Neres lyrisch over 'fijne vent' van Ajax: Ik blijf in z'n buurt

    Neres lyrisch over 'fijne vent' van Ajax: "Ik blijf in z'n buurt"

    Gepubliceerd: donderdag 19 oktober 2017 om 21:16do 19-10-2017 om 21:16

    David Neres heeft geen extra druk gevoeld omdat Ajax een torenhoge transfersom voor hem heeft betaald. De Braziliaanse buitenspeler had zich ingesteld op extra hoge verwachtingen.

    "Het heeft me niet geraakt, want ik weet dat het een hoge prijs was", zegt Neres tegen Ajax TV. "Als Ajax veel geld betaalt, zijn de verwachtingen hoog. Daar moet ik op voorbereid zijn. Ik moet elke wedstrijd en training het beste uit mezelf halen."

    Na tien maanden in dienst van Ajax lijkt Neres de smaak te pakken te hebben. De Braziliaan trekt veel op met Klaas-Jan Huntelaar. "Hij is een geweldige jongen. Een topspeler die in meerdere teams en Oranje heeft gespeeld. Ik blijf in z'n buurt om van hem te blijven leren. Een fijne vent."

    Komende zondag staat De Klassieker op het programma. Neres staat te trappelen van ongeduld. "We moeten niet op de supporters van Feyenoord letten, maar ons hoofd erbij houden", aldus Neres, die goede herinneringen bewaart aan zijn eerste Klassieker. "Ja, dat weet ik nog. Goede herinneringen. Ik heb gescoord en gedanst. Misschien kan ik dat nog een keer doen."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Poll

    Hoort Neres in de basis bij Ajax?

    (1148 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bengelino +12397
    donderdag 19 oktober 2017 om 21:21
    Gister bij Martin Garrix was hij niet zo spraakzaam
    Vind ik leuk
    Mr. O +1074
    donderdag 19 oktober 2017 om 22:08
    Was ie op ADE dan?
    Vind ik leuk
    Bengelino +12397
    vrijdag 20 oktober 2017 om 12:58
    Ja woensdag
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15288
    donderdag 19 oktober 2017 om 21:22
    @VP

    Wat is een "topespeler"?
    Vind ik leuk
    Jalapeno +976
    donderdag 19 oktober 2017 om 21:25
    Een goede e-sporter :)
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16855
    donderdag 19 oktober 2017 om 21:25
    Ze zullen toepspeler bedoelen, klaas is een zeer bedreven toeper.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173816
    donderdag 19 oktober 2017 om 21:31
    Ze zijn weer lyrisch over elkaar.....
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7851
    donderdag 19 oktober 2017 om 21:44
    Zal Dolberg leuk vinden. Die is ook lyrisch.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173816
    donderdag 19 oktober 2017 om 21:57
    volgens mij allemaal daar
    Vind ik leuk
    donderdag 19 oktober 2017 om 22:33
    Tja of je word lyrisch over ene Mauro die met geluk een intikker erin schiet.
    Nee de talentvolle braziliaan speelt bij Ajax en nee niet bij Psv. Snap dat dat pijn doet
    Vind ik leuk
    Markus80 +2439
    donderdag 19 oktober 2017 om 23:14
    Hij lijkt zijn plek gevonden te hebben. Goede loopacties en efficiënt in de afronding. Nu af en toe nog ingrijpen aan de andere kant bij Youness, want die rendeert enkel binnen het strafschopgebied.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21314
    vrijdag 20 oktober 2017 om 00:15
    Ik teken direct voor 4 - 4. 8 goals. Daar komen de ajax en feijenoord supporters toch voor. Niks tikkie terug of breed maar aanvallen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 07:00
    Ja als dat nou voorin echt een dynamic duo word, dan kan het Dolberg doen vergeten.
    Vind ik leuk
    United FC +10539
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:46
    Dynamic duo.. Crimina stylo..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws