Jonge Ajacied knokt zich voor tweede keer terug: Deze wedstrijd in gedachten

Jonge Ajacied knokt zich voor tweede keer terug: "Deze wedstrijd in gedachten"

dinsdag 17 oktober 2017 om 07:15

Norbert Alblas maakte maandagavond tegen Almere City zijn rentree voor Jong Ajax nadat hij in de zomer zijn pols brak. Het is niet de eerste keer dat het de jonge Ajax-doelman overkwam. Desondanks is hij altijd positief gebleven.

"Het was de tweede keer dat het me overkwam", zegt Alblas voor de camera van NH, na de wedstrijd tegen Almere City (3-0). "Het is dan keihard knokken om weer terug komen. Je hebt dan deze wedstrijd in gedachten om je terug te knokken. Dan weet je waar je het voor gedaan hebt."

Ondanks dat het zijn tweede polsblessure was, bleef Alblas gemotiveerd. Hij moest en zou weer op niveau terugkomen. "Ik heb keihard geknokt om weer te kunnen spelen. In de wedstrijd heb ik geen polsklachten gehad. Ik ben echt blij dat ik weer kan spelen."

Jong Ajax won het duel overtuigend met 3-0, waardoor de ploeg van Michael Reiziger ruim aan kop gaat in de Jupiler League.

Plaats een reactie

dinsdag 17 oktober 2017 om 07:18
ablaspie.!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 17 oktober 2017 om 07:33
Jong Ajax, de A1 doen het goed! Ongeslagen nog. Hopelijk kan Ajax na 2x 4-0 de weg omhoog nu echt doorzetten door winst op Feyenoord. Wedstrijd opzich, vaak in ons voordeel deze wedstrijd maar toch, moeilijk te voorspellen nu. Al heeft Feyenoord wel problemen met blessures achterin, heeft het op het middenveld veel minder scorend vermogen dan Ajax, en is het te bezien of dit Feyenoord 3 wedstrijden in één week goed aankan. Ik zie daarin wel voordelen voor Ajax, maar ja het blijft De Klassieker! DE wedstrijd in Nederland! Kijk er naar uit!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 07:52]
Vind ik leuk
14forever +6828
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:54
De Klassieker.....
Scorend vermogen? Denk dat dat wel gelijk is. Voor mij is het fysiek tegen voetbal. Helemaal voor het middenveld, aangezien fey genoeg voetbal voorin heeft.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 17 oktober 2017 om 18:54
? El Ahmadi en Vilhena scoren amper tot niks. Ziyech, vd Beek, Schone, Siem, Frenkie we hebben allemaal scorende middenvelders in de selectie.
Vind ik leuk
14forever +6828
woensdag 18 oktober 2017 om 00:09
Ach zoveel goals.komen er.nu ook niet van het.middenveld. beek.begon.sterk, maar gaat ook minder. Schone is voornamelijk.vrije trappen en ziyech herpakt zich.snel.hoop ik. Frenkiie.en siem zijn wisselspelers.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
woensdag 18 oktober 2017 om 00:59
Gaat erom dat ze de kwaliteiten als middenvelder hebben om te scoren ook de wissel spelers, in ons middenveld zit meer goals en assists.
Vind ik leuk
14forever +6828
woensdag 18 oktober 2017 om 13:38
Er zit meer voetbal
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:17
Gisteren de wedstrijd gezien en hij deed het goed. Ik was nooit een fan van hem, maar gisteren was hij overtuigend. Vooral zo doorgaan!
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:02
Hij keepte erg sterk gister. Had niet mega veel te doen op de lijn, maar bleef maar alert uitkomen op de juiste wijze. Dr stond wel echt iemand..
Lamprou, van Leer en Alblas achter Onana. En dan ook nog van Bladeren op de bank gisteravond. Zo'n handje vol keepers begrijp ik dan weer niet echt.
Vind ik leuk
14forever +6828
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:57
Alblas was geblesseerd en daarvoor werd het kaboutertje aangetrokken. Van Leer als.2de was gewoon op dat moment een goede zet. Zeker qua ervaring op ere niveau.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 15:14
Als je 3e of 4e keeper een blessure heeft, is een vervanger aantrekken natuurlijk niet echt een must of zo.
Zeker niet als je nóg een 5e keeper rond hebt lopen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jonge Ajacied knokt zich voor tweede keer terug: "Deze wedstrijd in gedachten"