Nieuwe Messi van 222 miljoen moet zich nog aanpassen: 'Doen wat we kunnen'

Nieuwe Messi van 222 miljoen moet zich nog aanpassen: 'Doen wat we kunnen'

vrijdag 20 oktober 2017 om 23:20

Ondanks dat Neymar aan de lopende band scoort bij Paris-Saint Germain, denkt zijn trainer Unai Emery dat de Braziliaan nog voldoende stappen kan zetten. De oefenmeester laat echter wel merken blij te zijn met de man van 222 miljoen.

Op de persconferentie wordt Emery gevraagd hoe lang het nog duurt voordat Neymar de Lionel Messi van PSG is. "Hij heeft tijd nodig om zich aan te passen aan zijn ploeggenoten en onze manier van spelen", zegt Emery. "Hij moet dealen met de agressiviteit van zijn tegenstanders. Hij is Neymar, we doen wat we kunnen om zijn talent te gebruiken voor het team."

"We bekijken videos met hem om te kijken wat hij nog kan verbeteren, hoe hij zichzelf beter kan positioneren, dat soort dingen. Hij houdt van voetenwerk. Het is een proces en ik weet zeker dat hij nog beter gaat worden", aldus Emery.

Plaats een reactie

Lurton +1695
vrijdag 20 oktober 2017 om 23:29
Stagiair die Messi posters op ze kamer heeft hangen?

Ik kan er echt met me pet niet bij hoe je zon titel kan bedenken.

Zal wel aangepast worden als de schoonmaker straks om 00:00 de dienst overneemt:
*23:28

Nieuwe Messi moet nog stappen zetten: " Het heeft tijd nodig".


* Al aangepast. Klusjes man heeft ook visie geworpen:

"Nieuwe Messi van 222 Miljoen moet zich nog aanpassen, "Doen wat we kunnen"
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 23:31]
Vind ik leuk
5697956 +1537
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:14
* op z'n/zijn kamer hangen.
Vind ik leuk
buddha +4877
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:43
Ik ben geen taal wonder ofzo. Maar moet op niet beginnen met een hoofdletter O ?
Vind ik leuk
5697956 +1537
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:13
Nee, want het gaat om een stukje dat in het midden van de betreffende zin staat. Daarom moet 'o' niet met een hoofdletter geschreven worden. Ik zou 'taal wonder' trouwens aaneenschrijven, want het is een samenstelling. Er is geen adempauze nodig tussen taal en wonder. ;)
Vind ik leuk
Lurton +1695
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:30
We zijn er weer uit. Nu door naar Wiskunde les in lokaal A103
Vind ik leuk
Mallerd +1103
vrijdag 20 oktober 2017 om 23:31
Deze jongen is 25 jaar en gaat never nooit het niveau van Messi halen, hij mag blij zijn dat hij in het zelfde elftal heeft mogen voetballen maar daar is ook alles mee gezegd.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:32
waarschijnlijk was die er niet blij mee want anders moest die niet perse weg toch?
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 23:37
Hij zal nooit een Messi zijn
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 23:46
En ook geen Pele, Maradonna, Cruijff etc. Neymar heeft zoveel kwaliteiten dat hij de beste voetballer ter wereld kan worden. Wereldkampioen worden met Brazilië en de CL-winnen met PSG over enkele jaren en hij is er.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 23:53
eerst zien dan geloven . Hij is een geweldige voetballer maar ik ben benieuwd of je voorspellingen ooit uit gaan komen.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 04:13
Verrati, zet er een Isco op en dan is Isco al beter dan Messi
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 08:30
Juventus vind Isco beter dan Messi hahahahaha
een plezante grap zo net na mijn ontbijt
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 08:28
Dat PSG de CL kan winnen denk ik ook , maar Nooit wordt hij een Messi- Pele -Maradonna en helemaal geen Cruyff, hij is 25, Messi was al geniaal op zijn 17, maar de wereldbeker zie ik hen ook wel pakken
Vind ik leuk
jaja_PSV +17487
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:23
Zolang Messi speelt is Neymar niet de beste voetballer ;)
Wellicht als Messi is gestopt wint hij een keertje.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:11
Klopt, Messi wordt als minimalist gezien: met zo weinig mogelijk inspanning en met een fluwelen techniek het maximale rendement behalen. Messi is technisch de beste speler. Ronaldo heeft weer andere kwaliteiten.
Neymar heeft ook een bovenmatige techniek, is snel, heeft inzicht en wil het als showman vaak te mooi te doen, waardoor hij nogal wat ballen verknald.

Maar ja, als Vitesse supporter zit ik al jaren naar brei-voetbal te kijken; daarnaast volg ik al jaren wekelijks PSG en Atletico Madrid. Winnen of verliezen maakt me niet uit: als het maar spektakel oplevert (voetbal is entertainment: gewoon bier drinken en kut roepen; meer is het immers niet).
Vind ik leuk
mirkoff +1896
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:29
Nog niet misschien dat Neymar dat zal worden.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2051
zaterdag 21 oktober 2017 om 02:40
Jij zekers wel, of niet? Messi in bierkratjes kapot schieten...
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 01:18
Van zijn leven geen nieuwe Messi, hij is nog minder dan Reus
Vind ik leuk
Sanders +1665
zaterdag 21 oktober 2017 om 02:57
Reus?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 07:49
Hij doelt op die vleugelspeler van BVB
Vind ik leuk
Sanders +1665
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:25
Ja snap ik, maar van alle wereld spelers waarom reus?

Hele goede speler hoor, maar zal nooit wereldtop halen, mede ook door zijn blessures.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:25
Ja das waar. Z'n blessures doen hem niet veel goeds
Vind ik leuk
Noudyo. +9853
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:12
Ik gun het hem in ieder geval niet, om dat niveau te halen. Hij is met afstand de grootste klootzak op de voetbalvelden.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:10
Neymar wordt nooit een Messi te weinig persoonlijkheid altijd vervelend misselijke mannetje
Vind ik leuk
berwi +258