Onrust rond 'teleurgestelde' Odegaard: Ik hoopte dat het genoeg zou zijn

Onrust rond 'teleurgestelde' Odegaard: "Ik hoopte dat het genoeg zou zijn"

woensdag 27 september 2017 om 17:27

Onrust rond Martin Odegaard. Het achttienjarige toptalent van sc Heerenveen is opnieuw buiten de definitieve selectie van Noorwegen gelaten en daar is hij niet blij mee.

Odegaard is naar eigen zeggen teleurgesteld door het uitblijven van een uitnodiging uit Noorwegen. "Ik hoopte dat ik erbij zou zitten en in zekere zin had ik het ook wel verwacht", aldus de spelmaker, die sterk aan het seizoen is begonnen met Heerenveen, tegen TV2.

De Noorse bondscoach Lars Lagerbäck vond Odegaard enkele weken niet goed genoeg en lijkt niet van mening te zijn veranderd. "Ik het het gevoel dat ik samen met Heerenveen goed presteer in een goede competitie en hoopte dat dat genoeg zou zijn", zegt Odegaard. "Niet dus, helaas. Het is teleurstellend, maar ik moet het accepteren."

Odegaard hoopt Lagerbäck later alsnog te overtuigen. "Ik kan mezelf wel gaan opvreten, maar daar schiet je ook niets mee op. Ik richt me op het voetbal bij Heerenveen en bereid me voor op de competitiewedstrijd tegen Ajax. Mijn relatie met Lagerbäck? Het is niet zo dat we elkaar dagelijks spreken. We hebben al een tijdje geen contact gehad."

Poll

Stelling: Odegaard is goed genoeg voor het Noorse elftal

(329 stemmen)

Plaats een reactie

Niellie078 +21973
woensdag 27 september 2017 om 17:33
Niet teveel zeuren gewoon je voeten laten spreken .. je laat eindelijk zien dat je het nog kunt
Vind ik leuk
woensdag 27 september 2017 om 17:46
Als je gewoon je best doet Martin, dan kom je er van zelf in.
Vind ik leuk
woensdag 27 september 2017 om 18:27
Snap die jongen wel... Heb je het lijstje spelers gezien?
Alexander Sörloth????!! Die dramatische spits die deze zomer uit Groningen is vertrokken?? Als zo'n dweil je voor gaat, snap ik zijn teleurstelling helemaal!

Vind ik leuk
slaski +1994
woensdag 27 september 2017 om 18:53
Ja een spits en een middenvelder is natuurlijk ook precies hetzelfde.
Vind ik leuk
woensdag 27 september 2017 om 18:57
Was al benieuwd wie deze 'snuggere' opmerking zou gaan maken... Jij verdient de zeer twijfelachtige eer!! Liever een zeer getalenteerde aanvallende middenvelder oproepen dan een waardeloze spits..
Sörloth is slechts een opvulling van de selectie, Odegaard potentieel een speler die een wedstrijd voor je kan laten kantelen.

Hoewel goed van je geprobeerd... jammer joh!
Vind ik leuk
slaski +1994
woensdag 27 september 2017 om 19:05
Bedankt voor het compliment i.i.g. professor. Ooit hoop ik nog eens jouw niveau te bereiken. Ik zal blijven oefenen. Dat pretentieuze naampje dat je voor je zelf verzonnen hebt spreekt wel boekdelen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 27 september 2017 om 19:09]
Vind ik leuk
woensdag 27 september 2017 om 19:10
Als je nu eens na zou hebben gedacht over wat ik zou bedoelen ipv anderen verbeteren omdat je er ruimte voor ziet...

Dan was ik vast complimenteuzer geweest!
Vind ik leuk
woensdag 27 september 2017 om 18:59
Zie ook net dat je vrouw bent, dat zal het dan wel verklaren. Heb die Daphne Koster ook nooit wat zinnigs over voetbal horen zeggen, terwijl ze recordinternational schijnt te zijn..

Afgelopen zondag ook weer.. zoals ze Ajax verdedigde... pfff... Kon wel merken dat ze er nog werkzaam is, wat een onzin kwam er uit. Pierre ergerde zich kapot!
[Reactie gewijzigd op woensdag 27 september 2017 om 19:01]
Vind ik leuk
woensdag 27 september 2017 om 20:41
Pierre ergerde zich nog meer aan Tom Egbers. Wat is dat een slechte presentator!
Vind ik leuk
Teo Smith +19150
woensdag 27 september 2017 om 18:42
Noorwegen verliest toch 9 van de 10 wedstrijden, waar maak je je druk om.
Vind ik leuk
woensdag 27 september 2017 om 19:04
Jammer dat ze niet in de poule bij Oranje zitten.. zouden ze slechts 7 van de 10 verliezen volgens jouw logica.

Denk dat ze dat ook bij Ajax dachten toen ze tegen Rosenborg moesten..
[Reactie gewijzigd op woensdag 27 september 2017 om 19:04]
Vind ik leuk
woensdag 27 september 2017 om 19:27
Dat overkomt hem in Heerenveen niet. Want real Madrid bepaalt de opstelling van hveen dmv boete clausules.
Vind ik leuk
woensdag 27 september 2017 om 23:54
Jank niet zo
Vind ik leuk
shovel +105
donderdag 28 september 2017 om 12:34
Niet bij Ajax?... ja daar hebben we hoogstaand voetbal, denk dat het op dit moment meer genieten is bij SC Heerenveen. Ajax mocht nu willen dat hij daar spelt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Onrust rond 'teleurgestelde' Odegaard: "Ik hoopte dat het genoeg zou zijn"