Veelbesproken Tapia bijt fel van zich af: Het is een absolute leugen

Veelbesproken Tapia bijt fel van zich af: "Het is een absolute leugen"

donderdag 12 oktober 2017 om 16:46

Renato Tapia bijt fel van zich af. De Peruaanse international en speler van Feyenoord zou een grote rol hebben gespeeld in het Pact van Lima, maar daar klopt volgens hem niets van.

In de slotfase van Peru - Colombia (1-1) werd Tapia aangesproken door Radamel Falcao, die het op een akkoordje wilde gooien. "Ik sprak met Falcao en hij vertelde dat we allebei binnen waren. We hebben de situatie vervolgens opgelost zoals de situatie opgelost moest worden", werd de verdediger na de wedstrijd geciteerd.

Tapia bestrijdt de uitspraken te hebben gedaan. "Het is een absolute leugen dat er sprake is van een overeenkomst met de Colombiaanse spelers. Dat stoort mij. Iedere voetballer wil winnen", zegt hij in een verklaring op Twitter en Facebook. Volgens Tapia namen bij Peru de zenuwen de overhand in de slotfase. "De angst heeft het in de laatste minuten van ons overgenomen. Uit de beelden blijkt ook dat we wat in de war zijn."

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 16:51
Laat ze maar lekker lullen Tapia, jullie gaan en wij niet;)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:54
Wat erg zeg.. jeetje.. ik kan mij herinneren wk 90, Ned-Ier 1-1.. allebei door, omdat Engeland 1-0 voor stond,

Gullit spreekt een Ier aan en zegt: wat gaan we doen jongens? Laten we rustig aan doen..we zijn beide door..
Hebben ze het op een akkoordje gegooid!!

Is niet erg joh!!!
Vind ik leuk
Santi +15650
donderdag 12 oktober 2017 om 17:08
Niet als ze verliezen van Nieuw Zeeland
Vind ik leuk
Barry10 +968
donderdag 12 oktober 2017 om 16:51
Haha tsja, ik weet het allemaal niet. Dat balletje gaat wel erg relaxed rond daarna in de verdediging en een beetje jagen van Colombia zat er ook niet meer in. Maaaaar, als ik hem was zou ik hetzelfde doen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 16:52]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:56
Dat gebeurd OVERAL!! als 2 teams door zijn is t laatste kwartiertje gewoon automatisch op 50% balletje rond spelen. Geen corners en vrijetrappen of schoten meer. Klaar. Al sinds 1980 minimaal.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:52
Zijn we niet gewend hier, op resultaat spelen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:54
Wat een lulkoek. Wees gewoon een vent en zeg de waarheid. Iedereen zag wat er gebeurde. Dat het op een akkoordje gegooid werd in de slotfase is ook logisch. Dus waarom zou je erom liegen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:23
Omdat het verboden is.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:35
Je mag niet zeggen, wat iedereen al weet.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:22
Boeit niet, gebeurt overal al jaren en ja ook opzichtig!
Vind ik leuk
Sebasje +196
donderdag 12 oktober 2017 om 22:39
Ik kan me nog wel een NEC-AJAX herinneren in de oude Goffert, 1-1. Ajax kampioen en NEC niet gedegradeerd en een zeer tevreden penningmeester. Op een gegeven moment legt de scheids de wedstrijd stil en roept de aanvoerders bij elkaar, hahaha... die bal ging gewoon minuten lang niet over de middenlijn en de tegenpartij ook niet.
Vind ik leuk
Mari +978
donderdag 12 oktober 2017 om 20:32
Natuurlijk Tapia. Natuurlijk geloven we je.
Edoch, je bent heus niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn, maar niet zo schijnheilig
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Veelbesproken Tapia bijt fel van zich af: "Het is een absolute leugen"