Neres lyrisch over 'fijne vent' van Ajax: Ik blijf in z'n buurt

Neres lyrisch over 'fijne vent' van Ajax: "Ik blijf in z'n buurt"

donderdag 19 oktober 2017 om 21:16

David Neres heeft geen extra druk gevoeld omdat Ajax een torenhoge transfersom voor hem heeft betaald. De Braziliaanse buitenspeler had zich ingesteld op extra hoge verwachtingen.

"Het heeft me niet geraakt, want ik weet dat het een hoge prijs was", zegt Neres tegen Ajax TV. "Als Ajax veel geld betaalt, zijn de verwachtingen hoog. Daar moet ik op voorbereid zijn. Ik moet elke wedstrijd en training het beste uit mezelf halen."

Na tien maanden in dienst van Ajax lijkt Neres de smaak te pakken te hebben. De Braziliaan trekt veel op met Klaas-Jan Huntelaar. "Hij is een geweldige jongen. Een topspeler die in meerdere teams en Oranje heeft gespeeld. Ik blijf in z'n buurt om van hem te blijven leren. Een fijne vent."

Komende zondag staat De Klassieker op het programma. Neres staat te trappelen van ongeduld. "We moeten niet op de supporters van Feyenoord letten, maar ons hoofd erbij houden", aldus Neres, die goede herinneringen bewaart aan zijn eerste Klassieker. "Ja, dat weet ik nog. Goede herinneringen. Ik heb gescoord en gedanst. Misschien kan ik dat nog een keer doen."

Lees meer over:EredivisieAjax

Poll

Hoort Neres in de basis bij Ajax?

(1148 stemmen)

Plaats een reactie

Bengelino +5944
donderdag 19 oktober 2017 om 21:21
Gister bij Martin Garrix was hij niet zo spraakzaam
Vind ik leuk
Mr. O +286
donderdag 19 oktober 2017 om 22:08
Was ie op ADE dan?
Vind ik leuk
Bengelino +5944
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:58
Ja woensdag
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 21:22
@VP

Wat is een "topespeler"?
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 21:25
Een goede e-sporter :)
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 21:25
Ze zullen toepspeler bedoelen, klaas is een zeer bedreven toeper.
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 21:31
Ze zijn weer lyrisch over elkaar.....
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 21:44
Zal Dolberg leuk vinden. Die is ook lyrisch.
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 21:57
volgens mij allemaal daar
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 22:33
Tja of je word lyrisch over ene Mauro die met geluk een intikker erin schiet.
Nee de talentvolle braziliaan speelt bij Ajax en nee niet bij Psv. Snap dat dat pijn doet
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 21:32
Wat kijkt neres af en toe raar uit zijn ogen. Zo dromerig.
Vind ik leuk
3ismo +2936
donderdag 19 oktober 2017 om 21:35
sterk spul die wiet van damsco!
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 21:43
Valt me altijd vies tegen
Vind ik leuk
Markus80 +1138
donderdag 19 oktober 2017 om 23:14
Hij lijkt zijn plek gevonden te hebben. Goede loopacties en efficiënt in de afronding. Nu af en toe nog ingrijpen aan de andere kant bij Youness, want die rendeert enkel binnen het strafschopgebied.
Vind ik leuk
Bizzy +7725
vrijdag 20 oktober 2017 om 00:15
Ik teken direct voor 4 - 4. 8 goals. Daar komen de ajax en feijenoord supporters toch voor. Niks tikkie terug of breed maar aanvallen.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2051
vrijdag 20 oktober 2017 om 07:00
Ja als dat nou voorin echt een dynamic duo word, dan kan het Dolberg doen vergeten.
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:46
Dynamic duo.. Crimina stylo..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Neres lyrisch over 'fijne vent' van Ajax: "Ik blijf in z'n buurt"