Van Geel lijkt Janssen gepolst te hebben: Uitzondering die de regel bevestigt

    Van Geel lijkt Janssen gepolst te hebben: "Uitzondering die de regel bevestigt"

    donderdag 12 oktober 2017 om 07:25

    Technisch directeur van Feyenoord Martin van Geel lijkt in Voetbal International toe te geven dat hij afgelopen zomer een lijntje heeft uitgegooid naar Vincent Janssen. De spits zat, voor zijn verhuur aan Fenerbahçe, op een zijspoor bij Tottenham Hotspur.

    Het weekblad vraagt Van Geel of het klopt dat hij afgelopen zomer geïnformeerd heeft naar Janssen, waarop de directeur antwoordt: "Wat denk je zelf? We houden alles in de gaten." Janssen speelde tot 2013 bij Feyenoord en belandde via Almere City en AZ uiteindelijk drie jaar later bij Tottenham Hotspur.

    Van Geel liet Janssen zelf onder zijn bewind vertrekken. "Ik heb daar vaak aan gedacht. In 23 jaar heb ik geen speler laten gaan die later hoger is gaan spelen. Hij is de uitzondering die de regel bevestigt. Ik ben zelfs nog zo eigenwijs dat ik denk dat als hij bij ons in het tweede had gespeeld, hij het misschien ook hier niet had gehaald. Hij speelt daarna twee jaar in Almere en daarna pas explodeert hij ineens bij AZ", aldus Van Geel.

    Poll

    Was Feyenoord een betere keuze geweest voor Janssen?

    (1754 stemmen)

    Plaats een reactie

    Morris +21086
    donderdag 12 oktober 2017 om 07:27
    En de explosie is voorbij.. nu moet er een brandje geblust worden.
    Vind ik leuk
    Olfie +3612
    donderdag 12 oktober 2017 om 09:00
    Door explosie bij almere kwam hij bij az. De dubbele exploseie is voorbij...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 12:34
    wie wil er nu dan ook naar Feyenoord....haha
    Vind ik leuk
    Jozef22 +374
    vrijdag 13 oktober 2017 om 07:21
    Reageer dan niet stumpert.
    Vast supporter van een nietig poep clubje.
    Vind ik leuk
    jesseee +889
    donderdag 12 oktober 2017 om 07:37
    Hij kwam verder dan de meeste de bij feyenoord door braken de laatste 5 jaar.
    Vind ik leuk
    Barry10 +1261
    donderdag 12 oktober 2017 om 07:51
    Hij heeft nog niks bewezen he? Mag dan wel in de Premier League hebben gespeeld, maar daar is hij een grote flop. Bij Fenerbache moet hij het nu ook nog maar laten zien. Hij heeft 1 goed jaar gehad, meer dan dat kan je er tot nu toe nog niet van maken.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8222
    donderdag 12 oktober 2017 om 08:09
    Hij isalleen maar geflopt na een goed half jaar bij AZ. Dan doet De Vrij het beter. Zelfs Martins Indi en Clasie hebben al meer laten zien. En Karsdorp (zodra hij fit is) en Kongolo gaan het zeer waarschijnlijk ook wel redden.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8452
    donderdag 12 oktober 2017 om 07:38
    Ik weet niet of de Her opvoeding Nederlandse voetbal school in Nederland nog wel nut heeft voor hem heb mijn twijfels.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 07:39]
    Vind ik leuk
    allround +1483
    donderdag 12 oktober 2017 om 07:39
    een reddingslijntje?????
    Vind ik leuk
    Nashua +6553
    donderdag 12 oktober 2017 om 08:09
    Wat een beperkte voetballer, werkt hard maar komt technisch & tactisch te kort.
    Vind ik leuk
    derksen +8321
    donderdag 12 oktober 2017 om 08:14
    Ben me rot geschrokken hoe veel snelheid hij heb ingeleverd
    Wout weghorst is op dit moment zelfs beter

    Maar ja wie eigenlijk niet
    In en in zonde
    Maar wel lekker je bankrekening vullen
    Is ook wel belangrijk dat snap ik dan wel weer.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2436
    donderdag 12 oktober 2017 om 08:17
    Van Geel zegt: "In 23 jaar heb ik geen speler laten gaan die later hoger is gaan spelen.". Dat lijkt me een nogal krasse uitspraak. Kent iemand nog meer uitzonderingen dan Janssen?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12623
    donderdag 12 oktober 2017 om 09:42
    Bastos maar dat was volgens mij voor van Geel.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35446
    donderdag 12 oktober 2017 om 11:49
    Wijnaldum bij Feyenoord.
    Felipe Luis (!!!!) bij Ajax.

    Beide vertrokken naar een toch wat mindere of gelijke club en bereikte vervolgens toch wel de Europese (sub)top.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2436
    donderdag 12 oktober 2017 om 13:41
    Luis lijkt me een goed voorbeeld. Wijnaldum werd volgens mij voor 5 miljoen verkocht aan PSV wat toen der tijd wel een redelijke transfersom was. Dat lijkt me niet echt een kwestie van "laten gaan".
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 13:17
    Je trekt zijn stelling in twijfel maar je kunt zelf geen enkel voorbeeld opnoemen of online vinden. Post dan niks totdat je wel een voorbeeld gevonden hebt of zwijg gewoon.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2436
    donderdag 12 oktober 2017 om 13:37
    Je hebt blijkbaar nog niet gehoord van kritische vragen stellen voordat je tot een oordeel komt.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3322
    donderdag 12 oktober 2017 om 08:22
    En dan Jørgensen op de bank? Of hij wilde Feyenoord dan spelen? Janssen zou beter naar de BuLi gaan, zorgen dat hij op een goed niveau wekelijks speelt. Hij heeft een groot risico genomen door naar die Turkse kermis competitie te gaan.
    Vind ik leuk
    Kramertje +778
    donderdag 12 oktober 2017 om 09:11
    Janssen en Depay zijn door een jaar waar alles meezat groter gemaakt dan ze eigenlijk zijn. beide spelers komen tekort op het hoogste niveau

    op Eredivisie niveau zouden ze wel meekunnen maar alles daarboven
    is te hoog gegrepen
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24066
    donderdag 12 oktober 2017 om 09:12
    Voor de eredivisie is hij prima.
    Vind ik leuk
    vivaldi +1384
    donderdag 12 oktober 2017 om 12:21
    Hoeveel heeft Janssen de laatste 2 jaar gescoord??????????
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 13:00
    Gelukkig niet, speelt in aanvallende teams die over het algemeen veel voor de goal van de tegenstander spelen.
    Hij staat op de goeie plek en dat is ook het enige want afmaken lukt hem niet meer.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2796
    donderdag 12 oktober 2017 om 13:46
    En ondertussen doet hij jet nog niet veel beter en ben ik benieuwd of hij niet verder in verval komt. Dus even naar Tottenham is leuk, maar speelde nooit dus dat schiet nog niet op.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:03
    Als je Jorgensen hebt dan lijkt me het niet dat je Janssen wil halen voor één seizoen. Als tweede keus zijnde zou dat niet goed zijn geweest voor de carrière van Janssen. Voor Feyenoord een prima (2e) spits natuurlijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Geel lijkt Janssen gepolst te hebben: "Uitzondering die de regel bevestigt"