Ophef over 'walgelijke' anti-Ajax-foto: 'Enorme laagheid en smeerlapperij'

Ophef over 'walgelijke' anti-Ajax-foto: 'Enorme laagheid en smeerlapperij'

vrijdag 20 oktober 2017 om 09:37

Het Centraal Joods Overleg (CJO) is woedend over een foto die wordt gedeeld op sociale media. Daarop staan twee Joodse jongetjes afgebeeld met de tekst 'Toen 020 nog maar 1 ster had'.

De afbeelding is geplaatst onder de hashtag #anti020week, in de aanloop naar de Klassieker die zondag in De Kuip wordt gespeeld. Op de foto staan de jongetjes Avram (5) en Emanuel Rosenthal (2), beiden met een gele ster op hun borst. De kinderen werden kort na het nemen van de betreffende foto in 1944 vermoord. Het CJO spreekt van 'een mateloze woede'.

"Dit is van een enorme laagheid en smeerlapperij", zegt voorzitter Ron van der Wielen tegen De Telegraaf. "Juridisch zal hier niks tegen te doen zijn, maar wij zullen alles in het werk stellen om te achterhalen wie dit heeft gedaan. Als wij de naam van de afzender hebben, zullen wij hem ter verantwoording roepen."

De politie wilde niet reageren op de tekst. "De maker van dit plaatje krijgt van ons niet de aandacht die hij kennelijk wil hebben." Een woordvoerder van Feyenoord is duidelijk in z'n reactie. "Het lijkt me logisch dat we, zoals ieder normaal denkend mens, dit ten zeerste afkeuren en er volledig afstand van nemen."

Plaats een reactie

Feye1908 +6597
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:44
Bizar wat een infantielen er toch vrij rond kunnen lopen. Op sportieve wijze elkaar in de zeik nemen is prima maar dit soort afbeeldingen slaan helemaal nergens op.
Vind ik leuk
PredatorA +5471
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:46
Triest, hersenloze idioot die dit durft te doen!
Vind ik leuk
Carl +1489
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:44
Deze afbeeldingen gaan helaas al jaren over het internet. Ze zijn absoluut misselijkmakend, ik vraag me alleen af waarom de ophef pas zoveel later komt. Het is toch overduidelijk dat hier grenzen worden overschreden?
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:59
Klopt, kan me nog herinneren dat ik 15 jaar terug ook dat soort afbeeldingen op msn in groepsgesprekken zag
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:02
Tja, er zijn nu eenmaal mensen die er plezier aan beleven mensen doelbewust te kwetsen. Het kan niet grof genoeg zijn voor hen.
Heel erg triest is dat.

Wat bijna net zo triest is, dat er hier, verder naar onder in deze discussie, mensen hun afkeur over uitspreken en direct worden aangevallen in de trant van "ja, maar jij mag niks zeggen want supporters van jouw club..."

Dat helpt dit soort verwerpelijke rotzooi niet tegen te gaan.
Waarom meteen een ander weer veroordelen? Dan ben je geen haar beter.
Ik denk dat iedereen dit verwerpt.
Ajacied, Feyenoorder, Hagenees, Jood, Christen, Moslim.
Laten we elkaar dus vooral niet aanvallen of iemand het recht heeft hier iets over te zeggen.
Iedereen heeft het recht dit af te keuren. En dit staat volledig los van wat er verder gebeurt tussen sommige supporters/idioten van diverse clubs.
Vind ik leuk
Carl +1489
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:09
Helemaal mee eens! Mooi gezegd Ab Normaal.

Leuk om Abbie trouwens weer voorbij te zien komen, was hem al bijna vergeten :).
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:05
droefenis vervult mijn hart , die zijn geen Feyenoord waardig dat zijn personen die een ander willen kwetsen en pijn doen !!!!!!!!! Feye1908
Vind ik leuk
JanTa48 +1523
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:50
Wie zegt dat het Feyenoorders waren, kunnen net zo goed schorem uit de provincie zijn.
Vind ik leuk
Tossa +794
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:00
En Rotterdam ligt in geen enkele provincie?
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:52
Haha :+). +1
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:02
In de provincie wonen ook Feyenoorders maar waarschijnlijk bedoel jij lui die misschien niks met voetbal hebben maar deze dingen doen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:12
VP EDIT: provocatie
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 10:53]
Vind ik leuk
Carl +1489
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:24
Inderdaad absoluut schaamteloos en misselijkmakend! Iedereen moet vrij zijn om zichzelf te kunnen zijn. Of dat nou te maken heeft met de keuzes die je maakt, bijvoorbeeld of en hoe je een religie uitoefend, of met zaken waarin je geen keuze hebt zoals geslacht, huidskleur of seksuele voorkeur. Laten we, zoals in de grondwet is opgenomen, iedereen in gelijke situaties gelijk behandelen. Er zou geen verschil moeten zijn tussen het beledigen van joden, moslims, LGBT'ers of mensen met een niet westerse achtergrond. Niemand zou onderdrukt mogen worden op basis van deze demographics.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:02
Die vrijheid om “jezelf te kunnen zijn” werkt 2 kanten op, hoe misselijkmakend het soms ook is.
Vind ik leuk
Carl +1489
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:11
Klopt, maar er zijn wel grenzen. Je moet gewoon jezelf kunnen zijn zolang je daar anderen maar geen kwaad mee doet. Jezelf zijn als in een moordlustige nazi zijn is nog steeds hartstikke fout. Jezelf zijn en je verkleden als het andere geslacht is niet schadelijk voor anderen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:21
Het is alleen lastig om duidelijk te krijgen waar het té ver gaat. Ik zie in dit plaatje persoonlijk niet de intentie om te kwetsen, noch om aan te zetten tot geweld of haat.

Als Theo Maasen deze grap in een show had gemaakt zouden we eventuele kritiek uit Joodse hoek weglachen en als een soortgelijke grap over de Islam zou leiden tot kritiek zouden we zelfs op de barricades springen om ons recht op vrijheid van meningsuiting te verdedigen.

Blijft lastige materie.
Vind ik leuk
Carl +1489
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:39
Helemaal mee eens. In de moslim discussie was heel Nederland het met Hans Teeuwen eens dat de grens bij geweld ligt, hij kreeg er zelfs een televisieprijs voor. Nu het over joden gaat lijkt de grens toch dichter bij belediging te liggen. Beetje vreemd inderdaad dat je over moslims dingen mag zeggen die je niet over joden mag zeggen. Dat neemt niet weg dat we niet de lessen uit het verleden moeten onthouden. Als dit soort afbeeldingen tot haat kunnen leiden vind ik het logisch dat je daar een maatschappelijke discussie over voert.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:52
Ik vind dat humor extreem ver moet kunnen gaan, dus van zo’n foto deins ik persoonlijk niet terug. Maar ik merk wel dat de lijnen van wat we toelaatbaar achten nogal eens verschuiven, hetgeen de hele discussie erg lastig maakt.

Ik heb de antwoorden ook niet hoor, maar het valt me wel altijd op dat de goed georganiseerde minderheden in landen als Nederland minder klappen hoeven te vangen dan ze in potentie mogen uitdelen.
Vind ik leuk
Carl +1489
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:58
Prachtig gezegd. Respect! Geen aanvulling of inhoudelijke reactie nodig. Perfect!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:33
Dat over moslims is iets van de laatste jaren, mensen zijn het zat.
Dit had ook moeten gebeuren toen er ooit idioten zichzelf “joden” begonnen te noemen. De joden hebben hier nooit om gevraagd of het gewild. Door zo’n geuzen naam aan te nemen kun je verwachten dat je tegen je scheenbeen wordt geschopt. De frustraties die wij allemaal weleens hebben wordt zonder “de groep” te willen beledigen wel gedaan. Voor vele joden voelt dit wel als directe pijn( dat niet voorbij is als de supporters die dit hebben gebezigd er al lang niet meer bij stilstaan of er zoals altijd niet meer aandenken) De idioot dit het gepost heeft zal vast niet veel hersencellen cq norm besef hebben maar zolang het gebruik van de “geuzennaam” onder de 020 aanhang niet stopt zal het in NL zeker niet stoppen. De idioten blijven daardoor “hun” platformen behouden, hoe triest dit ook is.
Change the world but start with yourself!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 19:40
Die geuzennaam hebben ze pas aangenomen nadat Feijenoord "supporters" ze zo gingen noemen. Dat hebben ze zelf niet verzonnen. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ze er wel mee zouden moeten stoppen.
Vind ik leuk
United FC +12783
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:26
Het waren toch de supporters van Utrecht?
Vind ik leuk
maandag 30 oktober 2017 om 19:35
Dat zou zomaar kunnen ja.
Vind ik leuk
JJD +215
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:45
Maar ja Theo Maassen is dan ook een klootzak pur sang.
Dat zo'n man überhaupt nog een podium krijgt is onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:56
Hey Carla ;-)
Vind ik leuk
Carl +1489
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:53
Hey United :)
Waarom denkt toch iedereen dat ik een vrouw ben :p?
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:55
Haha omdat je over het verkleden tot het andere geslacht had. Was dus een grapje ;-)
Vind ik leuk
Carl +1489
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:59
Haha, nice. I like you.

Fijne dag maat.
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:07
Thanks, jij ook een fijne dag!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:30
daar zat ik op te wachten EIKEL als ik jouw reactie lees ben jij in staat om dat te plaatsen , Jeroen Water , Amen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Carl +1489
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:36
Waarom is Jeroen Water een eikel als hij alleen maar amen schrijft?
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:06
Sorry rood-wit-blauw wat is er zo erg aan dat ik me aansluit bij iemands mening door het te bevestigen met amen en daarvoor als eikel uitgemaakt word?
En VP wat is daar provocatie aan want ik snap het oprecht niet. Ik vind iemand eikel noemen namelijk veel meer provoceren.
Vind ik leuk
Carl +1489
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:19
Helemaal mee eens Jeroen. Ik begrijp ook niet waarom ''Amen'' een provocatie is als je dat als reactie post op een comment die een ''Amen'' verdiende.
Vind ik leuk
Degraaf +8997
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:44
Beste VP, het woord AMEN, welke Jeroen Water gebruikte, betekent letterlijk "het zij zo". Kunt u mij uitleggen wat daar provocerend aan is? Het is gewoon een bevestiging dat hij het met die bewering eens is!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:25
VP EDIT: provocatie
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 10:53]
Vind ik leuk
Degraaf +8997
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:31
Elke club heeft dit soort haatsupporters, ik vind niet dat je alle Feyenoordsupporters over één kam kan en mag scheren.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:54
Precies ja, het is alleen jammer dat als je je wel normaal gedraagt je niet in het nieuws komt en als je je maar genoeg misdraagt wel.

Daarmee kun je door een bepaalde groep een hele achterban op de brandstapel gooien, zeg maar.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:32
en dat zeg jij Harry Stitzinger !!!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:35
Dit heeft niks te maken met de club Feyenoord maar met een stelletje randdebielen die er bij elke club rondlopen.
Vind ik leuk
Carl +1489
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:45
Gelukkig is de reactie van Harry verwijderd. Goed gedaan VP.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 10:55]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:57
Nee nu iedere feyenoorder voor strond uitmaken dat is netjes van je...jij zou niet misstaan tussen alle mongolen die zich supporter noemen , zich alleen nooit zo gedragen
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:58
Een beetje de pot verwijt de ketel. Waarom dat schelden. Iedere club heeft dit soort niet nadenkende personen die het leed van anderen aanpakken om er zelf voordeel aan te hebben. Heeft niks met iq of eq te maken is gewoon een gebrek aan invoelend vermogen.
Ik vind het wel knap hoe ook jij weer denkt dat je voor iedereen moet spreken. Ik bijvoorbeeld ( als niet Feyenoord fan) ben niet van mening dat Feyenoord de Calimero van de top 3 is.

Voor de duidelijkheid ik walg ook van dit soort acties en wil die met mijn reactie niet goed praten
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 11:01]
Vind ik leuk
1892 +5714
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:57
Vast zetten die lui en nooit meer los laten.
Maar zal wel weer een taakstrafje krijgen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:04
Het mag wel iets harder dan de gezonde concurentie waar wij tegenwoordig in leven (ooh je heb gewonnen wat leuk voor je je heb het echt verdient je was goed, bijv bij the voice).
Gelukkig zijn er genoeg redelijk verstandige mensen die dit niet doen.
Vind ik leuk
feyeniels +16892
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:41
Inderdaad schandalig dit. Helemaal dat plaatje waarin een link wordt gelegd met de tweede wereldoorlog. Als er spreekkoren over Joden zijn, dan maak ik mij steeds wijs dat ze niet de bevolkingsgroep bedoelen, maar de Ajacieden. Zij gebruiken immers de term (super)joden als geuzennaam. Echter gaat zo'n plaatje alle grenzen voorbij!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:05
Willen de Ajacieden effe hun mond houden.. Ik wil hier alleen maar Feyenoorders zien die deze figuur tot op de grond toe affikken. Seizoenskaart ontnemen en een stadionverbod voor het leven.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:58
Ben jij nu dan veel beter met deze reactie?
Je kan toch niet alle Ajacieden op 1 hoop gooien door een paar posts op dit forum.

Ik ben ook een Feyenoorder hoor maar er zijn zat Ajacieden die wel gewoon snappen dat je hier niet een hele club voor kan straffen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 12:59]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:24
Dat is het punt niet... Waar het om gaat is dat ik vind dat iedereen die Feyenoord een warm hart toe draagt dit moet veroordelen. Duidelijk en hard. Net zoals je binnen een vriendenclub elkaar corrigeert. Dan komt zoiets ook beter aan. Zodra er reacties van buitenaf komen krijg je weer onnodige discussies.

Dus, ja, ik gooi inderdaad bewust iedereen even op een hoop. Maar de reden is toch niet verkeerd?
Vind ik leuk
woensdag 25 oktober 2017 om 16:19
Okay, als je hem zo bedoeld dan snap ik hem wel.
En daar ben ik het volledig mee eens, dat deze persoon ook moet worden gecorrigeerd vanuit de Feyenoord-supporters.
Maar iedereen moet ook zijn ongenoegen kunnen uiten.

Kan zijn dat ik vrij laat reageer soms.
Ben best druk met wat persoonlijke dingen, dus ben er momenteel niet zo vaak.
Vind ik leuk
woensdag 25 oktober 2017 om 16:37
Persoonlijke dingen klinkt niet goed...

Maar anyway, je hebt gelijk hoor. Het was vooral bedoeld als oproep om hier korte metten mee te maken.
Vind ik leuk
donderdag 26 oktober 2017 om 12:38
Heeft gewoon wat tijd nodig en dan komt alles goed.
Ik krijg er ook hulp voor, dus komt wel goed uiteindelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:45
Het vuurtje wordt aangewakkerd......
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:45
Zoiets kan allemaal! Maar als je iemand een licht getinte of een zwartjoekel noemt is de wereld te klein! Triest, erg triest!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:24
Dus lichtgetinte mag niet meer? Das lekker makkelijk zoeken voor de politie, want man en vrouw mag ook al niet meer geloof ik, anders zijn de transgenders weer beledigd. Hoe zag hij eruit? Uhhhhh als een mens.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:29
Wat lul jij nou?
Ook dat (zwartjoekel) kan niet en ook daar wordt kritiek op geleverd.
Niemand van ons zou dit gedrag moeten accepteren. Als je dat niet snapt, ben jij onderdeel van het probleem.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 10:33]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:31
Heb je het nu tegen mij?
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:34
Reactie op “janogwat”
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:13
Oké ik vroeg me al af wat ik verkeerd had geschreven.
Vind ik leuk
RDB2402 +2881
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:36
Wat een kansloze reactie, wat heeft dat er mee te maken ???
Vind ik leuk
Psmeets +539
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:45
De idioterie ten top. Het kan dus blijkbaar toch steeds een stapje erger en grover. Wat een hersenloze figuren. En zoiets loopt vrij rond op straat, helaas.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 09:47]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:46
Ik keur dit abjecte gedrag uiteraard af, maar de ajax fans zouden ook eens een andere "geuzennaam" kunnen nemen. De Joodse gemeenschap zou dat ook graag willen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:05
Een geuzennaam verzin je niet zelf, die wordt door anderen als scheldwoord gebruikt en die neem je vervolgens trots over. Vrees dat het zeer ingewikkeld gaat zijn om van die geuzennaam af te komen
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:11
Ik begrijp ook wel dat het niet makkelijk is, en met een beetje pech nooit gaat gebeuren. Maar het is wel de enige manier om dit soort praktijken te stoppen.
Vind ik leuk
jaja_PSV +17551
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:10
"Boeren" is helaas al bezet :)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:14
Ik heb ook nooit begrepen hoe supporters van een fabrieksclub uit een industriestad zich boeren durven te noemen. Is daar een goede reden voor?
Vind ik leuk
jaja_PSV +17551
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:20
1 denkfout meteen: psvers hebben zich nooit eerst zelf boeren genoemd.
Omdat Ajax fans ons uitmaakten / uitschelden voor boeren. Daardoor ontstond de geuzennaam boeren.

Volgens mij is exact hetzelfde gebeurd bij Ajax fans (werden uitgescholden voor joden door concurrentie clubs).

Beide clubs hebben hun scheldnaam verheven tot een geuzennaam.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 10:24]
Vind ik leuk
Markus80 +1159
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:27
Ja maar dat is toch binnen de grenzen lijkt me. Grappig bedoeld, daar heb ik althans geen problemen mee, maar dit gaat veel en veel te ver.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:15
Haha ja helaas. Maar met die geuzennaam zou Ajax ook minder interessant zijn voor spelers uit Zuid-Afrika ;)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:46
Hersenloze debielen die dit soort dingen doen

Lekker 10 jaar aan een ketting lekker op water en brood....

Ga je schamen
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:47
Het is erger dat die gasten een podium krijgen, VP doet er aan mee voor de clicks natuurlijk. Zo lang iedereen hierop ingaat en reacties plaats zal VP dit graag plaatsen.
Vind ik leuk
Morris +14451
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:15
Zwijgen is ook weer het andere uiterste.
Hier valt weinig tegen te doen. Ze kunnen niet anders om dit maatschappelijk af te keuren door de media op te zoeken.
Het is aan de maatschappij om dit hard af te keuren en deze personen erop aan te spreken.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:20
Deze maatschappij zal dat niet doen, ja in woorden op VP. Maar persoonlijk doet men niet meer, helaas verandert alles in rap tempo in Nederland. Het is meer ieder voor zich momenteel.
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:34
VOETBALPrimeur post VOETBALnieuws. Dit is voetbalnieuws.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 12:34]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:35
Dit zijn randzaken die onrust veroorzaken.
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:39
Waarbij het gaat om supporters van twee verschillende voetbalteams, dus is het voetbalnieuws. VP bestaat nou eenmaal uit voetbal-gerelateerd nieuws
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:31
Het zij zo.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:47
Zeer triest! Dit heeft niks met rivaliteit te maken..
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:47
Vreselijk!! Wat een idioten lopen er toch op de wereld.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10921
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:48
Ahumm... Dit gaat wel echt te ver...
Vind ik leuk
Psmeets +539
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:48
De idioterie ten top. Het kan dus blijkbaar toch steeds een stapje erger en grover. Wat een hersenloze figuren.
Vind ik leuk
Champ +64
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:48
Heb het op Facebook gezien, had 5x een reactie klaarstaan om ze uiteindelijk steeds niet te posten. Dit is te minderwaardig om op te reageren.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10921
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:50
Herkenbaar..
Vind ik leuk
guusje +421
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:49
En de volgende reactiefoto uit amsterdam wordt dan van een platgebombardeerd rotterdam met een huilende van hanegem op de achtergrond?!?!? wat een idioten, zeg!!!!!
Vind ik leuk
wilheimus +1124
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:49
010 heeft zelf nog altijd maar 1 ster...
Idioot gedrag allemaal
Vind ik leuk
Jur74 +1842
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:50
Wat een iq ( als je daar over kan spreken ) heb je dan. Verbaal tegen elkaar op zingen bij een wedstrijd tot een bepaalde hoogte hoort erbij, maar dit is gewoon ziek!!
Vind ik leuk
DEWEE +1701
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:51
Tja sneu.... alleen al #anti020week.
Kinders.

Over het andere wil ik niet eens woorden aan vuil maken. Misschien moeten we zulke mensen even terug in de tijd nemen. Malloten
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:52
CJO jankt om alles! Maar dit gaat ook wel te ver.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:52
Dit gaat idd nergens over nu raken ze echt de echte joodse mensen
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:53
egr jammer dit, snap het nut hier niet van
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 12:04]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:59
Dat geeft ook meteen jouw niveau aan en ik sluit niet uit dat jouw oma na de oorlog er kaalgeschoren bijliep.
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:35
Dit is overigens ook geen fraaie opmerking als je weet wat een kaalgeschoren vrouw toen symboliseerde.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:49
Zeker is het geen fraaie opmerking. Vaak is het ook de bedoeling om met dit soort opmerkingen aan te geven dat men grenzen overschreden heeft. Dan komt de boodschap tenminste duidelijk over !
Vind ik leuk
Sanuk +344
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:02
Zegt iets over jou dan. Ik ben ook geen ajax fan, maar dit gaat te ver. Is maar voetbal.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:01
Daarin ligt de grondslag van het trieste volk dat dit in stand houd.
Vind ik leuk
Sil95 +4256
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:51
Onsmakelijk en idioot.. Dat je überhaupt zo'n reactie plaatst.
Vind ik leuk
Cazzy +531
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:54
Zijn gewoon edgy tieners die grappig doen, niet te veel aandacht aan besteden dat is namelijk wat ze willen.
Vind ik leuk
Nashua +5240
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:57
Droevig is deze wereld, als je in eenzaamheid leeft.
Je betekend niets, als niemand om je geeft.

G.Belcanto
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:58
'Juridisch zal hier niks tegen te doen zijn', aldus de zegsman van CJO. Waarom niet ? Wat nu als dezelfde afbeelding met dezelfde tekst door Marokkanen en of iemand met een Islamitisch achtergrond geplaatst was ? Dan was heel Nederland nu actief en zou tot strafvervolging opgeroepen worden. Waar blijft het OM nu ? En waarom houdt de lokale politiek (mw. Tanya Hoogwerf en dhr. Joost Eerdmans en de Sorensen) nu hun kaken stijf ?
Bah ik als Rotterdammer met een Ajax hart distantieer mij van dit soort laffe uitingen.
En ja, er zal weer snel een actie op touw gezet worden om de zieltjes van het volk winnen bijvoorbeeld een actie om kleding voor kinderen in Oekraïne te verzamelen. Dit hypocrisie ook !
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:06
Juridisch niks tegen te doen omdat er geen feitelijke belediging is. Begrijp alleen niet waarom je melden moet dat je een rotterdammer bent met een ajax-hart. Voor je reactie heeft het geen toegevoegde waarde, dus wat wil je bereiken? Likes van de Ajacieden op dit forum?
Vind ik leuk
Feye1908 +6597
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:07
Er is dan naar mijn mening ook geen sprake van een strafbaar feit. Bij de foto van die 2 kinderen met de ster wordt niet aangegeven dat ze bijvoorbeeld de Ajaxieden willen vergassen. En bij het pakje van de sigaretten verwijzen ze nadrukkelijk naar de “Ajaxjood” en dus niet naar de joodse gemeenschap. Het zit in een grijs gebied maar kan mij voorstellen dat het juridisch geen haalbare kaart is.

Als jij weet voor welk strafbaar feit ze vervolgd kunnen worden hoor ik het graag.
Vind ik leuk
Schorem +178
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:59
Is niet normaal zulke dingen. Alleen afgelopen zondag tegen Sparta werd door het ajaxpubliek iets over bommen op Rotterdam gezongen. Maar daar hoor je niemand over. Wil niet zeggen dat dit over die ster niet walgelijk is. Maar idioten heb je jammer genoeg overal.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 10:00]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:50
Nee daar word niets over gezegd, ik was in het stadion en heb niets gehoord, misschien daarom?
Vind ik leuk
Schorem +178
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:31
Ik zou ik ook zeggen dat ik niks heb gehoord.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 12:31]
Vind ik leuk
guusje +421
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:59
heerlijk als het zondag 0 - 7 wordt. sneu voor de echte feyenoord fans maar heerlijk voor dit achterlijke zooitje!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:37
Doe toch maar niet. Ik vind 2-1 wel prima. Ondanks die idioten.
Vind ik leuk
Schorem +178
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:33
Alles over 1 kam scheren noemen ze dat. Dacht je ook zo met die opgehangen Vermeer pop in de arena?
Vind ik leuk
Sanuk +344
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:59
Dit is om van te janken.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:01
De meeste van deze zogenaamde supporters zijn te dom om te poepen

Beetje dot soort acties met geen idee wie ze er mee treffen

Stelletje idioten met het i.q. van een tosti ijzer

Weg met zulke kansloze kneuzen
Vind ik leuk
Schorem +178
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:36
Zou je zulke gasten niet kunnen achterhalen? En dan verplicht op eigen kosten een dagje Auschwitz.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 19:23
Uitstekend plan Schorem

Vind ik leuk
Schorem +178
vrijdag 20 oktober 2017 om 20:17
Ik ben mijn hele leven al voor Feyenoord. Maar dit soort gasten moet je opsluiten.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:07
Ik ben zelf Feyenoorder maar dit soort dingen kan absoluut niet.
Bij het lage af en eerlijk gezegd heb ik hier geen woorden voor.
Mensen moeten zich eens gaan bedenken dat bijv. Rotterdam ook gebombardeerd is en ook veel Joodse mensen zijn gesneuveld en weggevoerd naar strafkampen. Want in Rotterdam leefden in de tijd van de oorlog ook mensen die van Joodse afkomst waren.
Ik heb dit eigenlijk nooit begrepen oke dat er haat tussen de beide clubs is misschien van vroeger uit. (gezien de handel wat er dreven werdt in 1600 meende ik omdat Amsterdam de rijkste handelsstad was misschien of andersom). Ik vraag me zelf wel eens af waarom die haat en nog belangrijker waarom wordt Ajax met Joden vergeleken terwijl er in Rotterdam ook mensen van Joodse afkomst werden vermoord. Nee mensen moeten nu eens ophouden elkaar op een misselijke manier neer te zetten. ZONDER RESPECT GEEN VOETBAL zou ik zeggen. Bah en dan over de rug van deze arme kinderen. Een misselijk iets oja mensen die een plus abonnement hebben van Kpn zouden eens in het menu moeten kijken Kpn presenteert Sport en Sporters en dan Rivals dan weten de mensen gelijk waar ik over praat. Ik vindt dit erg en wilde hier toch een opmerking overmaken hoe erg ik het vindt. Je en ik zou me dood moeten schamen als feyenoorder. NEE IK SCHAAM ME DIEP/DOOD.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:15
Ga is op onderzoek uit zou ik zeggen. De helft van de aannames in je tekst kloppen niet.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:39
Nou Decimius, wat klopt er allemaal niet. Leg het ons eens allemaal uit.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 19:24
Respect chef
Vind ik leuk
Fredsjhe +2514
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:07
Zielige, hersenloze, walgelijke mensen die het leed van twee onschuldige jochies gebruiken. Als je dit grappig vindt, dan zitten er zoveel steekjes bij je los. Onbegrijpelijk triest.
Vind ik leuk
Korm +21601
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:08
Dit gaat echt wel te ver...
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:09
Weet je wat het is, dit gebeurt heen-en-weer. Het is vervelend, het is raar, maar het is elk jaar hetzelfde. Debiele Feyenoorders komen met plaatjes/teksten over joden, debiele Ajacieden komen met plaatjes/teksten over bommen op Rotterdam. Het heeft verder ook weinig inhoud.

Laten we allemaal niet zo verontwaardigd doen. Ja, het is erg sneu. Ja, het hoort helemaal niet. Maar het beste wat je kan doen is hier gewoon geen aandacht aan geven. Op die manier houdt 't allemaal op, of wordt 't in ieder geval minder. Nee, VP gooit het lekker op de frontpage, gooit nog even de term 'walgelijk' in de titel zodat het nog meer clicks oplevert. Kom op man, negeer deze onzin gewoon.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:13
ik schaam mij om Feyenoord supporter te zijn met zulke lieden onder ons ,
Vind ik leuk
Barry10 +1106
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:37
Hier nog 1.
Vind ik leuk
DubRtd +14997
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:15
Waarom zou je?

De ophef waait weer eens met windkracht 10 door het land, aangewakkerd door die dorpsgek van een De Vlieger.
Maar waar is het bewijs dat die door een Feyenoord supporter in elkaar geknutseld is?
Moet ik me als Feyenoorder gaan schamen voor de daden van iemand waarvan het nog maar de vraag is of hij of zij uberhaupt wel iets met voetbal, laat staan met Feyenoord heeft?

De overige 50 weken in het jaar is er een bepaald deel van het volk wat zo ongeveer geen 1,5 zin kan uitbrengen zonder het over "KKJood" of varianten daar op te hebben maar daar hoor je die deugers dan niet over.

Ik weet ook wel dat het tegenwoordig heel erg deugd om je meteen verantwoordelijk te voelen ondanks het feit dat je ergens geen fuck mee te maken hebt, ik wilde er persoonlijk nog even niet aan mee gaan doen.

Als je zondag in het stadion, alsof je Van Bommel tijdens een deugd mars bent, het welk bekende Hamas lied uit volle borst gaat mee blèren... ja... dan wordt het tijd om je te gaan schamen.

Vind ik leuk
Bals +100
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:15
Wat een triestigheid. Weer zo'n "supporter" vol van jaloezie.... AJAX draagt de meeste sterren van Nederlandse voetbal clubs met trots en eer. We hebben ze meer dan verdiend!!! In de voetbalgeschiedenis heeft AJAX gewoon de beste ploegen geleverd, de beste resultaten behaald - nationaal, Europees en wereldwijd - en het mooiste voetbal gespeeld. De verwijzing naar de Holocoust is abject. Walgelijke vergelijking. Knappe psychiater die zo'n "supporter" noch "gechikt voor de maatschappij" maakt......
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:22
Ook knap dat er altijd weer iemand is die zo'n gelegenheid weet om te draaien om is even lekker alle successen aan te halen om te benoemen hoe goed ze wel niet zijn. Narcisme ten top.
Vind ik leuk
Bals +100
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:24
Gewoon op weg naar de volgende ster Decimus, die is in Rotterdam nog niet in zicht!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:37
Je bevestig wederom mijn punt. Het ging hier om joodse kinderen weet je nog? Ps. Als je mij probeert te triggeren met je opmerkingen dan effe een paar niveautjes omhoog aub. Zo is het wel heel makkelijk.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 10:37]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:44
Ben het helemaal met Decimius eens.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:15
Ophef om niks en dat zeg ik als Ajacied. Persoonlijk vind ik het heerlijk dat over en weer zieken voorafgaand aan de Klassieker.
Die zielige Joodse organisaties moeten niet zo mekkeren altijd. Laat ze eerst eens kijken wat ze zelf in Palestina doen!!!
Vanaf maandag keert de rust weer terug mensen.
Vind ik leuk
Objectief +2629
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:55
Zielige Joodse organisaties...
Jongetjes als jij die elke dag een lekker bord eten voor hun neus hebben, elke dag weer lekker warm achter hun pc kruipen en het nieuws doorpapegaaien wat ze het meest lezen, zouden eigenlijk een week lang moeten ondergaan wat deze mensen ca. 75 jaar geleden ondergingen.
Je hebt geen idee waar je het over hebt. Totaal geen idee.

Natuurlijk is het niet goed te praten wat daar in Palestina gebeurt, maar dat gebeurt over en weer. Enfin, dat is hier niet de discussie. Het gaat over ca. 75 jaar geleden, wat er toen is gebeurd, en hoe onsmakelijk dit plaatje is van deze feyenoordfan die net als jij geen enkel besef van werkelijkheid heeft.
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:48
Is het wel werkelijkheid dat dit van een Feijenoordfan afkomt? Kan het namelijk nergens uit afleiden, maar misschien heb ik wat gemist.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:05
Best triest als je zo in het leven staat.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:28
Dit heeft niets meer met gein of zieken te maken hoor BrandjeXL.
Als jij dat wel vind ,dan ben je ook van hetzelfde bedenkelijke niveau.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:15
Hoe ziek kun je zijn??
Raar eigenlijk dat ik niet meer naar het betaalde voetbal ga.
Deze z.g. supporters krijgen meer aandacht dan het voetbal zelf
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 10:16]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:16
Erg om deze foto weer te gebruiken.Maar dat CJO moeten hun kop dicht houden zolang ze het Israelisch geweld tegen de Palestijnen niet afkeuren. Maar ja, de Amsterdamse media, ja ja de bekenden media, die kloppen het weer hoog op!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:17
Zit de CJO jou zo erg in de weg dat je er speciaal een account voor maakt op een voetbal site?
Vind ik leuk
Objectief +2629
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:56
Oh ja, de Joden hebben het weer gedaan ;)
Komt me bekend voor...
Vind ik leuk
Sil95 +4256
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:19
Man man man wat ben jij een triest figuur.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:26
Politiek gezien heb je gelijk, en vind het ook jammer dat het CJO niet het Joodse geweld afkeurt tegen over de Palestijnen. Maar dit soort dingen horen niet bij voetbal, politiek en sport moet je scheiden.

Maar Amsterdamse media erbij halen en bla bla bla is onzin!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:16
Als ze zo'n idioot oppakken, dan zou ik deze persoon graag op tv het zien uitleggen waarom hij dit doet. Kijken of zijn familie trots op hem zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:17
Belachelijk gedoe

feyenoord_info
Vind ik leuk
remakil +1652
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:17
En straks weer huilen, als er ook de komende jaren nog geen uitpubliek bij de Klassieker mag zijn. Ze vragen er zelf om, die hersenlozen...
Vind ik leuk
Dicky +5762
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:19
Om te kotsen dit.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:20
Ik wil dit absoluut niet goed praten, maar er zal hoogstwaarschijnlijk een kind van 12 achter zitten. Ik ben vroeger met mijn Insta-account ook te ver gegaan. Nu begrijp ik wat verantwoordelijk is en wat niet.

Maar dat kind zal echt wel geschrokken zijn van de media-aandacht. Niet te veel aandacht besteden eraan voor de rest.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:22
Zondag 3 punten ophalen is de beste wraak.
Vind ik leuk
Markus80 +1159
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:23
Wat treurig, vooral die foto over de Tweede Wereldoorlog. Als je zoiets plaatst dan ben je echt achterlijk en snap je niet wat de Joden is overkomen.

Ik hoop dat de politie echt serieus iets gaat doen, een gevangenisstraf lijkt me wel op zijn plaats.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:23
Tsja er lopen wat hersenloze rond op deze wereld..
Helaas gebeurde het (volgens mij vorig jaar) andersom ook met dat spandoek over het bombardement..

Wat een randdebielen zijn er toch...

Wat ik me afvraag.. Waarom is Feyenoord niet bereikbaar voor commentaar? zei moeten hier toch direct afstand van nemen...?
Vind ik leuk
berwi +258
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:24
RANDDEBIELEN
Vind ik leuk
Fredsjhe +2514
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:24
Overigens hierbij voor de volledigheid de reactie van Feyenoord: (het zou VP sieren om dit bij het artikel te zetten)

"Het lijkt me logisch dat we, zoals ieder normaal denkend mens, dit ten zeerste afkeuren en er volledig afstand van nemen", laat een woordvoerder van Feyenoord weten. "Als club is het bestrijden van anti-semitsme iets waar we het hele jaar door met succes projecten voor hebben lopen. Echter daarmee wordt kennelijk niet iedereen bereikt."

"Het is natuurlijk ook maar zeer de vraag of deze (laffe want) anonieme twitteraars bezoekers zijn van deze club, persoonlijk zou ik ze in elk geval geen supporter willen noemen. Ze realiseren zich in elk geval duidelijk niet wat ze anderen aan doen, onder wie behalve Ajacieden ook Feyenoorders, want onder ons personeel en onder Feyenoords eigen supporters zitten ook mensen met een Joodse achtergrond.”

Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:24
Wat een overdreven reactie weer van de Joden...
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:26
Natuurlijk is het triest van de makers, maar om hier nou weer zo'n heisa over te maken... accepteer gewoon dat deze wereld vol zit met idioten.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:34
Juist dat accepteren en buigen voor dit soort hersenloze figuren doen we al veel te veel.
Er zou eindelijk eens meer en veel vaker tegen opgetreden moeten worden.
Vind ik leuk
DubRtd +14997
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:27
Waarom zou je de club Feyenoord om commentaar gaan vragen?
Hebben die dit smakeloze verhaal op hun geweten?
Is het al zeker dat het door iemand gemaakt is die Feyenoord een warm hart toedraagt?


Net zoals er meteen naar Feyenoord supporters werd gewezen toen dat supportershok in de hens ging, vlak voor een Klassieker, zijn dit natuurlijk de uitgelezen momenten om dit soort shit te produceren en de aandacht op Feyenoord supporters te werpen.

Want alleen Feyenoord supporters moeten niks van Ajax hebben ten slotte....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 10:30]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:27
Hier past maar 1 straf! Duel spelen zonder publiek op neutraal terrein.
Vind ik leuk
Fredsjhe +2514
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:08
Kun je ook uitleggen waarom, of wilde je gewoon een domme duit in het zakje doen?
Vind ik leuk
Jozef7 +180
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:27
Pff moet dit nou. Ik word hier een beetje moe van dat telkens de joodse gemeenschap zich zo aangevallen voelt, man hou op er worden zelfs vandaag nog kinderen vermoord omdat ze moslim christenen joden zijn. Als je iemand beledigt tegenwoordig krijg je straf, als je een jood beledigt krijg je 2 jaar celstraf bij wijze van spreken, hou op en geniet van voetbal.
Vind ik leuk
reggie +818
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:28
Geen aandacht aan schenken, dat wat de media nu doet dat willen ze juist.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:28
Alleen hierom hoop ik dat mijn club korte metten maakt met Feyenoord. The Hunter is BACK!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:28
Feyenoorders voelen zich verheven boven de Ajax en PSV supporters.
Een keer kampioen in bijna 20 jaar en ze lopen al naast hun schoenen.
Bet Calimero ego van Rotterdamse Achterstandswijk.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:17
Jij bent van hetzelfde lage niveau. Geen haar beter.
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:30
Wat heb jij toch tegen Rotterdam... Je vrouw je bedonderd met een Rotterdammer??
Vind ik leuk
Sytz +1027
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:08
Vermeer vergeten?
De liedjes vergeten? Denk aan Bommen op Rotterdam, de F-Side doet wat de luftwaffe niet kan. Ben je die vergeten?
Coentje vergeten?
Rooie Marck vergeten?

Ik distantieer mij volledig van de acties van deze hersenloze persoon van de foto maar het zijn niet alleen Feyenoorders die dit doen hoor. Als je een beetje op social media rondkijkt vind je omgekeerd precies hetzelfde.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 17:07]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:37
Ja en ook dat veroordeel ik,zoals ik al zei er moet veel harder opgetreden worden.
Vind ik leuk
Sytz +1027
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:51
Zeker
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:30
Waar ik me nog het meest over verbaas is dat de supporters clubs haten omdat het hoort. Ze weten vaak niet eens waarom. Omdat het Feyenoord/Ajax is.
Ik voel me als Feyenoorder behoorlijk in mijn hemd gezet door zulke idioten. Ik ga zondag met twee Ajax fans naar de Kuip en dat gaat prima. Wij zitten elkaar niet eens te zieken. Wij willen gewoon genieten van onze club en Wat de uitslag ook is, wij gaan normaal naar huis als collega's. En de volgende keer zit ik in de Arena. Ook dat gaat uitstekend.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:38
En zo hoort het.
Vind ik leuk
Barry10 +1106
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:36
Zo jammer dit he, ongelofelijk. Ik ben zelf Feyenoord supporter, kijk onwijs uit naar de wedstrijd van zondag en ik hou niet van Ajax, maar kom op man, maak er verdomme een mooie voetbalmiddag van, zowel voor Feyenoord als Ajax supporters!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:37
Dit gaat veel en veel te ver . Alleen om dit hoop ik al dat ze flink klop krijgen die Rotterdammers .
Vind ik leuk
Garinsha +2696
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:41
Je ziet het.. anti 020 week.. zo belangrijk en zo diep zit het... maar even.. toen 020 nog maar 1 ster had.. los van alles maar anno 2017 zit feyenoord nog steeds met 1 ster...
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:45
Vrijheid van meningsuiting mn Reet!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:46
Feyenoord heeft overigens keurig gereageerd. Jammer VP dat jullie dit (bewust?) niet schrijven.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:47
Stakker(s) die dit doen. IQ van een komkommer
Vind ik leuk
reggie +818
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:07
Dan doe je die komkommer te kort;)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:31
Damn.. mijn excuus aan de komkommers.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:49
Ik ben geen Ajax fan (ben voor AZ), maar dit gaat natuurlijk een paar stappen te ver, ja elkaar een beetje plagen/uitdagen moet kunnen, maar hier doe je alleen maar kwaad mee, ben er ook zeker van dat andere Feyenoorders dit ook niet goedkeuren (dat hoop ik altans).
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:50
Heel blij om te zien dat er zoveel Feyenoorders dit verwerpen! Ik hoop voor zondag een leuke pot vol strijd, maar wel drie punten mee naar Amsterdam. In de CL blijf ik dan gewoon voor jullie juichen ;)
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:01
Dit valt ook niet goed te keuren...
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:02
Moet je vechten?
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:06
Mis ik iets?

Ik geef aan deze onzin te verwerpen en jij vraagt of ik moet vechten? Hooguit voor mijn huwelijk, elke dag opnieuw.
Vind ik leuk
Sil95 +4256
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:17
Lijkt me niet meer dan normaal toch?!
Vind ik leuk
JanTa48 +1523
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:51
Dit is aangeleerd gedrag en het zou me ook niet verbazen dat hun (groot)ouders goed verdiend hebben met het oppakken van Joden.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:51
Disgusting.
Vind ik leuk
Founder +121
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:56
Er lopen nu eenmaal randdebielen rond die suggereren voetbalsupporter te zijn. Vorige week de VVV zaak, nu in overtreffende trap dit nieuws.
Heb geen idee behoudens hoe dit te stoppen is.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:59
Zet de NAW gegevens van de eikels die hiervoor verantwoordelijk zijn gewoon online. Dan wordt het probleem vanzelf opgelost!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 11:00]
Vind ik leuk
Vato75 +821
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:59
Dit heb je al jaren van beide kanten waar maken ze zich nu opeens druk over
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:00
Dit soort mensen horen niet in onze samenleving. Zieke geesten.
Vind ik leuk
Jajem +313
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:00
Feyenoord is meer joods dan ajax. Maar ja zo zie je dat ze niks weten over eigen club..

Ja er zijn ook goede Feyenoorders respect dat jullie je bek wel open trekken tegen je eigen nepsups

Vind ik leuk
FSCeara +2528
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:01
Alweer mallooten die niet beseffen wat ze doen.opsporen en vervolgen.er gebeuren de laatste jaren zoveel walgelijke acties in het voetbal waar justitie niets mee doet en wel zou moeten doen.ook de clubs moeten harder gaan optreden tegen dit soort mallooten.hang je een tekst op met iets over de knvb mag ke stadion niet meer in en dit kan gewoon zonder consequenties. Te gek voor woorden
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:05
Helaas hebben NSB-ers ook nazaten!
Ziektes zijn het!
Daarom communiceer ik nooit met ze, en wil ik niets met ze te maken hebben.
Ik hoop dat ze ook niets met mij te maken willen hebben.
Op het werk loop ik ook een grote boog om hun heen, teveel haat in hun aderen.
Ik hoef geen likes of reacties.
Ben benieuwd hoe het zal gaan zondag in das kuip.

Vind ik leuk
bdr +123
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:05
als er 1 club met 1 ster rond loopt ..is t f,noord
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:10
Nieuwe patiënten voor het Pieter baan centrum. Inclusief de schrijver van dit stukje!! Je bent toch niet goed bij je hoofd dat je ook nog even de foto’s hier plaats!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 11:12]
Vind ik leuk
JJD +215
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:58
Lucky wij als lezer moeten toch weten waar het over gaat? Zonder foto's kunnen we niet oordelen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:43
Dit noemend ze dus verspreiding van het kwaad. En dan de nieuwsgierigheid wekken van mensen die deze foto’s gaan verspreiding. Dan ben je dus bezig met een verspreiding van ziekelijke foto’s. Je maakt je dus zo mede schuldig. Of begrijp je dat niet...

Geniet van je zondag (-;
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 17:43]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:11
Er zijn stromingen die deze uitingen scharen onder zwarte humor en vrijheid van meningsuiting cq expressie.

Vind ik leuk
Sil95 +4256
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:16
Dan zou het misschien slim zijn om deze stroming eens naar Auschwitz te sturen en met eigen ogen te laten ondervinden wat voor helse tijd dit geweest is.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2052
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:11
Ten eerste zijn dat geen echte Feyenoord supporters. Deze rampdebielen waren ook niet bij Nouri's bijeenkomst.
Dit heeft totaal niks met voetbal te maken, ook de foto's van de twee jongens (rip), maar heeft puur te maken met fascisme, dus deze fascisten moet je meteen de kop indrukken, voordat het nog meer leed en schade teweeg brengt!!

We moeten de pret niet laten verpesten en gewoon een mooie wedstrijd ervan maken. Gewoon lekker gaan voetballen, joh!
Vind ik leuk
Rafael +488
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:12
Voor iedere echte gelovige jood dit is niet naar jullie gericht maar naar iedere ajaxied die joden worden genoemt. De foto uit de 2e wereldoorlog word dus gebruikt naar de stelling toen Ajax nog vrij bescheiden was en onschuldig dus en niet naar de gebeurtenis van de 2e wereldoorlog. Neem het toch niet zo serieus en kap met janken. Zorg nou eens een keer dat je een dikkere huid krijg en laat zien dat je er boven staat. En de echte joden moeten niet zeiken als je kijk hoeveel ellende hun ook globaal en in alle tijden hebben veroorzaakt en niet alleen zielig moeten doen naar 1 gebeurtenis en er waren wel meer doden gevallen dan alleen joden in de 2e wereldoorlog en op de dag van vandaag worden mensen nog steeds gemarteld en op brute wijze vermoord en ge excuteerd. Kom uit je slachtofferrol en leef je leven man
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:22
Toch lullig als je eventueel familie bent van jongetjes toch?
Vind ik leuk
Rafael +488
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:07
Dat is ook lullig net zo als het lullig is dat als je familie bent of zelf een deel ben geweest van mensen die moeten vluchten van hun vaderland omdat complete groeperingen worden vermoord en verkracht in Bosnië en Sarajevo en huizen dagelijks worde gebombardeerd door Amerikanen in het midden oosten en andere landen die worden geterroriseerd door bezettingen door andere grootmachten en het opleiden van kindersoldaten in Afrika nadat completen gezinnen worden vermoord en dorpen worden platgebrand en dat diverse landen worden onderdrukt op economisch gebied. Heel lullig allemaal. Dat vind ik pas echt lullig en niet dat ophef over een fucking fotootje. Wees een realist en kijk verder dan dat je neus lang is man
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:45
jij bent niet goed wijs! en nu niet janken hé..........
Vind ik leuk
Rafael +488
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:15
Wijzer dan dat je denk en net zo schijnheilig als iedereen
Vind ik leuk
Sil95 +4256
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:14
Je moet je echt kapot schamen voor het plaatsen van deze reactie. Termen als onschuldig gebruiken , hoe kom je erop? Die twee jongentjes zijn later beide overigens om het leven gekomen , zoals vele onschuldige Joodse burgers. Het is echt ten hemel schreiend dit.
Vind ik leuk
Rafael +488
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:17
Nog 1 die alleen naar de foto kijkt en niet naar de tekst. Ik moet me net zo schamen als ieder ander en als je dat niet begrijpt dan snap je niet wat er afspeelt in de wereld
Vind ik leuk
Sil95 +4256
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:21
Die hele tekst boeit niet eens man. Gewoon al het gore lef om zo'n foto te gebruiken. Dan moet je al bijzonder triest zijn.
Vind ik leuk
Rafael +488
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:24
Zonde dus de beeldvorming is belangrijker dan de boodschap. Dan ben je net zo makkelijk te brainwashen als een ander die niet verder kan kijken dan wat hij ziet of hoort
Vind ik leuk
Sil95 +4256
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:27
Nee het gaat hier om fatsoensnormen die overschreden worden! Wat de boodschap dan ook mag zijn , dat is helemaal niet relevant. Het gaat erom dat je het simpelweg niet kunt maken om zo'n dergelijke afbeelding te gebruiken.
Vind ik leuk
JJD +215
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:02
Sil95 Onder welke steen kom jij vandaan.
Vind ik leuk
Rafael +488
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:35
Ik heb een vermoede dat je me verkeerd begrijp trouwens. Ik zeg niet dat ik de gebeurtenissen steun maar de totale ophef is zwaar overdreven omdat het lijkt of dat erger is dan alles wat er eerder en nog steeds plaats vind in diverse gebieden omdat het Joodse volk bij is betrokken. Weet je wat de gouden tijden van Nederland in houd. Het plunderen en veroveren van diverse stukken land en grondstoffen. De ontwikkeling van het ene land is de verwoesting van het andere. Maar mensen zien alleen wat ze willen zien en horen wat ze willen horen. Die illusie word via de media gevoed. Je weet toch wel dat het gewoon zwaar onzin is allemaal van wat je ziet via de media. Kijk naar Amerika met het onzinnig excuus voor olie met de oorlogen en bezettingen die ze daar voor voeren. Twin towers zeker door terroristen. Denk logies na en zet de feiten op een rij
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:17
Ziekelijk achterlijk wat een idioot. Verplicht een shirt laten dragen met deze afdruk en op een vliegtuig zetten naar Israël.
Vind ik leuk
Mo +8003
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:19
Of met een ‘anti-ISIS’ shirt naar Bagdad sturen
Vind ik leuk
Mo +8003
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:19
Wat een mongool joh die dit gemaakt heeft. Dan ben je toch zielig zeg allemachtig. Die debiel moet eens 5 minuten meemaken wat die kinderen jaren hebben meegemaakt vuile droplul.
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:20
Dat zijn geen supporters azijnpissers!
Vind ik leuk
Sil95 +4256
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:11
Dat denk en hoop ik oprecht ook niet. Vind het hoe dan ook belangrijk dat er aandacht aan wordt gegeven. Het is onvoorstelbaar dat dit soort dingen anno 2017 nog gebeuren.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2052
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:20
Diegene die deze misselijke, fascisische foto geplaatst heeft, ook de bink moet zijn om zijn naam te vermelden!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:21
En weer gelijk discussie geëindigd over de uit supporters
Vind ik leuk
Mölby +776
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:22
Heeft met voetbal toch helemaal niks te maken. Idioten die zoiets bedenken horen hun leven lang achter een hek te leven in een gele overall met een ketting tussen hun enkels.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:24
Als je hiervan schrikt, sta je niet met beide benen in de maatschappij. Er worden zeker nog wel ergere dingen gezegd en geschreven door en over elkaar. Natuurlijk slaat het echt allemaal nergens op.
Vind ik leuk
Mari +1778
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:32
"Het lijkt me logisch dat we, zoals ieder normaal denkend mens, dit ten zeerste afkeuren en er volledig afstand van nemen."
Een veel gebruikte zin
In dit geval een ongelooflijke stomme opmerking. Je hoort hier géén afstand van te nemen. Zulke zieke geesten moet je keihard aanpakken. Zo hard dat nooit iemand zoiets maar in zijn hoofd kan halen.

Verheug je toch op een mooie wedstrijd. Hopelijk wint AJAX, verliezen ze? Jammer dan, maar dan kan Koeman terugkeren (en Keizer bondscoach worden; hij zal het geen te grote stap vinden)
In plaats daarvan verzieken idioten de (voor)pret
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:34
Zijn wel al wat ouder maarja
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:35
Ai, dit zijn geen leuke dingen meer.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:36
Ben geen Ajacied maar dit is echt laag en smerig
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:37
Primeurpassanten die zelf niet kunnen voetballen dienen zich uiteraard van welk commentaar dan ook te onthouden.

Zij diskwalificeren zichzelf namelijk met de voorwaarden die ze zelf stellen om deelgenoot te mogen zijn van een uitwisseling van gedachten.
Vind ik leuk
036 +2462
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:12
Elk mens kan voetballen met uitzondering van diegene die geen voeten heeft.
Het is de perceptie van een ander om dit al dan niet te willen kwalificeren in slecht t/m uitstekend. Maar dat is mijn mening.
Vind ik leuk
rinirat +865
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:42
Ik heb de haat nooit begrepen bij de supporters.
Dit terwijl de spelers als vrienden met elkaar omgaan na de wedstrijd.
Het is maar voetbal,en degene die de meeste doelpunten maakt wint.
we zijn allemaal mensen volgens mij.

Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:43
Hier moet je dus helemaal geen aandacht aan geven, gewoon niet publiceren anders doe je gewoon mee aan de verspreiding........en die idioten maar smullen
Vind ik leuk
jtodam +461
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:44
Feyenoord heeft er nog steeds maar eentje..
Vind ik leuk
koppig +48
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:51
Opsporen die kneuzen en keihard aanpakken
De maximale straf geven die mogelijk is
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:53
Wat zal Wilders dit mooi vinden, heeft de foto vast boven zijn bed hangen...
Vind ik leuk
036 +2462
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:44
Ik heb steeds gedacht dat Wilders pro Isreal is. Is dit fout gedacht?
Vind ik leuk
BassieN +7693
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:56
NIET normaal dit, ik ben hier zo verschrikkelijk boos over geweest. Het is niet te geloven dat er zieke mensen zijn die dit soort dingen maken, vorig seizoen ook al die poster met Sjaak Swart en nu deze dingen. Degene die dit heeft gemaakt opsporen en een levenslang stadionverbod, al betwijfel ik of diegene überhaupt wel een supporter is. Dit soort walgelijk gedrag gepresenteerd Feyenoord NIET.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:57
Ik vind het rechtsysteem in Nederland schokkend laag, zo iemand moet je op zijn kosten naar Ausieitz sturen + een taakstraf + tattoo maat staats inbeciel op zijn voorhoofd.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:08
Zoals bewoners van concentratiekampen werden gebrandmerkt met een baraknummer.

Godzijdank hebben ongetalenteerde en cognitief gehandicapte primeurpassanten van jouw statuur helemaal niets maar dan ook niets in te brengen in de rechtsgang.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:00
Nou ik denk dat volgende week hier kamervragen over gesteld gaan worden en dat de onderste steen boven komt. Oh nee dat gebeurt alleen als marokkanen of moslims zich misdragen. Voor al diegene die roept dat het internetparasieten zijn die je niet kan achterhalen, ik zou gewoon eens naar de kuip gaan als ajax langskomt en dan bij een willekeurige hoekvlag gaan staan of eigenlijk in een willekeurig supportersvak. Denk dat als je iedereen die zich verbaal misdraagt afvoert het aardig rustig is in de kuip. En ga niet zeggen dat het vergelijkbaar is met de arena want de haat in rotterdam is zoveel maal groter
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:03
Doe effe normaal... Wat een idioten zeg...
Vind ik leuk
Sil95 +4256
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:06
Ik ben gewoon sprakeloos. Alhoewel het mij eigenlijk al niet meer verbaasd. Dit soort mensonterende taferelen worden al jaren door beide supportersgroepen over en weer uitgevoerd. Van spandoeken tot poppen , van antisemitische leuzen tot rellen. Het is wat dat betreft niet nieuw en een illusie om te denken dat je ooit eens in vreedzame omstandigheden met elkaar zo'n klassieker zou kunnen beleven. Wat is hier concreet tegen te doen? Niets ben ik bang. Je hebt te maken met blinde haat en een hoop domme mensen.
Vind ik leuk
fer65 +199
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:10
Ik ben wel eens boos geweest op het ajaks en knavb bestuur wat uiteraard een pond nat is.Maar dit soort afbeeldingen horen thuis bij nazie gezinde figuren individuuwen,heeft totaal niets met voetbal of welke sport dan ook te maken.Achterhalen en zwaar straffen dit gaat alle grenzen te ver overschrijdend.
Vind ik leuk
HansVites +2114
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:12
Hoe zwakzinnig moet je zijn als je een foto van 2 vermoorde kleuters gebruikt voor deze onzin, het is maar een spelletje mensen, of is mensen voor dit soort lui niet gepast?
Vind ik leuk
glenn +807
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:18
als je weet uit welke richting het komt dan neem je er geen aandacht meer aan...bekijk zondag de 10 eerste rijen rond het terrein en je weet genoeg.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:19
Het flikkertje dat dit heeft gedaan zal niet de ballen hebben om zichzelf bekend te maken. Wat een kutwijf is hij zeg.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:28
Afschuwelijk !!!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:34
De enige manier hoe 010 in de media kan komen
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:57
Diep triest!!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:58
Dieptepunt is hiermee bereikt , wat een zieke geesten die dit kunnen, heeft niets met voetbal of clubliefde te maken
Vind ik leuk
darmianto +7226
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:00
Als dit inderdaad Feyenoorders zijn, dan zijn ze of heel dom of zijn ze masochistisch ingesteld aangezien heel Rotterdam platgegooid werd in de 2e wereldoorlog.. hoedanook, ik vind het smakeloos om iets te verheerlijken waar miljoenen door zijn gestorven, kan aan mij liggen hoor?
Vind ik leuk
Mo +8003
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:02
Toen Feyenoord nog maar 1 ster had.... O wacht... dat is nu
Vind ik leuk
North +1954
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:28
Tja.. Zwakzinnig inderdaad.
Stoer man, dit een beetje anoniem op internet plaatsen.
Doe zo'n uitspraak op de F-side als je zo'n held bent.
Laf.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:54
Hoe laag bij de grond kun je zijn? Walgelijk hoop dat ze dit achter en walgelijk individu(en) zo snel mogelijk kunnen achterhalen, wie dergelijke dingen doet is zo gestoord ....
Vind ik leuk
wil +512
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:26
Als je zoiets doet moet je ver gezonken zijn. Hopelijk worden de daders snel opgepakt en krijgen zij een levenslang stadionverbod.
Vind ik leuk
wil +512
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:26
Als je zoiets doet moet je ver gezonken zijn. Hopelijk worden de daders snel opgepakt en krijgen zij een levenslang stadionverbod.
Vind ik leuk
Drobtine +1900
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:07
Dit is niet het werk van een Feyenoord supporter hoewel wij Ajacieden niets met Feyenoord hebben en Feyenoorders niet met Ajax hebben hebben we van beide kanten wel respect voor elkaar. En hoop ik van ganser harte dat we ze zondag vermorzelen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 19:21
Er zijn mensen met maar een gedachten,als het aan hun persoontje ligt alles afbreken wat hun niet aanstaat,terwijl we met ons allen mogen verwachten dat iedereen elkaar met respect word behandeld.Vergeet niet dat jij en ik en vele andere elkaar eens treffen dat hulp hard nodig is,waar blijft dan jou respect laat je de hulp behoevende alleen achter of toon jij toch enig medeleven en probeert de hulp te bieden die in jouw handen ligt voor zover niet direct een arts ter plekke is?
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 20:12
Het is echt dom wat die zogenaamde 'supporters' doen, maar ik hoor nooit iets over de ajacieden die elke dag 'bommen op Rotterdam' schreeuwen?
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 20:41
Laat het woord supporter maar weg, het zijn gewoon een stel ....... zonder verstand. Maar ja ze kunnen er niets aan doen, ze noemen zich feyenoorder
Laat me niet lachen
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:12
Ze waren zelf ook niet goed bezig op die toekomst van ze. Daar was zo'n hulptrainer die het publiek bij de miniklassieker opzweepte met niet zulke aardige liedjes. Als ze weer aanwezig willen zijn in Rotterdam en wij in Amsterdam, dan moeten beiden kanten ophouden met haatdragen naar elkaar toe. Dus oecumene in de rivaliteit moet gerealiseerd worden, dan kunnen beiden supportersgroepen weer bij elkaar op bezoek komen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ophef over 'walgelijke' anti-Ajax-foto: 'Enorme laagheid en smeerlapperij'