Geruchten uit Italië: Ajax wil wereldberoemde naam als opvolger Overmars

    Geruchten uit Italië: Ajax wil wereldberoemde naam als opvolger Overmars

    dinsdag 17 oktober 2017 om 13:39

    Mocht directeur spelerszaken Marc Overmars inderdaad vertrekken bij Ajax, dan is Jordi Cruijff topkandidaat om hem op te volgen in Amsterdam. Tuttomercatoweb meldt dat dinsdag. De Italiaanse geruchtenwebsite heeft de laaste weken vaker nieuwtjes over Ajax. 

    TMW meldde een paar weken geleden al dat Overmars hoogstwaarschijnlijk zijn carrière gaat voortzetten in Londen. Arsenal zou hem op het oog hebben als director of football. Inmiddels schrijft ook The Daily Mail dat Overmars, oud-speler van The Gunners, voor een zomerse overstap naar de Premier League staat. 

    Achter de schermen is Ajax druk bezig met het zoeken naar een geschikte vervanger voor Overmars, weet TMW. Nummer één op het lijstje van de Amsterdammers is blijkbaar Cruijff. De zoon van de Ajax-legende werkt al een paar jaar in Israël.

    Tussen 2012 en 2017 was Cruijff (43) technisch directeur van topclub Maccabi Tel Aviv. In die hoedanigheid haalde hij Peter Bosz binnen als trainer. Sinds dit seizoen is Cruijff zélf hoofdtrainer van de club. 

    Lees ook: Engelse krant weet het zeker: Overmars staat voor terugkeer naar Londen

    Plaats een reactie

    Mari +5041
    dinsdag 17 oktober 2017 om 13:44
    Dit is geen nieuws.
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3977
    dinsdag 17 oktober 2017 om 13:55
    juist..gerucht..next!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 16:15
    Nee een feit
    Vind ik leuk
    jepo10 +447
    dinsdag 17 oktober 2017 om 13:46
    Misschien kan hij Bosz terug halen dan ;)
    Vind ik leuk
    yuuup +8380
    dinsdag 17 oktober 2017 om 15:28
    En Jonk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 16:17
    Alleen jonk eerder
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 16:17
    Oprotten wij willen prijzen winnen Bosz kan dat niet
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +13666
    dinsdag 17 oktober 2017 om 13:47
    Lekkere Telegraaf titel.

    Wel mooie foto trouwens :)
    Vind ik leuk
    El Cazador +4413
    dinsdag 17 oktober 2017 om 15:14
    Lullo met AZ op de achtergrond ipv AJAX
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16913
    dinsdag 17 oktober 2017 om 13:50
    Grappig dat dit dan helemaal uit Italië moet komen
    Vind ik leuk
    ajax1973 +1956
    dinsdag 17 oktober 2017 om 13:53
    hopelijk blijft dat geval weg
    Vind ik leuk
    North +2460
    dinsdag 17 oktober 2017 om 13:55
    Ik vraag me af of Cruijff dit zou willen. Hij heeft niets met Ajax en staat aan de zijde van Jonk.

    Hij zou precies de goede man zijn, maar gaat niet werken met vd Sar, Bergkamp en hun kliek.
    Vind ik leuk
    Bullet +2410
    dinsdag 17 oktober 2017 om 15:55
    wel een beetje een aanname vind je niet?
    Weet niet hoe goed jij hem kent persoonlijk en hoe zeker je van deze aanname bent, maar alleen Jordi zou dit kunnen weten.
    Vind ik leuk
    Azs.YM +17
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:00
    ok.........
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:02
    Top. Cruyff erin. Bergkamp out. Jonk in. Good move Ajax!
    Vind ik leuk
    Azs.YM +17
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:06
    ....................
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +13357
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:40
    Daar heb je een punt
    Vind ik leuk
    mcmodd +19614
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:07
    Hij past goed in het rijtje geschoren koppen. Of hij de logische man is in een rijtje Bosz-Keizer-Cruyff vraag ik me af. Je zou eerder Bosz-Keizer-van Veldhoven verwachten.
    Vind ik leuk
    Onze Ajax +13
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:11
    Maar één probleem blijft dan nog wel aanwezig :

    Zolang v/d Sar en Bergkamp aanwezig blijven, is het probleem bij Ajax NIET weg. Dat is wel jammer, als Jordi zou komen.
    Vind ik leuk
    reggie +1382
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:33
    Alleen maar halen op zijn achternaam?
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1016
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:44
    Ik zou even opzoeken wat Cruijff junior allemaal bereikt heeft, voornamelijk als directeur. Laat je verbazen!
    Vind ik leuk
    reggie +1382
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:46
    Dan nog selecteren ze op die naam!
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1016
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:50
    Aangezien je binnen twee minuten reageert op mijn reactie, ga ik er maar vanuit dat je je niet verdiept hebt in het werk van Cruijff, maar gewoon lekker in een ruimte je eigen mening blijft schreeuwen. Oké: hij wordt alléén op zijn naam gehaald!
    Vind ik leuk
    yuuup +8380
    dinsdag 17 oktober 2017 om 15:36
    Ook al zou hij de beste in zijn vakgebied zijn, zal jij nog steeds roepen dat het om zijn naam gaat. Komt een beetje dom over eerlijk gezegd.
    Vind ik leuk
    reggie +1382
    dinsdag 17 oktober 2017 om 18:02
    Ho ho kom niet aan de naam Cruijff en er worden er een paar boos, wie komt hier dom over!
    Vind ik leuk
    yuuup +8380
    dinsdag 17 oktober 2017 om 18:58
    Nou jij. Tenminste als je beweerd dat hij puur om zijn naam in de belangstelling staat. Als je ziet wat hij gepresteerd heeft als td is dat niet misselijk. Dan is het best apart om te stellen dat het enkel om zijn naam gaat. Toch?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    reggie +1382
    dinsdag 17 oktober 2017 om 19:37
    Kom op, kijk in welke landen hij gewerkt heeft dat zegt toch genoeg!
    Vind ik leuk
    yuuup +8380
    dinsdag 17 oktober 2017 om 19:41
    Ik denk dat dat voor de positie van td minder belangrijk is. In die landen had hij ook zeer beperkte financiële middelen. Ik denk dat td bij real of psg makkelijker is.
    Vind ik leuk
    reggie +1382
    dinsdag 17 oktober 2017 om 19:45
    Vraag maar aan Kluivert of het daar makkelijker is?
    Vind ik leuk
    yuuup +8380
    woensdag 18 oktober 2017 om 00:14
    Tja Kluivert. Waarom die daar ooit is gekozen.
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    woensdag 18 oktober 2017 om 14:33
    Dat ging waarschijnlijk echt meer om de naam dan om de prestaties.
    Vind ik leuk
    PinPelado +795
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:43
    Hmmm ben inderdaad benieuwd wat hij bereikt heeft in het voetbal dat hem wereldberoemd maakt. Naar mijn mening valt het reuze mee, hij heeft gewoon de naam mee! Als speler en als manager weinig indruk gemaakt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 15:01
    JA werele beroemd , iedereen kent jordi!
    Vind ik leuk
    yuuup +8380
    dinsdag 17 oktober 2017 om 15:37
    In de voetbalwereld wel.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3498
    dinsdag 17 oktober 2017 om 15:45
    Bij de naam blijft het ja...
    Vind ik leuk
    Onze Ajax +13
    dinsdag 17 oktober 2017 om 15:57
    Het blijft nog steeds bij gissen en raden. Laten we eerlijk zijn :
    Eerst maar eens zien, en dan pas gaan geloven.

    Aan gebakken lucht hebben we niets, en wordt Ajax geen kampioen mee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 16:06
    Laat Jordi maar komen, hij heeft een heldere visie en is bekend over de hele wereld. Dat is heel goedvoor Ajax.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7069
    dinsdag 17 oktober 2017 om 21:07
    Inderdaad een naam en een voorstander van een waardeloos technisch hart,
    heeft niets laten zien als Technisch Directeur en dus een volgende onnozele ex voetballer in een bestuurlijke functie is vragen om ( nog meer ) problemen
    Vind ik leuk
    Gerrykoos +36
    woensdag 18 oktober 2017 om 09:48
    die gaat dat écht niet doen geloof me.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Geruchten uit Italië: Ajax wil wereldberoemde naam als opvolger Overmars