Jörgensen-nieuws grote opsteker voor Feyenoord en Van Bronckhorst

Jörgensen-nieuws grote opsteker voor Feyenoord en Van Bronckhorst

donderdag 12 oktober 2017 om 22:59

Een opsteker voor Feyenoord: Nicolai Jörgensen is hersteld van een hamstringblessure die hij in september opliep tijdens het uitduel met Heracles Almelo. Zaterdagavond is de Deense spits inzetbaar tegen PEC Zwolle, meldt FOX Sports. 

Of Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst ook daadwerkelijk een beroep gaat doen op Jörgensen, is de vraag. De international is in ieder geval fit genoeg om deel uit te maken van de wedstrijdselectie van de regerend landskampioen. 

Jörgensen miste tijdens zijn absentie onder meer de Champions League-duels met Manchester City en SSC Napoli. Ook ging de Eredivisie-kraker tegen PSV aan zijn neus voorbij. Feyenoord verloor al die duels. 

Michiel Kramer nam in eerste instantie de honneurs waar, maar Van Bronckhorst koos er anderhalve week geleden voor om hem op de bank te zetten. Tijdens het uitduel met AZ stond vleugelaanvaller Jean-Paul Boëtius in de spits. Feyenoord won die wedstrijd met 0-4. 

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 23:10
Yes!

Welcome back Nicolai!!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:15
Lekkerrrrr!! Erg fijn dit!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:17
Ben wel benieuwd hoe dat gaat lopen als hij samen speelt met Berghuis in deze vorm.

PEC nog even overbruggen voor de zekerheid en daarna word het weer tijd om het doelsaldo even goed op te pompen. ;p
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:21
;-)

Vind het vooral fijn dat we tegen Shakhtar Jorgensen erbij hebben. Alleen de verdediging....wie gaan er spelen?
Vind ik leuk
Nuance +3128
donderdag 12 oktober 2017 om 23:29
Haps linksback, Nieuwkoop rechtsback (anders Amrabat), centraal St Juste, waarschijnlijk Tapia. Van Beek misschien.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:39
Wanneer komt Tapia weer in Rotterdam aan?
Vind ik leuk
Nuance +3128
vrijdag 13 oktober 2017 om 06:25
Ik neem aan dat hij gisteren geland is. Dinsdag gespeeld, woensdag reisdag, donderdag aankomst.
Vind ik leuk
Roekoe +4395
donderdag 12 oktober 2017 om 23:30
St juste en Tapia zal het wel worden tot Jan Arie en Botje terug zijn
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:41
St Juste speelt prima. Denk dat dit weleens onze nieuwe verdediging kan worden, als ze het goed blijven doen.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 08:02
Dat zullen wel Haps, St. Juste, Tapia en Amrabat worden lijkt mij. Een beter alternatief hebben we niet.
Vind ik leuk
Barry10 +1110
donderdag 12 oktober 2017 om 23:12
Gelukkig maar, welkom terug!
Vind ik leuk
Zultkop +2087
donderdag 12 oktober 2017 om 23:13
Hoop dat ie nu de ene na de andere bal het doel in schopt, en dat de selectie nu blessure vrij blijft.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:16
welcome back ! eindelijk weer terug. Een spits die zich durft aan te bieden vanaf achter de verdediging voor zijn man te komen. eventueel een snelle kaats. Of de bal vast houden waardoor de vleugels er over heen kunnen vliegen. We hebben je gemist !
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:19
Zo en hoe?!
Vind ik leuk
Guusman +2025
donderdag 12 oktober 2017 om 23:19
Gefeliciteerd voor alle Feijenoorders.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:25
Dank je wel ;-)
Vind ik leuk
Nuance +3128
donderdag 12 oktober 2017 om 23:30
Dank, we zijn blij!
Vind ik leuk
Nick Kools +12205
donderdag 12 oktober 2017 om 23:21
Goed nieuws :)
Maar heb toch liever dat hij dinsdag kan spelen en tegen Ajax.
Vind ik leuk
Pec Man +593
donderdag 12 oktober 2017 om 23:25
Blij dat bij PEC ook eindelijk weer eens met een volledig elftal kan aantreden. Is maar zelden geweest. Is wel eens anders geweest bij Feyenoord uit.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:25
Laat hem zaterdag nog maar even op de bank zitten.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:27
Ben benieuwd of hij de vorm van vorig seizoen weer kan pakken. Zag er met de start nog niet heel goed uit.
Vind ik leuk
Nuance +3128
donderdag 12 oktober 2017 om 23:31
Ik vond hem flets uit de zomer komen. Dat viel een beetje tegen.
Vind ik leuk
Pec Man +593
donderdag 12 oktober 2017 om 23:32
PEC wint thuis regelmatig van Feyenoord en het wordt nu ook eens tijd dat ze uit ook eens gaan winnen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:57
Misschien hebben ze toch een betere bank dan de meeste mensen dachten. Was het alleen zoeken naar de juiste combi's st juste tapia haps amrabat verdediging met snelheid kramer eruit 3 voetballers er in en meer creativiteit voor in middenveld doet altijd hun werk wel. This jammer dat we er niet achter kwamen tegen psv.. ipv dat berghuis zulke domme kaarten pakken oa ook door t te veel meters moeten overbruggen wegens niet meelopen van kramer wat Jorgensen meestal niet na laat
Vind ik leuk
Guusman +2025
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:53
Wil niet lullig doen maar het is 'Just aN opinion' .
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 01:24
Iknow
Vind ik leuk
Guusman +2025
vrijdag 13 oktober 2017 om 01:35
Whatever.
Vind ik leuk
036 +2841
vrijdag 13 oktober 2017 om 02:30
Je doet dus lullig. :-))) Whats in a name?
Vind ik leuk
Guusman +2025
vrijdag 13 oktober 2017 om 02:33
En ik vond mezelf nog wel zo mild , terwijl ik het zware vermoeden had dat het er weer zó 1 was ;)
Vind ik leuk
Guusman +2025
vrijdag 13 oktober 2017 om 02:38
BTW, ik zag jou van de week ook worstelen met die FEU, ik heb die gast al een paar keer gerapporteerd, heb jij het onderkruipsel nog gezien daarna?
Vind ik leuk
036 +2841
vrijdag 13 oktober 2017 om 15:52
Soms komt hij nog wel voorbij.
Vind ik leuk
poklane +3122
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:03
Ik ben wel benieuwd of Gio hem er toch gelijk inzet of hem toch nog een paar dagen extra spaart en gewoon met Larsson - Boëtius - Berghuis begint.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:40
Kramer is echt een sukkel heeft totaal niks laten zien..
Hij had zn kans maar pakte die niet snap het niet fysiek best een sterke kerel ook alsnog alles verliezen.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 01:57
Geweldig nieuws. Blij voor Nicolai en Feyenoord.
Halve wedstrijd tegen PEC inzetten en dinsdag in de basis tegen Shaktar, maar laten we dit maar aan Gio overlaten, alleen op kunstgras krijgt Nicolai een speelverbod opgelegd van mij.
Vind ik leuk
036 +2841
vrijdag 13 oktober 2017 om 02:31
Goed dat hij weer terug is en ik hoop dat hij tegen Ajax volledig inzetbaar is op de 22e.
Vind ik leuk
ronnieb +210
vrijdag 13 oktober 2017 om 03:08
Nu eindelijk sterkste opstelling spleen: Jones, Amrabat op rb, St Juste, Tapia, Haps, Vilhena, Toornstra, Ahmadi, Larsson, Nicolai, Berghuis. Als VDH terug is Vilhena eruit en Tapia erin.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 06:57
Als hij er maar tegen ajax staat.
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
vrijdag 13 oktober 2017 om 07:08
Werd eens tijd.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 08:33
Dit is goed nieuws voor de aanstaande landskampioen, Feyenoord dus;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jörgensen-nieuws grote opsteker voor Feyenoord en Van Bronckhorst