Gisteren werd me verteld: daar ligt het slechtste kunstgrasveld in de Eredivisie

"Gisteren werd me verteld: daar ligt het slechtste kunstgrasveld in de Eredivisie"

donderdag 12 oktober 2017 om 17:50

PSV neemt het zondag op tegen de verrassing van het nog prille Eredivisie-seizoen: VVV-Venlo. Daniel Schwaab is gewaarschuwd voor het kunstgras in De Koel.

"Ja, absoluut", antwoordt Schwaab eerst op de vraag van FOX Sports of hij VVV als de verrassing ziet. "Ze staan er met twaalf punten goed voor. Het wordt zeker geen eenvoudige wedstrijd. Op kunstgras geloof ik? Gisteren werd me verteld: het slechtste kunstgrasveld in de Eredivisie. Ja, dan moeten we ons daarop instellen en keihard werken."

De PSV-verdediger uit Duitsland gaat ervan uit dat zijn ploeg het geduld kan opbrengen in Venlo. "Als het bij de rust weer 0-0 staat, zoals bij de laatste thuiswedstrijd (Willem II, 4-0), dan moeten we de rust bewaren. Als het eerste doelpunt valt hebben we vaker gezien dat het gaat lopen." VVV en PSV trappen zondagmiddag om 14.30 uur af.

Lees meer over:EredivisiePSVVVV-Venlo

Plaats een reactie

DaBoss +61
donderdag 12 oktober 2017 om 17:54
Super. Toch nog even lekker de mening van Schwaab meegepakt voor de avond valt.
Vind ik leuk
HanV +2231
donderdag 12 oktober 2017 om 20:44
De vraag is natuurlijk of dit wel een mening van Schwaab is. Iets wat je leest of hoort is toch nooit je eigen mening?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:55
Laat maar. Is al aangepast.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 17:57]
Vind ik leuk
davidben +2564
donderdag 12 oktober 2017 om 17:58
haha! Je bent me voor
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:57
Gewoon 3 punten Cocu. Voor minder doen we het niet
Vind ik leuk
036 +2852
donderdag 12 oktober 2017 om 19:02
En als het minder wordt weten we nu alvast waar het aan ligt. :-)))
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:06
Juist de slechtste kunstgrasmat van de eredivisie
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:36
Het rubber vliegt je om de oren...
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 13:12
Straks nog op wielen over het veld
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 13 oktober 2017 om 13:13
Gieren met die banden!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:01
En waar legt de slechtste grasmat? En welke is dan slechter?
Vind ik leuk
Nuance +3170
donderdag 12 oktober 2017 om 18:24
Ik denk bij VVV dan Wim
Vind ik leuk
Roekoe +4394
donderdag 12 oktober 2017 om 23:34
In de aRENa
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:06
3 punten. Meer vraag ik niet.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:28
Motherblubber ... Over slecht veld gesproken ...

Goh, wat een ... eenuh ... weinig voor komende naam. Zelf verzonnen?
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:38
Het is waarschijnlijk een hele dikke moeder (of tante)
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 15:02
Ahhhh ... of gewoon een leuk gezellig varkentje.
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 13 oktober 2017 om 15:09
Dikke mensen zijn gezellig! :)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:13
Het wordt tijd voor een klein inzinkinkje bij PSV..
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:07
Whahaha dat hoop jij he
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:13
Je begrijpt dat het natuurlijk niet de bedoeling is PSV koploper blijft ;)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:18
Niet?
Dacht dat voor jullie 1x in de 18 jaar kampioen voldoende zou zijn ;)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:01
Ja, dat dacht ik dus ook, maar ik merk dat het toch wel naar meer smaakt, en ik begin me toch alweer druk te maken over pak 'm beet PEC thuis. Heel gek is dat!
Vind ik leuk
Teo Smith +13809
donderdag 12 oktober 2017 om 18:19
Go VVV.
Vind ik leuk
Nuance +3170
donderdag 12 oktober 2017 om 18:25
Dubbel, van mij mogen de kunstgrasclubs weg.
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:39
Maar ze mogen nog wel even winnen van PSV nu ze er toch zijn ;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 12:39]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:27
VVV heeft een hele stugge ploeg die gewoon in de middenmoot gaat eindigen. Psv, Maak je borst maar nat!
Vind ik leuk
AFC +3749
donderdag 12 oktober 2017 om 19:32
Je bedoelt stugge grasmat
Vind ik leuk