Guidetti smijt shirt naar toeschouwers in Amsterdam: Ik voelde de liefde

Guidetti smijt shirt naar toeschouwers in Amsterdam: "Ik voelde de liefde"

woensdag 11 oktober 2017 om 18:11

John Guidetti speelde dinsdagavond geen minuut tijdens Nederland - Zweden (2-0), maar smeet na afloop toch zijn shirt in de tribunes. De reden: hij werd toegezongen door een stel Feyenoord-fans.

"Een paar Feyenoord-fans zaten op de tribune en schreeuwden mijn naam, dus ik heb m'n shirt weggegeven", lacht Guidetti breeduit tegenover Fotbollskanalen. "Het ging zoals het altijd gaat: sommige toeschouwers haten me, sommige toeschouwers houden van me. Deze jongens hielden van mij. Ze zongen en waren blij, dus ik gaf ze mijn shirt. Ik voelde de liefde."

Guidetti kreeg in Amsterdam geen speeltijd van de Zweedse bondscoach Janne Andersson. "We hebben gedaan wat we moesten doen, al hadden we hier natuurlijk niet willen verliezen", zegt de spits van Celta de Vigo. Volgende week dinsdag is de loting voor de play-offs om een WK-ticket. Guidetti heeft er vertrouwen in. "Italië: goed. Zwitserland: goed. Denemarken: goed. Kroatië: goed. Ik vind alles goed."

Plaats een reactie

Foebele +32134
woensdag 11 oktober 2017 om 18:14
Tja, als je weinig op het veld presteert dan moet je maar aandacht trekken door nog steeds terug te komen op een rivaliteit waar je al jaren geen onderdeel meer van uitmaakt!
Vind ik leuk
goekie4 +862
woensdag 11 oktober 2017 om 18:18
Waarschijnlijk hebben ze er gewoon naar gevraagd.
Vind ik leuk
Foebele +32134
woensdag 11 oktober 2017 om 18:19
Welnee, hij zoekt het al jaren zelf op, ook vorig jaar, niet alleen tijdens onderlinge duels, maar ook rond de EL finale die hij niet speelde.

Gewoon een triest figuur.
Vind ik leuk
goekie4 +862
woensdag 11 oktober 2017 om 18:22
Zegt een Ajax supporter.... Nee geintje, ik heb dat niet gezien, maar sluit niet uit dat ze er ook elke om vragen. Hebben ze iig weer een goeie kop boven het artikel
Vind ik leuk
Adje80 +2248
woensdag 11 oktober 2017 om 18:26
Echt een zielig ventje ja elke keer even punten scoren bij de feyenoord aanhang
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:37
Een correctie op het bericht is dan ook “een paar houden van me en de rest haat me”
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:28
Volgens mij zegt hij hier helemaal niets over een rivaliteit, gewoon dat er mensen uit het publiek enthusiast zijn naam riepen.
Vind ik leuk
Mo +5984
woensdag 11 oktober 2017 om 22:57
Is gewoon een sneu, zielig mannetje en bovendien ontzettend matig en beperkt
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 07:42
Qua kwaliteiten dus een goede voor Ajax?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:16
Mensen die op hun pik getrapt zijn door deze man in 3....2......1......
Vind ik leuk
Morris +13681
woensdag 11 oktober 2017 om 18:17
kasekopf.. pik...

kaas uit het vuistje? ;-)
Vind ik leuk
Foebele +32134
woensdag 11 oktober 2017 om 18:20
Kaas door het vuistje!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:20
Kaas uit het vuistje: prima
Kaas van den kopf: minder prima ;)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:29
wat zeg je nou??
Vind ik leuk
Morris +13681
woensdag 11 oktober 2017 om 18:30
dat hij veel rukt en dan kaas in zijn vuistje vindt ;-)
Vind ik leuk
Foebele +32134
woensdag 11 oktober 2017 om 19:22
Hahahahahaha komt piemelbrie er nog even overheen, geniaal!

Ik heb jouw nickname altijd heel dubbel gevonden, enerzijds best wel geniaal, maar tegelijkertijd ook een neiging tot kokhalzen, haha.
Vind ik leuk
United FC +12225
donderdag 12 oktober 2017 om 14:19
Dat krijg je als je na wekenlang je piemel niet was wast ;-p
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 14:20]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:16
Tegen alle 4 de landen is Zweden kansloos denk ik.
Vind ik leuk
HJR +4070
woensdag 11 oktober 2017 om 19:24
Nou heb ik gisteren Zwitserland gezien, die speelde wel zo gigantisch slecht. Die hadden er echt geen zin in. Dus denk dat daar nog wel kansen liggen.
Denemarken - Zweden is wel leuke wedstrijd denk ik.
En dan nog:
Griekenland - Kroatië
Zwitserland - Ierland
Italië - Noord Ierland.

Als Italië en Kroatië maar door gaan. Die horen er sowieso bij.

[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 19:28]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:32
Zou een leuke loting zijn idd.
Vind ik leuk
Morris +13681
woensdag 11 oktober 2017 om 18:16
Guidetti.. altijd goed voor zinvolle opmerkingen van hoog niveau zonder enige provocatie..
Vind ik leuk
Foebele +32134
woensdag 11 oktober 2017 om 18:21
Als je met je spel geen aandacht weet af te dwingen dan maar met je gedrag.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:38
Hij zit bij het nationaal elftal, jij bent de hele dag druk bezig met reageren op nieuwsberichten die over hem gaan.....
Vind ik leuk
Foebele +32134
woensdag 11 oktober 2017 om 19:41
Het gaat hier bijna nooit over hem, dus je kletst onzin. Gaat het een keer wel over hem dan is het altijd in deze vorm waarbij hij weer eens moeten laten blijken dat hij een echte Feyenoord fan is...
Vind ik leuk
Scf1984 +119
donderdag 12 oktober 2017 om 05:12
En dat kan natuurlijk niet, slechte zaak van hem. foei johnnie dat mag niet!!!.

Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 07:45
Hij heeft inderdaad een bepaalde misplaatste arrogantie.

Gelukkig is er een altijd 1 club voor hem die dat ook uitstraalt
Vind ik leuk
Pino61 +8376
woensdag 11 oktober 2017 om 20:38
Hij voelt liefde, homo
Vind ik leuk
Morris +13681
woensdag 11 oktober 2017 om 20:49
Hoe voelt hij dat? Samentrekken van de anus? ;-)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:17
Jezus Guidettti.. als Feyenoord supporter zou ik graag willen dat je je bek eens dicht houdt
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:17
Ik vond het altijd wel mooi, maar hij gaat nu wel zitten overdrijven hoor.....
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:18
Jammer John, maar met het elftal van gisteren gaat het zo:
Italië wint van Zweden, Zwitserland wint van Zweden, Denemarken wint van Zweden, Kroatië wint van Zweden. Allemaal winnen ze van Zweden, dus als die Janne Andersson verstandig is dan speelt 'ie mèt John Guidetti en mèt Sam Larsson. Ik wil namelijk wel een paar (ex-) Feyenoorders op het WK zien, Tapia heb ik vast aangestreept, Nieuw Zeeland moet wel te doen zijn denk ik.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 18:19]
Vind ik leuk
Woudo +4340
woensdag 11 oktober 2017 om 18:20
Ik ken weinig mensen die zo geliefd zijn geworden in een seizoen bij Feyenoord als hij! Hoop echt dat hij nog een keer terug komt!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:26
Waarom komt er altijd een topic over deze knul terwijl hij never speelt en er eigenlijk geen pepernoot van kan..

En als je het altijd zo vaak over nederland, feyenoord en liefde hebt keerde je niet terug toen het kon.

Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:35
We hebben het hier toch ook over Locadia
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:34
Tegen alle vier hadden wij ook verloren, dus het is wel goed zo.Scheelt weer twee ergernissen.
Vind ik leuk
Sil95 +2560
woensdag 11 oktober 2017 om 18:38
Wie is dit?
Vind ik leuk
036 +1961
woensdag 11 oktober 2017 om 19:00
Onzin!!!
Vind ik leuk
Teo Smith +12346
woensdag 11 oktober 2017 om 18:41
Ga je eens normaal gedragen kale knikker.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 18:43]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:55
Had hem nog wel eens willen horen als niet Portugal maar zoals verwacht, Zwitserland eerste in die poule was geworden.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:06
Deze man is al iets van 5 of 6 jaar weg maar nog steeds moet hij een wit voetje halen bij de feyenoord aanhang?
Vind ik leuk
pico323 +2889
woensdag 11 oktober 2017 om 19:26
kan die man niet opgesloten worden, die spoort echt niet.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:49
Guidetwie?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 07:48
Jij was vast 1 van de hardcore fans die protesteerde dat ze Lingo van de buis haalde
Vind ik leuk
davidben +2194
woensdag 11 oktober 2017 om 21:45
.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 21:46]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:07
Ik vond de opvolger van Guidetti 10x beter dan hem, maar die heeft voor het Chinese geld gekozen.
Vind ik leuk
Mo +5984
woensdag 11 oktober 2017 om 22:56
Als je het zo bekijkt was je er tegen Kroatië en Italië in ieder geval gelijk uitgevlogen
Vind ik leuk
Guusman +1440
woensdag 11 oktober 2017 om 22:59
.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 13:24]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 07:48
Bruine liefde!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Guidetti smijt shirt naar toeschouwers in Amsterdam: "Ik voelde de liefde"