Van Geel lijkt Janssen gepolst te hebben: Uitzondering die de regel bevestigt

Van Geel lijkt Janssen gepolst te hebben: "Uitzondering die de regel bevestigt"

donderdag 12 oktober 2017 om 07:25

Technisch directeur van Feyenoord Martin van Geel lijkt in Voetbal International toe te geven dat hij afgelopen zomer een lijntje heeft uitgegooid naar Vincent Janssen. De spits zat, voor zijn verhuur aan Fenerbahçe, op een zijspoor bij Tottenham Hotspur.

Het weekblad vraagt Van Geel of het klopt dat hij afgelopen zomer geïnformeerd heeft naar Janssen, waarop de directeur antwoordt: "Wat denk je zelf? We houden alles in de gaten." Janssen speelde tot 2013 bij Feyenoord en belandde via Almere City en AZ uiteindelijk drie jaar later bij Tottenham Hotspur.

Van Geel liet Janssen zelf onder zijn bewind vertrekken. "Ik heb daar vaak aan gedacht. In 23 jaar heb ik geen speler laten gaan die later hoger is gaan spelen. Hij is de uitzondering die de regel bevestigt. Ik ben zelfs nog zo eigenwijs dat ik denk dat als hij bij ons in het tweede had gespeeld, hij het misschien ook hier niet had gehaald. Hij speelt daarna twee jaar in Almere en daarna pas explodeert hij ineens bij AZ", aldus Van Geel.

Poll

Was Feyenoord een betere keuze geweest voor Janssen?

(1754 stemmen)

Plaats een reactie

Morris +14789
donderdag 12 oktober 2017 om 07:27
En de explosie is voorbij.. nu moet er een brandje geblust worden.
Vind ik leuk
Olfie +2862
donderdag 12 oktober 2017 om 09:00
Door explosie bij almere kwam hij bij az. De dubbele exploseie is voorbij...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:34
wie wil er nu dan ook naar Feyenoord....haha
Vind ik leuk
Jozef22 +359
vrijdag 13 oktober 2017 om 07:21
Reageer dan niet stumpert.
Vast supporter van een nietig poep clubje.
Vind ik leuk
jesseee +776
donderdag 12 oktober 2017 om 07:37
Hij kwam verder dan de meeste de bij feyenoord door braken de laatste 5 jaar.
Vind ik leuk
Barry10 +1109
donderdag 12 oktober 2017 om 07:51
Hij heeft nog niks bewezen he? Mag dan wel in de Premier League hebben gespeeld, maar daar is hij een grote flop. Bij Fenerbache moet hij het nu ook nog maar laten zien. Hij heeft 1 goed jaar gehad, meer dan dat kan je er tot nu toe nog niet van maken.
Vind ik leuk
Feye1908 +6664
donderdag 12 oktober 2017 om 08:09
Hij isalleen maar geflopt na een goed half jaar bij AZ. Dan doet De Vrij het beter. Zelfs Martins Indi en Clasie hebben al meer laten zien. En Karsdorp (zodra hij fit is) en Kongolo gaan het zeer waarschijnlijk ook wel redden.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 07:38
Ik weet niet of de Her opvoeding Nederlandse voetbal school in Nederland nog wel nut heeft voor hem heb mijn twijfels.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 07:39]
Vind ik leuk
allround +1059
donderdag 12 oktober 2017 om 07:39
een reddingslijntje?????
Vind ik leuk
Nashua +5737
donderdag 12 oktober 2017 om 08:09
Wat een beperkte voetballer, werkt hard maar komt technisch & tactisch te kort.
Vind ik leuk
derksen +7158
donderdag 12 oktober 2017 om 08:14
Ben me rot geschrokken hoe veel snelheid hij heb ingeleverd
Wout weghorst is op dit moment zelfs beter

Maar ja wie eigenlijk niet
In en in zonde
Maar wel lekker je bankrekening vullen
Is ook wel belangrijk dat snap ik dan wel weer.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 08:17
Van Geel zegt: "In 23 jaar heb ik geen speler laten gaan die later hoger is gaan spelen.". Dat lijkt me een nogal krasse uitspraak. Kent iemand nog meer uitzonderingen dan Janssen?
Vind ik leuk
JCJWZ +9905
donderdag 12 oktober 2017 om 09:42
Bastos maar dat was volgens mij voor van Geel.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:49
Wijnaldum bij Feyenoord.
Felipe Luis (!!!!) bij Ajax.

Beide vertrokken naar een toch wat mindere of gelijke club en bereikte vervolgens toch wel de Europese (sub)top.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 13:41
Luis lijkt me een goed voorbeeld. Wijnaldum werd volgens mij voor 5 miljoen verkocht aan PSV wat toen der tijd wel een redelijke transfersom was. Dat lijkt me niet echt een kwestie van "laten gaan".
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 13:17
Je trekt zijn stelling in twijfel maar je kunt zelf geen enkel voorbeeld opnoemen of online vinden. Post dan niks totdat je wel een voorbeeld gevonden hebt of zwijg gewoon.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 13:37
Je hebt blijkbaar nog niet gehoord van kritische vragen stellen voordat je tot een oordeel komt.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 08:22
En dan Jørgensen op de bank? Of hij wilde Feyenoord dan spelen? Janssen zou beter naar de BuLi gaan, zorgen dat hij op een goed niveau wekelijks speelt. Hij heeft een groot risico genomen door naar die Turkse kermis competitie te gaan.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 08:29
De deadline was al voorbij toen Tottenham hem echt kwijt wilde. Vlgs mij. Dus dan bleven er nog weinig competities over.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 09:02
Volgens mij wilde Tottenham hem al eerder kwijt, daarom hadden ze ook een club in de PL gevonden. Toen zei Janssen "nee", en wilde hij voor zijn kans gaan bij Tottenham. Vervolgens schreef Tottenham hem niet eens in voor de CL, toen is Janssen volgens mij tot inkeer gekomen, en was inderdaad de transferwindow in de meeste landen al dicht.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 08:27
Jansen en Jörgensen kunnen in ieder geval wel samen spelen. Mocht Jörgensen voor de hoofdprijs weggaan. Dan zou ik een mooi bod bij Tottenham neerleggen. Ik heb nog wel vertrouwen in Jansen. Die geeft niet zomaar op.
Vind ik leuk
Bossie020 +1807
donderdag 12 oktober 2017 om 09:08
Waarom zou hij 3/4 van zijn salaris inleveren om naar Feyenoord te gaan?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 10:40
Goeie vraag. Voor Feyenoord zou t wel leuk zijn. Vind ik. En niet iedereen is mij.
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 12 oktober 2017 om 22:31
Jij hebt gewoon iets met de naam Jans(s)en ;-) ;-)
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 12 oktober 2017 om 22:27
Steven Berghuis deed het ook ;-)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 09:11
Janssen en Depay zijn door een jaar waar alles meezat groter gemaakt dan ze eigenlijk zijn. beide spelers komen tekort op het hoogste niveau

op Eredivisie niveau zouden ze wel meekunnen maar alles daarboven
is te hoog gegrepen
Vind ik leuk
Teo Smith +13813
donderdag 12 oktober 2017 om 09:12
Voor de eredivisie is hij prima.
Vind ik leuk
vivaldi +1395
donderdag 12 oktober 2017 om 12:21
Hoeveel heeft Janssen de laatste 2 jaar gescoord??????????
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 13:00
Gelukkig niet, speelt in aanvallende teams die over het algemeen veel voor de goal van de tegenstander spelen.
Hij staat op de goeie plek en dat is ook het enige want afmaken lukt hem niet meer.
Vind ik leuk
Harrie82 +2553
donderdag 12 oktober 2017 om 13:46
En ondertussen doet hij jet nog niet veel beter en ben ik benieuwd of hij niet verder in verval komt. Dus even naar Tottenham is leuk, maar speelde nooit dus dat schiet nog niet op.
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 12 oktober 2017 om 22:03
Als je Jorgensen hebt dan lijkt me het niet dat je Janssen wil halen voor één seizoen. Als tweede keus zijnde zou dat niet goed zijn geweest voor de carrière van Janssen. Voor Feyenoord een prima (2e) spits natuurlijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Geel lijkt Janssen gepolst te hebben: "Uitzondering die de regel bevestigt"