In het kort: Koning bedankt Robben, OM opent zaak tegen PSG-eigenaar

    In het kort: Koning bedankt Robben, OM opent zaak tegen PSG-eigenaar

    donderdag 12 oktober 2017 om 15:36

    Op de redactie van VoetbalPrimeur komen dagelijks honderden nieuwsberichten uit binnen- en buitenland voorbij. We pikken het meest interessante nieuws eruit, andere nieuwsfeiten verzamelen we in de rubriek 'In het kort'.

    Koning bedankt Robben
    Koning Willem-Alexander heeft Arjen Robben bedankt voor zijn bewezen diensten namens het Nederlands elftal. Dat deed de koning donderdagmiddag tijdens een ontmoeting met Nederlandse media op de derde dag van het staatsbezoek aan Portugal. "Als ik zie hoe Arjen Robben zijn laatste wedstrijd gespeeld heeft, dan wil ik hem hier hartelijk danken voor wat hij voor het Nederlands elftal gedaan heeft", citeert RTV Noord hem.

    Strafzaak tegen PSG-eigenaar
    Het openbaar ministerie van Zwitserland een zaak geopend tegen Nasser Al-Khelaifi, de steenrijke eigenaar van Paris Saint-Germain. Al-Khelaifi wordt ervan verdacht fraude te hebben gepleegd bij de verkoop van tv-rechten voor het WK. Hij is naast PSG-eigenaar ook voorzitter van het bedrijf beIN Media. "Al-Khelaifi is betrokken bij de mediarechten van de WK's in 2026 en 2030", aldus de Zwitserse procureur-generaal in een verklaring.

    Plaats een reactie

    danny9874 +826
    donderdag 12 oktober 2017 om 15:46
    Als ie zijn laatste wedstrijd niet gezien had, had je hem nog hartelijk moeten bedanken voor alles...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80490
    donderdag 12 oktober 2017 om 15:50
    Lekker belangrijk wat Willem ervan vindt.......coke dealende familie. Alleen hun mochten er rijk van worden, wij niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 16:34
    Een stuk belangrijker dan wat jij ervan vindt. Jij hebt overigens wel erg veel commentaar op alles en iedereen, lees eens al je stukjes terug van de afgelopen 12 maanden. Van de week had je het over allemaal terroristen in Israël, dat moest jij erbij halen omdat er een supporter met een mes het veld op is gegaan en je rancune tegen het land Israël.

    Jij zegt Duits bloed te hebben, wat zijn jouw ( oud ) familieleden dan wel niet, of ben je tijd 40-45 vergeten. En om nog wat korter in de tijd terug te gaan, in de jaren ' 90 was er een Duitser die Monica Seles neer heeft gestoken tijdens een tennistoernooi, betekent het dan dat alle Duitsers terroristen zijn?

    Wat een knuppel ben jij zeg!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80490
    donderdag 12 oktober 2017 om 16:39
    Ik heb totaal niks met het koningshuis en voel mij gewoon Nederlander (Hagenees)

    Verder mag jij mij een knuppel vinden, geen enkel probleem.
    Vind ik leuk
    John M. +4177
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:45
    MN ik ben het vaak met je eens maar wat je nu vertelt is klinkklare onzin en je kan het ook niet bewijzen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:30
    Leve de Republiek!
    Vind ik leuk
    berwi +410
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:37
    Maffia PSG
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:45
    Ik vermoed dat hij voor het WK 22 ook links en rechts wat penninkjes heeft laten slingeren!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    In het kort: Koning bedankt Robben, OM opent zaak tegen PSG-eigenaar