Koeman maakte zich vorig jaar al niet populair: 'Raakt steeds meer vrienden kwijt'

Koeman maakte zich vorig jaar al niet populair: 'Raakt steeds meer vrienden kwijt'

vrijdag 20 oktober 2017 om 11:22

Ronald Koeman lijkt niet ver verwijderd van een ontslag bij Everton. The Independent schrijft dat de coach meer en meer vrienden lijkt kwijt te raken bij de Engelse club. 

De krant schrijft dat veel hooggeplaatste functionarissen al niet blij waren met Koeman na zijn aanstelling in de zomer van 2016. Niet vanwege de slechte resultaten, maar vanwege zijn aanpak. 'Hij paste zich niet aan aan de bijzondere clubcultuur en had een gevoel van 'anders zijn', schrijft The Independent. 'Gaandeweg het seizoen werden de resultaten beter, maar Koeman bleef wie hij was. Wat moeten diezelfde mensen twaalf maanden later denken?'

Eigenaar Farhad Moshiri had die gevoelens richting Koeman niet en heeft het uiteindelijk voor het zeggen bij Everton. Maar andere belangrijke mensen binnen de club denken daar al langer kritisch over de manager. En niet alleen binnen de club. 'Koeman werd nooit als iemand voor de lange termijn beschouwd door de fans. Het voelt alsof hij meer en meer vrienden kwijtraakt.'

Plaats een reactie

Koeroe +1017
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:35
Komt op mij over als typisch Nederlands in ieder geval
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:37
En zo één kun je ook niet voor het Nederlands XI-tal gebruiken.
Vind ik leuk
Mari +1778
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:02
Het Nederlands elftal, wanneer, wanneer zal het weer beter gaan.
Ik denk dat ik een oplossing heb. Niet dé, maar een oplossing.
Gemengd voetbal, mannen en vrouwen
(ik stop met kijken, niet omdat de vrouwen niet kunnen voetballen; op het veld naast mijn trainingsveld trainen ook vrouwen. Ze zijn beter dan ik. Te langzaam)
Dus gemengd en als coach Robben.
Ik voeg alvast een foto hierbij. Hopelijk lukt dit.




https://www.google.nl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.startrek.com%2Fimages%2FTNG.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.startrek.com%2Fvideos&docid=EmmSpd_tjVTTdM&tbnid=VsyzYs5KJL8OWM%3A&vet=10ahUKEwi6m7Hik__WAhWKmbQKHYXIDHoQMwgxKAAwAA..i&w=1100&h=620&bih=637&biw=1366&q=startrek&ved=0ahUKEwi6m7Hik__WAhWKmbQKHYXIDHoQMwgxKAAwAA&iact=mrc&uact=8

Vind ik leuk
Teo Smith +13118
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:44
Wankers
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:57
Jammer voor Koeman, maar mooi voor het Nederlands elftal.
Vind ik leuk
Sil95 +4256
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:00
Iedereen wil Koeman klaarblijkelijk als bondscoach , maar waarom? Wat hebben wij aan een coach die ontslagen wordt?
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:04
Tja, dan hadden we ook nooit moeten beginnen aan Bert van Marwijk en Louis van Gaal. Dan waren we in 2010 geen 2e en in 2014 geen 3e geworden.
Vind ik leuk
Johan_D +3216
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:30
Van Marwijk had destijds spelers tot zijn beschikking die allemaal bij de topclubs onder contract stonden.
Daarbij waren de meeste op hun top en hun kunnen.

Van Gaal heeft er in 2014 het maximale uitgehaald.

Ben benieuwd of beide heren met het huidige materiaal het beter zou hebben gedaan.

Je bent meestal als coach net zo goed als je selectie of materiaal.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:33
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar mijn reactie is gebaseerd op dat Sil95 zegt dat Koeman geen bondscoach zou moeten worden omdat hij ontslagen wordt bij Everton. Van Marwijk en Van Gaal zijn ook ontslagen en hadden dus in zijn wereld ook geen bondscoach mogen worden.
Vind ik leuk
Mari +1778
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:03
Die is beschikbaar. (grapje)
Vind ik leuk
Sil95 +4256
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:58
Met zoveel druk van de buitenwacht en onvrede binnen de gelederen van de club lijkt het mij een kwestie van tijd voordat Koeman zijn spullen kan gaan pakken. Wederom een Nederlandse coach die het podium kan ontruimen. Onze gevestigde reputatie die wij in het buitenland hadden bewerkstelligd is nagenoeg verleden tijd.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:09
In de voetballerij zijn alleen spelers vrienden van elkaar. Verder zijn het collega's en verder niets.
Vind ik leuk
glenn +807
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:22
en ineens kan Koeman er niks meer van , waar heb ik dat nog gehoord ?? juist!!! overal waar het minder gaat.
Vind ik leuk
Itsese +1777
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:23
overal, zelfs bij Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:35
Apart zijn is niet het probleem. Kijk maar naar idioten als Mourinho of een mega-eigenwijze van Gaal. Je imago gaat je pas in de weg zitten als er niet wordt gepresteerd. En dat is nadrukkelijk aan de orde. Als je Everton ziet spelen, wordt je niet vrolijk. Geen idee in te herkennen. Het elftal is toch grotendeels door Koeman neergezet, maar het lijkt wel of de spelers hem zat zijn en hun eigen gang gaan. Koeman is dus reddeloos verloren.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:36
Als koeman zich nu kaal scheert lijkt hij op van barneveld
Vind ik leuk
Nosje +1147
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:50
Wat een lulkoek allemaal. Koeman werd juist geprezen omdat hij zich wel aanpaste. Tja, als er geen punten worden gehaald komen er nog meer van deze verhalen.
Vind ik leuk
rpouls +115
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:58
In plaats dat hij zelf op de (geld) trein stapt wordt hij er op gezet.
Vind ik leuk
Itsese +1777
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:24
En dan ook nog is een Nederlander die je flink naait Europees.. Typisch Nijhuis actie ook weer.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:48
Wat een BS zeg, Everton speelt onder koeman gewoon heel slecht voetbal! En dan maar als een klein kind Nijhuis de schuld geven.., please wees toch een echte kerel
Vind ik leuk
rpouls +115
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:17
Nijhuis spaarde Koeman want hij had die randdebiel van een aanvoerder er zonder meer moeten uit sturen.
Dus Koeman steek hand in eigen boezem en pak je verlies.
Voor 160 miljoen had je wel wat beters kunnen kopen,het zijn allemaal eenheidsworsten.
Vind ik leuk
Johan.l +3960
vrijdag 20 oktober 2017 om 19:24
Die gaat helemaal geen bondscoach worden dat komt voor hem veel te vroeg
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Koeman maakte zich vorig jaar al niet populair: 'Raakt steeds meer vrienden kwijt'