Robben appt directeur: Hoeveel berichtjes denk je dat hij gekregen heeft?

Robben appt directeur: "Hoeveel berichtjes denk je dat hij gekregen heeft?"

woensdag 11 oktober 2017 om 23:32

FC Groningen-directeur Hans Nijland steekt de loftrompet over Arjen Robben. De Oranje-aanvoerder zwaaide dinsdagavond af als international.

"Arjen is altijd een voorbeeldprof geweest. Zowel voor als na de wedstrijd", oordeelt Nijland in gesprek met het Dagblad van het Noorden. "Ik zie tegenwoordig teveel grijze muizen bij het Nederlands elftal. Jongens die na afloop hun verantwoordelijkheid proberen te ontlopen door geen interviews te geven, bijvoorbeeld."

"Of neem Arjens rondje langs de tribunes na de interland tegen Bulgarije. Dat deed hij in zijn uppie, want de rest zat al hoog en droog in de kleedkamer. Arjen is een sieraad geweest voor Oranje."

Nijland had dinsdagnacht nog contact met Robben. "Natuurlijk heb ik hem een appje gestuurd. De inhoud? Dat we geweldig van hem genoten hebben en enorm trots zijn. Kreeg ik om twee uur 's nachts nog een appje terug ook. Dankjewel, Hans. Kort maar krachtig, ja. Maar hoeveel berichtjes denk je dat hij gekregen heeft?"

Plaats een reactie

woensdag 11 oktober 2017 om 23:40
Waar was Hans Nijland toen JFK werd vermoord? Waar was Hans Nijland toen Lady Di omkwam in Parijs? Waar was Hans Nijland toen de Twin Towers vielen?

Waar was Hans Nijland toen Arjen Robben stopte?
Vind ik leuk
Bizzy +8576
woensdag 11 oktober 2017 om 23:44
Hans was aan de zuip in Casa Rosso.
Vind ik leuk
Bizzy +8576
woensdag 11 oktober 2017 om 23:45
Kennelijk werkt Hans nu aan zijn PR.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:46
Is het drank en/of verdovende middelen die je gebruikt??
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:47
'' Waar was Hans Nijland toen JFK werd vermoord? ''

Ik vermoed in de peuterzaal en anders thuis aan het spelen bij zijn mama en papa, of doen driejarige kinderen dan anderen dingen?

En waar was Schlachtenbummler zelf op die dagen?
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 12 oktober 2017 om 14:53
In Groningen?
Vind ik leuk
Objectief +2671
woensdag 11 oktober 2017 om 23:47
Hans is een slijmbal die vergeefs hoopt op een terugkeer van Arjen bij z'n cluppie.
Vind ik leuk
Farmer +6100
donderdag 12 oktober 2017 om 07:31
Nijland heeft Robben zélf meegemaakt bij Groningen, heeft m zélf 'verpatst' aan PSV, en doorverkooppercentages bedongen...
Logisch is deze man apetrots op de béste speler die Groningen heeft voortgebracht.
'Slijmbal'?
Hans hoeft niet te slijmen. Robben is van harte welkom, als speler, als lid vd technische staf, jeugdcoach, of gewoon te gast, want Nijland heeft altijd een skybox voor de familie Robben gereserveerd.

Niet zo afgunstig naar een goede relatie :)
Nijland en Robben hebben altijd contact gehouden. Robben komt ook met enige regelmaat in de Euroborg, en volgt Groningen ook.

Ps: pas je naam aan! :P Dit is aardig SUB-jectief!
Vind ik leuk
toppie +73
donderdag 12 oktober 2017 om 07:56
Zo is het maar net.
Vind ik leuk
Objectief +2671
donderdag 12 oktober 2017 om 08:53
Neem het niet zo letterlijk. Robben zit regelmatig bij Groningen op de tribune. Nijland doet steeds verwoede pogingen om Robben over te halen terug te keren en doet dat op letterlijk elke mogelijke manier. Uiteraard snap ik Nijland, maar het blijft een slijmbal..
daar is weinig subjectiefs aan of is dat moeilijk te accepteren voor jou als subjectieve Groningen fan ;)
Vind ik leuk
LFC16 +312
woensdag 11 oktober 2017 om 23:50
Arjen kan na z’n voetbal carriëre verder als pauw in een dierentuin, zoveel veren heeft Hans Nijland ‘m al in z’n reet gestoken. Over Arjen geen verkeerd woord maar die Nijland hoort zichzelf zo graag lullen, het zou een neef van Arno Vermeulen kunnen zijn
Vind ik leuk
Old Star +4097
donderdag 12 oktober 2017 om 07:11
Hahahaha helemaal eens!!!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:58
Ik ben momenteel bezig met een hagiografie over Hans Nijland. Mijn uitgever appte me zojuist om me opmerkzaam te maken op de app van Arjen Robben aan het adres van Hans Nijland.

Inmiddels is de beoogde eerste print run herzien. De oplage wordt verdubbeld.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 00:18
Morgen krijg jij nog zwaardere medicatie voorgeschreven.
Vind ik leuk
Guusman +2026
donderdag 12 oktober 2017 om 00:33
Doe nou niet, wordt het nóg erger!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 03:50
moesten de anderen ook een ere ronde lopen misschien? Deze Nijland wil Robben nog een paar jaar in zijn ploeg....
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 06:50
Mooie reacties hier en ten dele waar natuurlijk. Hans is Hans en lullen hoort daar bij. Wat Robben betreft, of we die ooit nog bij een Nederlandse club zien als voetballer kun je aan twijfelen. Niveau is tanende en zijn "niet voetballen op kunstgras" liet ook weinig aan de verbeelding over. Maar goed, voetballers en uitspraken. Das ook vaak kwestie van a zeggen, maar b doen. Wat Arjen betreft. Das gewoon een icoon in Groningen. Is men megatrots op ondanks dat ie maar bescheiden aantal wedstrijden in eerste heeft gespeeld hier. Is regelmatig nog bij wedstrijden van de club te vinden Is ambassadeur van de supportersvereniging, heeft de openingshandeling onlangs nog verricht bij start bouw trainingsaccomodatie, draaft op als het kan bij maatschappelijke activiteiten enz. Heeft ook aangegeven na zijn actieve loopbaan terug te keren naar Groningen als het gaat om vestigen. De familieman wil terug naar de familie. Laat momenteel mooi optrekje bouwen in Groningen. In Groningen werkt men denk niet eens zozeer toe naar nog es een Robben op het veld, maar naar een Robben die wellicht de nieuwe Nijland wordt. Denk zelfs dat men daar stiekem al wat op rekent. Of het zover komt, het blijft voetbal...
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 06:53]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 08:02
Die Nijland is ZO publiciteitsgeil, bah. Alsof het hele voetbal om Nijland draait.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 08:10
aandachtsgeile man
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 08:10]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Robben appt directeur: "Hoeveel berichtjes denk je dat hij gekregen heeft?"