'Vejinovic sleept Feyenoord-supporters voor de rechter en eist 6000 euro'

    'Vejinovic sleept Feyenoord-supporters voor de rechter en eist 6000 euro'

    vrijdag 20 oktober 2017 om 19:42

    AZ-middenvelder Marko Vejinovic sleept een groep Feyenoord-supporters voor de rechter. De Rotterdamse fans haalden tijdens het seizoen 2015/2016, toen Vejinovic nog actief was in De Kuip, bij de spelmaker thuis verhaal vanwege de magere resultaten van Feyenoord.

    "Kom naar buiten, we maken je dood, kankerlijer'' en "ga godverdomme eens werken voor je geld", zouden de fans bij huize Vejinovic hebben geschreeuwd. Volgens het Algemeen Dagblad wil Vejinovic de betrokken supporters aanklagen wegens bedreiging en belediging en eist de 27-jarige middenvelder nu een bedrag van 6000 euro aan smartengeld. De zaak komt maandag voor.

    Vejinovic kwam in de zomer van 2015 van Vitesse naar De Kuip. Hoewel hij met Feyenoord de KNVB Beker en het landskampioenschap won, werden zijn twee seizoenen in Rotterdam-Zuid geen sportief succes. De middenvelder werd dit seizoen verhuurd aan AZ, maar scheurde onlangs tegen uitgerekend Feyenoord zijn kruisband af.

    Plaats een reactie

    Aal +20035
    vrijdag 20 oktober 2017 om 19:45
    Fooitje......
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 19:54
    Goed zo Marko... pakken waar t die hufters raakt...
    En 6000 euro voor het verlies van spelplezier en dus falen bij een topclup...
    T is dat t niet hoger kan want dan word t ongeloofwaardig
    Vind ik leuk
    Harm023 +4
    vrijdag 20 oktober 2017 om 19:55
    Hij heeft helemaal gelijk
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21477
    vrijdag 20 oktober 2017 om 20:23
    En gelijk heeft hij.
    P.s dat zijn geen fans.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134829
    vrijdag 20 oktober 2017 om 20:23
    Hij had ze destijds gewoon een biertje aan moeten bieden , niks aan het handje.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12815
    vrijdag 20 oktober 2017 om 20:27
    Het is natuurlijk niet fijn wat hem is overkomen, maar ik vind dit ook een overdreven reactie om er een zaak van te maken. Volgens mij zijn die gasten niet eens vervolgd door het OM.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18255
    vrijdag 20 oktober 2017 om 20:35
    Goede actie en ik hoop dat je wint.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4718
    vrijdag 20 oktober 2017 om 20:36
    6000 euro smartegeld. Die is gek, zeker bij dat soort bedragen moet je echt te lijden hebben gehad.
    Sluit me aan bij de uitspraak dat hij er beter voor kan gaan werken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    scRzorz +670
    vrijdag 20 oktober 2017 om 20:46
    Goed zo! Hoop dat ze allemaal stadion verbod krijgen er bovenop.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4505
    vrijdag 20 oktober 2017 om 20:56
    mooi werk. Goed gedaan. Leeg plukken die hersenloze kansloze randdebielen.
    Vind ik leuk
    migiel +226
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:05
    gelijk heeft die. stel hersenloze mannekes zijn het. Vel over de oren trekken dit soort nietsnutten. misschien moeten ze een x werken via een taak straf ipv koffie drinken snuiven en shagies draaien
    Vind ik leuk
    WTSGD +1394
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:17
    Dit getuigt de slappe mentaliteit van hem. Er is wat geroepen door emotionele pubers. Niets kapot gemaakt, geen geweld. Om dan geld te eisen echt slap.
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +199
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:08
    Het waren een stel kinderen..... Maargoed. Het is zijn goed recht.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Vejinovic sleept Feyenoord-supporters voor de rechter en eist 6000 euro'