Opvallende transfer rond: Jupiler League-aanvaller verkast per direct naar Oman

Opvallende transfer rond: Jupiler League-aanvaller verkast per direct naar Oman

zaterdag 7 oktober 2017 om 16:54

Een fraaie move voor Leandro Resida. De vleugelaanvaller van RKC Waalwijk verkast per direct naar Al Suwaiq, de koploper van Oman. RKC meldt dat zaterdagmiddag via de officiële kanalen. 

De 27-jarige Resida was pas sinds afgelopen zomer in dienst in Brabant. RKC nam hem transfervrij over van VVV-Venlo. Het contract van Resida was niet verlengd bij de kampioen van de Jupiler League. Twee maanden na zijn komst volgt er nu dus al een vertrek. 

"Voor Leandro is deze stap een kans die wij hem niet wilden en konden onthouden, ook omdat hij zelf enorm graag naar Oman wilde vertrekken", laat directeur Frank van Mosselveld weten.  

"Vanwege de goede ontwikkeling die zowel Chovanie Amatkarijo als Saïd Bakari de afgelopen periode hebben doorgemaakt en het feit dat Dylan Seys steeds fitter wordt, is het vertrek van Leandro ook intern goed op te vangen. Wij wensen Leandro veel succes in Oman en hopen dat hij daar een goede periode gaat beleven."

Plaats een reactie

zaterdag 7 oktober 2017 om 16:58
Gaaf als iemand kiest voor de sportieve uitdaging!
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 17:10
O man, Oman is zo mooi. Dat wil je niet weten. En ik ook niet.
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 18:05
Gelijk heeft hij. Bij RKC moet je zelfs contributie betalen.
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 17:16
Sterke competitie....wekelijks tegen toppers ;)

Maar die knul zal denken alles beter dan die 2 rooitjes bruto bij RKC per maand.
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 17:16
Haha slimme jongen, heeft een mooi jaar en kampioenschap meegemaakt bij VVV en gaat nu lekker cashen in de woestijn.
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 17:27
fraaie move? kom op zeg...Oman...
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:29
Betaalt lekker denk ik. Vergeleken met rkc helemaal.
Vind ik leuk
JJD +216
zaterdag 7 oktober 2017 om 17:39
Kan niet, transferwindow is allang gesloten.
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 17:53
Misschien is het contract ontbonden?
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 18:04
Misschien hebben we daar een andere transferwindow?
Vind ik leuk
JJD +216
zaterdag 7 oktober 2017 om 18:21
Ik bedoel in nederland speelt bij rkc.
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 18:35
Ja maar de transferwindow telt van de kopende club en niet van de verkopende club.
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:44
Kan ook

Geen idee eigenlijk
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 09:49
Andere jaarteling ook
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 10:10
Bijvoorbeeld in Brazilië hebben ze een andere transferwindow, dus wij kunnen wel van hun kopen maar niet andersom, wel als hun transferwindow begint en onze klaar is kunnen hun van ons maar wij niet van hun kopen.
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 17:52
Zal lekker zakken vullen zijn

Geef hem eens ongelijk
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:03
Is Dylan Seys nog niet fit???!! Man die kerel is al een half jaar bij Twente weg. Is die gast nog steeds een kleine frabbe? Dikzak.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Opvallende transfer rond: Jupiler League-aanvaller verkast per direct naar Oman