Liefde niet voorbij na PSV-vertrek: 'Had Guardado en Hendrix voor me'

Liefde niet voorbij na PSV-vertrek: 'Had Guardado en Hendrix voor me'

donderdag 12 oktober 2017 om 09:16

Clint Leemans speelt komend weekend met VVV-Venlo tegen zijn oude club PSV. Ondanks het feit dat hij niet doorbrak in Eindhoven, neemt hij PSV helemaal niets kwalijk.

"Trainer Phillip Cocu heeft me bij PSV meegenomen op trainingskampen van het eerste elftal en daar blijf ik hem voor altijd dankbaar voor", zegt de middenvelder, die anderhalf jaar geleden bij PSV vertrok, tegen het Eindhovens Dagblad. "Ik had Andrés Guardado en Jorrit Hendrix voor me. Dan moet je op een gegeven moment je knopen tellen."

De PSV-fan hoopt wel met VVV te kunnen stunten tegen zijn grote liefde. "De mensen bij de club hebben me samen met mijn familie gevormd en ik ben wie ik ben door PSV. Ik hou van Eindhoven en mijn huidige vrienden speelden vroeger samen met me bij PSV. Allemaal redenen om twee keer per jaar van ze te winnen en de andere 32 keer mogen ze van mij 96 punten pakken. Ik ga voor elke millimeter en tegen PSV al helemaal. Natuurlijk", aldus Leemans.

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 09:24
Prima zo lang hij maar niet net zo gaat schoppen als Ritzmeier om wat te bewijzen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 09:26
Clint hartstikke mooi dat je van PSV houdt. Maar de 3 punten gaan mee naar Eindhoven
Vind ik leuk
LFC16 +312
donderdag 12 oktober 2017 om 09:29
Vervolgens scoort hij, de gelijkmaker of wellicht de winnende goal en dan ingetogen juichen. Dan liever Berghuis, die ging uit z’n dak toen ie tegen AZ scoorde!
Vind ik leuk
Leffe +970
donderdag 12 oktober 2017 om 09:47
Schiet er maar 4-in, wordt je zo opgeroepen voor het Ned-elftal.
Vind ik leuk
Butsbal +4939
donderdag 12 oktober 2017 om 09:51
Hij speelt niet in Amsterdam
Vind ik leuk
Cappie +5778
donderdag 12 oktober 2017 om 10:07
Tja, belachelijk natuurlijk. Scoren kan echt iedereen. En al helemaal 4x in 1 wedstrijd. Dat zie je eigenlijk elk weekend.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 10:55
leemans echt uitstekende speler voor elke eredivisie club behalve de top jammer dat hij het niet verder heeft kunnen schoppen stond toch bekent als groot talent
Vind ik leuk
Romario9 +5740
donderdag 12 oktober 2017 om 11:27
Leemans en VVV doen het goed dit seizoen. Hoop toch dat ze komend weekend een flink pak slaag krijgen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 11:27]
Vind ik leuk
MeAgain +3862
donderdag 12 oktober 2017 om 22:03
Ik hoop het ook en dat hij dan nog steeds van PSV houdt.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:23
Gave gast Clintje uit Oerle ! Heerlijke traptechniek , die komt er wel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Liefde niet voorbij na PSV-vertrek: 'Had Guardado en Hendrix voor me'