'Ik kon ook voor Feyenoord kiezen, ik hoefde alleen maar 'ja' te zeggen'

'Ik kon ook voor Feyenoord kiezen, ik hoefde alleen maar 'ja' te zeggen'

zondag 8 oktober 2017 om 14:45

Het scheelde heel weinig of Derrick Luckassen had dit seizoen met Feyenoord in de Champions League geacteerd. De verdediger c.q. middenvelder twijfelde hevig, maar besloot uiteindelijk om voor een Eindhovens avontuur te gaan. 

"Ik kon in Nederland ook voor Feyenoord kiezen, ze wilden me heel graag inlijven. Zij hadden het bod al klaarliggen wat AZ wilde hebben, ik hoefde alleen maar 'ja' te zeggen", vertelt Luckassen aan De PSV Supporter. "Ik ben erover gaan nadenken, ook met betrekking tot de Champions League, waarin ik dan voor het eerst mijn opwachting had kunnen maken."

"Ook vanuit het buitenland was er interesse. Mijn gevoel zei dat PSV wel goed voor m'n ontwikkeling zou zijn. Uiteindelijk gaven m'n zaakwaarnemers het laatste zetje. De Champions League maakte wel dat ik erg ging twijfelen, maar toch viel de keuze op PSV", aldus de van AZ overgekomen mandekker. 

Plaats een reactie

zondag 8 oktober 2017 om 14:52
Gelukkig maar,blij dat je voor psv hebt gekozen en niet voor Feyenoord.
Vindt Lucassen nogal een blind paard.
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 8 oktober 2017 om 14:55
Ik vind het anders niet zo leuk dat Derrick voor ons koos...
Vind ik leuk
Nuance +1280
zondag 8 oktober 2017 om 15:02
Valt tie tegen? Ik heb alleen PSV tegen Feyenoord gezien en ik weet nu niet eens meer of die meedeed.
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 8 oktober 2017 om 15:04
Hij is enorm matig en trekt constant aan de tegenstander. Schandalig dat hij bij ons mee mag doen
Vind ik leuk
Horas +26
zondag 8 oktober 2017 om 18:37
Sterkte dan. Blij dat hij niet bij ons speelt.
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 15:09
timmio maatje geef m ff de tijd , jij groeit hier op vp ook nog steeds.
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 8 oktober 2017 om 15:18
Tsja we zien wel. Hopelijjk wordt het nog wat
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 15:20
Afwachten inderdaad, hij is een grote sterke gozer en in de rol van verdedigende middenvelder beviel hij me wel in utrecht.
[Reactie gewijzigd op zondag 8 oktober 2017 om 16:16]
Vind ik leuk
Sil95 +2617
zondag 8 oktober 2017 om 19:37
Ach ja die hebben jullie dan weer in de persoon van Kevin Diks; )
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 15:00
Oud nieuws of niet....
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 15:03
Luckassen denkt dat hij een wereldverdediger is waar de hele Eredivisie achter aanzat.
Zal heus wel een kern van waarheid inzitten dat zowel Feyenoord als Ajax ook over zijn diensten zouden willen beschikken, maar niet per definitie als basisspeler denk ik!
Bij PSV wist hij dat hij meer kans had op speelminuten, nu wil hij aan de buitenwereld laten weten dat hij zeer gewild was.
Dat vind ik erg overdreven.
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 15:22
Waar zegt hij dat hij denkt een wereldverdediger te zijn?
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 17:52
Natuurlijk kiest hij voor de club, waar hij denkt de meeste speelminuten te kunnen maken.
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 15:05
Feyenoord was er als eerste bij om hem te contracteren.
Vind ik leuk
Mari +981
zondag 8 oktober 2017 om 15:09
Bultrug gespot in water Maasvlakte
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 15:10
is boskamp een baantje aan het trekken?
Vind ik leuk
Bongo +542
zondag 8 oktober 2017 om 15:14
Samen met joke bruis
Vind ik leuk
United FC +12499
zondag 8 oktober 2017 om 21:34
Ze hadden samen een dolle duikavond
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 15:11
Oja zie het hehe
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 15:15
prima keuze
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 15:17
Zegt voldoende over de speler dat hij niet kiest voor een club die champions leage speelt.
Zullen ze bij Feijenoord niet rouwig om zijn.
Vind ik leuk
AFC +3786
zondag 8 oktober 2017 om 15:34
Dus jij vind dat je n 5 jarig contract moet tekenen wat gebaseerd is op 6 chsmplqwedstrijden ??
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
zondag 8 oktober 2017 om 15:29
Ben ik blij. :D
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 15:30
Vind St. Juste een tikkie beter. Is aanvoerder van Jong Oranje, terwijl Luckassen zijn handen al vol heeft aan zichzelf. Ook een betere voetballer.
Vind ik leuk
HansVites +1681
zondag 8 oktober 2017 om 15:53
Verstandige keus van hem kan die nog een keer landskampioen worden.
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 16:23
Heeel blij dat je gekozen hebt voor PSV we kunnen jou missen als kiespijn Feyenoord Forever!
Vind ik leuk
Cazaly +25
zondag 8 oktober 2017 om 16:53
Met de uitschakeling ook Snoek op Marktplaats zetten. Wat een waardeloos (= zonder waarde!) commentaar. Over te hill en niet meer van deze tijd
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 18:05
De NOS is een ambtelijk gedrocht, waar vernieuwingen niet van deze tijd zijn. Pas bij de pensioengerechtigde leeftijd, gaat men eens nadenken, of het de juiste tijd is om afscheid te nemen.
Let wel ... men denkt er dan pas over na. Dat kan dan evengoed nog 2 jaar duren.
Dus ik denk dat de heer Snoeks ons nog wel 20 jaar komt lastig vallen met zijn geneuzel.
U kunt er maar op voorbereid zijn.
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 17:53
Klasse Lucky !
Vind ik leuk
Jerome +1177
zondag 8 oktober 2017 om 18:39
Gelukkig geen ja gezegd.
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 18:46
Goeie speler, heeft voor z'n ontwikkeling gekozen voor kleine stapjes omhoog.
Ontwikkelt zich dus via AZ, PSV en Ajax tot invaller bij Feyenoord.
Vind ik leuk
5by5 +485
zondag 8 oktober 2017 om 23:50
Best wel blij dat die niet naar Feyenoord is gegaan.
Vind ik leuk
Kattuk +15
maandag 9 oktober 2017 om 08:05
Chips, ben ik er weer ingestonken. Nieuwsgierig geworden door het kopje, blijkt het voor de 7e week op rij vrijwel hetzelfde artikel te zijn. Wat een nieuwswaarde over middelmatige speler. Komkommertijd is weer aangebroken lijkt wel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik kon ook voor Feyenoord kiezen, ik hoefde alleen maar 'ja' te zeggen'