In het kort: Koning bedankt Robben, OM opent zaak tegen PSG-eigenaar

In het kort: Koning bedankt Robben, OM opent zaak tegen PSG-eigenaar

donderdag 12 oktober 2017 om 15:36

Op de redactie van VoetbalPrimeur komen dagelijks honderden nieuwsberichten uit binnen- en buitenland voorbij. We pikken het meest interessante nieuws eruit, andere nieuwsfeiten verzamelen we in de rubriek 'In het kort'.

Koning bedankt Robben
Koning Willem-Alexander heeft Arjen Robben bedankt voor zijn bewezen diensten namens het Nederlands elftal. Dat deed de koning donderdagmiddag tijdens een ontmoeting met Nederlandse media op de derde dag van het staatsbezoek aan Portugal. "Als ik zie hoe Arjen Robben zijn laatste wedstrijd gespeeld heeft, dan wil ik hem hier hartelijk danken voor wat hij voor het Nederlands elftal gedaan heeft", citeert RTV Noord hem.

Strafzaak tegen PSG-eigenaar
Het openbaar ministerie van Zwitserland een zaak geopend tegen Nasser Al-Khelaifi, de steenrijke eigenaar van Paris Saint-Germain. Al-Khelaifi wordt ervan verdacht fraude te hebben gepleegd bij de verkoop van tv-rechten voor het WK. Hij is naast PSG-eigenaar ook voorzitter van het bedrijf beIN Media. "Al-Khelaifi is betrokken bij de mediarechten van de WK's in 2026 en 2030", aldus de Zwitserse procureur-generaal in een verklaring.

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 15:44
NL heeft een echte sport koning. Hoewel ... Hij kijkt graag. Een sport kijkende koning.
Vind ik leuk
Feye1908 +5695
donderdag 12 oktober 2017 om 15:56
Denk dat een wedstrijd van het Nederland elftal kijken zwaarder is dan er 1 spelen
Vind ik leuk
Thobar +2435
donderdag 12 oktober 2017 om 15:56
Ik heb niets met het koningshuis maar hij heeft wel een elfstedentocht uitgereden en dat doe je niet zo maar op een zondagmiddag. Omdat je elk jaar moet klaarstaan train je er ook nog eens jaren voor
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 15:57]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:20
Hij reed m ongetraind. Maar hij was toen wel bij de mariniers geloof ik. Hij was best wel sportief. Ik zei t meer om te pesten.
Hij heeft bijna ook geen tijd denk ik. En ook ivm veiligheid etc. Elke dag een rondje rennen in je tuin, gaat ook snel vervelen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 17:21]
Vind ik leuk
0260165 +417
donderdag 12 oktober 2017 om 18:22
Ligt er aan hoe groot je tuin is ;)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:25
En ... hoe groot je conditie is. Met mijn conditie ... heb ik al een flinke voortuin van 3 x 3 meter.
Vind ik leuk
Guusman +1443
donderdag 12 oktober 2017 om 15:45
Moet die rare snoeshaan zich nou overal mee bemoeien?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:46
Als ie zijn laatste wedstrijd niet gezien had, had je hem nog hartelijk moeten bedanken voor alles...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:50
Lekker belangrijk wat Willem ervan vindt.......coke dealende familie. Alleen hun mochten er rijk van worden, wij niet.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:34
Een stuk belangrijker dan wat jij ervan vindt. Jij hebt overigens wel erg veel commentaar op alles en iedereen, lees eens al je stukjes terug van de afgelopen 12 maanden. Van de week had je het over allemaal terroristen in Israël, dat moest jij erbij halen omdat er een supporter met een mes het veld op is gegaan en je rancune tegen het land Israël.

Jij zegt Duits bloed te hebben, wat zijn jouw ( oud ) familieleden dan wel niet, of ben je tijd 40-45 vergeten. En om nog wat korter in de tijd terug te gaan, in de jaren ' 90 was er een Duitser die Monica Seles neer heeft gestoken tijdens een tennistoernooi, betekent het dan dat alle Duitsers terroristen zijn?

Wat een knuppel ben jij zeg!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:39
Ik heb totaal niks met het koningshuis en voel mij gewoon Nederlander (Hagenees)

Verder mag jij mij een knuppel vinden, geen enkel probleem.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:22
Dan ben jij vandaag een knuppel ... mag ik dan morgen?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:50
Deal Wim ;)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:57
Hilarisch ben jij wel!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:58
Verder nog iets te melden?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:03
Waarom ga jij niet in op de feiten die Ik gaf over Duitsland?

Ik geef je het antwoord:

Omdat jij een racist bent met een duidelijke jodenhaat!

Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:23
Over Duitsland zijn er een miljoen feiten. Waarom pik jij er dan 2 uit?
Waarom mag je geen hekel hebben aan bevolkingsgroepen? Waarom moet je iedereen maar leuk en aardig vinden? Waarom vind ik de kleur blauw leuk?

Niet iedereen is meneer Pieter. Of jij dat nu leuk vind of niet. Het maakt jouw waarheid niet groter, dan een ander. Jij hebt niet meer rechten, dan een ander op deze planeet.

Jij schiet 2 kogels af, lukraak in de lucht en hoopt dan, dat je wat raak geschoten hebt. Je kan niet 2 hele grote onderwerpen, in 10 zinnen behandelen. En al helemaal niet iemand voor knuppel uitmaken.

Kijk maar eens in de spiegel, als je een knuppel wilt zien.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 18:23]
Vind ik leuk
John M. +2886
donderdag 12 oktober 2017 om 18:45
MN ik ben het vaak met je eens maar wat je nu vertelt is klinkklare onzin en je kan het ook niet bewijzen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:30
Leve de Republiek!
Vind ik leuk
berwi +207
donderdag 12 oktober 2017 om 17:37
Maffia PSG
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:45
Ik vermoed dat hij voor het WK 22 ook links en rechts wat penninkjes heeft laten slingeren!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

In het kort: Koning bedankt Robben, OM opent zaak tegen PSG-eigenaar