PSV-revelatie gelinkt aan transfer naar Engeland: Ik heb niets te klagen

PSV-revelatie gelinkt aan transfer naar Engeland: "Ik heb niets te klagen"

woensdag 18 oktober 2017 om 13:10

Steven Bergwijn is niet bezig met een mogelijk vertrek bij PSV. De twintigjarige aanvaller vertelt dat aan Voetbal International. Afgelopen week werd bekend dat diverse clubs uit de Premier League, waaronder Tottenham Hotspur, een oogje hebben op Bergwijn. 

Dit seizoen is de aanvaller van Jong Oranje basisspeler bij PSV. Kenners zijn lyrisch over Bergwijn. "Maar er zijn nog genoeg dingen die beter kunnen. Ik moet doelgerichter worden en mijn rendement moet omhoog, dat zijn zaken waar ik gericht aan werk", vertelt het talent.

"PSV is daarbij voor mij dé juiste club om me door te ontwikkelen. Zij hebben vanaf de eerste dag een plan met me gehad en daar zijn ze niet van afgeweken", vervolgt hij. "Uiteindelijk moet ik het dan bewijzen. Als je het goed doet, krijg je bij PSV de kans. Die heb ik gepakt. Het is heerlijk om voorin bij PSV te spelen dit seizoen. We scoren makkelijk en dat geeft iedereen vertrouwen."

Hij focust zich volledig op PSV, ondanks alle geruchten. "Mijn zaakwaarnemer houdt het weg van me en de namen van geïnteresseerde clubs in de media strelen mij dus ook niet. Ik focus me op PSV, ik denk helemaal nog niet aan de volgende stap. Ik ben net twintig geworden en speel bij PSV in de basis. Dit is een topclub, dus ik heb niets te klagen."

Poll

Is Bergwijn al klaar voor een stap hogerop?

(655 stemmen)

Plaats een reactie

Bizzy +7769
woensdag 18 oktober 2017 om 13:19
Is goed, graag 35 mil aftikken.
Vind ik leuk
Objectief +2629
woensdag 18 oktober 2017 om 13:20
Eerst maar es een paar goede en stabiele seizoenen in de ED draaien. Anders zien we deze jongen over een jaar ook met een hoedje rondlopen.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 13:25
Een hoedje dragen heeft toch niks met voetbal te maken. Dus als hij een petje zou dragen is het dan wel goed volgens jou?

Vind het maar raar dat mensen kledingvoorkeuren afkeuren en het linken met voetballen.

(verder ben ik het met je eens)
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 13:25]
Vind ik leuk
Objectief +2629
woensdag 18 oktober 2017 om 14:50
Het gaat mij erom dat NLse talenten zich eerst maar es moeten bewijzen voor een langere tijd ipv te snel naar een buitenlandse topclub te verkassen, naast hun schoenen lopen, en overal roepen dat ze in Oranje horen. Maw ik hoop dat Bergwijn uit een ander soort hout is gesneden.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 14:53
Maar een hoedjes dragen hoort bij een randzaak en niet bij het voetbal. Verder ben ik het ook met je eens zoals je kon lezen ;)
Vind ik leuk
Objectief +2629
woensdag 18 oktober 2017 om 14:59
Het gaat me om de instelling. Wanneer Huntelaar een hoed draagt, zal er niemand over vallen. Namelijk, eerst maar es presteren en dan zijn de randzaken prima. Het blijven artiesten waar het volk een mening over heeft en geeft.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 16:53
Ik snap je, Hij maakt in mijn ogen de juiste beslissing. Over je hoedjes opmerking, denk dat je het anders had kunnen formuleren: als ie te vroeg gaat dan zal t misschien net zo aflopen als iemand die hoedjes draagt :P
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 14:09
Waarom? Doen andere spelers toch ook niet! Waarom moet deze jongen dat volgens jou wel? Wat een gek ervoor geeft. PSV miljoenen rijker en een zeer matige voetballer weg.
Vind ik leuk
ay42 +452
woensdag 18 oktober 2017 om 14:17
Deze jongen heeft een heel andere persoonlijkheid en instelling, totaal niet te vergelijken met Depay. Of leg je die link ivm zijn huidskleur?
Vind ik leuk
Objectief +2629
woensdag 18 oktober 2017 om 14:46
nee, omdat ze beide zwart haar hebben. Merkwaardige beredenering..
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 19 oktober 2017 om 13:00
Racist!! ;p
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 13:21
Minimaal!
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 13:23
Gewoon 2 of 3 jaar blijven en dan pas over de landsgrenzen. Maar aan de andere kant kunnen clubs niet meer wachten als ze geld zien.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 17:01
Maar hoe zat dat dan met Ferdi Kadioglu? Die lieten ze niet gaan ondanks een bod van Vitesse. Nu blijft ie en gaat ie volgend seizoen naar PSV ( ja je leest t goed, PSV.) oke, is weliswaar niet over de landsgrenzen maar t ging me erom dat als clubs geld zien ze niet meer kunnen wachten. Al denk ik dat als Vitesse meer had geboden dat NEC wel overstag zou gaan.
Vind ik leuk
Butsbal +4312
woensdag 18 oktober 2017 om 13:28
Artikel van twee weken terug...
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 13:44
Recycle nieuws... een enkel artikel dat door verschillende kanalen wordt overgenomen. En VP neemt het vervolgens weer van ieder kanaal over.. kom jongens, een beetje redactie mag best.
Vind ik leuk
Bizzy +7769
woensdag 18 oktober 2017 om 15:08
Je kan leuk voetballen in de eredivisie maar mentale hardheid is ook een belangrijk aspect of je gaat slagen in het buitenland of niet.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 15:39
Goed Jonguh ! Mooi eigen talentje -:)
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 18 oktober 2017 om 16:03
"eigen talentje"
Vind ik leuk