Robben houdt Groningse boot af: Dat weet ik niet, we zullen het wel zien

    Robben houdt Groningse boot af: "Dat weet ik niet, we zullen het wel zien"

    woensdag 11 oktober 2017 om 19:41

    Arjen Robben wil niet kwijt of hij op termijn terugkeert bij FC Groningen. Na afloop van zijn laatste interland voor het Nederlands elftal werd de 33-jarige aanvaller opnieuw naar gevraagd door RTV Noord.

    Op de onvermijdelijke vraag van het Groningse medium wanneer hij gaat terugkeren bij Groningen, geeft Robben een ontwijkend antwoord. "Het is natuurlijk één van de redenen dat ik het stokje overgeef en me volledig ga concentreren op Bayern München."

    "Ik ben heel blij en trots dat ik nog bij één van de grootste clubs van Europa speel, op het allerhoogste niveau. Ik steek er al mijn energie in om het nog een tijdje vol te houden. Hoe lang dat zal zijn, dat weet ik niet." Met een glimlach: "Dat zullen we wel zien."

    Het is geen geheim dat Groningen droomt van een terugkeer van Robben. Het Bayern-contract van de aanvaller loopt na dit seizoen af. "We hebben het er wel eens over. De ene keer is het weer dit, de andere keer dat", zei vader en zaakwaarnemer Hans Robben woensdag al.

    Plaats een reactie

    Foebele +47661
    woensdag 11 oktober 2017 om 19:44
    Zolang we die plastic meuk in stadions hebben komt hij niet terug.
    Vind ik leuk
    Farmer +10074
    woensdag 11 oktober 2017 om 19:48
    Onze Hans is vast wel zo 'soepeltjes' dat hij voor die 7 uitpotjes, Robben 'ontlast' van die zorg.

    Nijland heeft ook het meeste baat bij een fitte super-speler, ipv een die met risico op een blessure, zich onhoudt op een rubberveld.

    Daarnaast: mét een Robben die zich openlijk TEGEN kunstgras uitspreekt op een dergelijke manier, dát zou nog wel eens dát laatste zetje kunnen zijn.

    clubs als Heracles en Zwolle zullen het dan bv níet leuk vinden dat 'de grote Ster Robben' niet op HUN veld komt voetballen...

    Dan leg je het probleem bij de kunstgrasclubs neer!

    Wellicht dat andere spelers dan oko het lef hebben om te zeggen ""Sorry, maar Kunstgras spelt heel anders, en lopen we veel sneller risico om een nare blessure op te lopen: daar spélen we niet meer op!"

    Proberen er met overleg en praten uti te komen, werkt niet meer. Zolang het geld regeert zal er altijd iemand worden omgekocht of onder druk worden gezet, zodat het meest profijtelijke, doorgaat(en in dit geval is dat het geld, en ht belang vd kunstgrasfabrikant)
    Vind ik leuk
    Roekoe +4242
    woensdag 11 oktober 2017 om 21:23
    Ik kan niet voor hen praten maar als ik supporter zou zijn van Heracles of PEC zou ik het prima vinden als hij niet mee zou doen. Verder honderd procent met je eens natuurlijk
    Vind ik leuk
    Farmer +10074
    woensdag 11 oktober 2017 om 19:45
    Robben speelt het slim. Net als met het afzwaaien: niet vt voren toezeggen oid "Belofte maakt schuld' en mensen stellen zich daar op in. Dát wil hij niet!

    Als hij terugkomt naar Groningen, wil hij dat ook met zekerheid kunnen zeggen, als hij het nu toezegt, en hij zal aan het einde vna dít seizoen nog wel een 1jarige verlenging van Bayern aangeboden krijgen, zou dat zonde zijn natuurlijk. Hoe graag ik hem weer in het Groen-Wit zal weerzien, ik gun hem het beste, en het mooiste!
    Vind ik leuk
    MeAgain +5146
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:48
    Robben is nog te goed voor de fc. Dan irriteert hij zich alleen maar aan de spelers om hem heen. Hij kan het best eerst nog een jaartje voor de prijzen gaan spelen bij PSV en vervolgens een trainers carrière beginnen bij de FC.
    Vind ik leuk
    Hoekie89 +379
    woensdag 11 oktober 2017 om 19:55
    Nog een jaartje bij PSV ballen zou ik echt gaaf vinden, maar vermoedt dat hij gewoon na Bayern de voetbalschoenen de kast in gooit.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +613
    woensdag 11 oktober 2017 om 20:01
    Hij gaat naar geen andere club dan Groningen bij een eventuele terugkeer. Dat heeft ie al eerder gezegd.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 19:58
    Mooi dat zn pa gewoon zn zaakwaarnemer is!
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4918
    woensdag 11 oktober 2017 om 20:09
    Ik zie het niet gebeuren..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Robben houdt Groningse boot af: "Dat weet ik niet, we zullen het wel zien"