Aanvaller baalt van Ajax: 'Grote clubs wilden me, maar het was onbespreekbaar'

    Aanvaller baalt van Ajax: 'Grote clubs wilden me, maar het was onbespreekbaar'

    vrijdag 20 oktober 2017 om 07:08

    Amin Younes bijt stevig van zich af na de forse kritiek op zijn spel dit seizoen. De 24-jarige Duitser toont zich kritisch op de clubleiding van de Amsterdammers. Hij vindt dat hij 'voor zichzelf moet opkomen'.

    Younes stelt dat de kritiek van de Ajax-fans hem raakt. In aanloop naar de Klassieker tegen Feyenoord heeft hij wel een verklaring voor zijn slechte optredens. "Ik ben niet fris", zegt de linksbuiten in De Telegraaf. Hij nam deel aan de Confederations Cup, maar kreeg geen extra vakantie. "Het antwoord was 'nee', terwijl ik mede door het dramatische nieuws rond Appie Nouri in de zomer geen moment los heb kunnen komen van het voetbal."

    Younes meent dat de Ajax-leiding de inspanningen bij het Duitse elftal onderschat. "Het was de eerste keer dat ik een zomers toernooi had. En geloof me, Duitsland gaat alleen naar de Confederations Cup om die te winnen. Er is vier weken volle bak getraind. Dan is daarna tien dagen vrij veel te weinig. Ook enkele spelers van Bundesliga-clubs werden door hun clubs ingezet in de voorronden van de Champions League en Europa League, maar gingen daarna verplicht op vakantie."

    Ook mentaal zegt Younes het zwaar te hebben. "Drie grote clubs in Duitsland en Italië wilden me kopen en waren bereid een flinke transfersom te betalen. Het zou mijn kansen op het WK met Duitsland vergroten, maar een transfer was onbespreekbaar voor Ajax. Ik heb twee jaar lang binnen en buiten het veld alles voor de club gegeven. Waarom laat Ajax Davinson Sanchez wel gaan en mij niet? Er viel niet eens te praten."

    Younes zegt zich bij de situatie neer te leggen. "Voor het kampioenschap zal ik álles geven. Nooit heb ik me negatief over de club uitgelaten, maar ik moet nu voor mezelf opkomen."

    Poll

    Moet Younes in de basis blijven staan?

    (3715 stemmen)

    Plaats een reactie

    nummer10 +234
    vrijdag 20 oktober 2017 om 07:13
    en dan een trainer hebben die zegt dat younnes het sterkste is terwijl die zelf aangeeft niet fris te zijn.. goe bezig.. en wat betreft de transfer.. snap ik ook niet.. had je op de fiets nog gebracht
    Vind ik leuk
    HanV +4283
    vrijdag 20 oktober 2017 om 07:30
    Ik had het graag willen zien, Ajax dat je hulp nodig heeft om een speler weg te brengen naar een van die drie grote clubs in Duitsland of Italie die blijkbaar veel minder kijk op voetbal hebben, dan wij hier.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9025
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:20
    Dat we hier minder kijk op het spel hebben is inmiddels wel bekend, zie de resultaten van ons nationaal elftal en van onze clubs in Europees verband.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8372
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:10
    Ach wat een gelul...het was vorig jaar al helemaal niks en nu weer niet..leuke speler voor een club als Heerenveen, az of vitesse maar voor ajax komt hij tekort die speeltuin voetballer zonder rendement. Hij heeft nooit ook voor een medespeler wie er goed voor staat hij gaat alleen maar voor de actie. En als hij zijn man voorbij komt schiet ie toch mis.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12710
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:16
    Helemaal met je eens.
    Wat een gezeur "ik ben niet fris" omdat ie in de zomer een toernooi heeft gespeeld. Ook vorig seizoen speelde hij de ene na de andere dramatische wedstrijd.

    Heeft geen oog voor medespelers? Denk je echt dat dat wat uitmaakt?

    Als hij 100 keer op doel schiet en is het 99x mis.
    Hoeveel van de 100 passes naar een medespelers zullen er dan aankomen denk je?
    Het doel weet je tenminste waar het staat, het loopt niet weg en het is 7m22 breed, een medespeler is amper een halve meter breed.

    Vergeleken met schieten op het doel is een pass naar een medespeler vele malen moeilijker en waarom zou dat dan wel lukken?
    Zelfs als ie af gaat spelen, wordt het niks.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 08:19]
    Vind ik leuk
    Adje80 +8372
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:05
    Haha nou een balletje breed moet toch nog wel lukken...in ieder geval ook een keer de intentie hebben om oog te hebben voor medespelers
    Vind ik leuk
    United FC +11420
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:50
    Het is de (hele) slechte versie van Robben
    Vind ik leuk
    Adje80 +8372
    vrijdag 20 oktober 2017 om 12:02
    Hahaha een heeeeeeeeeele slechte versie
    Vind ik leuk
    Hyena +28772
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:56
    Inderdaad, volgens Keizer de fitste van allemaal. Staat die weer even goed voor lul.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 07:13
    Hij heeft daar niks te zoeken, hij mag al blij zijn dat hij bij Ajax in de basis mag spelen
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12710
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:35
    Maar is dan toch wel superzuur voor hem dat hij afgelopen zomer niet mocht?

    Die kans komt voor hem maar 1x voorbij.
    En is gewoon een fout van Ajax. Zo bijzonder is ie niet, eerder dikke middelmaat.

    Het vertrek van Sanchez en Klaassen is een aderlating voor Ajax, maar Younes had bijna niemand gemerkt, dus superdom dat ie niet verkocht is.

    En nu zit je ook nog eens met een speler die maar blijft janken dat het zo jammer is dat ie niet weg mocht. Wordt echt een probleem om die komende zomer nog enigzins redelijk te verkopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:40
    Ik kan me vinden in je reactie. En natuurlijk is dat zonde voor zo'n jongen, echter betwijfel ik of hij gelukkiger wordt van op de bank / tribune zitten bij een topclub in Duitsland dan wekelijks spelen bij Ajax.

    Vanuit Ajax' opzicht is het natuurlijk hartstikke dom. Al vond ik vorig jaar zijn acties altijd wel goed, maar het ontbrak aan rendement. Daardoor was ik blij dat Ajax hem niet verkocht had deze zomer. Maar met de wetenschap van nu en zijn dramatische vorm, denk ik had hem maar voor goed geld verkocht.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:37
    Die vorm komt dus waarschijnlijk doordat hij vermoeid is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:41
    Misschien, maar je hoeft toch zeker niet in vorm te zijn om de rechtsback van Sparta voorbij te kunnen komen?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    vrijdag 20 oktober 2017 om 11:02
    Ik wel :p

    En nee, Younes niet, maar hij is niet alleen uit vorm, maar ook niet fit.
    Zijn seizoen duurt nu al vanaf augustus 2016. De rechtsback van Sparta is net begonnen aan het seizoen. Dat scheelt een hoop.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12710
    vrijdag 20 oktober 2017 om 15:17
    Duurt al vanaf augustus 2016?

    Tja, zou de vraag willen stellen hebben we Younes ooit al langer in vorm gezien dan zo hier en daar een verdwaalde wedstrijd (zoals die oefenwedstrijd die nergens om ging tegen RB Leipzig) ?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    vrijdag 20 oktober 2017 om 15:39
    Ja, na vorig seizoen had hij de confederations cup, toen 10 dagen vrij en toen weer door met dit seizoen. Dan heb je dus geen zomerstop en voelt het alsof je een heel lang seizoen speelt van 2 jaar.

    Ik snap niet wat je vraag er toe doet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 15:50]
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12710
    vrijdag 20 oktober 2017 om 15:53
    Heb jou reactie niet helemaal goed gelezen.

    Las "Zijn vormcrisis duurt al vanaf augustus 2016" ipv "Zijn seizoen".

    En in al die tijd heeft ie maar een paar keer een redelijk tot goede wedstrijd gespeeld en voor de rest alleen bagger.

    Dus mijn vraag blijft: Hebben we Younes ooit langere tijd in vorm gezien?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    vrijdag 20 oktober 2017 om 16:00
    Oh haha.

    Hij heeft wel iets vaker goed gespeeld dan een paar keer, maar door zijn lage rendement valt dat niet heel erg op.

    En of hij weleens lang in vorm is geweest maakt voor deze situatie niet uit. Het gaat erom dat iemand die als hij fit is al niet heel goed is wanneer hij vermoeid is nog veel slechter is.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16729
    vrijdag 20 oktober 2017 om 07:17
    Verleden jaar heb je wel ruim voldoende vakantie gehad, maar speelde je ook als een drol. Dat is dus geen excuus.
    Vind ik leuk
    Nashua +6810
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:02
    Hij is vrijwillig met de Confederation Cup meegegaan in vakantietijd.

    Dat hij daar zwaar trainingsarbeid heeft verricht moeten we dan toch terugzien want wedstrijden heeft hij amper gespeeld.

    Helaas laat zijn arbeidsethos te wensen over bij Ajax

    Vind ik leuk
    Korm +35593
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:30
    Inderdaad, dan teren er veel supporters op het feit dat hij uit bij schalke leuk speelde maar de meeste wedstrijden gaat er alleen maar dreigen vanuit met weinig rendement... (althans dat zegt mijn gevoel ;))
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31562
    vrijdag 20 oktober 2017 om 07:19
    Hoezo eigendunk haha.
    Ajax heeft haar eigen bilal.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5063
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:42
    Ajax heeft ook haar eigen Nelom, zowel rechts als links :)
    Vind ik leuk
    United FC +11420
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:54
    Nelom en Diks
    Vind ik leuk
    Zultkop +5063
    vrijdag 20 oktober 2017 om 11:06
    Als in Veltman en Dijks
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20812
    vrijdag 20 oktober 2017 om 07:20
    Ok. In de winter weg is ook prima.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3031
    vrijdag 20 oktober 2017 om 07:22
    Hij heeft wel een punt. De zak geld was zeker niet groot genoeg voor die Dagobert Duckies in adam.
    Vind ik leuk
    Bertjes +1107
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:32
    Elke zak geld zou groot genoeg zijn, dit is toch gewoon een regelrechte prutser? Als er dan 4 grote clubs geïnteresseerd zijn speel je dat toch gewoon slim uit. Je zou toch zeggen dat er enig voetbalverstand zit met die oud-topspelers...
    Vind ik leuk
    Senn +7377
    vrijdag 20 oktober 2017 om 07:48
    Hij heeft wel gelijk natuurlijk!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26324
    vrijdag 20 oktober 2017 om 07:55
    Younes heeft een punt. Natuurlijk had Ajax moeten cashen. Meer gaat hij niet meer opleveren..
    Vind ik leuk
    Jozef +37149
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:09
    Het zal eens goed zijn... was ie verkocht dan was Overmars te geil op het geld en zegt hij nee is het ook weer niet goed.
    Gezien zijn spel zou extra vakantie toch wel goed geweest zijn trouwens. Snap dat overigens niet. Heb zelden tien dagen vakantie opgenomen en mis niks. Zit vooral in het koppie lijkt me.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 08:09]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:13
    En jij doet vergelijkbaar werk? :p
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    vrijdag 20 oktober 2017 om 07:56
    Younes hoort in de basis van Ajax,zijn acties lukken niet altijd,maar juist hij heeft de flair om keer op keer zijn mijn op te zoeken.
    Hij gaat ons nog verbazen,ik vind hem onderschat.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:03
    Je hebt bij je favoriete club per ongeluk Ajax ingevuld zie ik....
    Geeft niks kan gebeuren.

    Jij noemt het flair dat hij het keer op keer blijft proberen? Ik noem het een blind paard of beter gezegd ezel. Investeer en train je zwakke punten maar hij doet al 3 jaar dezelfde dingen fout....
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    vrijdag 20 oktober 2017 om 11:34
    He Piet,geloof me het is een kwaliteit en ik zeg je een dezer gaat deze jonge los en veel doelpunten maken bij Ajax.
    Bewaar dit bericht maar goed.
    er loopt niet een speler rond die hetzelfde kan als wat hij doet.
    Zijn tijd komt binnenkort.
    Vind ik leuk
    JAG89 +464
    vrijdag 20 oktober 2017 om 07:59
    Nou keizer een goed excuse om hem even te laten banken!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9622
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:00
    Had hem dan verkocht er is vast een beter speler die hem kon vervangen
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1020
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:02
    Zeur niet, wmb gaat het nietalleen om dit seizoen maar ook vorig seizoen. Echter werd jouw bedroevende spel verbloemt door de leuke prestaties van het team. Ga voor de grap eens praten met bijvoorbeeld een Luis Suarez die uit het vliegtuig zo het veld oprolde als hij weer eens in Zuid-Amerika moest spelen. En het Nouri-argument gebruiken is misselijk en misplaatst. Graag zsm wegwezen, leuke speler voor FC Utrecht maar veel te slecht voor het niveau wat Ajax nastreeft!
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6020
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:03
    Dan tief je lekker op debiel mij zegen heb je.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:10
    per direct op de bank deze asbak. Hele slimme uitspraken als je slecht presteert en je trainer krijgt dit mee.... dag Younes
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:13
    Eerst lovend over Ajax en dat hij hier mag spelen. nu teleurstelling.
    10 dagen vakantie is misschien kort maar voor jan modaal een normale periode.
    ik vind echt dat voetballers niks maar dan ook niks te klagen hebben.
    dit seizoen speelt Ajax niet eens Europees.

    En dan roept iedere Nederlander dat de Duitse mentaliteit zo geweldig is..
    Vind ik leuk
    Jalapeno +880
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:23
    Jan Modaal heeft echt wel meer vrij dan 10 dagen. Dit is slechts anderhalve week en in Nederland heeft men over het algemeen zeker een dag of 20-25.

    Younes speelt zeker niet goed, maar vind dat hij ook behoorlijk onderschat wordt. Neemt niet weg dat hij ook af en toe op de bank mag starten of gewisseld mag worden.

    Dit weekend echter gewoon basis en ik verwacht zeker een belangrijke rol voor hem.
    Vind ik leuk
    Speedy +348
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:23
    Je zou als Ajax deze speler ook gewoon rust kunnen geven/gunnen. Op deze mannier heb je er niet veel aan met een grote kans dat hij straks geblesseerd raakt en hem voor langere tijd kwijt bent. Je kunt zijn absentie eenvoudig opvangen door Kluivert en Neres op te stellen. Daarnaast heb je bijvoorbeeld nog Cerny en Johnson voor die positie. Ik zie geen problemen voor Younes en Ajax om hem een paar weken vrijaf te geven en daarna een sterkere Younes terug te krijgen.
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1020
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:34
    Suarez wist in zijn Ajax-tijd niet eens wat vakantie was en kijk waar die jongen terecht gekomen is. Gewoon de mentaliteit van een verwend ventje
    Vind ik leuk
    B13 +4
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:34
    Let maar op mijn woorden, er zijn in Europa maar heel weinig voetballers die zo technisch in de allerkleinste ruimte iemand kunnen passeren. degene die er dan ook nog een hoog rendement uit halen zoals een Messi zijn meteen 500 miljoen waard tegenwoordig...
    Geef zo'n jong gastje inderdaad de rust die hij zegt nodig te hebben en werk volle bak met hem aan zijn rendement. Dan heb je het gewoon over een ongrijpbare topper! Komt nog een tijd dat dit ingezien wordt door meer mensen. Zie het rendement van Neres, speelt vaak als een drol, maar door het rendement van hem wordt het mindere spel vaak buiten beschouwing gelaten, maar scoort die gast een tijd niet dan blijft er weinig over...een Younes houdt ondertussen nog 2 -3 man bezig.
    Vind ik leuk
    Dee79 +2336
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:44
    Had al lang weg moeten zijn, wederom een brevet van onvermogen van het zogenaamde technische hart.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:44
    Hij oogt niet fris maar ook iets te zwaar.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:48
    Leg is 2 fatsoenlijke wedstrijden achter elkaar op de mat...pannenkoek!!
    Vind ik leuk
    Kraantje +74
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:15
    Jezelf 'de Duitse Sjaak Swart' noemen en naar 2 jaar dit roepen..
    Vind ik leuk
    darmianto +7794
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:21
    Maar uiteindelijk heeft hij toch alsnog vrij gekregen van Ajax? Het is nou niet dat hij daarna beter is gaan spelen...

    Ik hoor vooral smoesjes, bovendien, hij heeft een contract bij Ajax getekend met zn volle verstand en mag Ajax hem daar aan houden, wat een vergelijking ook met Sanchez.. whaha.. alsof er uberhaupt clubs 40 miljoen zouden betalen voor Amin Younes...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:33
    Younes is in potentie een van de beste spelers van het duitse elftal alleen het komt er nog niet helemaal uit. Geef die jongen de tijd. Het komt allemaal wel goed.
    Vind ik leuk
    United FC +11420
    vrijdag 20 oktober 2017 om 11:23
    En Locadia is de nieuwe Ruud van Nistelrooij...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:34
    Kots moe word je toch van dat gezeik van die spelers toch altijd....ik wil dit ik wil dat,ik ben zo goed,ik kan naar een grote club,bla bla bla.
    En hoe spelen ze elke week bij hun huidige club. ALS EEN ZOUTZAK!!!!!
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:45
    Ajax is geen club maar een bedrijf!!!
    Vind ik leuk
    Markus80 +2142
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:47
    Ik begrijp hier ook weinig van. Als Ajax een behoorlijk bedrag had kunnen ontvangen voor hem en hij interesse had in een transfer naar het buitenland dan hadden ze hem altijd moeten verkopen. Hij is heel goed in de kleine ruimte, maar scoort nooit. Daarnaast heeft Ajax meer dan voldoende buitenspelers.

    Vakantie voor dat salaris lijkt me wat overdreven, maar Ajax had hem inderdaad wel wat rust kunnen geven. Zet Kluivert, Cerny of Johnsen daar neer bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1166
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:52
    Je ziet het met Dolberg ook, die heeft ook baat bij een langere periode rust. Dat hij nu als een natte krant speelt, heeft echt niet alleen met vorm te maken.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1664
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:07
    Ze hadden deze jongen gelijk moeten verkopen.
    Ik ben geen fan van hem, ook nog zeiken dat hij maar 10 dagen vakantie had. Hij wil toch zelf naar de Confederation Cup. Moet je ook niet zeiken.
    Vind ik leuk
    hans59 +223
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:14
    Wat een kortzichtig gelul onder de reacties weer. Respect is af en toe ook ver te zoeken zeg.Lijken wel allemaal klonen van Johan Derksen. Ga gvd achter je club staan en met name de spelers in het veld. Zorg dat je de twaalfde man wordt in plaats van keer op keer van alles af te lopen zeiken.
    Vind ik leuk
    hans59 +223
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:16
    Wat een kortzichtig gelul onder de reacties weer. Respect is af en toe ook ver te zoeken zeg .Lijken wel allemaal klonen van Johan Derksen. Ga gvd achter je club staan en met name de spelers in het veld. Zorg dat je de twaalfde man wordt in plaats van keer op keer van alles af te lopen zeiken.
    Vind ik leuk
    Bals +400
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:20
    Strik erom en in de etalage. Doei!
    Vind ik leuk
    United FC +11420
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:46
    En dan komt Keizer met het verhaal dat Younes niet de beste is maar het wel 90 min kan volhouden.... Geef die jongen dan rust!
    Vind ik leuk
    Ale +4528
    vrijdag 20 oktober 2017 om 11:10
    3 clubs? Wtf. Grote transfersommen over voor younes?? En hij loopt hier nog elke week te kutten? Dank meneer Overmars!
    Vind ik leuk
    Mari +8615
    vrijdag 20 oktober 2017 om 11:38
    Hij heeft gelijk. Meer (trainen) is niet altijd beter. Kan juist averechts werken.
    Dit zegt iets over de trainer en zijn staf. Te jong, te onervaren. Een oudere coach relativeert meer en haalt daardoor meer uit zijn groep.
    Keizer stelde onlangs: Younes verdient de voorkeur boven Kluivert, omdat Younes sterker is en 90 minuten lang heen en weer kan gaan.
    Hij ziet het gewoon niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 12:35
    Younes moet weg en de leiding duidelijk ook. Echt iets voor ajax om zoiets te doen met een speler. Als het verhaal waar is dan. Younes kan nu ook zielig gaan doen om zieltjes te winnen omdat hij weet dat iedereen klaar is met hem. Maar ajax leiding zou zoiets wel flikken, kijk maar naar 4gever.
    Vind ik leuk
    North +2382
    vrijdag 20 oktober 2017 om 13:34
    Eerder nog wilde hij de nieuwe 'Mister Ajax' worden...
    Nog een voetballer die we niet meer hoeven te geloven dus.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 13:35]
    Vind ik leuk
    vivaldi +1381
    vrijdag 20 oktober 2017 om 18:36
    Gewoon transfervrij de deur uit lopen bij Ajax !!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:43
    Younes... Door zijn naam te typen heb ik al veel te veel tijd aan hem besteed.
    Vind ik leuk
    Gerro +6488
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:38
    Een aantal dingen begrijp ik niet in zijn kritiek,had ie Ajax verlaten dan had ie bij zijn nieuwe club ook vol aan de bak gemoeten en het denk ik nog zwaarder gekregen om zich te bewijzen en daarbij het helemaal niet zeker is dat je er in de basis staat.
    Dat Ajax hem niet liet gaan maar Sanchez wel kan ik van hem wel begrijpen maar is niet te vergelijken. Voor Sanchez kon Ajax het drievoudige ontvangen en was de keuze gauw gemaakt al plukken ze daar nu de zure druiven van.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23687
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:51
    Ik heb het idee dat hij blijft opgesteld worden om dezelfde reden. Hij mocht niet weg, ze hadden hem nodig. Nu hij tegenvalt blijkt het tegendeel en dat is blijkbaar moeilijk om toe te geven, dus blijft hij spelen, in de basis nog wel.

    Natuurlijk, ook Ajax mag fouten maken in aan- en verkoopbeleid, maar dit was niet zo slim. Zou je nog wat miljoentjes met München Gladbach moeten delen, so what? Je krijgt er toch veel meer voor dan je zelf betaalde? Nu moet je het maar afwachten en staat hij heel slecht in je etalage, zeker als hij niet heel snel rendement gaat opleveren.

    Voor de Ajaxfans vind ik dit oprecht jammer. Ze willen zo graag de beste zijn en ze zijn het niet, niet zo tenminste.
    Vind ik leuk
    Dutchman +816
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:18
    Dat hij aangeeft niet fris te zijn en even rust nodig te hebben zou ik als trainer serieus nemen.

    Wat betreft de transfer, wanneer Ajax die Braziliaan binnen had gehaald had hij waarschijnlijk wel zijn transfer gehad.

    Het is natuurlijk allemaal als als als voorlopig zitten wij met een vermoeide speler die ook niet 100% gemotiveerd is.
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +509
    zondag 22 oktober 2017 om 16:43
    Had hem met moeten laten gaan tegen elke prijs
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws