
    dinsdag 26 september 2017 om 00:38
    Van wat ik her en der lees over Napels, zou ik daar als Feyenoorder al niet eens heen willen, als het toegestaan was. Aangezien er een verbod is om de wedstrijd bij te wonen, snap ik al helemaal niet dat je erheen gaat. Zelfs als je niet op zoek bent naar problemen, denk ik dat je ze zomaar krijgt...
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 00:48
    Deze mensen zoeken naar problemen. Dit zijn de ''supporters'' met een stadionverbod in NL.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4756
    dinsdag 26 september 2017 om 07:26
    Nee hoor
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    dinsdag 26 september 2017 om 10:02
    Dat zouden ze wel moeten doen.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8222
    dinsdag 26 september 2017 om 00:50
    Veel “supporters” hadden direct na de loting al vliegtickets gekocht en hotels geboekt. Toen was nog niet bekend dat ze de wedstrijd niet bij mochten wonen.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17249
    dinsdag 26 september 2017 om 00:55
    Precies! Zijn veel supporters die echt niet voor geweld komen maar voor Feyenoord. Helaas ben ik wel bang dat het niet goed gaat aflopen.
    Vind ik leuk
    Recycle +1802
    dinsdag 26 september 2017 om 01:13
    Als je voor je plezier die kant op gaat. Wat neerkomt op voetbal kijken met je maten in een café, dan zul je niet in de problemen komen. Dan zul je namelijk ook beseffen dat je niet met je shirtje over straat moet. Zit veel gespuis tussen, helaas haalt het gespuis de headlines en is het dus weer smullen voor de vingerwijzende flapdrollenbrigade.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17249
    dinsdag 26 september 2017 om 01:17
    Ik denk dat je als supporter zijnde daar ook in de problemen komt. Omdat ze op zoek zijn naar Feyenoorders.
    Vind ik leuk
    Recycle +1802
    dinsdag 26 september 2017 om 01:27
    Bij nader inzien moet ik inderdaad toegeven dat het iets te naief geschreven was. Napoli is niet waar je wilt zijn in deze tijd
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10699
    dinsdag 26 september 2017 om 07:05
    Eens, maar vallen de gemaakte kosten niet te verhalen op je annuleringsverzekering, als je die hebt? Zo niet, dan was ik als gewone supporter ook gewoon gegaan denk ik..
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 26 september 2017 om 07:56
    Hoeveel dommer kan een mens nog handelen? En als.je dan toch al zo stom wilt zijn, laat je supportersoutfit thuis en gedraag je. Nu wordt er fatsoen gevraagd en dan blijkt dat het direct moeilijk wordt.

    Dit is een enorm gevaar voor Feyenoord en alle aardige brave goedwillende supporters.
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 26 september 2017 om 07:51
    Dus omdat je dat ticket al hebt ga je toch maar? Tuurlijk. Je kunt tenslotte niet weten dat je er niet welkom bent en als een avondje lekker zuipen daar al niet meer mag....

    Kom op. Jammer van je ticket, maar je hebt duidelijk niks te zoeken in Napels als Feyenoord supporter.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7633
    dinsdag 26 september 2017 om 08:43
    als ik een ticket zou hebben gekocht zou ik ook gewoon zijn gegaan. dagje pompei napels zelf en lekker potje voetbal kijken met maten onder genot van een potje bier. zou moeten kunnen toch?
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 26 september 2017 om 08:54
    Zou moeten kunnen, ja.
    Zoals jij het zou doen levert gegarandeerd geen problemen op, want het stikt van de toeristen. Maar zeker niet groeperen, schreeuwen, zingen, snuiven en zuipen. Maar ja, dat zal wel teveel gevraagd zijn.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10699
    dinsdag 26 september 2017 om 10:55
    Blijkbaar is dat voor sommige idioten teveel gevraagd ja, maar daar distantieer ik mij volledig van!
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10699
    dinsdag 26 september 2017 om 10:53
    Ik zie er geen kwaad in als ik Feyenoord supporter was en ik was gewoon gegaan. Ik ben geen dronken malloot die gaat lopen rellen, dus wat is er erg aan om gewoon als toerist een voetbalwedstrijd te gaan kijken? Ik zie echt het probleem niet.
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 26 september 2017 om 12:54
    Gewoon. Er is uitgesproken dat Feyenoord supporters niet toegelaten worden. Waarom zou je daar tegen in willen gaan?
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10699
    dinsdag 26 september 2017 om 13:03
    Omdat het anders weggegooid geld is? En ik best undercover een voetbalwedstrijd in Napels bij zou kunnen wonen..
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 26 september 2017 om 13:14
    Doe het dan goed, ga inderdaad undercover en laat je niet opmerken.

    Maar juist dat schijnt er niet in te gaan.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10699
    dinsdag 26 september 2017 om 13:22
    Vooral bij die gasten die dronken etc zijn werkt het niet! Echt zonde want ze benadelen hun club op deze manier gruwelijk..
    Zijn van die gasten met het IQ van een rijstkorrel.
    Vind ik leuk
    Cookee +8875
    dinsdag 26 september 2017 om 13:23
    Er wordt gevraagd naar een ID, dus je komt er nooit in.

    Ik ben met je eens, dat het zonde is dat we niet meer spontaan een wedstrijd kunnen bijwonen. Maar zulke types als dit hebben dat veroorzaakt!
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10699
    dinsdag 26 september 2017 om 13:30
    Dat wordt gezegd ja, maar moet nog maar zien of dat ook echt gaat gebeuren. En anders gewoon ergens in een kroeg kijken, bijvoorbeeld in een stad of dorp net buiten Napels? Het blijft gewoon enorm frustrerend dat een stelletje idioten het elke keer weer weet te verpesten voor de ECHTE supporters!
    Vind ik leuk
    Cookee +8875
    dinsdag 26 september 2017 om 14:23
    Ik vermoed opzet.
    Ze weten dat Feijenoord kritisch gevolgd wordt.
    En als Feijenoord verliest dan voelen ze zich ook nog door de club voor joker gezet waardoor ze nog idiotere dingen doen.
    Maar de club kan dit nooit voorkomen, mogelijk hebben ze al een stadionverbod. Jozef schrijft hier ook ergens, als je succes hebt dan komt er altijd nieuw tuig opdagen. En zo is het.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 14:24]
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10699
    dinsdag 26 september 2017 om 16:43
    Als ze het echt met opzet doen dan kun je die gasten toch geen supporters noemen? Het zijn gewoon een stelletje idioten die het voor de rest verkloten. Maar helaas, wat je zegt, zulke personen zullen er altijd blijven..
    Vind ik leuk
    Cookee +8875
    woensdag 27 september 2017 om 15:24
    En zij vertellen hun stoere verhalen weer door aan hun zoon en zo blijft alles in stand want die zoon doet het dan nog erger dan zijn oude heer.
    Daarom gaan ze daarheen ook zonder kaart, ze willen die adrenaline.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10699
    woensdag 27 september 2017 om 15:30
    Zit zeker een kern van waarheid in, een maat van mij is Feyenoorder, maar hij praat waar zijn zoontje bij is over kut 020, kut Ajacieden, kut Joden etc, zo houdt men die onzin wel in stand..
    Helaas!
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +106
    dinsdag 26 september 2017 om 12:44
    Daar heb je wel een punt. Maar tijdens de loting boeken de supporters gelijk een reis en boeken een hotel. Als je dan 2 weken later te horen krijgt dat je niet meer welkom bent.......tja......wel betaald dan gewoon in een cafe de wedstrijd bijwonen en laten zien dat het ook op een normale manier kan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 12:45]
    Vind ik leuk
    Cookee +8875
    dinsdag 26 september 2017 om 13:09
    Was dat verbod er meteen na de loting al?
    Kan mij zo voorstellen dat ze meteen boeken zodra de loting voorbij was?
    Vind ik leuk
    buddha +7712
    dinsdag 26 september 2017 om 00:41
    opsluiten, daarna uitleveren, en alle boetes die volgen laten betalen. hoe dom kan je wezen. dit ga je je club toch niet aandoen ?
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8222
    dinsdag 26 september 2017 om 00:51
    Uitleveren? Ze zitten mij daar best hoor. Alleen wel even vaststellen dat ze ook daadwerkelijk het ten laste gelegde hebben gepleegd.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    dinsdag 26 september 2017 om 08:36
    Exact!
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 00:45
    Nu komen ze hoor...de klachten. Als dit waar is, dan zijn ze weer door zichzelf genaaid.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 00:45
    Napolitanen loeren op scooters naar Feyenoord-supporters as we speak. Zijn letterlijk op jacht, tot in de hotels.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17249
    dinsdag 26 september 2017 om 00:50
    Vrees dat er doden gaan vallen....
    Vind ik leuk
    Hyena +27327
    dinsdag 26 september 2017 om 00:57
    Zou in Italië niet heel gek zijn. Ajax overkwam het in Milaan ook al bijna een tijdje terug.

    Levensgevaarlijk daar.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17249
    dinsdag 26 september 2017 om 01:00
    Ja dat herinner ik me nog. Messteken toch? Behoorlijk heftig. Een aantal Ajacieden moesten naar het ziekenhuis toch?
    Vind ik leuk
    Hyena +27327
    dinsdag 26 september 2017 om 01:09
    Vier Ajacieden zijn toen inderdaad met messteken in het ziekenhuis beland. Laf aangevallen door een veel grotere vermomde groep.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17249
    dinsdag 26 september 2017 om 01:12
    Ja dat herinner ik me nog. Vrees dat Napels nog erger is. Heb die serie Gomorra gezien op Netflix.....echt bizar.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 01:13]
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 01:43
    Die Maffia-serie is goed hè? Ik vrees dat veel van die gasten die daar naartoe zijn gereisd geen idee hebben hoeveel risico ze lopen als ze denken zich te kunnen misdragen of op straat gaan juichen als Feyenoord zou scoren.
    Ze zeggen "eerst Napels zien dan sterven", omdat het daar zo mooi zou zijn, maar als je niet uitkijkt wordt het " naar Napels gaan om te sterven", met een mes in je rug of een kogel door je kop. Hopelijk houdt de Vesuvius zich gedeisd.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 01:45]
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17249
    dinsdag 26 september 2017 om 01:50
    Ja die serie is heel goed! En precies wat jij schrijft!
    Ze maken elkaar allemaal af...ik sla Napels maar over!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11174
    dinsdag 26 september 2017 om 07:35
    Jaren terug toen we in Milaan speelden, reden er van die gastjes met scooters rond waarop passagiers zaten met messen om je te prikken. Je kan er alleen als groep heengaan als je veilig wilt rond lopen, en Napels is erger dan Milaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 00:54
    Hoe weet je dat dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 01:04
    Check twitter maar. Napolitanen hanteren altijd dezelfde tactiek. Ze gaan de hotels langs waar ze verdachten naar binnen hebben zien gaan. Daarna vragen ze om info bij hotel. Zitten op dit moment mensen doodsbang in de hotelkamer. Morgenavond verwacht ik dat het los gaat, als de Feyenoord-supporters zichtbaar zijn. Ze zullen toch ergens de pot gaan kijken namelijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 01:07
    Bizar man!
    Vind ik leuk
    Guust +5027
    dinsdag 26 september 2017 om 08:55
    Guusman geeft hierboven een link, moet je maar ff lezen.
    Vind ik leuk
    13 +9051
    dinsdag 26 september 2017 om 00:58
    Was toen in Rome ook al zo, maar daar werd door de media weinig aandacht aan besteed, want die waren totaal op die fontein gefixeerd.
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    dinsdag 26 september 2017 om 00:56
    Het houd niet op....
    Vind ik leuk
    lansharry +60
    dinsdag 26 september 2017 om 01:06
    ook feyenoord moet deze supporters zwaar straffen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 01:07
    Deze mensen zijn al gestraft door Feyenoord. Ze hebben namelijk een stadionverbod. Denk je dat de gewone supporter zijn leven gaat riskeren in die stad.
    Vind ik leuk
    Recycle +1802
    dinsdag 26 september 2017 om 01:16
    Klopt en klopt. In die stad wil je niet zijn. Toch vreemd dat de 'echte' hooligans het aandurven, want je weet dat je gestoken gaat worden. Het is bijna suicidaal..
    Vind ik leuk
    yuuup +8632
    dinsdag 26 september 2017 om 05:23
    Ken jij ze alle 200 persoonlijk joh? Knap hoor.
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 26 september 2017 om 08:14
    Ach yuuup, het is niet zo moeilijk om hiervan een profiel te maken.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2850
    dinsdag 26 september 2017 om 01:09
    Het zal je kind maar wezen, het zal je kind maar zijn...
    Die 200 zgn Feyenoord fans, hebben in de Kuip al een stadion verbod...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 01:11]
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 01:34
    Iedereen hier weet alles zo goed. "Iedereen die in Napels is heeft in NL een stadionverbod...blablabla". Ik ben zelf nu in Napels en wij zijn inderdaad behoorlijk wat Feyenoordsupporters tegengekomen die we gewoon herkennen uit de kuip en net als ons ook geen stadionverbod hebben. De meesten (net ala wij) hadden al geboekt toen we geen idee hadden dat we niet zouden mogen. Dus vrije dagen genomen, vluchten geboekt, hotel geboekt. Dus wat doe je dan? Dan ga je maar een paar dagen pizza eten met mooi weer... 99% heeft geen kwade bedoelingen. Overigens is het wel zo dat juist door deze achterlijke beslissing het hier nu inderdaad levensgevaarlijk is. De groep is te klein en dat trekt blijkbaar laffe Napolitanen aan die je vanaf een scooter en van achteren proberen neer te steken (ook bij ons gebeurd, gelukkig een mislukte aanval) om er daarna als een haas vandoor te gaan. Hadden we nu met 4 of 5000 geweest dan hadden ze wel weggebleven en hadden de autoriteiten kunnen bepalen wat "ons terrein" was. Nu lopen we maar een beetje los door de stad. Overigens heb ik nog niet gehoord dat ze bij hotels staan te posten maar ook dat zou me niks verbazen... morgen gaan we overdag waarschijnlijk de stad uit om relaxed op een terras te kunnen zitten zonder t risico te lopen aangevallen te worden. Deze domme beslissing maakt het veel gevaarlijker dan een goed geregeld evenement zoals inderdaad in Manchester wel kan...
    Vind ik leuk
    13 +9051
    dinsdag 26 september 2017 om 01:39
    Take care!
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 03:37
    Klinkt heftig, al aangifte gedaan?
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17249
    dinsdag 26 september 2017 om 01:56
    Hopelijk beleef je morgen een fijne dag en kijk goed uit!
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10699
    dinsdag 26 september 2017 om 02:10
    Sjezus, niet relaxed hoor! Maar ik zou in jouw geval ook gegaan zijn, of als alle kosten op een annuleringsverzekering verhaald konden worden misschien toch niet.
    Ik hoop dat je vandaag toch een leuke dag en wedstrijd hebt, en dat de ellende je bespaard blijft!
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 05:19
    Sterkte wuppertaler, en maak er hopelijk tog nog wat tofs van.

    Anderen stop gewoon lekker die 100/200/1000 weet ik et over een kam te scheren door een paar van die mafkazen die heb je bij elke club en zal je altijd houden.
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 26 september 2017 om 08:25
    Je bent gewoon een mafkees als je tegen de wil van je eigen cluppie daar zonodig naartoe gaat. Een paar miljoen echte fans wachten in afgrijzen af of het allemaal goed afloopt voor hun cluppie. Petje af hoor...
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6050
    dinsdag 26 september 2017 om 05:23
    Shirtje thuis laten maar dus ;)
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11174
    dinsdag 26 september 2017 om 07:38
    Het enigste wat ik kan zeggen, zoek elkaar op en vorm een grotere groep.
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 26 september 2017 om 08:32
    Dat is wel het allerstomste wat je kunt doen. Of wil je iedereen een headset geven en er een Japanse reisleider voor laten lopen?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22152
    dinsdag 26 september 2017 om 07:50
    Succes en pas goed op jezelf en je maten!
    Vind ik leuk
    frankn27 +5198
    dinsdag 26 september 2017 om 08:07
    indd wees voorzichtig, sterkte hoop dat je toch een mooie dag hebt indd lekker buiten de stad
    Vind ik leuk
    Kay Pxix +486
    dinsdag 26 september 2017 om 02:05
    Enkele fans in Rome??? Wat is dat voor geschiedvervalsing?
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 02:53
    wtf had iets geschreven maar was beetje raar dus fok it, ga nu slapen.

    Uiteraard heb je die mongolen/hooligans, die zich Feyenoorder noemen om de naam, jammer dat mensen die zeer trieste persoontjes serieuzer nemen dan andere mensen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 02:54]
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 04:49
    Feyenoord uitsluiten voor paar jaar dit mag gewoon niet gebeuren.
    Feyenoord fans waren niet welkom en toch zijn ze daar?
    de UEFA moet hard ingrijpen.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6050
    dinsdag 26 september 2017 om 05:21
    Dat is onzin
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 05:31
    Harry feyenoord hater, ga lekkr eind fietsen ipv die onZin die er uit je mond komt, ga 100.000en straffen voor de acties van een paar, kortzichtig figuur
    Vind ik leuk
    Dicky +17198
    dinsdag 26 september 2017 om 06:12
    Bij dit incident zijn het er een paar. Maar het is onzin om te roepen dat vele nu gestraft worden door de akties van paar supporters. Natuurlijk heeft Feyenoord veel meer echte supporters dan hooligans. Maar het neemt niet weg dat er wel erg veel van die mongolen tussen zitten en dat het regelmatig mis gaat. Dat Feyenoord supporters nu niet welkom zijn heb je aan hen te danken.
    Vind ik leuk
    Dicky +17198
    dinsdag 26 september 2017 om 06:16
    Feyenoord uitsluiten gaat veel te ver. Ik denk dat de club er alles aan doet om mee te werken. Er zijn nou eenmaal mensen die vooral aan zichzelf denken in plaats van aan Feyenoord en nu weer schade toebrengen aan die mooie club. Voor Feyenoord is dit ook kut natuurlijk.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 06:17]
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6050
    dinsdag 26 september 2017 om 05:08
    Sukkels!
    Vind ik leuk
    yuuup +8632
    dinsdag 26 september 2017 om 05:24
    Het draagt allemaal weer bij aan de slechte naam in het Buitenland.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1028
    dinsdag 26 september 2017 om 05:33
    Kunnen we eens ophouden deze randdebielen 'fans' te noemen. Een 'fan' probeert niet bewust zijn eigen club geschorst te krijgen in Europa.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 05:37]
    Vind ik leuk
    Dicky +17198
    dinsdag 26 september 2017 om 06:05
    Hoppa en het gelijk van de Italiaanse autoriteiten is nu al weer bewezen.
    Vind ik leuk
    Jorrr94 +148
    dinsdag 26 september 2017 om 06:07
    Wat is dit dan voor azijn nieuws..
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24045
    dinsdag 26 september 2017 om 06:24
    Dit zijn geen fans...
    Hebben die mensen echt geen verstand?
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 08:33
    Wie heeft er hier nu geen verstand? Ten 1e hoor je het verhaal eenzijdig net als toen in Rome en toch oordeelt iedereen er al over ( precies wat de Italiaanse politie wil). Als jij het reisje geboekt en betaald had, geen geld terug zou krijgen, zou jij dan wel of niet afreizen en er ondanks alles toch nog een leuk tripje van maken. Als je kijkt naar het oppakken van 3 jongeren ( terug te verwijzen als Feyenoord supporter) die gedronken hebben, geweld hebben gebruikt bij de arrestatie en dit vergelijkt met de jaarlijkse aanhoudingen van jongeren ( toevallig supporter van een voetbalclub) op Ibiza, moeten deze dan ook een stadion verbod hebben.
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 26 september 2017 om 08:50
    Het is natuurlijk een op een te vergelijken, Jos....

    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 10:38
    Hoe vaak maakt de media niet de koppeling naar supporters als er ergens ongeregeldheden zijn. Vaak heeft dit niets met de club te maken. Net andersom kun je gaan kijken binnen de doelgroep waarbinnen veel voetbalsupporters vallen of daar ook excessen spelen zonder dat voetbal de hoofdmotor is. Zodat je kunt kijken of het gedragen als randdebielen voetbal gerelateerd is of dat het gewoon een jeugd of maatschappelijk probleem is.
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    dinsdag 26 september 2017 om 06:28
    Als Feyenoordsupporter is het nu zaak onder de radar te blijven. Niet opvallen en lekker terrasje pakken, hapje eten en mogelijk de wedstrijd bezoeken. Politie uitdagen en stenen gooien (als dat waar is) is zo oerdom. Gastjes van 21, zij weten echt niet waar ze mee bezig zijn. En dan mogen ze blij zijn dat de politie ze heeft opgepakt ipv een horde messentrekkers.
    Vind ik leuk
    Johan_D +3293
    dinsdag 26 september 2017 om 06:53
    Grote kans dat dit zogenaamde supporters zijn die bij Feyenoord al niet meer welkom zijn en in het bezit zijn van een stadionverbod.

    Deze leeghoofden weten niet eens dat er lucht in een bal zit en gaan alleen maar naar Italië om te kunnen rellen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 07:43
    En binnenkort roept Gio of een speler weer dat ze zulke geweldige fans hebben. Zolang Feyenoord, ook in eigen Kuip, dit soort supporters accepteert en koestert, zijn ze mede debet aan crimineel gedrag. En dan kom je er niet mee weg met de smoes dat je hier niks tegen kan doen omdat ze op eigen gelegenheid reizen. Feyenoord neemt geen verantwoordelijkheid, elk weekend weer honderden doorgesnoven criminelen in het stadion. Hoop echt dat het vanavond uit de klauwen loopt en dat ze voor 10 jaar uit Europa worden geknikkerd. Tolereren is mede-schuldig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 08:02
    Zeker 020 supporter?
    Vind ik leuk
    DuWijk +297
    dinsdag 26 september 2017 om 07:49
    Erg verassend bericht. Had dit totaal niet verwacht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 08:00
    Als je er bij wil zijn prima .hou je zelf dan rustig en benadeel je club niet.
    Vind ik leuk
    pico323 +5163
    dinsdag 26 september 2017 om 08:00
    super supporters daar gaan we weer ons aanzien word steeds beter in Europa.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 08:01
    Mijn clubje mag Europa in en ik heb een reisje geboekt ( niet wetende dat ik niet welkom ben) om de wedstrijd te kunnen bekijken. Later wordt bekend gemaakt dat we niet welkom zijn als Feyenoord supporters, maar de reis is geboekt en betaald, geld terug krijgen is geen optie. Dus ga ik maar als toerist. Er staat nergens dat ik als Nederlander niet naar Italië op vakantie mag, dus wat doe ik verkeerd. Ik ga niet als georganiseerde groep naar Italië en al helemaal niet ia Feyenoord. Dus wat is de verantwoording van Feyenoord in deze. Moet Feyenoord mij dan een stadion verbod geven als ik in Italië opgepakt wordt. Op basis waarvan dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 08:11
    Omdat je Feyenoord daar gaat supporteren. Je bent niet welkom en toch gaan. Precies door zulke malloten als jou zou Feyenoord uitgesloten moeten worden. Je hebt er gewoon niks te zoeken
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 08:25
    wie zegt dat ik daar Feyenoord ga supporteren, ik kom het stadion niet in. Ik maak van de nood een deugd en maak er een leuke korte vakantie van, deze is toch al betaald.
    Nee ik zit niet in Italië en ik ben geen Feyenoord fan, maar heb de reactie geschreven vanuit : het had ook mij en mijn club kunnen over komen, war zou ik dan gedaan hebben en dat is gaan en genieten van het tripje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 08:24
    Daar zijn de tokkies weer, Feyenoordfans? Laat me niet lachen, hersenloos tuig noemen we dit.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    dinsdag 26 september 2017 om 08:29
    Dit is de zoveelste keer!!! De supporters van die club leren het NOOIT. En dan zijn er nog die met droge ogen durven te beweren dat Feijenoord de beste supporters van Nederland zou hebbe. Kapot schamen moeten ze zich. Een keer flink doorlaten die hap. In de cel flink onderhanden nemen. En alvorens vrij te laten alle schade, tot de laatste cent, laten dokken. En tenslotte nooit meer het land uit laten (tja eigenlijk, en nog veeleer, óók nooit meer het land IN laten). Pfff. En ja, er rest maar één ding: Feijenoord VOORGOED uitsluiten van Europees voetbal.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 08:32]
    Vind ik leuk
    soksa +1382
    dinsdag 26 september 2017 om 08:48
    Dat laatste slaat natuurlijk nergens op. De club kan er natuurlijk niks aan doen dat bepaalde idioten naar Italie afreizen en herrie schoppen. Als je een club daarom nooit meer Europees wil laten spelen zit er een steekje bij je los.

    Overigens ben ik het wel met je eens dat je die gasten hard aan moet pakken. Dan straf je het individu en niet alle onschuldige mensen die Feyenoord wel een warm hart toedragen.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    dinsdag 26 september 2017 om 10:50
    Helemaal met je eens. Maar er zijn grenzen aan hetgeen door de beugel kan en wat niet. Zie ook mijn reactie hieronder
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 10:58]
    Vind ik leuk
    soksa +1382
    dinsdag 26 september 2017 om 11:15
    Dat het niet door de beugel kan is absoluut waar. Helaas kan je als club daar weinig aan doen.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6211
    dinsdag 26 september 2017 om 08:52
    NIet overdrijven kerel. Het zijn drie 'snotneuzen' van 21 jaar met een paar borrels teveel. Daar kan je een club niet op afrekenen. Ze sluiten ook niet alle kroegen in Amsterdam wanneer er wat gebeurt in één van die tenten toch?

    Gewoon die gasten een goede douw geven. Paar weekjes Italiaanse gastvrijheid doet wonderen. Mag je thuis aan je baas uitleggen waarom je een maand niet op je werk was. En in geval van uitkering zou ik zeggen: die mag je inleveren. We betalen je niet om een paar duizend kilometer verderop te gaan klootviolen.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    dinsdag 26 september 2017 om 10:55
    Juist! Je hebt wel gelijk hoor. Maar aangezien het nadat het al zo verschrikkelijk vaak misging met die Feijenoord "supporters" en alles wat tot nu toe geprobeerd is blijkbaar tot mislukken gedoemd is (inclusief dus een wedstrijd, vanavond, waarbij geen Feijenoordsupporters worden toegestaan) komt er ook een einde aan de tolerantie. De grens was al zo vaak overschreden. En dat is nu opnieuw het geval. Daar waar GEEN ENKELE Rotterdamse supporter ook maar iets te zoeken heeft in Napels. Dan rest er maar één ding: uitsluiting van de club in kwestie.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 10:57]
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 08:31
    Het is jammer dat Feyenoord supporters niet welkom zijn maar het is nou eenmaal zo. Het meest domme wat je dan kan doen is alsnog gaan!

    Straks niet janken als je een paar knuppels in je nek krijg en een prent waar je van schrik, de agenten daar zijn niet zo lief als hier!
    Vind ik leuk
    soksa +1382
    dinsdag 26 september 2017 om 08:44
    Ik schaam mij als Feyenoord fan echt diep voor dit soort kneuzen
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6211
    dinsdag 26 september 2017 om 08:49
    Dan spoor je gewoon niet. Dat je na alle waarschuwinge toch afreist kan ik me nog voorstellen. Je wil tenslotte je cluppie zien. Maar je weet ook dat je onder een vergrootglas ligt. Gedraag je dan tenminste een beetje... De Italiaanse rechter zal er wel raadt mee weten. Die kunnen zomaar een paar weekjes logeren in Italië denk ik...
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    dinsdag 26 september 2017 om 11:00
    Mooi en gastvrij land gelukkig, ha ha ha :)
    Vind ik leuk
    Guust +5027
    dinsdag 26 september 2017 om 09:02
    Deze gasten noemen zichzelf nu de echte supporters, werkelijk alles grijpen ze aan om hun club kapot te maken voor sensatie. En nog zijn er gasten die het weer goed praten, ze hebben daar geen moer te zoeken nu.
    Vind ik leuk
    Zultkop +3207
    dinsdag 26 september 2017 om 10:19
    Het is waarschijnlijk niet eens hun club, het zijn hersenlozen. De zombies onder de zogenaamde voetbalsupporters.

    (ja ik ben me aan het voorbereiden op het volgende seizoen van the walking dead... :)
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 26 september 2017 om 13:20
    Ik heb nog nergens de verdachtmaking gelezen dat het Ajax-hooligans zijn. Zou toch zomaar kunnen?
    Vind ik leuk
    Korm +29778
    dinsdag 26 september 2017 om 09:09
    kijk daar heb je het weer.... zo komt Feyenoord nooit van zijn imago af en zullen steeds meer clubs Napels volgen om toeschouwers te weren
    Vind ik leuk
    Guust +5027
    dinsdag 26 september 2017 om 13:03
    Precies, zonde altijd door een klein groepje. Bij elke club overigens hoor.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 13:04]
    Vind ik leuk
    Korm +29778
    dinsdag 26 september 2017 om 13:31
    heb je zeker bij elk clubje maar mij gevoel zegt wel dat het vaker bij Feyenoord is dan bij Ajax of PSV... de supporters van deze clubs zijn nog overal welkom :)
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    dinsdag 26 september 2017 om 15:55
    In het buitenland wel maar in Nederland zelf niet ;p
    Vind ik leuk
    Korm +29778
    dinsdag 26 september 2017 om 15:58
    ook dat heeft zijn redenen
    Vind ik leuk
    berwi +411
    dinsdag 26 september 2017 om 09:30
    goed zo en geef ze maar een half jaar in de bak rel tuig
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 10:06
    Met een flinke knuppel eronder. Kapot hauwe
    Vind ik leuk
    Zultkop +3207
    dinsdag 26 september 2017 om 10:16
    Het zou me niet verbazen dat deze 3 opgepakte 21 jarigen helemaal geen Feyenoord supporters zijn, maar gewoon een stelletje eikeltjes die op deze manier Feyenoord nog verder in diskrediet brengen.

    Sluit ze maar gewoon een flink tijdje op in de minst fijne gevangenis in die regio.
    Vind ik leuk
    guusje +939
    dinsdag 26 september 2017 om 10:31
    Straks ga je nog zeggen dat ze eigenlijk uit Amsterdam komen...........
    Vind ik leuk
    Zultkop +3207
    dinsdag 26 september 2017 om 10:38
    Ik heb het over een stelletje eikels. Dat jij dan gelijk reageert : Met dat ik hier wel eens supporters van een andere club bij kan betrekken of zelfs de schuld geef,

    Ik vind dit een hele trieste reactie, dit zegt meer over jou dan over mij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 11:25
    Het is sneu , je bent fan van een club ,maakt niet uit welke club, en er een paar iq loze die je club in diskrediet brengen.
    Het komt bij elke club voor, en mensen met onnozel opmerkingen als of het bij hun club niet gebeurt beschouw ik van het zelfde niveau als de iq loze figuren!
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8086
    dinsdag 26 september 2017 om 12:40
    FC Köln 2.0 maar van in mindere mate. Triest! Waarom kunnen Nederlandse supporters zich alleen gedragen als we een oranje shirt aanhebben?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 12:40]
    Vind ik leuk
    Lady Sam +130
    dinsdag 26 september 2017 om 13:02
    Gewoon een tijdje vasthouden en een stadionverbod geven en een flinke boete,als je je zo misdraagt na alle waarschuwingen ,ben je geen echte supporter ,door dit soort mensen mogen er nu geen supporters mee naar Napels....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 13:05]
    Vind ik leuk
    Dharmpie +333
    dinsdag 26 september 2017 om 17:55
    Echt onbegrijpelijk!, wat een stelletje idioten die de naam van Feyenoord weer negatief besmeuren. Ik heb al eerder geschreven dat wij met een behoorlijke groep tijdens het vorige verbod ( na Nancy uit) de meeste europese uitwedstrijden hebben bezocht. Deze groep heeft zich destijds goed gedragen. De politie en ook de bevolking waren niet agressief tegen ons. Als je zoals toen, nu opstap gaat zonder dat dit mag. Dan past bescheidenheid en "humble" gedrag. Helaas heb je tegenwoordig van die hersenloze gasten die het voor een mogelijk nieuwe europese avontuur van Feyenoord voor iedereen aan het vergallen zijn! HOW LOW CAN YOU GO!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Politie Napels arresteert misdragende dronken Feyenoord-fans