'Imperador' Adriano werkt aan terugkeer: Geen club, maar dat is niet erg

    'Imperador' Adriano werkt aan terugkeer: "Geen club, maar dat is niet erg"

    donderdag 12 oktober 2017 om 17:01

    Adriano Leite Ribeiro, beter bekend als Adriano, werkt aan een terugkeer in de voetbalwereld. De Braziliaan wil in 2018 weer op het veld staan.

    Dat laat de inmiddels 35-jarige Adriano weten aan Conversa com Bial. "Ik ben er klaar voor om opnieuw te beginnen", zegt hij. "Ik voel me goed en wil voor mezelf gaan trainen. Op dit moment heb ik nog geen club, maar dat is niet erg."

    Adriano beseft dat het geen makkelijke klus wordt. "Maar ik heb mijn lichaam redelijk goed onderhouden sinds ik gestopt ben. Om terug te keren, moet je tot het gaatje gaan. Dat kan ik", aldus O Imperador (De Keizer).

    De oud-international van Brazilië speelde vorig jaar zijn laatste competitieve wedstrijd in dienst van Miami FC. Hij maakte tussen 2002 en 2008 furore bij Parma en Internazionale, maar raakte door de dood van zijn vader in een diepe depressie.

    Lees meer over:Brasileirão Série A

    Plaats een reactie

    Woudo +8008
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:06
    Al het geld er weer doorheen gesnoven Aadje?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:09
    Je leest toch waar hij uit is gekomen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80868
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:06
    Dat is wel knap van Adriano, kan het toch weer opbrengen. Hoop dat hij een mooie club mag vinden (ADO)
    Vind ik leuk
    LFC16 +305
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:52
    Zou leuk zijn, zoals ik op de foto zie draagt ie de club kleuren al :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80868
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:53
    Vandaar de link ;)
    Vind ik leuk
    Leedz +5132
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:07
    Doe normaal man
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:07
    Geweldige knal had hij in zijn linkervoet
    Vind ik leuk
    DaBoss +60
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:47
    ik hoop dat hij naar Sporting gaat, leuk duo Bassie & Adriano
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23627
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:51
    Beer van een vent vroeger, hard schot. Zonde.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:01
    Was eens een gevreesde speler bij inter ,mooie speler geweest adriano
    Vind ik leuk
    Dicky +17161
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:02
    Jaartje Vitesse.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:08
    Knap van hem. Als je daar uit kan vechten gun ik je een club!
    Vind ik leuk
    Yass +87
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:38
    Adriano zat toch bij drugs bende in Brazilië las ik een tijdje geleden.
    Vind ik leuk
    scRzorz +664
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:43
    redelijk goed onderhouden.... zagen we de laatste jaren van je voetbal ook toen liep hij als een dikke pad over het veld. zonde want was een goede voetballer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 oktober 2017 om 02:48
    .