'Goed nieuws voor Ajax: pechvogel staat na zes maanden voor rentree'

'Goed nieuws voor Ajax: pechvogel staat na zes maanden voor rentree'

donderdag 12 oktober 2017 om 10:44

Goed nieuws uit de ziekenboeg van Ajax. Daley Sinkgraven staat op het punt zijn rentree te maken in de wedstrijdselectie van trainer Marcel Keizer.

Dat meldt Voetbal International donderdag. Sinkgraven speelde door een slepende knieblessure nog geen minuut in Ajax 1 dit seizoen. Door dezelfde kwetsuur, waarmee hij sinds april kampt, miste hij ook de Europa League-finale tegen Manchester United.

Inmiddels is Sinkgraven na een terugslag in de voorbereiding dicht bij een rentree. Komende zaterdag hoopt hij volgens VI terug te keren in de wedstrijdselectie van Ajax. De linksback traint al enige tijd weer pijnvrij mee en maakte zijn opwachting in drie Jupiler League-wedstrijden van Jong Ajax.

Ajax hervat zaterdag de competitie met een thuiswedstrijd tegen Sparta. Daarna volgen uitwedstrijden tegen Feyenoord, ASV De Dijk (KNVB Beker) en Willem II.

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 10:46
Geef hem 'ns wat meer kansen op de plek van Ziyech zou ik zeggen. Aub niet weer dat gepiel op linksback.
Vind ik leuk
Santi +15581
donderdag 12 oktober 2017 om 10:47
Ja doen en dan Ziyech banken!
Groet een PSV'er
Vind ik leuk
ajax1973 +1335
donderdag 12 oktober 2017 om 11:40
ziyech is gewoon een ramp dit jaar en vorig jaar was het ook niet alles
Vind ik leuk
Foebele +32178
donderdag 12 oktober 2017 om 10:51
Ziyech is natuurlijk wel een stuk beter dan Sinkgraven. Ben het wel roerend met je eens dat hij geen linksback is en het ook nooit wordt.

Vind het gewoon sneu hoe ze zijn carriere omzeep helpen door deze waanzin move om hem linksback te zetten.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 10:56
Oh ja ik bedoel niet dat Ziyech zijn basisplek moet verliezen hoor. Maar achter Ziyech is er nu.... niks. Geen creatief meesterbrein. Frenkie is misschien aardig voor die plek? Bijleveld vind ik ook wel iets om is daar te zien.

En inderdaad. Die Sinkgraven is geheel om zeep geholpen door lompe plannen met hem als linksback. Waanzin.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:27
Hij kan mooi terug naar Friesland.
Vind ik leuk
ajax1973 +1335
donderdag 12 oktober 2017 om 11:42
graag zijn wij er van af ziyech mag je ook op pikken
Vind ik leuk
Foebele +32178
donderdag 12 oktober 2017 om 11:45
Ziyech? Ben je op je achterhoofd gevallen?
Vind ik leuk
ajax1973 +1335
donderdag 12 oktober 2017 om 11:55
ik zie hem graag vertrekken en anders maar lang er uit liggen al gun je dat de persoon niet maar erg zwake schakel en nul moraal
Vind ik leuk
Foebele +32178
donderdag 12 oktober 2017 om 12:02
Raar verhaal, zonder Ziyech blijft er echt helemaal niks meer over.
Vind ik leuk
ajax1973 +1335
donderdag 12 oktober 2017 om 12:08
kan je na gaan wat voor zwake zooi in nl speelt nu
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:52
Ziyech mogen jullie houden. Dat jong wordt al lang uitgekotst in Friesland.
Vind ik leuk
Foebele +32178
donderdag 12 oktober 2017 om 11:44
Lijkt me het beste voor alle partijen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:53
Wat zou die moeten kosten denk je?
Vind ik leuk
Foebele +32178
donderdag 12 oktober 2017 om 11:54
2,5 miljoen, misschien nog een doorverkoopclausule.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:59
Sinkgraven en Ajax zijn in gesprek over een contractverlenging, dus nee die jongen is niet te koop voor 2.5 miljoen, die gaat met 2 of 3 jaar verlengen tot 2021 / 2022!
Vind ik leuk
Foebele +32178
donderdag 12 oktober 2017 om 12:01
Dom, Dommer, Technisch Hart van Ajax...

Wat een debielen zeg, en wat is die Sinkgraven zelf dan een ongelofelijke weggooier dat ie wil bijtekenen bij een club waar zijn carriere omzeep geholpen wordt.

Niet normaal, als dat waar is dan zijn ze allemaal niet goed wijs!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:04
Ziyech nou doe maar niet Amin mag hij het mee uit vechten! Viergever weg trappen Lb halen en wobber centrum!

LB Phillipe Louis halen die zei nog pas weer voor ons te willen ballen
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 11:06]
Vind ik leuk
HansVites +1594
donderdag 12 oktober 2017 om 12:04
Mee eens lekker Dijks op linksback laten spelen dan komt het wel goed (not)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:10
Nee Arie, zo werkt dat niet bij Ajax..... Heeft sinds zijn komst nog nauwelijks op zijn eigen plek gespeeld! En neem van mij aan dat hij echt niet minder is dan Ziyech. Ik zie hem al vanaf zijn 15e voetballen. Inmiddels heeft hij ook een beetje leren verdedigen dus misschien krijgt hij eens een kans....kan ook prima samen met Ziyech maar die mag ook best eens op het bankje. Is nou niet bepaald in topvorm de laatste paar maanden, zeker niet voor het bedrag dat er voor betaald is...
Vind ik leuk
1892 +2871
donderdag 12 oktober 2017 om 10:47
Leuke speler voor Heerenveen geweest , word bij Ajax op de verkeerde plek gebruikt.
Vind ik leuk
Dtc0314 +113
donderdag 12 oktober 2017 om 10:48
Was niks, is niks en wordt niks
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 10:51
Kunnen ze Dijks tenminste uit de selectie laten...
Vind ik leuk
jepo10 +209
donderdag 12 oktober 2017 om 10:51
Als iemand hem slechter vind dan Dijks als linksback dan verdien je heel gauw een spreekverbod..
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 10:57
Dijks kan wél verdedigen.
Vind ik leuk
Hyena +18122
donderdag 12 oktober 2017 om 11:03
Dat valt vies tegen hoor.
Vind ik leuk
jepo10 +209
donderdag 12 oktober 2017 om 11:46
Spreekverbod
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 10:51
Hopelijk heeft ie tijdens zn revalidatie ... leren voetballen.

Ok. Niet leuk.
Vind ik leuk
1892 +2871
donderdag 12 oktober 2017 om 10:55
Wel grappig
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:31
Ik heb hem 2 x bij Jong Ajax gezien en vind hem de beste speler van Jong Ajax in die wedstrijden. Dus heeft hij het niveau ook wel weer. Of hij linksback moet spelen vind ik moeilijker, maar ik zou het wel uitproberen tegen een club uit het rechterrijtje. Van de winter kan Dijks met een gerust hart verkocht worden.
Vind ik leuk
ajax1973 +1335
donderdag 12 oktober 2017 om 11:41
geen speler voor het eerste reserve op de vleugel als back een flop
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:06
Sinkgraven in Oranje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:19
In vergelijking met Dijks is hij natuurlijk een verademing als linksback!
8 van de 10 ballen geeft hij aan de juiste kleur en dat is al heel wat, nee 9 vind ik voor Sinkgraven nog net wat te hoog ;-)
Het enige nadeel bij hem is dat hij verdedigend matig is, maar dat is Dijks ook dus je gaat er hoe dan ook op vooruit.
Viergever linksback lijkt me voorlopig wel de beste optie, Wöber centraal naast De Ligt.
Vind ik leuk
United FC +12262
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:11
Welkom terug Sinkgraven!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Goed nieuws voor Ajax: pechvogel staat na zes maanden voor rentree'