Reiziger content met viertal bij Jong Ajax: Ze zijn wat rustiger aan de bal

    Reiziger content met viertal bij Jong Ajax: "Ze zijn wat rustiger aan de bal"

    zaterdag 7 oktober 2017 om 22:14

    Jong Ajax-trainer Michael Reiziger was vrijdag zeer content met de aanwezigheid van liefst vier eerste elftal-spelers. Jong FC Utrecht werd verslagen (2-1) en Matteo Cassierra, Siem de Jong, Luis Orejuela en Daley Sinkgraven stonden allen in de basis bij de beloftenploeg.

    "Ze zijn wat rustiger aan de bal en hebben een belangrijke inbreng gehad", zegt Reiziger tegenover Ajax TV. De coach hoefde in de interlandperiode niet 'meer te puzzelen'. "Je moet kijken hoe je het kan invullen en dat doe je niet alleen. Het is niet per se lastiger, het is interessanter."

    "Het maakt niet uit wie er speelt: iedereen weet de speelstijl van Ajax. Daarmee wordt het namen invullen makkelijker", verklaart Reiziger. De Jong was al na anderhalve minuut trefzeker op De Toekomst. Nadat de bezoekers op gelijke hoogte kwamen, zette Cassierra de Amsterdammers in de 57e minuut weer op een 2-1 voorsprong, wat uiteindelijk ook de eindstand was.

    Plaats een reactie

    harrie v. +591
    zaterdag 7 oktober 2017 om 22:34
    Who cares????
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 oktober 2017 om 22:36
    Er ook vooral op blijven klikken, hartelijk dank namens VP want hun doel: zoveel mogelijk kliks generen, wordt mede mogelijk gemaakt door mensen als jij die zo nodig zulke reacties moeten plaatsten.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    harrie v. +591
    zaterdag 7 oktober 2017 om 22:37
    i know.... maar ik was toch even benieuwd waar dit in godsnaam op dit moment over kon gaan.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1533
    zaterdag 7 oktober 2017 om 22:39
    Zo zie je maar dat het coachen van Jong Ajax niet veel voorstelt. Reiziger doet het nog beter dan Keizer.
    Vind ik leuk
    HansVites +4196
    zaterdag 7 oktober 2017 om 22:41
    Ik ben ook altijd heel rustig aan de bal.
    Vind ik leuk
    furgist +1442
    zaterdag 7 oktober 2017 om 22:45
    tijd om even wat poppetjes te ruilen met jong. Ajax 1 kan wel wat rustige jongens gebruiken
    Vind ik leuk
    mcmodd +19711
    zaterdag 7 oktober 2017 om 22:47
    Beetje raar dat hier niet wordt verteld hoe goed Jong Utrecht was. Deze spelers waren echt niet slechter en hadden hele delen van de wedstrijd volkomen controle. Jong Utrecht is weer gegroeid ten opzichte van vorig jaar en ik verwacht dat ze nog behoorlijk zullen gaan klimmen als ze laten zien wat in deze wedstrijd werd gepresteerd.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3645
    zaterdag 7 oktober 2017 om 22:47
    Ohhhhh gelukkig!

    Interland avond maar gelukkig in de donkerste oninteressante hoeken toch nog zinloze info gevonden over jullie Ajax.
    Ik schrok me al een hoedje...
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3935
    zaterdag 7 oktober 2017 om 22:59
    De avond van oranje en dan krijg je dit...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zaterdag 7 oktober 2017 om 23:12
    Ze moesten wat na de ontboezeming van tahamata.......
    Vind ik leuk
    North +2460
    zaterdag 7 oktober 2017 om 23:45
    Van Oranje wordt je blij, wilde je zeggen?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3935
    zaterdag 7 oktober 2017 om 23:56
    Meer dan de hoofdstedelingen.
    Vind ik leuk
    Sniper1 +1008
    zaterdag 7 oktober 2017 om 23:25
    Jong Ajax is veel te goed voor JL..
    Vind ik leuk
    zondag 8 oktober 2017 om 01:07
    Gooi die nieuwe Colombiaan alsjeblieft erin voor Veltman !
    Die is nu toch wel gewent aan dit klote klimaat ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Reiziger content met viertal bij Jong Ajax: "Ze zijn wat rustiger aan de bal"