Dost duidelijk: Ik zit helemaal niet te wachten op een winterse transfer

Dost duidelijk: "Ik zit helemaal niet te wachten op een winterse transfer"

donderdag 12 oktober 2017 om 17:14

Bas Dost is niet van plan Sporting Portugal op korte termijn te verlaten. De laatste dagen is een mogelijke transfer van de Oranje-spits een topic in Engeland en Portugal.

Het Everton van Ronald Koeman zou Dost in januari naar Engeland willen halen. De 28-jarige topschutter moet liefst zestig miljoen euro kosten. "Ik zit helemaal niet te wachten op een winterse transfer", laat Dost weten aan het Algemeen Dagblad. "Ik heb het bij Sporting uitstekend naar mijn zin en wil hier kampioen worden."

Dost was afgelopen seizoen met 34 doelpunten topscorer van Portugal. Dit jaar staat de teller op vier goals in acht competitiewedstrijden. Bij Everton zou hij worden gezien als een potentiële opvolger van de naar Manchester United vertrokken Romelu Lukaku. Voor Dost is dat echter geen thema. "Ik ga sowieso niet weg in de winterstop."

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 17:27
Lekker nog 2 jaar bij Sporting ballen en vervolgens carrière afsluiten bij Heerenveen.

Ik barst van de goede ideeën vandaag.
Vind ik leuk
Utca030 +1470
donderdag 12 oktober 2017 om 19:05
Goed bezig henkie. Maar hij heeft ooit gezegd. Dat haar zijn laatste jaren. Bij Heracles afsluit.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:48
Dan kan hij daar op zijn 34e mooi heen.
Vind ik leuk
Utca030 +1470
donderdag 12 oktober 2017 om 19:49
HahahahA
Vind ik leuk
MOTM +298
donderdag 12 oktober 2017 om 17:29
Wat moet je nou in Engeland? Ik zou liever in Portugal voetballen. Lekker bij je club blijven Dost.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:35
Verstandig jongen, engeland gooien ze je zo op de bank
Vind ik leuk
5697956 +1340
donderdag 12 oktober 2017 om 17:49
He Dost, ga niet naar Engeland, want dan beland je op de bank. Je zult dan ervaren hoe er met jouw collega Janssen is omgegaan. Dat was niet best. Dus lekker in Portugal blijven. Beter weer en lekkerder eten daar. Maar onthoud een ding goed: je zult bij Oranje nooit het verschil maken. ;)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:24
Als je om Dost heen bouwt net als bij sporting. Dan kan je zien dat Bas een doelpuntenmachine is
Vind ik leuk
Laliga +160
donderdag 12 oktober 2017 om 19:59
Janssen is omgegaan? Kane was geblesseerd toen hij kwam , hij kreeg toen een wedstrijd of 5/6 achter elkaar de kans bakte er niks van. Janssen zijn eige schuld geweest
Vind ik leuk
5697956 +1340
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:01
Iedereen heeft tijd nodig om te wennen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:51
En wie zijn de buitenspelers van Everton die de voorzetten moeten gaan geven..?

Rooney en Klaassen die die een mannetje voorbij spelen en de achterlijn halen! hahaha
Vind ik leuk
Sil95 +2606
donderdag 12 oktober 2017 om 18:50
Barkley , Sigurdsson en Bolasie zijn toch spelers die zo nu en dan een spits in scoringspositie zouden moeten kunnen brengen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:15
Lekker naar Engeland voor 60 miljoen...germanicus zal er blij mee zijn;-)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:25
Net als Fc Emmen en SC Heerenveen?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:47
60 miljoen voor Dost. De markt mag dan gek zijn geworden maar dit zie ik niet gebeuren.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 17:40
Ongeschikt voor de premier league....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Dost duidelijk: "Ik zit helemaal niet te wachten op een winterse transfer"