Ongelukkige Bulthuis biedt zich aan: Ervaring en wat centen rijker, haha

Ongelukkige Bulthuis biedt zich aan: "Ervaring en wat centen rijker, haha"

donderdag 12 oktober 2017 om 19:31

Dave Bulthuis hoopt dat een mooie club hem zo snel mogelijk verlost bij Qäbälä FC. De Nederlandse linksback heeft het absoluut niet naar zijn zin Azerbeidzjan, blijkt in een interview met ELF Voetbal. In juli verkaste Bulthuis van 1.FC Nürnberg naar Qäbälä. 

In zijn contract heeft de vleugelverdediger laten opnemen dat hij komende zomer transfervrij kan verkassen. In Nederland speelde Bulthuis met veel plezier bij FC Utrecht. "We hadden een ploeg met topspelers: Kevin Strootman, Dries Mertens en Ricky van Wolfswinkel. Mooi om te zien dat zij het nu goed doen. Ik heb niet het talent van jongens als Strootman, Mertens en Van Wolfswinkel, mede daarom koos ik ook voor deze financieel aantrekkelijke uitdaging."

"Azerbeidzjan is een bijzonder avontuur. Ik ben een ervaring rijker, en wat centen ja, haha. Ik had hier alleen later in mijn carrière moeten tekenen, niet al op mijn 27ste", zegt Bulthuis. "Hopelijk is er een mooie club de komende transferperiode of anders na dit seizoen een Nederlandse verdediger kan gebruiken. Ik houd mijn telefoon in de gaten voor appjes en telefoontjes."

Lees ook: "Zo'n kans om je financieel onafhankelijk te spelen kon ik niet laten schieten"

Poll

Is Bulthuis goed genoeg voor een subtopper in de Eredivisie?

(504 stemmen)

Plaats een reactie

Woudo +4306
donderdag 12 oktober 2017 om 19:38
Prima back voor de subtop lijkt me!
Vind ik leuk
DrDeef +210
donderdag 12 oktober 2017 om 19:44
Dacht altijd dat deze jongen beter in t centrum kon ballen. Beetje net als Dijks, lichaam van een sloper, voetballend te slecht om back te kunnen zijn.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:44
Volgend seizoen terug op het oude nest. Ik neem aan dat ze Braafheid niet weer een contract geven na dit seizoen.
Vind ik leuk
utreg1971 +1172
donderdag 12 oktober 2017 om 23:51
Aub niet
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:08
Waarom niet. Hij kan ook prima in het centrum. Janssen loopt ook al op zijn eind. En Bulthuis kan nog 5 jaar mee.
Vind ik leuk
utreg1971 +1172
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:24
Vindt hem zeer slecht zelfs,v d maarel,leeuwin enzo..zal wel een top mentaliteit hebben maar nee liever niet
Vind ik leuk
Utca030 +1444
donderdag 12 oktober 2017 om 19:45
Bij utreg een nuttige speler.
Vind ik leuk
Ruud1987 +1875
donderdag 12 oktober 2017 om 20:18
Ik denk dat hij prima mee zou kunnen met de nederlandse subtop.
Vind ik leuk
Mari +877
donderdag 12 oktober 2017 om 20:21
Hij voelt zich vast niet minder dan de spekers die nu in het Nederlands eltal staan
Straks hebben we een scahuwteam met Bergenhuis (aanvoerder) burnet,
Gouweleeuw, bulthuis .
Nog een paar
Vind ik leuk
AFC +3786
donderdag 12 oktober 2017 om 20:22
Je kiest voor t geld op jonge leeftijd en dan ga je piepen dat je te vroeg gegaan bent en t niet naar je zin heb...gewoon je mond en je hand (op )houden...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:46
Zo jong was die niet hoor, 23 en loopt al een paar jaar in het buitenland, is ook altijd gewoon eerlijk geweest en draait er niet om heen. Is een echte prof en zou hem graag terug zien bij Utreg
Vind ik leuk
AFC +3786
donderdag 12 oktober 2017 om 21:02
Ik bedoel vroeg naar Azerbeidzjan ... je maakt n keuZe dan moet je ook niet piepen ... wat K me kan herrineren kon hij er niet veel van.. Denk niet dat Utrecht hem terug wil
Vind ik leuk
furgist +1364
donderdag 12 oktober 2017 om 22:32
ja, ik vond hem ook niet denderend
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:10
Hij geeft tijdig aan dat het een verkeerde keuze was zodat clubs dat weten. Wat is daar mis mee ?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:47
Verstand op nul richting Azerbeidzjan en nu klagen, tja verstandeloze knul omdat je kunt en wellicht moet weten van hoe en wat in Azerbeidzjan
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:36
Lekker bij de amateurs,dat is zijn niveau.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:22
Voor alle ploegen buiten de top drie een interessante speler. Was bij Utrecht een degelijke speler. De 2. Bundesliga is geen verkeerde competitie. Nu in Azerbeidzjan wat uit beeld, maar dat is voor het geld. Kan nog jaren mee en brengt de nodige ervaring. Misschien wat voor clubs als ADO, PEC, Twente of Sparta.
Vind ik leuk
furgist +1364
donderdag 12 oktober 2017 om 22:30
beter ff uitzingen tot nederland weer wat interessanter perspectief bij elkaar kan ballen. Veel geld pakken of eredivisie op dit moment..hmm. maar misschien wil hij gewoon naar huis en is het heel erg kut daar
Vind ik leuk