Voor volk en vaderland: Cillessen en andere internationals die móeten verkassen

Voor volk en vaderland: Cillessen en andere internationals die móeten verkassen

woensdag 11 oktober 2017 om 16:30

Nu Arjen Robben international af is, is het aantal Oranje-spelers dat bepalend is bij een absolute topclub nog verder gekelderd. Bankzitters en nuttige krachten in de middenmoot/subtop voeren de boventoon. Om het Nederlands elftal omhoog te stuwen, moeten een paar spelers op korte termijn écht een stap gaan maken. VoetbalPrimeur selecteert er vijf.

Jasper Cillessen (FC Barcelona)
Je zou het soms bijna vergeten, maar de eerste doelman van Oranje zit al bijna anderhalf jaar op de bank bij FC Barcelona. Soms mag Cillessen een wedstrijdje keepen, maar de voormalig Ajacied houdt vooral de bank warm. Concurrent Marc-André ter Stegen doet het prima en dus zal er op korte termijn waarschijnlijk weinig veranderen aan de situatie van Cillessen. De hoogste tijd dus om een verstandige beslissing te nemen en in januari of juli voor een club te kiezen waar  de sluitpost wekelijks kan uitblinken. Cillessen (28) is veel te goed om wekelijks op de bank te zitten. 

Virgil van Dijk (Southampton)
Liverpool, Chelsea, Arsenal, Juventus en ga maar door: vrijwel elke topclub uit Europa werd afgelopen zomer gelinkt aan Southampton-ster Van Dijk. The Saints weigerden mee te werken aan een transfer en daarom staat de 26-jarige stopper nog altijd onder contract bij de middenmoter uit de Premier League. Natuurlijk is het kwestie van tijd voordat Van Dijk alsnog de stap naar de absolute top maakt. Wat ons betreft kan dat niet snel genoeg zijn. Voor Oranje zou het fantastisch zijn om in de achterhoede te kunnen beschikken over een leider die wekelijks op het allerhoogste niveau acteert. 

Stefan de Vrij (SS Lazio)
Nóg mooier: twee centrale verdedigers die voor een Europese topclub spelen. De Vrij kampte de afgelopen twee jaar met een aantal vervelende blessures en mede daardoor speelt hij nog altijd voor Lazio. Grootmachten uit de Premier League, Serie A en Bundesliga zouden een oogje hebben op de oud-Feyenoorder. De Vrij beschikt over een aflopend contract en zit daardoor in een zetel: hij kan volgend jaar gratis en voor niets naar een mooie topclub verkassen. Wel belangrijk natuurlijk dat hij naar een ploeg verkast die hem wekelijks opstelt. 

Daley Blind (Manchester United)
Tegen Zweden maakte Blind een uitstekende indruk als controleur. Wellicht is dat ook de positie die de opvolger van bondscoach Dick Advocaat in gedachten heeft voor de linkspoot. Blind staat de komende maanden voor een belangrijke keuze. United-manager José Mourinho lijkt niet het volledige vertrouwen te hebben in de Nederlander. De laatste weken zit Blind regelmatig op de bank. Nu de verdediger net als De Vrij over een aflopend contract beschikken, kán dit een ideaal moment zijn om naar een club te verkassen waar hij een bepalende basiskracht wordt. Dat zal waarschijnlijk een treetje lager zijn dan United, maar Blind én Oranje hebben vooral baat bij veel speelminuten. 

Quincy Promes (Spartak Moskou)
Het blijft een raar verhaal, de situatie van Quincy Promes. In Moskou is de pingelaar een absolute vedette, iemand die makkelijk scoort en vrijwel wekelijks de show steelt. Bij het Nederlands elftal lukt het Promes maar mondjesmaat om uit te blinken. Voor Oranje zou het lekker zijn wanneer Promes (25) in 2018 naar een echte topcompetitie verkast. In de subtop van Engeland of Italië kan de oud-speler van FC Twente uit de voeten. Daar kan hij écht naam maken en zich opwerken tot een bepalende speler voor Nederland. 

Welke internationals kunnen/gaan uitgroeien tot dragende krachten voor Oranje? Laat het weten in de comments!

Plaats een reactie

FEU +155
woensdag 11 oktober 2017 om 16:32
Juist ja beter spelers hebben die constant spelen dan alleen maar van die bankwarmertjes.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:52
Dan kan Van Dijk beter bij Southampton blijven.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:59
Denk je dat v dijk niet hogerop kan? Wordt in Engeland de hemel in geprezen (vorig jaar iig)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:02
Dat denk ik wel, maar of hij zich dan ook direct in de basis speelt weet ik niet. Wat me vooral opvalt is dat elke transferperiode grote clubs worden genoemd en dat elke periode Van Dijk niet verkocht wordt. Dat vind ik vreemd voor iemand die de hemel in wordt geprezen. Ik wil niet zeggen dat hij het niet kan, maar op de een of andere manier haalt niemand hem.
Vind ik leuk
Itsese +1927
woensdag 11 oktober 2017 om 17:34
Dat lag niet aan van Dijk.. een bod van 60 miljoen werd afgeslagen..Southampton is gewoon een kut club die van Dijk aan het treiteren was
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 17:35]
Vind ik leuk
Thobar +2749
woensdag 11 oktober 2017 om 17:49
Was het dan niet Van Dijk die een vijfjarig contract bij Southampton had getekend?
Vind ik leuk
Itsese +1927
woensdag 11 oktober 2017 om 17:52
Jazeker maar ga dan niet net alsof doen dat van Dijk niet hogerop wou, of kon, of dat niemand hem wou. Daar reageer ik namelijk op. Spelers hebben allemaal een contract en worden vaak (altijd) voor het einde verkocht.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 17:53]
Vind ik leuk
Thobar +2749
donderdag 12 oktober 2017 om 00:20
Laat dan het tweede deel van je reactie weg
Vind ik leuk
Nashua +5710
woensdag 11 oktober 2017 om 17:32
Ach Wijnaldum speelt bij Liverpool en behoort tot één van de slechtse.

Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:23
hij is goed genoeg laat hij wekelijks zien in de pl
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 18:24]
Vind ik leuk
Nashua +5710
woensdag 11 oktober 2017 om 19:02
Ja hij neemt Oranje echt op sleeptouw . . .
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:20
dus als iemand altijd goed presteert in een pl team van de big six een echte top ploeg maar in het nederlands elftal niet dan is hij slecht of ligt het misschien aan de inzet en kwaliteit van de medespelers
Vind ik leuk
Nashua +5710
woensdag 11 oktober 2017 om 23:40
Ik bespeur bij Wijnaldum geen enkele vechtlust, meer een soort berusting/gelatenheid.

Vilena of Janssen knokken zich rot maar kunnen gewoon niet beter.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:23
hij legt meer meters af dan dat je denkt hij laat zich niet maar zo van de man zetten hij is gewoon goed als het bij nl niet helemaal uit de verf komt dan kan het ook met het team te maken hebben
Vind ik leuk
Guusman +2027
woensdag 11 oktober 2017 om 16:32
Volgens mij snakt Oranje ergens anders naar.

Beetje discipline erin slijpen en de eerzucht aanwakkeren, winnaarsmentaliteit kweken.
Maar om eerlijk te zijn, wat er niet in zit kan je er ook niet uithalen.. dus van deze ploeg blijven er niet veel over.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 16:39]
Vind ik leuk
Senna +5633
woensdag 11 oktober 2017 om 16:42
Ik hoop niemand.
Vind ik leuk
Guusman +2027
woensdag 11 oktober 2017 om 17:08
Lol.
Dat gaat niet gebeuren ben ik bang.
Het voetbalwereldje is natuurlijk een subcultuur die aan elkaar hangt van de vriendjespolitiek.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 18:34]
Vind ik leuk
Barry10 +1109
woensdag 11 oktober 2017 om 16:43
Inderdaad, er moet worden gebouwd aan een vechtmachine. Als je niet het talent hebt, dan moet je maar een ploeg hebben die voor elkaar door het vuur gaat.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:48
Juist ja. En dan de Oranje-polonaise-haka als ze wel een groot toernooi halen ;-)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:38
Prachtig voorbeeld is Atletico Madrid
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:53
Bosz liet vorig jaar zien dat dat best kan.
Vind ik leuk
HansVites +2210
woensdag 11 oktober 2017 om 16:32
Cillessen kan je toch makkelijk vervangen er zijn gelijkwaardige keepers genoeg.
Vind ik leuk
Hyena +20608
woensdag 11 oktober 2017 om 16:37
Vertel?
Vind ik leuk
HansVites +2210
woensdag 11 oktober 2017 om 16:42
Als of die Cillesen nou zo'n geweldige keeper is hij is in elk geval niet de beste Nederlandse keeper, maar als je door je Ajax bril kijkt zul jij hem wel de beste vinden..
Vind ik leuk
James10 +412
woensdag 11 oktober 2017 om 16:45
Ja hehe Hans noem eens een paar namen dan.
Vind ik leuk
Hyena +20608
woensdag 11 oktober 2017 om 16:48
Vertel, wie zijn dat dan Hans? Lul er niet zo slap omheen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 16:53]
Vind ik leuk
036 +2840
woensdag 11 oktober 2017 om 16:58
Zal hij niet doen. Omerkingen maken is makkelijk maar argumenten daarvoor geven is voor velen lastig. Maar zo gaat dat op deze site.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 17:21]
Vind ik leuk
FEU +155
woensdag 11 oktober 2017 om 17:01
Sws stekelenburg 10x beter dan cillesen en heeft tenminste ook een beetje uitstraling. Cillesen met zn babyface. 1x boe roepen en huilt gelijk
Vind ik leuk
036 +2840
woensdag 11 oktober 2017 om 17:26
Misschien eens een foto van jezelf op dit forum zetten? Kunnen wij dan ook een oordeel over jou face geven.
Vind ik leuk
FEU +155
woensdag 11 oktober 2017 om 17:35
VP EDIT: ongepaste reactie
Vind ik leuk
036 +2840
woensdag 11 oktober 2017 om 18:56
Ik ben jouW broer niet. Ik zou mij doodschamen als dat zo was. Jij bent een platvoerse man die waarschijnlijk heel veel tekort komt. Zoek een leuke vrouw!!
Vind ik leuk
FEU +155
woensdag 11 oktober 2017 om 19:17
Vriend ik heb meer bitches dan jij. Mijn harem is groter dan jij ooit zult krijgen G. Ik ben die hosselaar hier.
Vind ik leuk
036 +2840
woensdag 11 oktober 2017 om 19:31
Volgens mij ben jij een gecastreerde kater die niets meer kan en op deze manier een kick wil krijgen. Wat mij betreft...... succes daarmee.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 19:32]
Vind ik leuk
FEU +155
woensdag 11 oktober 2017 om 19:32
Wtf ga jij tegen mij so praten broer!
Vind ik leuk
036 +2840
woensdag 11 oktober 2017 om 19:35
Ik ben jouw broer niet want dan zou ik nog iets tegen jou willen zeggen. Jij bent gewoon iemand die niet spoort met sexuele afwijkingen. Dat is zorgelijk en sneu Feu!
Vind ik leuk
FEU +155
woensdag 11 oktober 2017 om 19:36
Vriend ook al heij probleemn dan zeg ik altied poar neemn G. Maak oe toch nie zo naar keal. Foi.
Vind ik leuk
036 +2840
woensdag 11 oktober 2017 om 19:41
Mijn vrienden zijn niet zo ordinair als jij dus ben ik geen vriend van jou. Jouw dialect kan ik wel volgen maar jij blijft platvloers en jij spoort niet.
Vind ik leuk
Itsese +1927
woensdag 11 oktober 2017 om 17:43
Naja, Cillessen is toch eigenlijk helemaal niet zo goed? Een schot buiten de 16 is een doelpunt voor de tegen partij, nu heb ik een PSV bril op, maar zou ik toch voor Zoet gaan.. speelt ieder wedstrijd, en heeft dit seizoen al erg lekker gekeept, hij pakt ze wel in de kruising etc. Cillessen speelt niet iedere week, dus moet het voornamelijk van de verdediging hebben, Zoet niet, die heeft het ritme om doelman te zijn, een schot vanuit elk positie, dus niet vanuit trainings posities, kan Zoet wel aan.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:49
En als jij door je Vitesse-bril kijkt, zul je Cillessen als oud-NEC'er wel niks vinden, hè Hans? Hoe dan ook: Nederland heeft op dit moment geen betere keeper en het duurt nog even voordat er een opvolger klaar staat. Lekker houden dus.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:57
Gast je kijkt zelf door een gigantisch gekleurde Vitesse bril. Lastig om positief over een NEC-er te zijn? Wie wil jij er dan neerzetten. Stekelenburg, Zoet, Vorm, Krul zijn allemaal niet beter en zitten ook voornamelijk op de bank. Cillessen traint bij een van de beste clubs ter wereld. Daar wordt je beter van dan bij PSV in de MickeyMouse competitie keepen. Zoet is niet eens de beste keeper van de Eredivisie. Wil je hem dan opstellen?
Vind ik leuk
Barry10 +1109
woensdag 11 oktober 2017 om 16:40
Maar als hij zou verkassen naar een andere goede Europese (top)club, dan heb je er 1 die er bovenuit steekt. Nu is het allemaal net niet alles vind ik.
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 16:33
Nelom is ook wel toe aan een stapje hoger! Waarom vergeten jullie hem altijd te noemen! :(
Vind ik leuk
Barry10 +1109
woensdag 11 oktober 2017 om 16:43
Lord Nelom, de held
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 16:47
Hahaha nelommetje je kan zeggen over hem wat je wilt maar is al jaren onze trouwe backupback!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:55
We noemen hem nooit, omdat jij het toch op den duur wel over hem hebt. We weten dat hij jouw troef is, zolang jij er bent wordt Nelom genoemd.
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 16:58
Hahaha! Ik ben groot fan van Nelom! al 8 jaar reserve en zeurt nooit ergens over, laat zich nooit negatief uit in de media en is een hele vriendelijke en aardige jongen! Hij is bij mij(en met mij vele andere supporters) een soort cultheld geworden!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:00
Ik denk dat hij zelf ook goed snapt wat zijn rol is. En dat hij beseft wat hij heeft bij Feyenoord en wat voor clubs er voor hem zouden komen :p
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 17:02
Er was sprake van dat Huddersfield(geloof ik hoor) en een Primera Division club in hem geïnteresseerd waren! Ik denk dat heel veel reserve spelers echt een voorbeeld mogen nemen aan de houding van Nelom! en 22 oktober maakt hij een hattrick! ;)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:04
Nouja, Feyenoord lijkt mij toch mooier dan Huddersfield.
En bij die primers division club zou hij ook back up zijn, maar dan met wat meer geld.

Ja klopt. Riedewald en Tete bijvoorbeeld :p
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 17:04]
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 17:06
Haha nou hebben die twee jongens wel een stuk meer potentie dan Nelom natuurlijk ;) wel doodzonde nu Ajax geen geschikte backs heeft dat uitgerekend die 2 weg zijn!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:20
Dat is wel zo. Het is niet vergelijkbaar , maar dat laffe opgeven stoort me zo :p
Vind ik leuk
Don Leo +217
woensdag 11 oktober 2017 om 16:33
Wat een populair gezeik allemaal zeg.
Ze doen allemaal hun stinkende best maar we hebben gewoon even niet beter...
Enige wat me mee valt is dan Janssen er niet tussen staat...
We zijn wat verwend geweest de afgelopen jaren, met vier jaar zijn we er gewoon weer bij.
Vind ik leuk
Dobbel +514
woensdag 11 oktober 2017 om 16:37
Al zou Janssen verkassen, die jongen heeft gewoon een absoluut topseizoen gehad waarin alles liep. Maar over de breedte is Janssen simpelweg niet goed genoeg. Of ie nu bij Tottenham, Fenerbahce, Go Ahead Eagles of bij Aston Villa speelt. Geen materiaal voor het Nederlands Elftal!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:48
Doen ze hun stinkende best?
Cillessen vindt het anders blijkbaar wel lekker op de bank. Hij traint dagelijks met de besten. Ja, dat klopt. Maar een training is geen wedstrijd!
Janssen zat vorig jaar ook lekker op de bank bij de Spurs. Wilde hij wekelijks spelen? Nee. En daar werd ie bij Oranje nog voor beloond met een basisplaats ook. Zó creëer je profs! Bravo, Danny en Dicky!

We zijn niet verwend geweest de afgelopen jaren. Zíj zijn verwend geweest en dat zijn ze nu nog.
Vind ik leuk
Don Leo +217
woensdag 11 oktober 2017 om 16:56
Je voldoet in elk geval aan het stereotype beeld van een jankende Nederlander.

Cillessen heeft Ter Stegen voor zich, wat een betere keeper is. En hij heeft geen grote blunders gemaakt in de kwalificatie. Zoet, Stekelenburg... 1 pot nat.

Janssen heeft zn transfer toch gemaakt?... dus wat zeik je....
Hij bakte er gewoon niks van maar hij heeft zich elke interland weer de pleuris gelopen.
Je kunt de trainer(s) verwijten dat ze hem opstelden maar Janssen niet verwijten dat hij werd opgesteld.

Robben, Sneijder, v. Persie, v.d. Vaart, v.d Sar, Huntelaar allemaal bepalend bij topclubs.

Blind, Strootman, Wijnaldum, Cillessen, Klaassen spelen bij mooie clubs maar zijn waterdrager of bankzitter.

Soms heb je een groep met wat minder echt grote talenten.
Dus heb even geduld, geniet van Spanje, Duitsland etc. en kom met een jaar of vier weer eens kijken met je oranje zeikerige brilletje.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:19
Eens. Wij Nederlanders zijn de afgelopen tijd vaak verwend. Sommige denken altijd dat het aan spelers en trainers ligt. VdVaart liet gisteren ook al doorschemeren dat we nu gewoon ff niet goed genoeg zijn
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:55
Een keeper als Cillessen hoort gewoon niet op de bank te zitten.
En Janssen? Ja, hij rent zich de pleuris, maar je hebt er niks aan. En ook hij verkoos een plek op de bank vóór spelen bij een andere club. Om voor zijn plek te vechten...Had dus nooit opgesteld mogen worden. En dát is géén verwijt naar hem. Dat lijkt me logisch.
Vind ik leuk
GaoYao +4463
woensdag 11 oktober 2017 om 16:34
Eerst maar eens aan goed teamwork werken. IJsland heeft zich ook weten te kwalificeren..
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 16:34]
Vind ik leuk
Guusman +2027
woensdag 11 oktober 2017 om 16:34
Gewoon andere spelers selecteren die wel spelen en fit zijn??
Vind ik leuk
James10 +412
woensdag 11 oktober 2017 om 16:46
Ik vind dat Daley Blind nog wel genoeg speelminuten maakt hoor, Mourinho rouleert veel in de verdediging
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:48
Goed artikel!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:49
Denk gewoon 5-3-2 spelen. Louis had dat in Brazilië goed gezien. Het is nu eenmaal niet beter
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:53
Of gewoon spelers opstellen die tenminste wel wekelijks aan spelen toekomen. Of dat nou in het buitenland is of in de Eredivisie. Laat die "toppers" dan maar is een keer thuis. Ze missen ook vooral discipline, de drive en de spirit om wat moois te laten zien. Nu Robben wegvalt, ben ik heel erg benieuwd wie nu de kar verder zal gaan trekken. Ik kan niet zo snel iemand bedenken, wellicht De Vrij of Klaassen, die vroeger bij hun oude clubs al captain waren.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:58
Voor portemonnee en vaderland ...
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:01
Als de belangrijke spelers nou fit blijven...
Vind ik leuk
Foebele +35314
woensdag 11 oktober 2017 om 17:02
Zijn allemaal verdedigers, dat zegt alles en is ook het hele probleem, we hebben totaal geen capabele aanvallers.

Depay, Promes, Dost, Janssen, het is allemaal niet goed genoeg, zijn spelers die nog onder de subtop van de wereld zitten, daarom spelen ze ook niet in de grote competities.

Voorlopig zal er ook niets veranderen, El Ghazi, Kishna, Locadia, Boetius, Berghuis, Bergwijn, ze zijn allemaal niet goed genoeg en wat daarna komt us nog heel lang wachten!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:12
"Daley Blind maakte een uitstekende indruk als controleur": was hij niet degene die blunderde door een balletje breed te geven aan een Zweed waar bijna de 2-1 inluide..
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:22
Ja de hele wedstrijd draait ook om 1 moment voor een speler. Lekker zwart wit. Goed verhaal...
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:35
en die jansen dan nooit meer nemen was echt helemaal niks al die wedstrijden
Vind ik leuk
ajax1973 +1466
woensdag 11 oktober 2017 om 17:45
tuurlijk wat een onzin voor oranje naar een mindere club gaan en minder verdienen je werkt om zo veel mogelijk te verdienen niet om voor oranje miljoenen te laten liggen
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 11 oktober 2017 om 17:49
Nou Rusland is toch geen slechte competitie? Twee van onze tobclubs verloren van een Rus. Ik vind Promes de laatste keren voor de blessure prima, tegen Frankrijk was hij met Fosuh de beste man.
Blind mag van mij als CV... maar als controleur, moeten we alweer aan controleurs denken?
Hoe meer controleurs... dan heb je in balbezit dus minder creativiteit!
Ik vond Vilhena helemaal niet slecht en met Ake wel een fijn duo.
Ik heb liever echt goede voetballers die de rol van controleur oppikken.
Bij Barca stonden klasbakken, die in controle ook opletten.

Van Dijk deed gister verdedigend goed en lijkt een persoonlijkheid.
Maar laat hem als hij de bal heeft nu eens initiatief nemen verdimme.
Waarom moet die bal eindeloos naar Rekik, hij moet gewoon zelf die bal passen naar voren, dat walgelijke heen en weer schuiven.
Als je niet de bal kwijtkan, peer hem dan maar eens naar voren, Dost kan terugleggen, dan staat de man meteen met de neus naar de goal die hem opvangt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 17:51]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:21
allemaal basisfouten die er in bouw van de selectie al gemaakt zijn....

hoe kun je met tete en ake starten als je 2 aanvallers hebt die alleen maar naar binnen gaan, en met blind een controleur hebt staan die terug kan zakken tussen je 2 centrale verdedigers..... heb je daar vleugel spelers staan die 10/20 meter dieper staan dan gister het geval was,,, hou je het wijd en komt de ruimte vanzelf om iemand weg te steken.. dat kunnen blind, robben, babel, wijnaldum en vilena wel, hoef je geen type sneijder voor te hebben lopen.

Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 11 oktober 2017 om 19:27
Ake ben ik mild voor dit was zijn debuut bijkans, hij deed nog een poging... helaas kwamen de ballen niet aan, maar geef hem nog eens een kans. Tete heb je gelijk... die liep Robben in de weg en heeft voetballend weinig aan te dragen. Maar daarom viel Janmaat ook in, helaas heeft niemand vertrouwen en vorm om dat zo van de bank even het verschil te maken.

"Sneijder"
Precies, ben met je eens. Met 3 voetballende midvelders is het veel verassender dan Sneijder die de bal achterin komt halen.
Maar dan moet de opbouw van achter wel beter, want Rekik en Dijk durfden beide niet diep te spelen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:18
Iemand als hateboer zou niet misstaan in het nederlands elftal blijft maar gaan aan de rechterkant
Vind ik leuk
Mölby +776
woensdag 11 oktober 2017 om 18:53
Van Dijk is niet goed genoeg voor de absolute top, De Vrij en Promes ook niet. Daley Blind speelt al wekelijks bij de een topclub.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:58
Goh... na het lezen van de titel dacht ik dat de spelers genoemd werden die Oranje onwaardig zijn.. Gelukkig werd het anders bedoeld...
Nu maar hopen dat de spelers ook echt goed terecht komen na (eventuele) transfer
Vind ik leuk
Het Brein +2221
woensdag 11 oktober 2017 om 21:06
- Van Dijk naar Juve, Liverpool of Chelsea.
- De Vrij naar Dortmund, Liverpool of Everton.
- Cillessen naar Liverpool, Porto of Zenit.
- Blind naar Everton, Leverkusen of Schalke.
- Promes naar Marseille, Schalke of Zenit.

Zoiets in ieder geval. Belangrijker is eigenlijk dat de meeste jonge talenten de stap NIET maken, maar eerst en vooral zorgen dat ze fysiek en conditioneel volgroeid zijn.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:37
Waar moet cillessen dan gaan spelen? Midden moot premier league?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Voor volk en vaderland: Cillessen en andere internationals die móeten verkassen