'Emotioneel moment' voor Huntelaar: 'Had het zo bedacht, kwam perfect uit'

    'Emotioneel moment' voor Huntelaar: 'Had het zo bedacht, kwam perfect uit'

    woensdag 11 oktober 2017 om 12:02

    Een persoonlijk hoogtepuntje voor Klaas-Jan Huntelaar. De routinier van Ajax heeft van zijn club een bokaal gekregen, omdat hij het mooiste doelpunt van de maand september maakte. Tegen PEC Zwolle (3-0) scoorde Huntelaar fraai. 

    "Een emotioneel moment", zegt de goalgetter met een knipoog bij Ajax TV. "Het is mooi natuurlijk, ik denk dat ik de prijs aan de kinderen ga geven."

    "Het was een pass van Donny van de Beek op David Neres. Hij dribbelt naar binnen, geeft voor en de bal komt iets achter mij", beschrijft Huntelaar zijn doelpunt. "Ik kon hem aannemen of het op deze manier doen. De keeper gokte en de andere verdedigers liepen naar de korte hoek, dus het kwam perfect uit."

    Achter zijn standbeen tikte de aanvaller fraai binnen. "Ik had het zo bedacht, maar de bal moet wel precies in de hoek gaan. Dan zit je er gelijk lekker in. Het was ook een belangrijk moment in de wedstrijd, dan voetbal je wat makkelijker. Op naar de volgende." 

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +17135
    woensdag 11 oktober 2017 om 12:10
    'Emotionele' Huntelaar heeft eerste prijs binnen: "Ik had het zo bedacht"

    Niet waar! Heeft al de 'gouden veter' gewonnen dit seizoen ;-)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +19745
    woensdag 11 oktober 2017 om 12:22
    Ik snap nog steeds niet waarom pure middelmaat Janssen in de spits bij oranje staat (en er niks van bakt), dan zie ik zelfs nog liever de spits van Ajax met psv opleiding ;)
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5971
    woensdag 11 oktober 2017 om 12:25
    inderdaad, Huntelaar kan dodelijk zijn in de 16 meter en dat had je tegen wit rusland en gisteren tegen Zweden goed kunnen gebruiken

    tegen landen zoals bv Frankrijk was hij van geen nut geweest. maar als je doelpunten moet maken. dan heeft hij meer kwaliteit dan die 3 Dost en Janssen samen.

    Vind ik leuk
    Castromann +5294
    woensdag 11 oktober 2017 om 12:51
    Met Huntelaar hadden we het ook niet gehaald. Prima spits overigens hoor. Maar te oud om op verder te borduren voir het ek2020
    Vind ik leuk
    Johan.l +4149
    woensdag 11 oktober 2017 om 14:08
    Psv opleiding? Hahahaha slapert
    Vind ik leuk
    El Cazador +4740
    woensdag 11 oktober 2017 om 12:25
    Ach, mijn kids he
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 12:52
    En wie was het dan de maand ervoor, toch wel benieuwd eigenlijk.
    En van alle andere 17 eredivisie clubs??
    Vind ik leuk
    Richard020 +12764
    woensdag 11 oktober 2017 om 12:58
    Deze prijs heeft Huntelaar gekregen van Ajax, de andere 17 clubs doen niet mee, het gaat om de goals die door spelers zijn gemaakt bij Ajax en daar doen alle Ajax elftallen aan mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 13:01
    Het was maar een geintje hoor. ;)

    Sorry had ik wat duidelijker in kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Herr Fristi +1292
    woensdag 11 oktober 2017 om 13:22
    Ik heb zo'n idee dat Huntorlaar wel vaker zo'n prijsje heeft gewonnen ;)
    Vind ik leuk
    markpark +985
    woensdag 11 oktober 2017 om 13:39
    Laten we het ook zien wie het doelpunt van de maand voor Heracles heeft gescoord, of is dat niet nieuwswaardig? Onzinnigheid dit zeg.
    Vind ik leuk
    furgist +1403
    woensdag 11 oktober 2017 om 19:34
    symphatiek
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Emotioneel moment' voor Huntelaar: 'Had het zo bedacht, kwam perfect uit'