Feyenoord spreekt UEFA tegen en zorgt voor verwarring over opstelling

Feyenoord spreekt UEFA tegen en zorgt voor verwarring over opstelling

dinsdag 17 oktober 2017 om 19:58

Feyenoord heeft dinsdagavond voor veel verwarring gezorgd omtrent de opstelling tegen Shakhtar Donetsk. De Rotterdamse club communiceerde aanvankelijk dat Jens Toornstra 'gewoon' zou spelen.

De aanvallende middenvelder zou derhalve het middenveld vormen met Tonny Vilhena en Karim El Ahmadi. Dat was echter opvallend, want tien minuten daarvoor meldde de UEFA dat Bart Nieuwkoop als rechtsback zou spelen en Toornstra op het middenveld vervangen werd door Sofyan Amrabat.

Het leek er dus op dat de UEFA mis zat, maar toen Feyenoord de gemelde opstelling plotseling verwijderde, was de verwarring compleet. Om tien voor acht moest de Rotterdamse club door het stof en werd tóch een opstelling gemeld met Nieuwkoop als rechtsback en Amrabat op het middenveld. Kind van de rekening is daardoor Jens Toornstra. Zelden verliep de bekendmaking van elf spelersnamen zó chaotisch als dinsdagavond.

De aanvankelijk gemelde opstelling door Feyenoord: 

De door de UEFA gemelde (juiste) opstelling: 

Plaats een reactie

dinsdag 17 oktober 2017 om 20:05
Even sneaky doen zodat je nog wat kan schuiven Gio? Je gaat er sowieso af. En zondag ook.
Vind ik leuk
buddha +4877
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:11
en wat gaat twente doen ?
Vind ik leuk
feyeniels +16734
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:13
Enkeltje Jupiler League!
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:11
je ben wel zeker van je zelf .
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:39
Dat is 1. Helaas, niet gezien. Maar met oppertunisme en hoop win je geen wedstrijden.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:17
EN DAT IS TWEE!!!! Ik heb gelijk. Jammer joh!!
Vind ik leuk
woensdag 25 oktober 2017 om 16:32
wanneer spelen jullie CL
?
Vind ik leuk
woensdag 25 oktober 2017 om 16:33
ohhhh wacht als t zo door gaat worden jullie over 2 jaar kampioen, ............ in de 1e divisie
Vind ik leuk
Nuance +2557
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:18
Beetje een lullige reactie, vind je ook niet? Wat is er , lukt het niet met Twente?
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:22
Hoezo? Als Feyenoord wint zal ik jullie feliciteren. Maar ben gewoon bang dat Feyenoord deze 2 wedstrijden verliezen. Heeft helemaal niks met Twente te maken. Twente doet niet mee aan de CL en ook niet om het kampioensschap.

Deze reactie is voor alle zure Feyenoorders die op hun pikkie getrapt zijn. In ieder geval succes vanavond. Ik zeg 2-3.
Vind ik leuk
Nuance +2557
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:35
Nou, dat is al een stuk leuker dan je net schreef. Eerste helft met een gedreven Feyenoord en een Nieuwkoop, Haps, St. Juste en Amrabat die hun mannetje staan als nieuwelingen. Larsson erin voor Boetius en gaan
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:57
Mijn nuance is soms ver te zoeken ;-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:17
EN DAT IS TWEE!! Ik heb gelijk. Jammer joh. Met Twente gaat het goed hoor, dank je.
Vind ik leuk
Nuance +2557
zondag 22 oktober 2017 om 20:15
Wat is twee?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:31
2x verloren. Tegen Shaktar en Ajax. :-)
Vind ik leuk
Nuance +2557
zondag 22 oktober 2017 om 20:35
Triest ben jij zeg
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:43
Dank u. Ik kom er gewoon even op terug wat ik voorspeld had en jullie mij voor gek verklaarden. Wie is hier nou triest? Embrace the loss!!! :-)
Vind ik leuk
woensdag 25 oktober 2017 om 16:35
succes volgend jaar
in de 1e divisie? doei knulletje
Vind ik leuk
woensdag 25 oktober 2017 om 17:20
Gaat de Eredivisie volgend seizoen zo heten ja? Fijne dag ‘woordje wat Neres geleerd heeft’.
Vind ik leuk
woensdag 25 oktober 2017 om 19:17
succes met die kale als td , die jullie naar de klote helpt, KNULLETJE
Vind ik leuk
woensdag 25 oktober 2017 om 21:03
Hadden jullie maar zo’n persoonlijkheid binnen Feyenoord. Oh wacht; Jorien van den Herik. Heeft zeker bult centjes overgehouden.
Vind ik leuk
woensdag 25 oktober 2017 om 22:52
wat heeft die kale centen pikker van Halst ooit gepresteerd man echt je moet in t theater gaan CLOWN
Vind ik leuk
donderdag 26 oktober 2017 om 00:56
Is eigen jeugd van Ajax geweest. Dan heb je genoeg gepresteerd. Dus je vindt mij een goede komiek? Dank u. Kom je ook bij mijn show?
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:57
Waarom heb je zo een hekel aan Gio? Je klaagt enorm veel over Feyenoord, als ik iets terug zeg is er merendeels geen antwoord.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:58
Ik heb geen hekel aan Gio. Ik ben realistisch. Feyenoord komt Europees helaas tekort. Maar ook de andere topclubs. En tegen Ajax, tja. Lucky Ajax hè? We gaan het zien.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:17
2 verliesbeurten zoals ik al voorspelde. Jammer joh :-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:24
Jij bent enorm triest om op een bericht van vorige week te reageren,.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:06
Neen. Ik kom er op terug. Heb graag mijn gelijk in deze :-) 2x verloren staat als een muur!
Vind ik leuk
Nuance +2557
zondag 22 oktober 2017 om 20:36
Als twente degradeert, weet ik je te vinden vriend.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:44
Prima jong. We houden contact. Tot over 100+ jaar.
Vind ik leuk
Nuance +2557
zondag 22 oktober 2017 om 20:50
Dit seizoen al.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:51
Is dat zo? Nou. Tot over 25 wedstrijden dan :-)
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:10
Geloof niet dat Shaktar in de war zou raken of toornstra of Nieuwkoop zou spelen.
meer n gevalletje miscommunicatie...kan gebeuren.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:14
Kinderachtig. Bovendien raakt Shaktar sowieso niet onder de indruk van een nederlandse club.
Vind ik leuk
Nuance +2557
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:20
Nee joh, dit is gewoon een foutje. Alsof Gio denkt daarmee Shaktar te verrassen. Geen enkele Braziliaanse aanvaller weet ook maar iets over zijn tegenstander...
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:59
Kinderachtig? en een 2e account faken is niet kinderachtig?
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:23
Nederlandse club in cl
Kom op zeg die moet je toch steunen.
Ook al ben je voor een hele andere club
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:40
WAAROM?
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:35
Het is een grote schande. De media spreekt er schande van. Een schande voor de topsport in NL. Wat een schande allemaal. Onbegrijpelijk allemaal. Wat een schande.
Ik eis een referendum. Minimaal. Rutte moet hier maar eens Kamervragen over stellen. Hoe durft Feyenoord zo de media in de zeik te nemen. Een schande is het.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 20:35]
Vind ik leuk
Nuance +2557
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:36
Wim neem ff je pilletje, je draait helemaal door.
Vind ik leuk
HanV +2039
woensdag 18 oktober 2017 om 11:05
Zeker, het moet niet gekker worden, een premier die kamervragen gaat stellen. Dat is uniek.
Vind ik leuk
tikkietoe +2799
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:54
Na chaos, maakt Feyenoord ook een snelle goal.
bedankt, Berghuis.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:45
Onkunde van de trainer niet alleen de spelers maar ook hij heeft op dit niveau niks te zoeken.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2051
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:35
Dat komt ervan als je Europees voetbal niet gewend bent. ;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord spreekt UEFA tegen en zorgt voor verwarring over opstelling