'Barça wil naam van Camp Nou verkopen om krankzinnig bedrag aan Messi te betalen'

'Barça wil naam van Camp Nou verkopen om krankzinnig bedrag aan Messi te betalen'

donderdag 12 oktober 2017 om 18:38

FC Barcelona heeft een waanzinnig bedrag klaarliggen voor superster Lionel Messi. De Argentijns ontvangt 90 miljoen euro (!) wanneer hij eindelijk besluit om zijn handtekening te zetten onder een nieuw contract in Camp Nou. Dat meldt sportkrant L'Ara. 

Messi en zijn management bereikten eerder dit jaar al een mondeling akkoord over een nieuwe verbintenis. Het huidige contract van Messi loopt in juli 2018 af. Tot op heden heeft de topscorer aller tijden van Barça nog altijd géén handtekening gezet. De club hoopt Messi nu over te halen door hem liefst 90 miljoen euro aan tekengeld te bieden. 

Het is de bedoeling dat de linkspoot bijtekent tot medio 2021. In de komende drie seizoenen kan hij in totaal 87 miljoen euro aan salaris - netto - incasseren. Momenteel ontvangt Messi een jaarlijkse gage van slechts 24 miljoen. 

Om de genoemde 90 miljoen op te kunnen hoesten, is Barcelona volgens L'Ara bereid om de naam van Camp Nou te verkopen aan een commerciële partij. Vanaf volgend jaar wordt de thuishaven van Barça verbouwd. Een potentiële sponsor moet zo'n 200 miljoen per seizoen (!) gaan betalen. 

Plaats een reactie

Sil95 +5165
donderdag 12 oktober 2017 om 18:53
Lachwekkend dit. Hoe verkoop je dit aan de gemiddelde werkman die het snot voor zijn ogen werkt en misschien net zo'n 2000 euro per maand verdient?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:55
Bedoel je netto of bruto Sil95?
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1868
donderdag 12 oktober 2017 om 19:27
2000 netto, maar dat geld dan niet voor een hoop 15 jarige hier op vp ;)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:56
Ik weet niet wat jij verdiend maar 2000,- netto halen heel veel mensen niet.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:17
verdient
Vind ik leuk
R2 +3210
donderdag 12 oktober 2017 om 20:37
Taalnazi. Zijn punt lijkt me vrij duidelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 02:40
'Zijn punt lijkt me vrij duidelijk'.. Jezus, als we zo al gaan beginnen.. Leer gewoon fatsoenlijk Nederlands GVD.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:19
Geldt
Vind ik leuk
R2 +3210
donderdag 12 oktober 2017 om 20:37
Taalnazi. Ook zijn punt lijkt me duidelijk.
Vind ik leuk
JCJWZ +9847
vrijdag 13 oktober 2017 om 04:07
Taalnasi
Vind ik leuk
United FC +12750
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:44
Eet je vanavond nazi?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:16
Idioten zijn het.
De schaamte voorbij

Vind ik leuk
AFC +3750
donderdag 12 oktober 2017 om 19:28
Wat s dit nou weer.. 2000e is ver boven t minimumloon en is gewoon een goed salaris.. daar mag hij best t snot voor ze ogen werken .. Verkoop t maar aan dezelfde meneer dat na neymar ook Messi vertrekt.. en dan transfervrij ...
Vind ik leuk
Sil95 +5165
donderdag 12 oktober 2017 om 19:56
Ja want een voetballer voegt ook echt iets toe aan de levenskwaliteit van een mens.
Vind ik leuk
AFC +3750
donderdag 12 oktober 2017 om 20:10
Uhmm ja... want mensen genieten ervan als t er weekend weer voetbal is... en voor sommige is het een kutweekend als er geen voetbal is
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:14]
Vind ik leuk
darmianto +7837
donderdag 12 oktober 2017 om 19:57
Echt een kulopmerking, ja het is boven minimum loon maar het gaat er om dat die mensen er harder voor werken, veel harder dan een aantal van die verwende snotapen die hun salaris te danken hebben aan de aandacht van die zelfde mensen...

Ik geef het je te doen hoor, met 2000 netto met een gezin van 4...
Vind ik leuk
Farmer +6102
donderdag 12 oktober 2017 om 20:05
Het klínkt veel inderdaad, maar dat is het politeke radje wat ons voor de ogen wordt gedraaid; "Volgens de regels moet U prima uitkomen'.

t minimumloon ligt íetsje boven de 1250 netto, dwz, daar kan je als alleenstaande nét een klein pokkeflatje van betalen, gas, licht, etc, en dan heb je ongeveer 250 euro in de maand om van te eten, en onvoorziene kosten van te betalen.
Oh, en je kan op je bolle buik schrijven dat je dr een auto van kan onderhouden natuurlijk.
2k netto in de maand, ben je RUSTIG kwijt als je een gezin met 2 kids hebt.

Het is allemaal niet zo dik meer. Wat we 15 jaar geleden in Guldens hadden, krijgen we nu in Euro's, alleen zijn de prijzen wél aan de euro aangepast.

reken het maar na.
Vind ik leuk
AFC +3750
donderdag 12 oktober 2017 om 20:14
Uhmm.. de vrouw kan ook gewoon werken en dan heb je t gewoon goed... maar zijn genoeg mensen die t met minder moeten doen.. Geef alleen aan dat als je 2000e verdiend je gewoon n goede baan hebt... maar ga niet doen dat als jij een paar ml per jaar verdiend dat jij doordeweeks vrijwilligers werkt doet.. de helft van je geld afstaat aan goede doelen en je elk salarisverhoging / tekengeld afwijst omdat je al genoeg verdiend...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:22
Maar je zou helemaal niet met zn 2en moeten hoeven te werken. Er is geen tijd meer voor een normale opvoeding, dat is veel belangrijker. Kijk maar om je heen. Ik klaag niet, ik constateer, alleen maar. Klagen moeten ze in Afrika. En met recht.

Het geld gaat 1 kant op. En die sluizen het allemaal weg. Als iedereen gewoon normaal zou betalen. Dan betalen wij, de helft aan loonbelasting etc.
Vind ik leuk
AFC +3750
donderdag 12 oktober 2017 om 20:25
Het zou ook niet moeten nee... Maar als je t wat breder wil hebben zou de vrouw er een parttime baan bij kunnen nemen.. Anders moet je genoegen nemen met minder.. Maar de loonbelasting is al tientallen jaren t zelfde en daar zal nooit iets aan veranderen.. of ze t geld nou nodig hebben of noet
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:16
Mijn vader verdiende rond 1990, 2400 gulden per maand netto. Als ploegbaas (van 8 man) bij Corus.

De wereld gaat er op vooruit zeggen ze dan. Iedereen heeft het stukken beter. Terwijl ik iets heel anders zie.

Deze economie is maar goed, voor 3% van de wereld.
Vind ik leuk
AFC +3750
donderdag 12 oktober 2017 om 20:28
Als je vroeger een goede baan had dan had je t veel beter als nu... Sws is sinds de euro alles veranderd en ben je al veel geld kwijt als je gewoon simpel boodschappen doet of ff weekendje uit gaat... Vroeger kon je uitgaan met 50 gulden en was je de man... nu ben je 50e kwijt aan 2 rondjes..
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:34
Voor een huis betaal je zeg maar 700 euro hè? Dat was toen rond de 450 gulden, huren dan.

Ziektekosten 225 euro tegen 100 gulden per maand. Dat zijn geen verschillen. Dat is pure oplichterij.
Vind ik leuk
AFC +3750
donderdag 12 oktober 2017 om 20:37
Helemaal gelijk in...die bedragen gaan ook nergens meer over... Ik kan me nog herinneren dat K gewoon 30 gulden betaalden voor me ziektekosten.. Nu 130... maar nog erger vind K dan de eigen risico... Want waar betaal je dan de 130 voor als je alles zelf moeten betalen..
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:46
Die hele economie klopt van geen kanten. Alleen de economen vinden van wel. Maar die verdienen zelf dan ook miljoenen op de beurs.
We wonen in een vrij land, waar je als werkende geen cent over mag houden. Want stel je Voor, jij stopt met werken. Dan moeten die stropdassen t zelf doen. En dat kunnen ze niet. Laaielichters zijn t.
Vind ik leuk
Guusman +2025
donderdag 12 oktober 2017 om 20:47
Wim, woon je bij me om de hoek soms?

Ik denk dat er nog maar weinig mensen wegkomen hoor met 700 huur.
Misschien alleenstaanden, zodra je met meer verdient mag je vrije sector huren voor 900 plus.
Dan is kopen een betere optie zo manipuleren ze het wel.
Nog even en de hele huursector hebben ze de strot omgedraaid, en als het gros dan een koper is dan mag je je huis als pensioen op gaan vreten, dat is de toekomst.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 21:14]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:57
Ik woon lekker onder de rook van Corus, Tata steel. Heerlijk, elke dag maar weer. Lekker hoor. Ik steek nog maar eens een shaggie op, in de frisse buitenlucht.
Vind ik leuk
Guusman +2025
donderdag 12 oktober 2017 om 22:08
Lol.
Dan woon je inderdaad zo goed als bij me om de hoek :)
Kom daar geregeld op het strand met m'n hond.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:02
Haha.
Maar ik woon een strand verder. Maar toch toevallig. Corus is voor mij ca. 2,5 km hemelsbreed, schat ik zo in.
Maar ook ik ga meestal naar Wijk aan Zee. Als ik naar t strand ga.
Meestal bij Heliomare.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 00:06]
Vind ik leuk
Guusman +2025
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:26
Ik bedoelde eigenlijk Ijmuiderslag, zal eens meten hoeveel km dat is hier vandaan ;)
Vind ik leuk
wijze man +1464
vrijdag 13 oktober 2017 om 07:32
De eerste VP date in de maak hier???
Vind ik leuk
Guusman +2025
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:03
De 1e?

Jij loopt achter ;)
Vind ik leuk
wijze man +1464
vrijdag 13 oktober 2017 om 07:30
He! nog een wijze man! ;-)
Vind ik leuk
tim1234 +177
donderdag 12 oktober 2017 om 20:56
Misschien kan diegene dan beter geen twee kinderen nemen, als hij ze van het loon dat hij verdient niet kan onderhouden... Beetje omgekeerde wereld, eerst de grootte van je gezin bepalen en daarná gaan zitten zeuren dat je het niet kun onderhouden met het loon dat je verdient.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:58]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:55
Dus Rutte bepaald ons aantal kinderen. Haha. Het lijkt China wel. Nee, Rutte moet er voor zorgen, dat iedereen een normaal leven heeft. En dat iedereen naar school kan en naar t ziekenhuis. Ook de mensen, die t moeilijk hebben in deze maatschappij. De maatschappij die verzonnen is door die zelfde politiek. Het is in ieder geval niet mijn maatschappij.
Vind ik leuk
tim1234 +177
donderdag 12 oktober 2017 om 22:16
Uh, nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat het handig zou zijn als mensen nadenken bij hoeveel ze eigenlijk te besteden hebben, vóórdat ze aan kinderen beginnen. In plaats van eerst een meerkoppig gezin te starten en daarna te gaan zitten zeuren dat het de schuld van de overheid is dat ze niet genoeg te besteden hebben.

Natuurlijk is het oneerlijk verdeeld in de wereld, helemaal mee eens. Maar het heeft toch geen geen enkele zin om daar alleen maar over te klagen en er vervolgens geen rekening mee te houden in de planning van je leven wanneer je niet het geluk hebt een Messi te zijn die miljoenen verdient met zijn hobby ;)
Vind ik leuk
Guusman +2025
donderdag 12 oktober 2017 om 22:48
Het is natuurlijk wel zo dat de staat op deze manier steeds meer bepaalt
hoe mensen hun leven in kunnen richten.
Nog geen 50 jaar geleden hadden gezinnen gemiddeld 4 kinderen nu nog maar 2.
(grofweg). Daarbij was de moe thuis en pa ging uit werken.
Nu kan een modaal gezin (bestaan die nog) niet meer kiezen voor 4 kinderen en veel gezinnen niet eens voor 2 en al helemaal niet met een moeder thuis.
Nu worden je kinderen meer buitenshuis ( BSO) oftewel door de staat, dan thuis opgevoed.
Dan nog, je kan het allemaal van tevoren plannen en berekenen, maar soms hoeft er maar wàt te gebeuren en je kop gaat eraf. (Baan verliezen bv)
Dit geeft heel veel stress in heel veel gezinnen en van stress word je ziek etc.....en dan kom je in een neerwaartse spiraal..
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:07
Juistum.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2135
vrijdag 13 oktober 2017 om 02:37
En toch laten de mensen elke keer hun kop gek maken, en stemmen ze weer vrolijk op dit verrotte kapitalistische systeem, dat totaal op z'n gat ligt, en de mensen keer op keer de dupe zijn...
Vind ik leuk
Guusman +2025
vrijdag 13 oktober 2017 om 02:41
Yep.
Misschien moeten we het anders aanpakken.
Maar dat heeft waarschijnlijk ook geen nut, tenzij we het allemáál doen,
of laten in dit geval, maar daar is de wereld nog niet rijp voor.

What will be, will be.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 02:44]
Vind ik leuk
Guusman +2025
vrijdag 13 oktober 2017 om 01:34
Er is natuurlijk een verschil tussen geen verantwoording nemen voor je eigen leven plus dat van eventuele kinderen, en je eigen leven plus dat van eventuele kinderen tot in de puntjes berekenen en plannen.
Van beide kanten ken ik voorbeelden. Van beide kanten zou ik geen kind willen zijn maar dat terzijde.
Wat me opvalt, dat als er stront aan de knikker is ( scheiding, ontslag, schuld etc) die zogenaamde 'planners' met hun handen in het haar zitten en niet weten wat te doen. Vaak staan pappie en/of mammie nog klaar om ze op te vangen ( opnieuw thuis wonen, geld lenen, op de kinderen passen etc) tot diep in hun 40s, ouder nog.
Ja zo kan ik ook mijn leven plannen ;)
Vind ik leuk
_AJAX_ +2135
vrijdag 13 oktober 2017 om 02:34
Tis de schuld van het kapitaal...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:34
Als dat je serieus dwars zit kan je beter geen voetbal meer volgen want het wordt er toch niet beter op.
Vind ik leuk
Sil95 +5165
donderdag 12 oktober 2017 om 19:50
Ik zal dit spelletje altijd blijven volgen. Daar ben ik een te grote liefhebber voor. Maar ik verzet me wel hevig tegen deze krankzinnige ontwikkeling.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:56
Dan wens ik je veel succes bij het verzet. Veel zal het niet helpen.

Als je de CL finale van afgelopen jaar kijkt was het gewoon een wereldpot. Gewoon genieten en niet te veel over de achterliggende bedragen piekeren.
Vind ik leuk
Sil95 +5165
donderdag 12 oktober 2017 om 20:00
Dus we moeten deze absurde ontwikkelingen maar gewoon accepteren?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:08
Dan hoor je mij niet zeggen. Ik probeer je duidelijk te maken dat het weinig zin heeft om je hier druk over te maken.
Vind ik leuk
Sil95 +5165
donderdag 12 oktober 2017 om 20:13
Dit is nou net het punt. Met zo'n instelling ( het heeft geen zin om er iets van te zeggen want er verandert toch niets) zullen de machtige beleidsbepalers onze geliefde sport meer en meer kapot maken.
Vind ik leuk
AFC +3750
donderdag 12 oktober 2017 om 20:19
En hoe maakt t de sport kapot ... neem bv de champlq... vanaf de knock-out fase is bijna elke wedstrijd een genot om te zien.. niet als vroeger dat je moet wachten op de halve finale om vervolgens een kutfinale te zien.. als de spelers te grote geld niet verdienen dan gaat t geld ergens anders naar toe... bv de directeuren en eigenaren
Vind ik leuk
Sil95 +5165
donderdag 12 oktober 2017 om 20:28
Vroeger was het juist vele malen spannender dan vandaag de dag het geval is. Op voorhand staat eigenlijk al vast welke 8 ploegen er overblijven. Verrassingen zijn nagenoeg uitgesloten. De meeste clubs in de Champions League spelen een figurantenrol en dienen als opvulling. Nou wat een fantastische ontwikkelingen.
Vind ik leuk
AFC +3750
donderdag 12 oktober 2017 om 20:32
Het is nog steeds spannende .. maar vanaf de laatste 16 heb je allemaal mooie wedstrijden.. alleen als klein landje pist je ernaast... Er zou ook een max van 3 ploegen per land moeten zijn... en altijd minimaal 1 van landen als nl/ belgie
Vind ik leuk
Carl +1555
donderdag 12 oktober 2017 om 19:57
Waarom?
Vind ik leuk
wijze man +1464
vrijdag 13 oktober 2017 om 07:33
Nobele gedachte
Vind ik leuk
Guust +3813
donderdag 12 oktober 2017 om 20:00
Nou dat salaris halen de meeste niet in Spanje, misschien bruto wel.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:18
Waarom zou je dit willen verkopen Sil? De info is gratis te lezen op deze site.
Vind ik leuk
Sil95 +5165
donderdag 12 oktober 2017 om 20:21
Misschien dat VoetbalPrimeur mij ook wil belonen voor de fantastische inbreng die ik dagelijks lever.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:30
Boeiend, ik zal 300milj vragen..
Vind ik leuk
Balls +46
donderdag 12 oktober 2017 om 21:52
Dit moet je als Messi zijnde zelf toch ook niet willen? Het legendarische Camp Nou in ruil voor jouw premie... Ben ook benieuwd wat de supporters hiervan vinden.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:12
Daar dacht ik ook aan.

Maar een club met een begroting van 600 miljoen, heeft geen geld?
Net als Real.

Nu Engeland nog.
Vind ik leuk
wijze man +1464
vrijdag 13 oktober 2017 om 07:27
....en dan bijna geen seizoenkaart kunnen kopen van zijn geliefde FC Barcelona
Vind ik leuk
Foebele +35169
donderdag 12 oktober 2017 om 19:03
Barcelona is niet meer de club die het was toen ze in de hoogtij dagen van Rijkaard en Guardiola de wereld domineerde, het is een van de walgelijkste clubs op aarde samen met Real, Chelsea, City en PSG!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:39
Ik ben het bijna helemaal met je eens. Ik vind alleen wel dat de koers die Real heeft ingezet wel degelijk complimenten verdiend.

Daar worden de afgelopen jaren geen bedragen van ca. 100 miljoen of tafel gegooid om vedettes binnen te slepen.

Hoge salarissen betalen ze wel. Maar goed, je zal wel moeten. Als voetballers elders meer kunnen verdienen zijn ze nou eenmaal snel pleite.
Vind ik leuk
Foebele +35169
donderdag 12 oktober 2017 om 19:45
Real is altijd de walgelijkste van allemaal geweest, die heeft dus een hele hoop jaren normaal gedrag nodig voor ik ze ooit uit die lijst zal verwijderen!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:50
Dat snap ik dan ook weer wel. Toch vind ik de beleidswijziging te prijzen.
Vind ik leuk
Foebele +35169
donderdag 12 oktober 2017 om 20:12
Het is nog steeds die engnek van een Perez, de man die zijn kleine piemel moest compenseren door te beginnen met die belachelijke bedragen. Sorry, 0,0 respect voor die man en die club, zal echt heel veel voor moeten gebeuren wil ik daar anders naar kijken, iedereen verdient een nieuwe kans, maar daar moet je in sommige gevallen nu eenmaal eerst veel voor doen voor je die krijgt.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:05
Maar Real heeft wel de grootste prijzenkast van iedereen. Een aanrader om is te gaan kijken in Estadio de Bernabeu
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:04
Wat is walgelijk in uw ogen ? Grootverdieners? Ik wou dat ik van mijn hobby mijn beroep had kunnen maken en zoveel geld verdienen zoals al die sportmannen , tennissers, golfers formule 1 en zo kan ik nog wel doorgaan hoor, maar ja ik heb dat geluk nu eenmaal niet gehad , maar daarom walg ik niet hoor er zijn veel andere en ergere dingen om te walgen hoor
Vind ik leuk
Utca030 +2456
donderdag 12 oktober 2017 om 19:12
Lekker laten gaan. Absurd voor woorden. Wat een malloten
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:26
waar praten we over.....als Catalunya zich afscheidt van Spanja kan Barcelona potjes spelen tegen Espanol !!
Vind ik leuk
scRzorz +602
donderdag 12 oktober 2017 om 19:37
Doet die directeur alleen maar omdat hij anders ze goedbetaalde baantje zeker kwijt is. Messi weg= bestuur weg= barca kaput
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:40
Die directeur roept al maanden dan Messi zijn nieuwe contract spoedig gaat tekenen.
Waarom dan nog een keer 90 miljoen er tegenaan gooien?

Hij lult dus maar wat. Messi is komende zomer gewoon transfervrij.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:41
Messi is best een aardige speler, maar dit is wat veel, zoveel verdien IK zelfs niet.

Vind ik leuk
Nick Kools +12205
donderdag 12 oktober 2017 om 19:52
Welke sponsor is zo gek om 200 miljoen per jaar te betalen?
En dat ook nog per jaar :)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:02
Heb een sterk vermoeden dat Messi richting Man City gaat.
Daar geeft hij Pep een hand en krijgt Barcelona de middelvinger.
Vind ik leuk
Guust +3813
donderdag 12 oktober 2017 om 20:02
Dat is nou zijn liefde voor Barcelona, het bedrag is nooit genoeg.
Ik zou het een stunt vinden dat hij transfervrij de deur uit loopt.
Zal me niets verbazen naar City, Aquero, Sanchez, Messi, niet verkeerd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:04]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:16
Inderdaad niet verkeerd, hoop wel op dat scenario...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:09
Slaat nergens op
Vind ik leuk
Bizzy +8578
donderdag 12 oktober 2017 om 20:13
Misschien iets voor Heineken. Dat geld halen ze makkelijk eruit.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:29
Niet normaal dit
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:44
Schande!!!!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:00
Gestoord hoe die Messi zo misbruik maakt door steeds extreem lang te wachten met z'n contractverlenging. Hij kan dan wel de beste voetballer (ooit) zijn, maar dit gedrag is totaal verwerpelijk.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:21
Net als bij Neymar heeft ook zijn vriend Messi z'n vader als belangenbehartiger. Als die handtekening niet gezet wordt, heeft Barcelona een groot probleem. Het tekengeld heeft al onvoorstelbare vormen aangenomen. Dus Barcelona wil ver gaan om hem te behouden. Begrijpelijk. Maar welk spel speelt Messi.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 22:23]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:19
Ajax betaald niet zoveel salaris maar het kan meer dan wat het nu is. Als Ajax dit zou doen dan zouden er betere spelers naar Ajax komen.
Vind ik leuk
Vidar +704
donderdag 12 oktober 2017 om 22:22
Més que un club....
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:05
Par siempre Messi
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:12
Jah barca heeft ruzie gemaakt met die oliesjeiks en die pikken al die top spelers nu!!! Eerst neymar wie zal er volgen?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:22
zo gek is dit toch niet?

Als ze mij om mijn handtekening komen vragen komen ze niet weg met 90 miljoen.......
Vind ik leuk
Padason +323
vrijdag 13 oktober 2017 om 01:36
Wat krankzinning dit. Wie messi een beter persoon vind dan Ronaldo en Messi een heilige vind is per definitie na vandaag ongeloofwaardig.

Je speelt voor een van de beste club ter wereld, hebt alles aan ze te danken en.speelt dag in dag uit in een historisch stadion, met een uurloon van 2700 euro, mag je god toch op je blote kneeen bedanken of nie dan.

Nee hoor dat is niet genoeg, nou moet de club stadion naam verkopen om deze heilige te,betalen!

Daarnaast schande aan barca, zelf spelers wegkopende, op de,kast zittende bok wanneer zij speler kwijt rakende klote club. Wat is Barca toch een klote club geworden. Wanneer messi dit accepteerd zijn zowel de club als,messi ongeloofwaardig en mag Fifa of UEFA dit eens onderzoeken.

Dit is bijna verkoop grond onder je stadion praktijken... :P (voor de gevoelige geintje)
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 02:15
Zucht. Deze wereld is letterlijk ziek.
Vind ik leuk
de_jer +64
vrijdag 13 oktober 2017 om 02:49
Barca’s choking on some chocolat nuts!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Barça wil naam van Camp Nou verkopen om krankzinnig bedrag aan Messi te betalen'