Gisteren werd me verteld: daar ligt het slechtste kunstgrasveld in de Eredivisie

    "Gisteren werd me verteld: daar ligt het slechtste kunstgrasveld in de Eredivisie"

    donderdag 12 oktober 2017 om 17:50

    PSV neemt het zondag op tegen de verrassing van het nog prille Eredivisie-seizoen: VVV-Venlo. Daniel Schwaab is gewaarschuwd voor het kunstgras in De Koel.

    "Ja, absoluut", antwoordt Schwaab eerst op de vraag van FOX Sports of hij VVV als de verrassing ziet. "Ze staan er met twaalf punten goed voor. Het wordt zeker geen eenvoudige wedstrijd. Op kunstgras geloof ik? Gisteren werd me verteld: het slechtste kunstgrasveld in de Eredivisie. Ja, dan moeten we ons daarop instellen en keihard werken."

    De PSV-verdediger uit Duitsland gaat ervan uit dat zijn ploeg het geduld kan opbrengen in Venlo. "Als het bij de rust weer 0-0 staat, zoals bij de laatste thuiswedstrijd (Willem II, 4-0), dan moeten we de rust bewaren. Als het eerste doelpunt valt hebben we vaker gezien dat het gaat lopen." VVV en PSV trappen zondagmiddag om 14.30 uur af.

    Lees meer over:EredivisiePSVVVV-Venlo

    Plaats een reactie

    DaBoss +60
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:54
    Super. Toch nog even lekker de mening van Schwaab meegepakt voor de avond valt.
    Vind ik leuk
    HanV +3430
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:44
    De vraag is natuurlijk of dit wel een mening van Schwaab is. Iets wat je leest of hoort is toch nooit je eigen mening?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:57
    Gewoon 3 punten Cocu. Voor minder doen we het niet
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:06
    3 punten. Meer vraag ik niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:13
    Het wordt tijd voor een klein inzinkinkje bij PSV..
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:07
    Whahaha dat hoop jij he
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:13
    Je begrijpt dat het natuurlijk niet de bedoeling is PSV koploper blijft ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:18
    Niet?
    Dacht dat voor jullie 1x in de 18 jaar kampioen voldoende zou zijn ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:01
    Ja, dat dacht ik dus ook, maar ik merk dat het toch wel naar meer smaakt, en ik begin me toch alweer druk te maken over pak 'm beet PEC thuis. Heel gek is dat!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24045
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:19
    Go VVV.
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:25
    Dubbel, van mij mogen de kunstgrasclubs weg.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 13 oktober 2017 om 12:39
    Maar ze mogen nog wel even winnen van PSV nu ze er toch zijn ;-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 12:39]
    Vind ik leuk
    jimthebest56 +1613
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:27
    VVV heeft een hele stugge ploeg die gewoon in de middenmoot gaat eindigen. Psv, Maak je borst maar nat!
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:32
    Je bedoelt stugge grasmat
    Vind ik leuk