Guidetti spreekt Oranje-international aan: Natuurlijk, hij is mijn little bro

Guidetti spreekt Oranje-international aan: "Natuurlijk, hij is mijn little bro"

donderdag 12 oktober 2017 om 11:42

John Guidetti is blij voor Tonny Vilhena. Na afloop van Nederland - Zweden (2-0) sprak de Zweedse aanvaller met zijn oude maatje van Feyenoord.

"Natuurlijk, hij is mijn little bro", vertelt Guidetti aan RTV Rijnmond. "Ik herinner me nog zijn debuut, Twente-uit. Ik was erbij en ik nam hem op mijn schouders na de wedstrijd, want hij speelde heel erg goed. Na de wedstrijd sprak ik hem. Hij ontwikkelt zich goed en heeft een mooie toekomst voor zich. Goed om te zien dat hij zo goed speelt."

Guidetti, die op de weg terug is van een blessure, speelde geen minuut voor Zweden, terwijl Vilhena in de basis stond bij Oranje. Hij zag Vilhena ook al twee wedstrijden spelen in de Champions League met Feyenoord. "Feyenoord - Manchester City? Ik heb het een beetje gezien. City is heel, heel goed. Moeilijk. Feyenoord had het misschien beter kunnen doen, maar ze spelen in de Champions League en ze doen hun best."

Lees ook: Guidetti smijt shirt naar toeschouwers in Amsterdam: "Ik voelde de liefde"

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 11:46
He, weet je wat? Laten we nog een item over Guidetti plaatsen!
Vind ik leuk
DubRtd +13428
donderdag 12 oktober 2017 om 11:50
Die kunnen er niet genoeg zijn
Vind ik leuk
Woudo +4303
donderdag 12 oktober 2017 om 15:50
Van mij mogen ze 20 Guidetti items per dag plaatsen, wat een held!
Vind ik leuk
Santi +15358
donderdag 12 oktober 2017 om 11:47
Prachtgozer die Guidetti!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:49
Ik vond Tonny anders wel met afstand de slechtste op het veld tegen Zweden..
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:51
Hij was de enige (buiten Robben dan) die inzet toonde om te bikkelen. Schuwde geen duel.
Vind ik leuk
Polleke +643
donderdag 12 oktober 2017 om 11:57
Hij schuwde inderdaad geen duel, maar als je je beter opstelt en niet steeds te laat bent kom je niet zo vaak in de duels waarbij je de verdedigende partij bent...dan pakken ze jou namelijk aan ipv andersom...
Vind ik leuk
Fredsjhe +2307
donderdag 12 oktober 2017 om 11:52
Dan heb je niet bijster veel kijk op het spelletje...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:02
Zoals Polleke hierboven zei, schuwde geen duel / miste geen inzet, maar kwam wel telkens te laat. In balbezit ook erg zwak.
Vind ik leuk
Fredsjhe +2307
donderdag 12 oktober 2017 om 12:39
Ik zou de wedstrijd nog een keer terugkijken en heel erg letten op Vincent Janssen. Als je daarna nog claimt dat Vilhena "met afstand de slechtste op[ het veld" was, dan weten we genoeg.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:41
Je hebt gelijk, was niet de enige. Overdrijven is tuurlijk ook een vak hè ;)
Vincent was absoluut bagger. Had het geluk dat hij niet op een positie stond waar zinloos balverlies een veel groter probleem is.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 13:43
Legde anders even mooi de 3-0 panklaar...
Vind ik leuk
AFC +3786
donderdag 12 oktober 2017 om 14:40
Vilhena die inzet toonde om te bikkelen ??? Ten eerste is dat zijn kwaliteit aangezien hij niet echt goed kan voetballen.. Maar Zweden kwam alleen om te verdedigen .. Dus een type vilhena had je helemaal niks... Al vond k vilhena voor t eerst niet slecht spellen in oranje.. Maar wel n verkeerde keuze
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:54
Geef dan eerst maar gewoon toe dat je de wedstrijd niet hebt gezien.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:03
Jawel hoor! Maar ik baseer of iemand een wedstrijd goed speelt voornamelijk op effectiviteit, bij Vilhena ging gewoon veel te veel mis.
Vind ik leuk
Cazaly +25
donderdag 12 oktober 2017 om 11:54
Hii was de enige die naar voren durft te spelen. Weinig breed of terug
Vind ik leuk
Leedz +2603
donderdag 12 oktober 2017 om 12:03
Vermoeiend pfff
Vind ik leuk
EddyT67 +2391
donderdag 12 oktober 2017 om 12:09
Is dat die Guidetti die het altijd over Feyenoord heeft maar er niet wilt spelen?
Vind ik leuk
Fredsjhe +2307
donderdag 12 oktober 2017 om 12:34
Nee, dit is die Guidetti die 3 hattricks op rij in thuiswedstrijden voor Feyenoord maakte (waaronder 1 tegen jouw club). Herinner je die Guidetti nu weer?
Vind ik leuk
EddyT67 +2391
donderdag 12 oktober 2017 om 12:52
Nee, zegt me niks ;)
Vind ik leuk
AFC +3786
donderdag 12 oktober 2017 om 14:36
Dat is toch dezelfde guinetniet... Btw.. Wat hebben die 3 hattricks fey gebracht ??? Kampioenschap of iets tastbaars ...
Vind ik leuk
Fredsjhe +2307
donderdag 12 oktober 2017 om 14:39
Jouw frustratie is tastbaar genoeg voor mij.
Vind ik leuk
AFC +3786
donderdag 12 oktober 2017 om 14:41
Dat bedoel ik.. Helemaal niks mee gewonnen.. je praat als een fan vsn een middenmoter .. niet erg
Vind ik leuk
Fredsjhe +2307
donderdag 12 oktober 2017 om 14:46
Klopt helemaal AFC, dat is helemaal niet erg. Per slot van rekening rijgen we de prijzen tegenwoordig weer aan elkaar.
Vind ik leuk
AFC +3786
donderdag 12 oktober 2017 om 14:54
Ooohhh dat noemen jij aan elkaar rijgen.. een beker en een kampioenschap .. en omdat fey hem nu n keer wint ( in een thuiswedstrijd zonder uitpubliek ) is de Johan Cruijff-schaal ineens een grote prijs .. Klinkt andermaal weer als een middenmoter
Vind ik leuk
Fredsjhe +2307
donderdag 12 oktober 2017 om 15:05
Weer helemaal gelijk AFC; de beker, de schaal en de JC-schaal. Lekker toch?! En dan te bedenken dat we al die hattricks van Guidetti daar niet eens voor nodig hadden...
Vind ik leuk
Liwwadder +3342
donderdag 12 oktober 2017 om 13:11
Little bro?! pfff...praat even normaal zeg en ga eens in je schoenen lopen ipv ernaast.
Vind ik leuk
Rodapaus +1923
donderdag 12 oktober 2017 om 14:08
Brobben was mijn bro deze wedstrijd
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:35
Al die jankers over de vele Ajax artikelen mogen nu ook bekennen dat het alleen nog maar om onze almachtige Guidetti gaat tegenwoordig
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:36
Guidetti heeft er zicht op.
Wacht met spanning op het volgende item over Guidetti!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Guidetti spreekt Oranje-international aan: "Natuurlijk, hij is mijn little bro"