Guidetti smijt shirt naar toeschouwers in Amsterdam: Ik voelde de liefde

    Guidetti smijt shirt naar toeschouwers in Amsterdam: "Ik voelde de liefde"

    woensdag 11 oktober 2017 om 18:11

    John Guidetti speelde dinsdagavond geen minuut tijdens Nederland - Zweden (2-0), maar smeet na afloop toch zijn shirt in de tribunes. De reden: hij werd toegezongen door een stel Feyenoord-fans.

    "Een paar Feyenoord-fans zaten op de tribune en schreeuwden mijn naam, dus ik heb m'n shirt weggegeven", lacht Guidetti breeduit tegenover Fotbollskanalen. "Het ging zoals het altijd gaat: sommige toeschouwers haten me, sommige toeschouwers houden van me. Deze jongens hielden van mij. Ze zongen en waren blij, dus ik gaf ze mijn shirt. Ik voelde de liefde."

    Guidetti kreeg in Amsterdam geen speeltijd van de Zweedse bondscoach Janne Andersson. "We hebben gedaan wat we moesten doen, al hadden we hier natuurlijk niet willen verliezen", zegt de spits van Celta de Vigo. Volgende week dinsdag is de loting voor de play-offs om een WK-ticket. Guidetti heeft er vertrouwen in. "Italië: goed. Zwitserland: goed. Denemarken: goed. Kroatië: goed. Ik vind alles goed."

    Plaats een reactie

    Foebele +48332
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:14
    Tja, als je weinig op het veld presteert dan moet je maar aandacht trekken door nog steeds terug te komen op een rivaliteit waar je al jaren geen onderdeel meer van uitmaakt!
    Vind ik leuk
    goekie4 +1584
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:18
    Waarschijnlijk hebben ze er gewoon naar gevraagd.
    Vind ik leuk
    Foebele +48332
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:19
    Welnee, hij zoekt het al jaren zelf op, ook vorig jaar, niet alleen tijdens onderlinge duels, maar ook rond de EL finale die hij niet speelde.

    Gewoon een triest figuur.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1584
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:22
    Zegt een Ajax supporter.... Nee geintje, ik heb dat niet gezien, maar sluit niet uit dat ze er ook elke om vragen. Hebben ze iig weer een goeie kop boven het artikel
    Vind ik leuk
    Adje80 +5228
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:26
    Echt een zielig ventje ja elke keer even punten scoren bij de feyenoord aanhang
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11714
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:37
    Een correctie op het bericht is dan ook “een paar houden van me en de rest haat me”
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:28
    Volgens mij zegt hij hier helemaal niets over een rivaliteit, gewoon dat er mensen uit het publiek enthusiast zijn naam riepen.
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:57
    Is gewoon een sneu, zielig mannetje en bovendien ontzettend matig en beperkt
    Vind ik leuk
    Morris +21080
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:16
    Guidetti.. altijd goed voor zinvolle opmerkingen van hoog niveau zonder enige provocatie..
    Vind ik leuk
    Foebele +48332
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:21
    Als je met je spel geen aandacht weet af te dwingen dan maar met je gedrag.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4756
    woensdag 11 oktober 2017 om 19:38
    Hij zit bij het nationaal elftal, jij bent de hele dag druk bezig met reageren op nieuwsberichten die over hem gaan.....
    Vind ik leuk
    Foebele +48332
    woensdag 11 oktober 2017 om 19:41
    Het gaat hier bijna nooit over hem, dus je kletst onzin. Gaat het een keer wel over hem dan is het altijd in deze vorm waarbij hij weer eens moeten laten blijken dat hij een echte Feyenoord fan is...
    Vind ik leuk
    Scf1984 +173
    donderdag 12 oktober 2017 om 05:12
    En dat kan natuurlijk niet, slechte zaak van hem. foei johnnie dat mag niet!!!.

    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    woensdag 11 oktober 2017 om 20:38
    Hij voelt liefde, homo
    Vind ik leuk
    Morris +21080
    woensdag 11 oktober 2017 om 20:49
    Hoe voelt hij dat? Samentrekken van de anus? ;-)
    Vind ik leuk
    SuperScc +758
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:17
    Jezus Guidettti.. als Feyenoord supporter zou ik graag willen dat je je bek eens dicht houdt
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +215
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:17
    Ik vond het altijd wel mooi, maar hij gaat nu wel zitten overdrijven hoor.....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:18
    Jammer John, maar met het elftal van gisteren gaat het zo:
    Italië wint van Zweden, Zwitserland wint van Zweden, Denemarken wint van Zweden, Kroatië wint van Zweden. Allemaal winnen ze van Zweden, dus als die Janne Andersson verstandig is dan speelt 'ie mèt John Guidetti en mèt Sam Larsson. Ik wil namelijk wel een paar (ex-) Feyenoorders op het WK zien, Tapia heb ik vast aangestreept, Nieuw Zeeland moet wel te doen zijn denk ik.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 18:19]
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:20
    Ik ken weinig mensen die zo geliefd zijn geworden in een seizoen bij Feyenoord als hij! Hoop echt dat hij nog een keer terug komt!
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:26
    Waarom komt er altijd een topic over deze knul terwijl hij never speelt en er eigenlijk geen pepernoot van kan..

    En als je het altijd zo vaak over nederland, feyenoord en liefde hebt keerde je niet terug toen het kon.

    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:35
    We hebben het hier toch ook over Locadia
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:34
    Tegen alle vier hadden wij ook verloren, dus het is wel goed zo.Scheelt weer twee ergernissen.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9399
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:38
    Wie is dit?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24045
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:41
    Ga je eens normaal gedragen kale knikker.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 18:43]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:55
    Had hem nog wel eens willen horen als niet Portugal maar zoals verwacht, Zwitserland eerste in die poule was geworden.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 19:06
    Deze man is al iets van 5 of 6 jaar weg maar nog steeds moet hij een wit voetje halen bij de feyenoord aanhang?
    Vind ik leuk
    pico323 +5163
    woensdag 11 oktober 2017 om 19:26
    kan die man niet opgesloten worden, die spoort echt niet.
    Vind ik leuk
    davidben +3589
    woensdag 11 oktober 2017 om 21:45
    .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 21:46]
    Vind ik leuk
    Juppes046 +353
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:07
    Ik vond de opvolger van Guidetti 10x beter dan hem, maar die heeft voor het Chinese geld gekozen.
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:56
    Als je het zo bekijkt was je er tegen Kroatië en Italië in ieder geval gelijk uitgevlogen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Guidetti smijt shirt naar toeschouwers in Amsterdam: "Ik voelde de liefde"