Moniz flirt met Van der Vaart: 'Misschien kan hij in januari komen'

Moniz flirt met Van der Vaart: 'Misschien kan hij in januari komen'

donderdag 12 oktober 2017 om 08:37

Ricardo Moniz overweegt Rafael van der Vaart naar Randers FC te halen. De trainer werd deze week aangesteld bij de Deense club.

Moniz kent Van der Vaart, die bij FC Midtjylland niet meer aan spelen toekomt, nog van zijn tijd bij Hamburger SV. "Ik weet nog niet alles over de Deense competitie, maar ik weet dat men Van der Vaart niet goed genoeg acht. 'Rafa' is een goede vent, die ik zeer sympathiek en inspirerend vind. Ik weet dat hij het moeilijk heeft en ik om eerlijk te zijn heb ik medelijden met hem."

"Toen ik bij Hamburger SV kwam was Van der Vaart de grote ster, maar ook de eerste die mij welkom heette. Ik heb alleen maar goede dingen over hem te zeggen en dat is ook de reden dat ik medelijden met hem heb. Ik weet dat zijn situatie hem pijn doet."

Moniz hint in Ekstra Bladet naar de komst van Van der Vaart. "Ik kan niet beoordelen hoe fit hij is, maar de Superligaen is een fysieke competitie en hij wordt hier niet beschermd door de Ajax-stijl, waar zijn briljante technisch hem redt. Maar misschien kan hij in januari naar Randers komen. Ik denk dat we een plek voor hem kunnen vinden."

Poll

Gaat Van der Vaart zijn carrière nog ergens nieuw leven inblazen?

(877 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 08:41
Een plekje wel, maar de centjes...?
Vind ik leuk
goekie4 +1305
donderdag 12 oktober 2017 om 09:21
Als hij wilt voetballen moet hij het geld maar opzij schuiven.
Vind ik leuk
Cookee +4767
donderdag 12 oktober 2017 om 10:36
Gatverdamme, op de vroege morgen al denkend aan centjes "Goekie"? Vd Vaart is liefhebber, lijkt mij heerlijk om 'smorgens nog de wei in te gaan en met een bal. Waarom denkt een Hollander meteen aan centjes?
Vind ik leuk
goekie4 +1305
donderdag 12 oktober 2017 om 10:47
Ik denk altijd aan centjes, vooral met onze politiek. Rekende me al rijk, maar ja blijkt een illusie, zoals altijd...
Vind ik leuk
Cookee +4767
donderdag 12 oktober 2017 om 11:51
Je bent Dagobert Duck dus.
Ja in dit land telt een mensenleven niet.
Kijk naar wat er in de zorg gebeurt en eigen risico.
De enige kop die in dit land telt is die op de muntjes.
Word er vooral gelukkig mee.
Vind ik leuk
Woudo +7796
donderdag 12 oktober 2017 om 10:56
Ik denk dat de meeste Nederlanders zo vroeg op de ochtend al indirect aan centjes denkt omdat we moeten werken :(
Vind ik leuk
Cookee +4767
donderdag 12 oktober 2017 om 11:53
Natuurlijk om te overleven. Ik hoop dat je ook werkt omdat je het leuk vindt omdat het waardering en een goed gevoel oplevert.
Vind ik leuk
Hammers96 +1201
donderdag 12 oktober 2017 om 08:42
Ik zeg doen ! In midjylland zitten 3 snackbars minder dan in randers!
Vind ik leuk
1892 +6959
donderdag 12 oktober 2017 om 08:48
Kan Rafael op dieet met Fish and Chips.
Vind ik leuk
Recycle +1801
donderdag 12 oktober 2017 om 10:06
Randers is niet Rangers
Vind ik leuk
Bongo +779
donderdag 12 oktober 2017 om 08:44
aat Van der Vaart zijn carrière nog ergens nieuw leven inblazen?
Ja als opvolger van Cora bij Mora
Vind ik leuk
derksen +7137
donderdag 12 oktober 2017 om 09:05
Schrikbarend om te zien op tv dat pierre fitter oogt als profvoetballer vd vaart
Kan toch niet!
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
donderdag 12 oktober 2017 om 09:12
Als ballenjongen,waarom niet?
Of cateringmanager.
Vind ik leuk
Sideburnn +1483
donderdag 12 oktober 2017 om 09:26
Hoge bomen vangen veel wind.
Lekker makkelijk schoppen tegen zo'n gast tjonge jonge....
Heeft mooie carrière gehad die uit lijkt te gaan als een nachtkaars.
Ik hoop dat hij nog eens iets kan laten zien....
Vind ik leuk
Polleke +786
donderdag 12 oktober 2017 om 09:56
Uiteindelijk lijkt alleen de carriere van Robben op niveau afgesloten te gaan worden, al moet de toekomst dat uitwijzen...
Voor de rest van De Grote 4 is het in ieder geval drama troef...
Vind ik leuk
Sazzz +8960
donderdag 12 oktober 2017 om 10:12
Op alle fronten is rafa minder dan die drie. Niet alleen heeft hij overall minder gepresteerd, ook zit zijn carrière al veel langer en ook veel dieper in het slop. Midtylland is toch beduidend minder dan Nice en Fenerbahçe. Ik snap nog steeds niet waarom vd Vaart nog altijd bij die grote vier gerekend wordt.

Overigens dodelijk als men medelijden met je heeft
Vind ik leuk
Cookee +4767
donderdag 12 oktober 2017 om 10:41
Ben met je eens, die jongen oordeelt sympathiek en met gevoel over anderen, maar als je dan de pulp hier over hem leest, dan is het een wonder dat Rafael nog zo'n aardig mens is.
Ik gun hem ook iets moois, nare Nederlanders gun ik niks.

Als voetballer is hij gehyped, loopvermogen mist hij voor het moderne voetbal, maar een bal raken kan hij echt wel, ga door Rafael en weet dat niet alle Hollanders klootzakken zijn.
Oh en goed dat je scherp was tegen van Hooijdonk.
Vind ik leuk
Och jeh +1132
donderdag 12 oktober 2017 om 09:27
Stop er gewoon mee, pas op de kinderen en laat het vrouwtje nog lekker een paar jaartjes handballen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 10:29
Og, in de eredivisie kan die gegarandeerd mee. Ik schat hem nog steeds hoger in dan vele andere!
Vind ik leuk
Cookee +4767
donderdag 12 oktober 2017 om 10:43
Hij kan vast nog mee, ook Schone is nog steeds een meerwaarde, in de Eredivisie is iemand die een bal bij een medespeler krijgt al bijna een wonder.
De naam Eredivisie moet maar eens veranderd worden, Eer is te veel.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 10:30
Gewoon stoppen. Hij heeft noch in Nederland, noch in het buitenland ooit iets behoorlijks laten zien. Er sterk overschatte speler. Zoals zovelen die het tot Ajax-1 brengen. Grauwe middelmaat. Om één of andere reden, ik zou zelf absoluut niet weten waarom, werden de Ajax-spelers altijd per definitie als grote talenten gebombardeerd. We weten inmiddels wel beter. Ajax is, net als de rest van de Nederlandse clubteams èn het Nederlands Elftal, nog slechts een derderangsploeg. Dat proces is al jaren aan de gang. En dat zal ook nooit meer anders worden.
Vind ik leuk
Woudo +7796
donderdag 12 oktober 2017 om 11:00
Kom op zeg van der Vaart was toen hij doorbrak en de eerste jaren van zijn carriere echt een super talent! Hij heeft ook flink pech gehad met blessures. Tuurlijk is het de laatste jaren zwaar ondermaats maar vd vaart in zijn eerste 5-10 jaar als speler was 2 a 3 klassen beter dan de middenvelders die er nu lopen. En nee ik ben niet voor Ajax maar voor Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:00
Een talent, ja misschien dat wèl. Maar het is er NOOIT maar dan ook NOOIT uitgekomen.
Vind ik leuk
Sideburnn +1483
donderdag 12 oktober 2017 om 17:42
1e periode hsv vergeten??
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 08:05
Degradatievoetbal met een ploeg die al méér dan 6 jaar tegen degradatie vecht en daar al minstens 4 keer op miraculeuze wijze aan is ontsnapt. Echt geen grote ploeg (meer) in Duitsland. In vergelijking met Nederland natuurlijk wel. De ploegen die in de Bundesliga tegen degradatie vechten zouden, over een hele competitie genomen, in Nederland moeiteloos meespelen om de titel.
Vind ik leuk
Cookee +4767
donderdag 12 oktober 2017 om 10:34
Ik zag hem van Hooijdonk goed tegengas geven. Van Hooijdonk speelt de nieuwe Derksen te zijn. Maar vd Vaart steeg fors in mijn achting, Rafael oordeelt niet vanuit rancune maar gewoon objectief over mensen. En het lijkt mij dus een prettig mens, bijna een unicum op NL-tv.
Maar laat hem nog ergens lekker ballen, mooi dat Moniz medelijden heeft, weet niet of vd Vaart dat nou leuk zal vinden.
Vind ik leuk
Hesses +618
donderdag 12 oktober 2017 om 13:44
Ja volgens Moniz zoeken ze nog iemand om elke thuiswedstrijd bitterballen te bakken en Rafa zou dat wel kunnen denkt Moniz...nu hopen dat hij niet alles zelf op eet ;-)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:11
Kantine juffrouw van der vaart.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Moniz flirt met Van der Vaart: 'Misschien kan hij in januari komen'