Jörgensen-nieuws grote opsteker voor Feyenoord en Van Bronckhorst

    Jörgensen-nieuws grote opsteker voor Feyenoord en Van Bronckhorst

    donderdag 12 oktober 2017 om 22:59

    Een opsteker voor Feyenoord: Nicolai Jörgensen is hersteld van een hamstringblessure die hij in september opliep tijdens het uitduel met Heracles Almelo. Zaterdagavond is de Deense spits inzetbaar tegen PEC Zwolle, meldt FOX Sports. 

    Of Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst ook daadwerkelijk een beroep gaat doen op Jörgensen, is de vraag. De international is in ieder geval fit genoeg om deel uit te maken van de wedstrijdselectie van de regerend landskampioen. 

    Jörgensen miste tijdens zijn absentie onder meer de Champions League-duels met Manchester City en SSC Napoli. Ook ging de Eredivisie-kraker tegen PSV aan zijn neus voorbij. Feyenoord verloor al die duels. 

    Michiel Kramer nam in eerste instantie de honneurs waar, maar Van Bronckhorst koos er anderhalve week geleden voor om hem op de bank te zetten. Tijdens het uitduel met AZ stond vleugelaanvaller Jean-Paul Boëtius in de spits. Feyenoord won die wedstrijd met 0-4. 

    Plaats een reactie

    donderdag 12 oktober 2017 om 23:10
    Yes!

    Welcome back Nicolai!!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:15
    Lekkerrrrr!! Erg fijn dit!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:17
    Ben wel benieuwd hoe dat gaat lopen als hij samen speelt met Berghuis in deze vorm.

    PEC nog even overbruggen voor de zekerheid en daarna word het weer tijd om het doelsaldo even goed op te pompen. ;p
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:21
    ;-)

    Vind het vooral fijn dat we tegen Shakhtar Jorgensen erbij hebben. Alleen de verdediging....wie gaan er spelen?
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:29
    Haps linksback, Nieuwkoop rechtsback (anders Amrabat), centraal St Juste, waarschijnlijk Tapia. Van Beek misschien.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:39
    Wanneer komt Tapia weer in Rotterdam aan?
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    vrijdag 13 oktober 2017 om 06:25
    Ik neem aan dat hij gisteren geland is. Dinsdag gespeeld, woensdag reisdag, donderdag aankomst.
    Vind ik leuk
    Roekoe +4237
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:30
    St juste en Tapia zal het wel worden tot Jan Arie en Botje terug zijn
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:41
    St Juste speelt prima. Denk dat dit weleens onze nieuwe verdediging kan worden, als ze het goed blijven doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 oktober 2017 om 08:02
    Dat zullen wel Haps, St. Juste, Tapia en Amrabat worden lijkt mij. Een beter alternatief hebben we niet.
    Vind ik leuk
    Barry10 +1249
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:12
    Gelukkig maar, welkom terug!
    Vind ik leuk
    Zultkop +3206
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:13
    Hoop dat ie nu de ene na de andere bal het doel in schopt, en dat de selectie nu blessure vrij blijft.
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +105
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:16
    welcome back ! eindelijk weer terug. Een spits die zich durft aan te bieden vanaf achter de verdediging voor zijn man te komen. eventueel een snelle kaats. Of de bal vast houden waardoor de vleugels er over heen kunnen vliegen. We hebben je gemist !
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:19
    Zo en hoe?!
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12596
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:21
    Goed nieuws :)
    Maar heb toch liever dat hij dinsdag kan spelen en tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    Pec Man +722
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:25
    Blij dat bij PEC ook eindelijk weer eens met een volledig elftal kan aantreden. Is maar zelden geweest. Is wel eens anders geweest bij Feyenoord uit.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10323
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:25
    Laat hem zaterdag nog maar even op de bank zitten.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:27
    Ben benieuwd of hij de vorm van vorig seizoen weer kan pakken. Zag er met de start nog niet heel goed uit.
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:31
    Ik vond hem flets uit de zomer komen. Dat viel een beetje tegen.
    Vind ik leuk
    Pec Man +722
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:32
    PEC wint thuis regelmatig van Feyenoord en het wordt nu ook eens tijd dat ze uit ook eens gaan winnen.
    Vind ik leuk
    poklane +4256
    vrijdag 13 oktober 2017 om 00:03
    Ik ben wel benieuwd of Gio hem er toch gelijk inzet of hem toch nog een paar dagen extra spaart en gewoon met Larsson - Boëtius - Berghuis begint.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 oktober 2017 om 00:40
    Kramer is echt een sukkel heeft totaal niks laten zien..
    Hij had zn kans maar pakte die niet snap het niet fysiek best een sterke kerel ook alsnog alles verliezen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 oktober 2017 om 01:57
    Geweldig nieuws. Blij voor Nicolai en Feyenoord.
    Halve wedstrijd tegen PEC inzetten en dinsdag in de basis tegen Shaktar, maar laten we dit maar aan Gio overlaten, alleen op kunstgras krijgt Nicolai een speelverbod opgelegd van mij.
    Vind ik leuk
    ronnieb +352
    vrijdag 13 oktober 2017 om 03:08
    Nu eindelijk sterkste opstelling spleen: Jones, Amrabat op rb, St Juste, Tapia, Haps, Vilhena, Toornstra, Ahmadi, Larsson, Nicolai, Berghuis. Als VDH terug is Vilhena eruit en Tapia erin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 oktober 2017 om 06:57
    Als hij er maar tegen ajax staat.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23730
    vrijdag 13 oktober 2017 om 07:08
    Werd eens tijd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Jörgensen-nieuws grote opsteker voor Feyenoord en Van Bronckhorst