'Barça wil naam van Camp Nou verkopen om krankzinnig bedrag aan Messi te betalen'

    'Barça wil naam van Camp Nou verkopen om krankzinnig bedrag aan Messi te betalen'

    donderdag 12 oktober 2017 om 18:38

    FC Barcelona heeft een waanzinnig bedrag klaarliggen voor superster Lionel Messi. De Argentijns ontvangt 90 miljoen euro (!) wanneer hij eindelijk besluit om zijn handtekening te zetten onder een nieuw contract in Camp Nou. Dat meldt sportkrant L'Ara. 

    Messi en zijn management bereikten eerder dit jaar al een mondeling akkoord over een nieuwe verbintenis. Het huidige contract van Messi loopt in juli 2018 af. Tot op heden heeft de topscorer aller tijden van Barça nog altijd géén handtekening gezet. De club hoopt Messi nu over te halen door hem liefst 90 miljoen euro aan tekengeld te bieden. 

    Het is de bedoeling dat de linkspoot bijtekent tot medio 2021. In de komende drie seizoenen kan hij in totaal 87 miljoen euro aan salaris - netto - incasseren. Momenteel ontvangt Messi een jaarlijkse gage van slechts 24 miljoen. 

    Om de genoemde 90 miljoen op te kunnen hoesten, is Barcelona volgens L'Ara bereid om de naam van Camp Nou te verkopen aan een commerciële partij. Vanaf volgend jaar wordt de thuishaven van Barça verbouwd. Een potentiële sponsor moet zo'n 200 miljoen per seizoen (!) gaan betalen. 

    Plaats een reactie

    Sil95 +9328
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:53
    Lachwekkend dit. Hoe verkoop je dit aan de gemiddelde werkman die het snot voor zijn ogen werkt en misschien net zo'n 2000 euro per maand verdient?
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3743
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:16
    Idioten zijn het.
    De schaamte voorbij

    Vind ik leuk
    AFC +3521
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:28
    Wat s dit nou weer.. 2000e is ver boven t minimumloon en is gewoon een goed salaris.. daar mag hij best t snot voor ze ogen werken .. Verkoop t maar aan dezelfde meneer dat na neymar ook Messi vertrekt.. en dan transfervrij ...
    Vind ik leuk
    Sil95 +9328
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:56
    Ja want een voetballer voegt ook echt iets toe aan de levenskwaliteit van een mens.
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:10
    Uhmm ja... want mensen genieten ervan als t er weekend weer voetbal is... en voor sommige is het een kutweekend als er geen voetbal is
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:14]
    Vind ik leuk
    darmianto +7854
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:57
    Echt een kulopmerking, ja het is boven minimum loon maar het gaat er om dat die mensen er harder voor werken, veel harder dan een aantal van die verwende snotapen die hun salaris te danken hebben aan de aandacht van die zelfde mensen...

    Ik geef het je te doen hoor, met 2000 netto met een gezin van 4...
    Vind ik leuk
    Farmer +10121
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:05
    Het klínkt veel inderdaad, maar dat is het politeke radje wat ons voor de ogen wordt gedraaid; "Volgens de regels moet U prima uitkomen'.

    t minimumloon ligt íetsje boven de 1250 netto, dwz, daar kan je als alleenstaande nét een klein pokkeflatje van betalen, gas, licht, etc, en dan heb je ongeveer 250 euro in de maand om van te eten, en onvoorziene kosten van te betalen.
    Oh, en je kan op je bolle buik schrijven dat je dr een auto van kan onderhouden natuurlijk.
    2k netto in de maand, ben je RUSTIG kwijt als je een gezin met 2 kids hebt.

    Het is allemaal niet zo dik meer. Wat we 15 jaar geleden in Guldens hadden, krijgen we nu in Euro's, alleen zijn de prijzen wél aan de euro aangepast.

    reken het maar na.
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:14
    Uhmm.. de vrouw kan ook gewoon werken en dan heb je t gewoon goed... maar zijn genoeg mensen die t met minder moeten doen.. Geef alleen aan dat als je 2000e verdiend je gewoon n goede baan hebt... maar ga niet doen dat als jij een paar ml per jaar verdiend dat jij doordeweeks vrijwilligers werkt doet.. de helft van je geld afstaat aan goede doelen en je elk salarisverhoging / tekengeld afwijst omdat je al genoeg verdiend...
    Vind ik leuk
    tim1234 +324
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:56
    Misschien kan diegene dan beter geen twee kinderen nemen, als hij ze van het loon dat hij verdient niet kan onderhouden... Beetje omgekeerde wereld, eerst de grootte van je gezin bepalen en daarná gaan zitten zeuren dat je het niet kun onderhouden met het loon dat je verdient.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:58]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:34
    Als dat je serieus dwars zit kan je beter geen voetbal meer volgen want het wordt er toch niet beter op.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9328
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:50
    Ik zal dit spelletje altijd blijven volgen. Daar ben ik een te grote liefhebber voor. Maar ik verzet me wel hevig tegen deze krankzinnige ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:56
    Dan wens ik je veel succes bij het verzet. Veel zal het niet helpen.

    Als je de CL finale van afgelopen jaar kijkt was het gewoon een wereldpot. Gewoon genieten en niet te veel over de achterliggende bedragen piekeren.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9328
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:00
    Dus we moeten deze absurde ontwikkelingen maar gewoon accepteren?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:08
    Dan hoor je mij niet zeggen. Ik probeer je duidelijk te maken dat het weinig zin heeft om je hier druk over te maken.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9328
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:13
    Dit is nou net het punt. Met zo'n instelling ( het heeft geen zin om er iets van te zeggen want er verandert toch niets) zullen de machtige beleidsbepalers onze geliefde sport meer en meer kapot maken.
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:19
    En hoe maakt t de sport kapot ... neem bv de champlq... vanaf de knock-out fase is bijna elke wedstrijd een genot om te zien.. niet als vroeger dat je moet wachten op de halve finale om vervolgens een kutfinale te zien.. als de spelers te grote geld niet verdienen dan gaat t geld ergens anders naar toe... bv de directeuren en eigenaren
    Vind ik leuk
    Sil95 +9328
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:28
    Vroeger was het juist vele malen spannender dan vandaag de dag het geval is. Op voorhand staat eigenlijk al vast welke 8 ploegen er overblijven. Verrassingen zijn nagenoeg uitgesloten. De meeste clubs in de Champions League spelen een figurantenrol en dienen als opvulling. Nou wat een fantastische ontwikkelingen.
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:32
    Het is nog steeds spannende .. maar vanaf de laatste 16 heb je allemaal mooie wedstrijden.. alleen als klein landje pist je ernaast... Er zou ook een max van 3 ploegen per land moeten zijn... en altijd minimaal 1 van landen als nl/ belgie
    Vind ik leuk
    Carl +3828
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:57
    Waarom?
    Vind ik leuk
    Guust +5015
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:00
    Nou dat salaris halen de meeste niet in Spanje, misschien bruto wel.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5099
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:18
    Waarom zou je dit willen verkopen Sil? De info is gratis te lezen op deze site.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9328
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:21
    Misschien dat VoetbalPrimeur mij ook wil belonen voor de fantastische inbreng die ik dagelijks lever.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:30
    Boeiend, ik zal 300milj vragen..
    Vind ik leuk
    Balls +87
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:52
    Dit moet je als Messi zijnde zelf toch ook niet willen? Het legendarische Camp Nou in ruil voor jouw premie... Ben ook benieuwd wat de supporters hiervan vinden.
    Vind ik leuk
    Foebele +47837
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:03
    Barcelona is niet meer de club die het was toen ze in de hoogtij dagen van Rijkaard en Guardiola de wereld domineerde, het is een van de walgelijkste clubs op aarde samen met Real, Chelsea, City en PSG!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:39
    Ik ben het bijna helemaal met je eens. Ik vind alleen wel dat de koers die Real heeft ingezet wel degelijk complimenten verdiend.

    Daar worden de afgelopen jaren geen bedragen van ca. 100 miljoen of tafel gegooid om vedettes binnen te slepen.

    Hoge salarissen betalen ze wel. Maar goed, je zal wel moeten. Als voetballers elders meer kunnen verdienen zijn ze nou eenmaal snel pleite.
    Vind ik leuk
    Foebele +47837
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:45
    Real is altijd de walgelijkste van allemaal geweest, die heeft dus een hele hoop jaren normaal gedrag nodig voor ik ze ooit uit die lijst zal verwijderen!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:50
    Dat snap ik dan ook weer wel. Toch vind ik de beleidswijziging te prijzen.
    Vind ik leuk
    Foebele +47837
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:12
    Het is nog steeds die engnek van een Perez, de man die zijn kleine piemel moest compenseren door te beginnen met die belachelijke bedragen. Sorry, 0,0 respect voor die man en die club, zal echt heel veel voor moeten gebeuren wil ik daar anders naar kijken, iedereen verdient een nieuwe kans, maar daar moet je in sommige gevallen nu eenmaal eerst veel voor doen voor je die krijgt.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:05
    Maar Real heeft wel de grootste prijzenkast van iedereen. Een aanrader om is te gaan kijken in Estadio de Bernabeu
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2730
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:04
    Wat is walgelijk in uw ogen ? Grootverdieners? Ik wou dat ik van mijn hobby mijn beroep had kunnen maken en zoveel geld verdienen zoals al die sportmannen , tennissers, golfers formule 1 en zo kan ik nog wel doorgaan hoor, maar ja ik heb dat geluk nu eenmaal niet gehad , maar daarom walg ik niet hoor er zijn veel andere en ergere dingen om te walgen hoor
    Vind ik leuk
    Utca030 +8006
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:12
    Lekker laten gaan. Absurd voor woorden. Wat een malloten
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:26
    waar praten we over.....als Catalunya zich afscheidt van Spanja kan Barcelona potjes spelen tegen Espanol !!
    Vind ik leuk
    scRzorz +664
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:37
    Doet die directeur alleen maar omdat hij anders ze goedbetaalde baantje zeker kwijt is. Messi weg= bestuur weg= barca kaput
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:40
    Die directeur roept al maanden dan Messi zijn nieuwe contract spoedig gaat tekenen.
    Waarom dan nog een keer 90 miljoen er tegenaan gooien?

    Hij lult dus maar wat. Messi is komende zomer gewoon transfervrij.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:41
    Messi is best een aardige speler, maar dit is wat veel, zoveel verdien IK zelfs niet.

    Vind ik leuk
    Nick Kools +12596
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:52
    Welke sponsor is zo gek om 200 miljoen per jaar te betalen?
    En dat ook nog per jaar :)
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12472
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:02
    Heb een sterk vermoeden dat Messi richting Man City gaat.
    Daar geeft hij Pep een hand en krijgt Barcelona de middelvinger.
    Vind ik leuk
    Guust +5015
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:02
    Dat is nou zijn liefde voor Barcelona, het bedrag is nooit genoeg.
    Ik zou het een stunt vinden dat hij transfervrij de deur uit loopt.
    Zal me niets verbazen naar City, Aquero, Sanchez, Messi, niet verkeerd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:04]
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3136
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:16
    Inderdaad niet verkeerd, hoop wel op dat scenario...
    Vind ik leuk
    KoiFreak +243
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:09
    Slaat nergens op
    Vind ik leuk
    Bizzy +16783
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:13
    Misschien iets voor Heineken. Dat geld halen ze makkelijk eruit.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:29
    Niet normaal dit
    Vind ik leuk
    twentepet +143
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:44
    Schande!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:00
    Gestoord hoe die Messi zo misbruik maakt door steeds extreem lang te wachten met z'n contractverlenging. Hij kan dan wel de beste voetballer (ooit) zijn, maar dit gedrag is totaal verwerpelijk.
    Vind ik leuk
    Verratti +1725
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:21
    Net als bij Neymar heeft ook zijn vriend Messi z'n vader als belangenbehartiger. Als die handtekening niet gezet wordt, heeft Barcelona een groot probleem. Het tekengeld heeft al onvoorstelbare vormen aangenomen. Dus Barcelona wil ver gaan om hem te behouden. Begrijpelijk. Maar welk spel speelt Messi.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 22:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:19
    Ajax betaald niet zoveel salaris maar het kan meer dan wat het nu is. Als Ajax dit zou doen dan zouden er betere spelers naar Ajax komen.
    Vind ik leuk
    Vidar +718
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:22
    Més que un club....
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2730
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:05
    Par siempre Messi
    Vind ik leuk
    Ras-40 +9
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:12
    Jah barca heeft ruzie gemaakt met die oliesjeiks en die pikken al die top spelers nu!!! Eerst neymar wie zal er volgen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +138682
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:22
    zo gek is dit toch niet?

    Als ze mij om mijn handtekening komen vragen komen ze niet weg met 90 miljoen.......
    Vind ik leuk
    Padason +734
    vrijdag 13 oktober 2017 om 01:36
    Wat krankzinning dit. Wie messi een beter persoon vind dan Ronaldo en Messi een heilige vind is per definitie na vandaag ongeloofwaardig.

    Je speelt voor een van de beste club ter wereld, hebt alles aan ze te danken en.speelt dag in dag uit in een historisch stadion, met een uurloon van 2700 euro, mag je god toch op je blote kneeen bedanken of nie dan.

    Nee hoor dat is niet genoeg, nou moet de club stadion naam verkopen om deze heilige te,betalen!

    Daarnaast schande aan barca, zelf spelers wegkopende, op de,kast zittende bok wanneer zij speler kwijt rakende klote club. Wat is Barca toch een klote club geworden. Wanneer messi dit accepteerd zijn zowel de club als,messi ongeloofwaardig en mag Fifa of UEFA dit eens onderzoeken.

    Dit is bijna verkoop grond onder je stadion praktijken... :P (voor de gevoelige geintje)
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 oktober 2017 om 02:15
    Zucht. Deze wereld is letterlijk ziek.
    Vind ik leuk
    de_jer +61
    vrijdag 13 oktober 2017 om 02:49
    Barca’s choking on some chocolat nuts!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Barça wil naam van Camp Nou verkopen om krankzinnig bedrag aan Messi te betalen'