'Imperador' Adriano werkt aan terugkeer: Geen club, maar dat is niet erg

'Imperador' Adriano werkt aan terugkeer: "Geen club, maar dat is niet erg"

donderdag 12 oktober 2017 om 17:01

Adriano Leite Ribeiro, beter bekend als Adriano, werkt aan een terugkeer in de voetbalwereld. De Braziliaan wil in 2018 weer op het veld staan.

Dat laat de inmiddels 35-jarige Adriano weten aan Conversa com Bial. "Ik ben er klaar voor om opnieuw te beginnen", zegt hij. "Ik voel me goed en wil voor mezelf gaan trainen. Op dit moment heb ik nog geen club, maar dat is niet erg."

Adriano beseft dat het geen makkelijke klus wordt. "Maar ik heb mijn lichaam redelijk goed onderhouden sinds ik gestopt ben. Om terug te keren, moet je tot het gaatje gaan. Dat kan ik", aldus O Imperador (De Keizer).

De oud-international van Brazilië speelde vorig jaar zijn laatste competitieve wedstrijd in dienst van Miami FC. Hij maakte tussen 2002 en 2008 furore bij Parma en Internazionale, maar raakte door de dood van zijn vader in een diepe depressie.

Lees meer over:Brasileirão Série A

Plaats een reactie

Woudo +4304
donderdag 12 oktober 2017 om 17:06
Al het geld er weer doorheen gesnoven Aadje?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:09
Je leest toch waar hij uit is gekomen?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:49
Ach, sommigen willen makkelijk scoren. Simpele zielen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:06
Dat is wel knap van Adriano, kan het toch weer opbrengen. Hoop dat hij een mooie club mag vinden (ADO)
Vind ik leuk
LFC16 +316
donderdag 12 oktober 2017 om 17:52
Zou leuk zijn, zoals ik op de foto zie draagt ie de club kleuren al :)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:53
Vandaar de link ;)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:50
Adorano. Past mooi. Maar je denkt toch niet dat hij bij Ado komt ballen. Denk eerder dat Aadje Mansveld terugkomt. En zelfs dat is al onmogelijk.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:52
Jezus wat hebben vele van jullie lange tenen of je hebt een fucking zware dag achter de rug. Je denkt toch werkelijk niet dat ik serieus denk dat Adriano bij ons komt voetballen. Hahaha
Vind ik leuk
Leedz +2603
donderdag 12 oktober 2017 om 17:07
Doe normaal man
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:07
Geweldige knal had hij in zijn linkervoet
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:14
Kan zo topscorer worden hier in de eredivisie.
Vind ik leuk
darmianto +6377
donderdag 12 oktober 2017 om 17:28
Nee
Vind ik leuk
DaBoss +36
donderdag 12 oktober 2017 om 17:47
ik hoop dat hij naar Sporting gaat, leuk duo Bassie & Adriano
Vind ik leuk
Teo Smith +12344
donderdag 12 oktober 2017 om 17:51
Beer van een vent vroeger, hard schot. Zonde.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:01
Was eens een gevreesde speler bij inter ,mooie speler geweest adriano
Vind ik leuk
Dicky +4385
donderdag 12 oktober 2017 om 18:02
Jaartje Vitesse.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:08
Knap van hem. Als je daar uit kan vechten gun ik je een club!
Vind ik leuk
Yass +3
donderdag 12 oktober 2017 om 19:38
Adriano zat toch bij drugs bende in Brazilië las ik een tijdje geleden.
Vind ik leuk
scRzorz +510
donderdag 12 oktober 2017 om 19:43
redelijk goed onderhouden.... zagen we de laatste jaren van je voetbal ook toen liep hij als een dikke pad over het veld. zonde want was een goede voetballer.
Vind ik leuk
zaterdag 14 oktober 2017 om 02:48
.