Barcelona belooft vuurwerk: 'Zijn er klaar voor hem of wie dan ook te kopen'

Barcelona belooft vuurwerk: 'Zijn er klaar voor hem of wie dan ook te kopen'

woensdag 11 oktober 2017 om 16:18

Directeur van FC Barcelona Oscar Grau heeft in de Spaanse pers laten weten dat de club genoeg geld heeft om Philippe Coutinho bij Liverpool weg te kopen. Komende winter lijkt de strijd om de Braziliaan weer los te barsten.

"We zijn klaar om Coutinho of wie dan ook aan te trekken tijdens de winter", zegt Grau in gesprek met Sport. "We willen de meest competitieve selectie mogelijk hebben. Maar de club wil ook gezond blijven, we willen geen verliezen lijden. Als dat het geval is zoeken we naar nieuwe manieren om inkomsten te genereren."

Coutinho was afgelopen zomer wekenlang het grootste target van Barcelona na het vertrek van Neymar. De Braziliaan wilde zelf maar al te graag naar Camp Nou, maar Liverpool weigerde mee te werken aan een transfer. Bedragen ver boven de 100 miljoen euro werden van tafel geveegd door de Premier League-club.

Plaats een reactie

GaoYao +4463
woensdag 11 oktober 2017 om 16:31
De pepernoten lagen in juli ook al in de winkel... Waarom nu al niet weer over de transferperiode berichten?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:31
Edit VP: aangepast, thanks
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 16:32]
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 11 oktober 2017 om 16:38
Lul niet.
Genoeg geld in Engeland om een Neeeeeeeheeeeeeeeeeeeee ook echt een Neeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeee te laten zijn.

Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:00
En wat als de speler echt maar dan ook echt weg wil? Dan wordt t anders denk ik.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 11 oktober 2017 om 17:56
Met het wk in aankomst hebben clubs nog wel een stik achter de deur. Pleur hem lekker bij de reserves en zie maar of je nog geselecteerd wordt.

Southampton heeft laten zien hoe het moet, Liverpool ook.
In andere competities zal het sneller wel werken als een speler vervelend gaat doen, in Engeland kunnen ze wel een stootje hebben
Vind ik leuk
Thobar +2750
woensdag 11 oktober 2017 om 17:57
Volgens mij wordt er bedoeld dat Engelse clubs genoeg geld hebben om het hard te spelen en dat het uiteindelijk de speler is die bakzeil moret halen. Een Ajax of een Dortmund kunnen zich dat, ondanks dat ze niet onbemiddeld zijn, niet permiteren
Vind ik leuk
HveenLFC +3150
woensdag 11 oktober 2017 om 16:38
Ik dacht dat ze zeiden dat ze niet met die ''belachelijke bedragen'' mee wouden doen.... Nou dat zullen ze wel moeten doen als ze Coutinho in de zomer willen hebben. In de winter hebben ze geen kans.
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 16:40
Echt jammer ik vond Barca altijd zo'n mooie club en de laatste jaren word dat steeds minder.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:49
Barca en Bayern. Het romantische gaat er echt hard van af. Heel identiteit weg.
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 16:53
Ja ik vind dat echt oprecht heel jammer! Ik weet nog dat mijn inmiddels overleden Opa mij meenam naar Camp Nou toen net Messi, Iniesta en Busquets waren doorgebroken.. En natuurlijk nog de prachttijd daarvoor met alle Nederlanders die daar fantastisch presteerde. Bayern is inderdaad ook steeds minder de mooie club aan het worden die het vroeger was!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:58
Woudo ik geniet nog van elke match hoor,ik ben dan ook een echte FCB fan dat is het verschil met u en mij
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 17:00
Ik doelde op de manier waarop de club geleid word Nummer Diez!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:06
Maar het gaat bij mij over hoe ze spelen , hoe de club geleid wordt dat deert mij niet ik zue voor het spel en daar geniet ik nog áltijd van, ga ook jaarlijks 1x naar CampNou e de sfeer is nog altijd het zelfde
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 17:08
Dat mag ook! En daar moet je ook zeker van genieten gozer!
Vind ik leuk
Itsese +1927
woensdag 11 oktober 2017 om 18:11
Domme uitspraak van een directeur... hup weer 20 Miljoen op de vraagprijs. Ga hem nu maar is niet kopen nog een keer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Barcelona belooft vuurwerk: 'Zijn er klaar voor hem of wie dan ook te kopen'