Feyenoord verliest ook derde groepswedstrijd en zit in benarde positie

Feyenoord verliest ook derde groepswedstrijd en zit in benarde positie

dinsdag 17 oktober 2017 om 22:37

Feyenoord heeft ook de derde groepswedstrijd in de Champions League verloren. Thuis tegen Shakhtar Donetsk verloren de Rotterdammers met 1-2, waardoor het op nul punten blijft staan. 

Feyenoord begon wervelend aan de wedstrijd en overklaste Shakhtar in het openingskwartier. Binnen twee minuten was de thuisclub al twee keer dichtbij een goal. Eerst miste Jean-Paul Boëtius een opgelegde kans na een geweldige pass van Steven Berghuis en kort daarna nam Nicolai Jörgensen het doel onder vuur. Uiteindelijk kwam die 1-0 er alsnog: een zwabberbal van Tonny Vilhena werd slecht verwerkt door de doelman en Berghuis was er snel bij om binnen te koppen.

De storm ging vervolgens even liggen, maar dat betekende niet dat Feyenoord het initiatief uit handen gaf. De gelijkmaker van Shakhtar kwam dan ook volledig uit de lucht vallen. Een pass door het hart van de verdediging kwam bij Bernard terecht. De Braziliaan omspeelde Brad Jones en kon binnenschuiven: 1-1.

In de tweede helft was het opnieuw Feyenoord dat fel van start ging. Sofyan Amrabat, die op het middenveld begon ten koste van Jens Toornstra, kwam in kansrijke positie, maar kon zijn ploeg niet op voorsprong zetten. Even later was het aan de andere kant wel weer raak toen Bernard de 1-2 kon binnenkoppen na defensieve nalatigheiden bij Feyenoord.

Door de rode kaart van Yaroslav Rakitskiy een kwartier voor tijd lagen er nog voldoende kansen voor Feyenoord om het eerste punt tijdens dit Champions League-seizoen te veroveren, maar een echt slotoffensief bleef uit en Michiel Kramer kon met de laatste kans van de wedstrijd (een gekeerde kopbal) ook niet meer voor een late ontsnapping zorgen. Daardoor is Europese overwintering voor Feyenoord nog verder buiten zicht geraakt. De Rotterdammers blijven op nul punten staan. Shakhtar heeft nu zes punten.

Manchester City - Napoli 2-1
Napoli ligt nog wel enigszins in het vizier van Feyenoord. De Italianen staan op drie punten na de 2-1 nederlaag op bezoek bij Manchester City. De Engelse club ging voortvarend van start en scoorde twee keer binnen dertien minuten via Raheem Sterling en Gabriel Jesus. Dries Mertens miste voor rust nog een penalty. Amadou Diawara schoot een kwartier voor tijd wel raak vanaf de stip, maar City stelde de drie punten veilig en gaat nu met negen uit drie aan de leiding in de groep.

Plaats een reactie

Bengelino +5944
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:38
nog steeds alles in eigen hand, gewoon ruim winnen bij shaktar en City en thuis tegen Napels en je bent baconbuyer
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:40
Geloof jij ook in hans en grietje....?
Vind ik leuk
Bengelino +5944
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:48
Nee alleen in Grietje, Hans heeft zijn beste tijd gehad, daar geloof ik niet meer in
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:58
Geloof jij in meerdere acounts?
Vind ik leuk
Bengelino +5944
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:06
Eh nee, dat is dom
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:48
Hij heeft het ook tegen Antikunstgras, en niet tegen jou.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 06:46
Ik geloof nog meer in hans en grietje
Vind ik leuk
TomN10 +470
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:52
Het gebeurt nog een keer dat je een al een reactie hebt geplaatst wanneer het bericht nog moet komen.
Vind ik leuk
Bengelino +5944
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:57
Was je te laat Tom?
Vind ik leuk
TomN10 +470
woensdag 18 oktober 2017 om 08:40
Mijn F5 knop doet het niet meer.
Vind ik leuk
Noudyo. +9852
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:38
Nou... de Europese campagne voor Nederlandse clubs eindigt dus al in oktober...
Vind ik leuk
davidben +2435
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:40
echt jammer!
Vind ik leuk
Noudyo. +9852
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:41
Tja. Dit wordt echt een kutjaar voor Nederlandse clubs Europees gezien. Hopelijk pakken we volgend jaar de draad weer op.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:44
Die was al klaar na de loting
Vind ik leuk
Kuip +3149
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:52
Volgend jaar al in augustus. Dus geniet er nog maar even van.
Vind ik leuk
Noudyo. +9852
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:55
Overdrijven is ook een vak
Vind ik leuk
Hyena +19675
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:38
Einde oefening helaas.
Vind ik leuk
Bengelino +5944
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:52
Ze zaten in een Bernarde positie
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:38
Jammer maar redelijk kansloos
Vind ik leuk
ficusje +1043
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:40
Zit niet veel lijn in het spel, zondag niet winnen is het crisis in rotjeknor.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:45
Ze hebben 17 jaar rustig aan he
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 01:33
CL vergelijken met de ED... goed bezig

shaktar is totaal wat anders dan ajax. Mocht er tegen ajax geen goed resultaat behaald worden is er geen crisis hoor... Het is de media altijd die dat roept...
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:49
Een fake account erbij nemen is ook aardig kansloos :) Ja ik hou er niet mee op.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 18 oktober 2017 om 02:18
Welk fake account?
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 06:36
Laat maat. Hij is de enige die een fake account opgemerkt heeft en hij denkt dit met een soort stelling van pythagoras te kunnen aantonen. Hij kijkt maar.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 18 oktober 2017 om 14:11
Haha okee vond het ook al een beetje vreemd.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 14:53
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/759344/groenendijk-gebruikt-ajax-connectie-om-kishna-te-strikken-dacht-aan-een-grap-.html

In dat topic was ik met iemand het praten, en hij reageerde er ineens tussen en maakte het gesprek voor die andere gast 'Aguadulce' af.
Je kunt het zelf teruglezen en een eigen oordeel vellen.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 18 oktober 2017 om 15:05
Dat is wel een rare reactie op jou zo uit het niets. Merkwaardig..
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 18:32
Hij kijkt maar, zo lang ik maar weet hoe het in elkaar steekt. Fake account? Laat me niet lachen.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 18 oktober 2017 om 23:07
Dat is het belangrijkste ;-)
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 16:41
Ook vreemd dat het account daarna nooit meer gebruikt is. Laat mij niet voor gek zetten. Ik kan het verkeerd hebben, maar alles wat antikunstgras heeft verteld doet blijken dat hij het wel is.

Maar als jij hem wilt geloven, oke, is jou beslissing, je hebt de meeste berichten gelezen dus als dat je conclusie is. no problemo.
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 19 oktober 2017 om 16:44
Het blijft een vreemd bericht zo uit het niets. Dus daar kan je wel een conclusie uittrekken. Maar ga me er verder ook niet mee bemoeien. Kan me voorstellen dat het voor jou ook vreemd is.
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 16:50
Enige vreemde is dat hij het nog steeds ontkend. Is toch heel duidelijk dat hij en die andere persoon hetzelfde zijn. Hij zegt zelfs dat hij nooit de persoon heeft gezien, terwijl er wel op reageert.
Maaja, hij zal niet de enige zijn. En ik ben ook niet de enige die denkt dat hij meerdere accounts heeft.
Dan houden we het hierbij :)
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:39
Feyenoord gaat de eerste Nederlandse club zijn die 0 punten gaat halen in de CL! Helaas voor de Rotterdammers!
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:39
en dan waren er mensen die kritiek hadden op de CL wedstrijden van PSV en Ajax.

denk dat feyenoord zondag gewoon opnieuw billenkoek gaat krijgen.

feyenoord bedankt! ik heb 1500 euro gewonnen.
Vind ik leuk
BassieN +7693
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:44
Welke CL wedstrijden van Ajax en PSV?
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:46
Die heeft er een teveel op...
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:48
ik drink niet door de weeks. helaas
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:47
de afgelopen jaren. toen feyenoord op de 10e plaats eindigen enzo,
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 01:36
Feyenoord zal geen billenkoek krijgen van ajax... Die presteren ook zeer matig dit seizoen...

En vooral oude koeien uit de sloot halen ja. Alsof het ons nu interesseert wat er 10 jaar geleden gezegd is over psv en ajax en hoe ze het deden in de CL. Beide selecties van toen waren in ieder geval stukken beter en gevaarlijker als nu
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:39
.......
Vind ik leuk
poklane +2906
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:39
Einde oefening in Europa, de resterende wedstrijden lekker B-spelers erin zetten, dan ga je er maar met 0-8 vanaf, het maakt toch geen reet meer uit. Nu maar hopen dat we zondag winnen want anders is het seizoen op de beker na al voorbij.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:54
hebben ze A spelers dan???
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 00:19
Wie is dat lelijke mokkel Jos?
Vind ik leuk
Santi +17495
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:40
Had je nou maar Toch Nelom gebruikt eh Feyenoord...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 22:40]
Vind ik leuk
Nuance +2568
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:45
Haps zien spelen? Die heeft het prima gedaan Je hoeft niet altijd grappig te zijn Santi. Ze hebben geknokt maar zijn verslagen door 50 miljoen euro aan Brazilianen.
Vind ik leuk
Santi +17495
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:47
Ik post een post over Nelom. Geloof me maar inhoudelijkheid zal daar nooit in zijn verwerkt :D



Verder niks gezien overigens.
Vind ik leuk
Nuance +2568
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:49
Heb je niet gekeken? Leuke wedstrijd, had meer in gezeten.
Vind ik leuk
Santi +17495
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:52
Had geen interesse in het kijken van de match om eerlijk te zijn. Als ik CL had opgezet had ik RBL wel opgezocht
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:10
Ik vond Haps ook goed hoor maar bij de tweede goal werd ie wel erg eenvoudig gepasseerd
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:40
Wat een graf club is dat
helemaal klaar mee weer
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:43
Trieste supporter ben jij om zo over je club te praten, wat denk jij dat jullie Madrid zijn en even de CL gaan domineren? Een supporter die zijn eigen club graf club noemt, die kan je als club zijnde missen als kiespijn!
Vind ik leuk
feyeniels +16781
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:53
Slaat inderdaad nergens op zon reactie. Zeker niet na een wedstrijd als deze, waarin iedereen er vol voor is gegaan en je zeker kans had op een goed resultaat.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:04
denk jij nou echt dat ik t over mijn club had? Ik zie jij niet alleen. Beetje ongelukkig geformuleerd misschien, maar ik had t toch echt over die Braziliaanse club
Vind ik leuk
feyeniels +16781
woensdag 18 oktober 2017 om 00:02
Dan heb ik het inderdaad verkeerd opgevat ;-)
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 07:10
Ja sorry, beetje te kortaf gereageerd in de teleurstelling! Ik kan zien dat het anders gelezen kan worden. :)
Het wordt wel tijd dat we weer eens geluk gaan krijgen, want het zit nog niet echt mee dit seizoen!
Vind ik leuk
Nuance +2568
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:47
Haha hoe lang kijk jij al Feyenoord, drie jaar? Ik meer dan 40 en dan raak je niet in de war van een paar nederlagen. Zondag tegen Ajax drie punten pakken en kop omhoog.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 22:47]
Vind ik leuk
036 +2462
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:49
Valt nog te bezien.
Vind ik leuk
Nuance +2568
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:59
Feyenoord heeft de stijgende lijn te pakken, de geblesseerden komen weer terug. Straks nog een beetje mazzel , want dat ontbreekt nu nog en dan gaan we winnen zondag.
Screen maar
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:58
Ik ook meer dan 40, maar kan t blijkbaar nog steeds niet loslaten haha!
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:40
Uitstekende eerste 40 minuten van City waarin het al 4-1 had moeten staan uiteindelijk een gelijk op gaande wedstrijd die zeer moeilijk werd lekkere 3 punten
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:40
Jammer maar helaas. Een 10 voor de strijdlust.
Amrabat vanaf nu in de basis aub
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:41
Het is kwaliteit en dat is er niet maar dat kan toch ook niet als je uit Rotterdam-Zuid komt?
Vind ik leuk
rinirat +844
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:42
Feyenoord heeft het 10 minuten laten zien en zakte daarna langzaam weg.
Ik zag het echt zitten en dacht dat wordt een mooie uitslag.
Berghuis na 10 minuten niet meer gezien,Vilhena ook niet,Amrabat en el Ahmadi St Juste v Beek goed.
Toornstra 1 bal aangeraakt,jammer maar Feyenoord (nederland) niet goed genoeg ook niet tegen 10 man. Erg jammer.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 22:45]
Vind ik leuk
Bizzy +7725
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:42
Feijenoord heeft alles gegeven en ze hebben voor iedere millimeter gras geknokt. Meer zat er niet in. Supporters kunnen trots zijn op dit Feijenoord. Match is beslist op basis van kwaliteit. Die brazilianen maakten het verschil. Heb genoten van de match, helaas jammer van de uitslag.
Vind ik leuk
Nuance +2568
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:43
Jammer, had meer in gezeten. Twee keer heel naief verdedigd. En waar hun keeper punten pakt, doet Jones dat zeker niet. Had bij die tweede gewoon in het midden van de goal moeten blijven. Amrabat, Haps, Nieuwkoop, St. juste als nieuwelingen toch goed gedaan hoor.
Vind ik leuk
Kuip +3149
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:51
Die eerste twee zinnen van je. Dat kun je bij iedere Nederlandse club bij iedere internationale wedstrijd weer opschrijven. Helaas is dat niet zo. Er zat niet meer in en naïef verdedigen komt omdat de tegenstander veel en veel beter is.
Vind ik leuk
Nuance +2568
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:00
Bij een ingespeelde verdedigng valt die tweede goal nooit. Die Bernard is klener dan Frodo.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:57
Hij werd van richting veranderd door Nieuwkoop.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:43
Overklaste in het openingskwartier? Feyenoord begon fel, maar Shakhtar kwam er ook een paar keer dreigend uit en die goal kwam echt niet uit de lucht vallen.
Shakhtar was na een ruim kwartier gewoon veel dreigender dan Feyenoord, na de 1-1 begon Feyenoord langzaamaan het initiatief weer over te nemen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 22:43]
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:58
Zoals veel clubs doen, ging Feyenoord teruglopen na de 1-0. Voetbal is voorspelbaar door de angst.
Hetzelfde dat je weet dat Feyenoord het laatste kwartier gaat aanvallen omdat Shaktar de 2-1 gaat verdedigen. Angst regeert.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 23:00]
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:43
Feyenoord heeft geen reet te zoeken in de CL !!sjonge jonge wat een houte klaasjes bij elkaar
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 01:45
Geen enkele nederlandse club voor de komende 10 jaar. Omdat elke nederlandse club kwaliteit te kort komt in de CL.Dus ook jou ajax niet.

Het is altijd wel makkelijk om een ploeg af te zeiken na een nederlaag. Maar als je eigen ploeg verliest van een rosenborg zou je je misschien moeten afvragen of het dan wel verstandig is om een club die wel CL speelt af te zeiken. Kritiek is prima maar je doet net alsof het een G team is... En puur om een sneer te geven naar feyenoord als ajax supporter... omdat je feyenoord haat hebt

EL is het hoogst haalbare voorlopig. Helaas maar waar
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 01:48]
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:44
Komen kwaliteit te kort, heel simpel gezegd!
Vind ik leuk
Butsbal +4272
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:44
Die kopbal van Kramer was weer een smerige elleboog. Wat is dat toch een kutkind
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:50
En op het einde nog praten met een van die mensen van shakhtar walgelijk
Vind ik leuk
Butsbal +4272
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:51
Inderdaad buiten Rotterdam kotst iedereen op die vent denk ik
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:53
Volgensmij ook vele binnen rotterdam, maar vorig seizoen scoort hij drie ongelooflijk belangrijke goals
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10758
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:55
Denk in Den Haag ook niet
Vind ik leuk
TomN10 +470
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:57
En in ook. Liever kwijt dan rijk. Hij is lang, dat is alles. Constant buitenspel en constant duwen. Elleboogje erbij... wel ja.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:44
Spijtig genoeg moet ik wel zeggen dat NL voetbal echt gaat bergafwaarts en wordt alleen maar minder en minder belangrijk punten waardoor jij ooit kampioen van Eredivisie wordt misschien enige EL deelnemer.
NL moet nu echt verbeteren en financiële mee met de rest van EU
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 22:45]
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:01
Is toch lekker. Heb je straks alle ruimte in zo'n stadion. En dan kost een kaartje nog 5 euro.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:18
Geen touw aan vast te knopen.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:45
Tja... Op zich deed Feyenoord het nog niet zo slecht, eindelijk een keer agressief en duels aangaan, maar op iedere plek staat een mindere speler, dan wordt het lastig. Echt lachwekkend dat sommige mensen het idee hadden dat Shaktar het zwakke broertje zou zijn, is een supersterk team. Dat middenveld is echt fantastisch met Fred en Taison. Denk ook dat ze (iig) 2e worden in de poule.
Vind ik leuk
Het Brein +2064
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:46
Feyenoord heeft 0 CL-spelers in de selectie, ik zei het eerder al. Shakhtar heeft aan drie leuke spelers (Taison, Fred en Bernard) genoeg. Treurige conclusie. Feyenoord gaat op 0 punten eindigen...
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:54
Moet jij eens kijken waar Amrabat en St Juste over drie jaar spelen.

Niet meer bij Feyenoord en wel in de CL
Vind ik leuk
North +1952
woensdag 18 oktober 2017 om 00:56
Dat zeiden jullie ook over Martins Indi en al die andere prutsers.
Als een speler bij Feyenoord z'n eigen achternaam kan spellen, wordt hem al een gouden toekomst voorspeld.

Helaas is jullie niveau al 20 jaar structureel te laag.

Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 01:58
Er is nooit gezegd dat martins indi en co. in de CL zouden gaan spelen... Dat ze een mooie carriere tegemoet gaan dat wel en dat is toch ook zo ?

Spelen bij mooie clubs in grote competities... Dat je niet wilt inzien dat amrabat, haps, st juste, etc van een andere kaliber zijn komt wellicht door je (ajax? psv? bril ) Want dat kun je niet ontkennen...

En ja het niveau is laag geweest mede dankzij de financiele problemen die feyenoord gehad heeft. Ze stonden op het punt failliet te gaan toen een ene van geel kwam opduiken en heeft gezegd de boel weer recht te zetten. Had het lef om koeman te halen in 2012 en sindsdien stijgt feyenoord alleen maar kwa niveau en ook kwa financiën..

van 40 miljoen in de schuld naar 67 miljoen in de plus... daar kun je niks meer dan alleen lof voor hebben. En veel jeugdspelers worden snel weggeplukt door grote clubs... uit europa. Als we dat minder zouden toelaten dan hebben we een NL elftal over een paar jaar waar je u tegen zegt en word de ED weer leuk. En maak je ook meer kans om door te stromen in de CL...

Of gewoon hopen op een olie sheikh uit dubai




[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 02:00]
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:46
Aanvallend was t te mager. Het strafschopgebied werd niet bereikt. Geen 1 Feyenoord speler heeft een kopduel gewonnen. Alleen op t laatst Kramer 2x.

Alleen als Feyenoord in vorm zou zijn geweest hadden ze kans gemaakt. Maar met 3 half fitte spelers, lukt dat niet.
Ook jammer dat Gio met zo'n verdedigend middenveld begon. Dan geef je t aanvallend uit handen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 22:46]
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:58
Ik weet niet of Gio het zo neergezet heeft want Amrabat begon toch echt voor El A en Vilhena. Maar hij stond al snel weer naast ze
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:05
Dat gebeurd automatisch. Amrabat denkt verdedigend. Dus bij een 1-0 gaat hij teruglopen. Je hebt aanvallende denkende spelers en verdedigend denkende spelers. Zo werkt dat vaak.
Aanvallers gokken erop dat een bal verspeeld word. En verdedigers kleunen erin. Ook zo'n verschil.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:46
Feyenoord maakt geen schijn van kans om dan ook maar 1 puntje te halen in de CL
Vind ik leuk
Nuance +2568
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:51
Bedankt voor deze constructieve bijdrage. En nou aan je huiswerk
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:47
Was vooral verbaasd hoeveel kans Feyenoord nog had op een beter resultaat!
En zag ik nou echt Kramer bijna scoren??
Vind ik leuk
Kuip +3149
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:47
Best knap. Slechts 1-2. Moest altijd al lachen om mensen die dachten dat Feyenoord punten zou halen in de CL. Er zijn er nog steeds die niet weten hoe verschrikkelijk slecht het Nederlands voetbal is geworden. Niveau Luxemburg.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:06
Hadden ze geen kans op een gelijkspel?
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:48
Jammer mannen. Stug ploegje dat saktar.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:08
Oekraïners zijn uit een ander hout gesneden, dan onze Playstationjeugd. Maar dat wisten we al.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:27
Goed uitrusten nu en dit weekend erop klappen. Zie die Amrabat nog wel echt goed worden.
Vind ik leuk
Drobtine +1900
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:49
Lesje effectiviteit wat veel energie heeft gekost.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:08
Dat is sport. Tenminste ... voor de meesten.
Vind ik leuk
feyeniels +16781
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:49
Onnodig, maar geen schande. We kwamen aardig mee, al liet Shakhtar bij vlagen zien dat ze prima kunnen voetballen. Feyenoord ging er in ieder geval vol voor en toonde wat meer lef dan tegen City.
Nu herstellen en dan zondag nog een keer vol gas tegen Ajax. Als je dan net zo fel bent als nu dan gaat het helemaal goed komen en blijven de punten in Rotterdam.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:09
De vorm en de spelers komen een beetje terug. Dat zal wel geen toeval zijn.
Vind ik leuk
feyeniels +16781
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:14
Heb je helemaal gelijk in. Alleen de terugkeer van Jörgensen scheelt al enorm. Al moet ik wel zeggen dat hij vandaag onopvallend speelde.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:22
Een paar leuke acties. Maar die twee lange slungels, zaten er goed bij. Op t laatst was Jørgensen ook moe. Laatste 10 minuten 1e helft al.
Vind ik leuk
feyeniels +16781
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:27
Die twee gasten in het centrum zaten er inderdaad kort op bij hem. En natuurlijk speelde moeheid en een gebrek aan ritme ook zeker een rol.
Ik (en ik denk iedere Feyenoorder) ben in ieder geval blij dat hij weer terug is!
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:50
Jammer. Was niet nodig, maar het lef ontbrak om echt door te drukken na de 1-0. Ze gingen te snel achteruit lopen, en verliezen weer door persoonlijke fouten.

Gelukkig hebben we kunnen zien wie er thuishoren in dit team en wie je snel zou mogen vervangen. St Juste, Amrabat, Berghuis, Joergensen en El A kunnen het nivo aan. Vilhena, Jones, Van Beek en Nieuwkoop niet. Haps heeft defensief toch zwaktes.

Maar goed: als ze dit nivo tegen Ajax halen wordt het 4-0.
Vind ik leuk
Wouta80 +279
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:52
Lol. Wordt max 1 puntje zondag.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:54
De lamme tegen de blinden, het is allebei niks op het moment. Dus zou maar niet zo zeker zijn van max 1 puntje!
Vind ik leuk
feyeniels +16781
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:18
Alsof Ajax zo erg in vorm is. Zij worden tot aan de 1-0 weggespeeld door Heerenveen en winnen van Sparta door twee eigen doelpunten en een schot dat Younes tegen zijn achterhoofd krijgt.
Daarnaast speelt Ajax met twee tieners in het centrum van de verdediging en in de linies daarvoor lopen ook veel jonge gasten. Daar kun je totaal niet op bouwen en is het iedere wedstrijd weer afwachten wat voor niveau ze halen.
Nee, de punten blijven in Rotterdam!
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:28
Het is ieder jaar weer het zelfde riedeltje met de punten blijven in Rotterdam, volgens mij heeft Ajax sinds 2012 geen competitie wedstrijd verloren van Feyenoord in de kuip. Op de een of andere manier heeft Ajax meestal net dat beetje extra mazzel dan Feyenoord heeft. Ik denk een gelijkspel en andere een stiekeme 0-1 Ajax. Feyenoord wint het zondag niet, en nee ik ben niet voor Ajax wanneer je dat denkt.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 23:29]
Vind ik leuk
feyeniels +16781
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:30
We gaan zien wie van ons twee zijn glazen bol terug moet brengen naar de winkel. Één van de twee werkt niet naar behoren :-p
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 23:31]
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:31
Ik heb geen voorkeur trouwens, zolang het maar een geweldige match wordt.
Vind ik leuk
feyeniels +16781
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:33
Daar hoop ik ook op, al heb ik natuurlijk wel een voorkeur ;-)
Vind ik leuk
Nuance +2568
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:52
Nieuwkoop was een van de besten. En heeft aangetoond waarom hij de rechtsback van Feyenoord is.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:02
Vooral hoe hij helemaal alleen die tweede goal veroorzaakt. Eerst volledig naast de bal en bij de voorzet staat ie lucht te dekken.

Een van de besten ... ?
Is Bart je broer?
Ik heb hem op niets bijzonders kunnen betrappen.
Vind ik leuk
Nuance +2568
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:07
Tweede goal begint bij het niet meeverdedigen op hun rechtsback die de voorzet geeft. Vervolgens staat Jones eerste paal, waar die gewoon in het midden moet blijven. Nou kon die smurf in een leeg doel koppen. Maar dat hij zo vrij staat dat mag Nieuwkoop zich aanrekenen. Maar na Diks vind ik Nieuwkoop een verademing.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:11
zou ik ook zijn na Diks

Jones stond daar goed
Vind ik leuk
Nuance +2568
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:13
Nee Jones stond helemaal niet goed, wat deed hij daar dan ?
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:12
Een beginners fout ... van een middenvelder. Hij kijkt alleen naar de bal en dekt de 2e paal. Waar niks kon gebeuren.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:10
Jones ...????? en van Beek niet? Raar.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:14
Nee, ik vond Jones heel zwak, en Van Beek staat zo vaak verkeerd of gewoon te pitten, z'n passing en keuzes in de opbouw vind ik matig en hij ziet zo vaak de simpele bal naar een middenvelder niet.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:19
Meestal als Feyenoord de bal achterin rond speelt met 3 man. Dan heeft hij 10 tegenstanders voor zich staan. Dus dat is dan 7 Feyenoorders, tegen 10 tegenstanders. De kans dat er iemand vrij staat, is dan niet zo groot. Op zo'n moment heb je dus een pat stelling. En dan moet je ff geduld hebben.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 23:20]
Vind ik leuk
Wouta80 +279
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:52
Maximaal 1-3 punten, echt jammer maar Feyenoord is echt een paar maatjes te klein...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 22:52]
Vind ik leuk
Drobtine +1900
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:52
Voor de buitenstaander een leuke wedstrijd. Al met al een terechte uitslag Shaktar net iets te groot.
Vind ik leuk
Maxx Jw +333
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:56
Jammer had het Feyenoord wel gegund. Het lijkt trouwens wel alsof er niet meer op voorzetten wordt getraind....ballen gaan er over heen of recht bij de keeper in de handen.
Vind ik leuk
AFFA +982
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:58
Vond super de 1-0, maar toen ze begonnen te zingen wie niet springt is een jood, was het voor mij klaar, hoppa heb genoten vanavond.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:13
Wie zong dat?
Vind ik leuk
AFFA +982
woensdag 18 oktober 2017 om 07:52
Fijenoord publiek.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2051
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:29
Was toch te verwachten, voordat Feyenoord deelnam aan de CL, met alle respect voor Feyenoord, wisten we dat het geen vuist kon maken...
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:35
ergste is, dat ik totaal niet impressed was van Shakhtar, Ajax en psv hadden hier waarschijnlijk gewoon thuis van gewonnen
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 00:36
Feyenoord zat al in een benarde situatie toen de loting bekend was.
Vind ik leuk
North +1952
woensdag 18 oktober 2017 om 00:53
Wat gaat dit Feyenoord af in Europa zeg.. Echt heel gênant. Zo slecht.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dit team kampioen is geworden?
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 02:08
Wat had je dan gedacht ? Dat feyenoord wel even naar de finale zou gaan en de beste van europa gingen worden ? Ik en velen anderen zijn vanaf het begin realistisch geweest. Dit word moeilijk en we houden rekening met 0 punten uit 6 wedstrijden. Elke punt is mooi mee genomen en dit hele gebeuren is een leermoment voor onze jongens.

Maar kom op zeg... dom gelul van iedereen hier altijd die denken dat feyenoord wel even 1e word en doorhuppelt naar de finale. Het is al idioot dat er mensen zijn die de CL vergelijken met de ED. Dan is het verstand voor voetbal ver te zoeken.

En dit team is niet kampioen geworden vorig seizoen. De enigste die er nog instonden van het kampioensteam waren el ahmadi, Vilhena, Jones, Jorgensen, Berghuis, Toornstra.

Maar het is sowieso al achtelijk dat de ED vergeleken word met de CL
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 02:13]
Vind ik leuk
North +1952
woensdag 18 oktober 2017 om 14:11
Wat ik had verwacht is dst ze op z'n minst drie keer de bal bij een medespeler kunnen krijgen.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 15:11
Overdrijven kun je in ieder geval wel.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 08:58
Het lijkt alsof Feyenoord uberhaupt kans op overwinteren had? Op voorhand was Feyenoord kansloos in de CL, dit wisten we al nadat Feyenoord kampioen was geworden. Het is ook geen schade, zowel kwalitatief als financieel is Feyenoord in de CL 1 van de kleinste clubs.. Je moet gewoon elke week je huid duur verkopen en hopen op een punt. Ik denk echter dat deze niet gaat komen. Ook een subtopper als Shacktar is gewoon een klasse te goed.. De spelers zijn veel lichtvoetiger als die van Feyenoord, waar we alleen maar houthakkers hebben die voor 0,0 verrassing zorgen. Alleen opportunisme kan Feyenoord soms helpen, maar daar zijn de tegenstanders te goed voor..

Wat ik erg vind aan alles is dat Feyenoord precies laat zien hoever we met Nederland zijn afgegleden. Vilhene is het beste voorbeeld, basisspeler bij Oranje maar in de CL wordt hij echt aan alle kanten voorbij gelopen en zie je pas hoe ontzettend traag hij is op internationaal niveau. Geen wonder dat een speler als Clasie het al niet eens red bij Southampton terwijl dat de beste speler van Feyenoord was, destijds.

Nee, we zijn met elkaar enorm ver afgegleden op de Europese ranglijst en het einde is volgens mij nog lang niet in zicht.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord verliest ook derde groepswedstrijd en zit in benarde positie