Transfer naar top-drie het doel: 'Zo niet, dan ga ik kijken wat het beste past'

Transfer naar top-drie het doel: 'Zo niet, dan ga ik kijken wat het beste past'

zaterdag 21 oktober 2017 om 08:43

Wekelijks zitten er clubs op de tribune voor Brandley Kuwas. Volgens Tubantia hebben clubs al belangstelling getoond in de aanvallende middenvelder.

"Het is mooi om te horen, maar jullie horen en zien het misschien, ik krijg er niet zoveel van mee", zegt Kuwas in gesprek met het regiodagblad. "Je weet dat mensen op je gaan letten als je goed speelt, zo gaat dat." Volgens Kuwas is dat het gevolg van het vertrek van vijf basisspelers. "Als er jongens gaan, bloeien anderen op. Vorig jaar waren er veel spelers die in de belangstelling stonden van andere clubs, zij zijn allemaal weg. Ze keken ook wel naar mij, maar het viel minder op."

Kuwas ambieert een transfer naar een club uit de top-drie. "Zo niet, dan ga ik kijken wat verder het beste bij me past. Ik ga op zoek naar een goed gevoel, ik heb in mijn carrière steeds kleine transfers gemaakt. Van Volendam naar Excelsior, naar Heracles. Het eerste jaar ben ik dan invaller, het tweede jaar is het mijn doel om basisspeler te zijn. Dat is me tot nu toe goed bevallen."

Plaats een reactie

Strijp +5695
zaterdag 21 oktober 2017 om 08:52
Ajax is toch eens gelinkt geweest aan hem? Echter denk ik dat het verhaal armenteros ajax wel 2x na laat denken
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 08:52]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:04
Nee daar scoorde hij tegen volgens mij !
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:39
Elke betere speler buiten de top 3, word gelinkt aan ajax in de week voor dat ze tegen elkaar moeten.
Vind ik leuk
Strijp +5695
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:15
Is dat niet de Marc tactiek
Vind ik leuk
Dicky +5762
zaterdag 21 oktober 2017 om 08:54
Presteert nog niet constant genoeg om naar de de top 2 te gaan. Feyenoord lijkt mij ook veel te hoog gegrepen. Misschien eerst naar Heerenveen of iets.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:03
Ja Feyenoord is zeker te hoog gegrepen! En zoals je zegt is de top2 voor hem niet haalbaar.

Misschien dat Ajax hem kan gebruiken?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:04
Ik zie voor hem geen postie vrij voor bij Feyenoord dit moment hoor .
we hebben Amrabat ook die daar zeker thuis hoort op het middenveld.
Vind ik leuk
3Bier +1262
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:01
Nederland mist een club onder de top 3, zoals AZ en Twente in het verleden, die dit soort jongens oppikt. Je kan een aardig ploegje maken met jongens die net tekort komen voor de top 3 maar wel de potentie hebben. Kuwas, Mahi, Ayoub, Dumfries etc. zijn misschien te goed voor subtop maar nog niet klaar voor de top.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:03
Er zitten toch altijd clubs onder de top 3?
Vind ik leuk
3Bier +1262
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:07
Klopt maar die pikken dit soort jongens niet op. Daarom vertrekken dit soort gasten straks naar Turkije, Griekenland of 2e divisie Duitsland. Buiten top 3 geen alternatief in NL die aan hun salaris eisen kunnen voldoen.
Vind ik leuk
Objectief +2622
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:58
Afgelopen seizoenen werden juist dit soort jongens door de subtop opgepakt en gekocht.
Dat er nu toevallig weer 1 is die het te hoog in zn bol heeft zitten, is een ander verhaal.
Voor zijn ontwikkeling zou Kuwas veel beter eerst 1-2 seizoenen kunnen meespelen in de subtop. Enfin hij had die stap afgelopen zomer moeten maken
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:32
Dumfries en Ayoub spelen bij clubs die voor de plekken 4 t/m 7. Dus ik snap niet zo goed waar je op doelt... az en Vitesse hebben bijvoorbeeld Weghorst en Bruns opgepikt de afgelopen seizoenen. Dus ik denk dat er voldoende clubs zijn voor dit soort types. Als je te goed bent voor de subtop (AZ, Utrecht, Vitesse en Heerenveen), maar niet klaar voor de top dan kan je weinig kanten op. Maar das logisch lijkt mij haha
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:13
Als wij dat zouden kunnen had ik hem zo mee naar Enschede genomen. Zwaar seizoen tot nu toe, maar volgend seizoen is er weer iets om voor te spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:27
In de juper league zeker?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:43
Laat me niet lachen joh, we weten allemaal wel dat dat niet gaat gebeuren droeftoeter.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:30
Het blijft een risico met spelers van subtoppers. Niet omdat ze geen kwaliteit hebben, maar de veranderende druk van het mogen presteren naar het moeten presteren. Er is vaak zat gebleken dat spelers dat niet aan kunnen.
Vind ik leuk
pico323 +3206
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:45
Slimme jongen chapeau verstandiger als bv Diks. Kijk hoe die jongen dom bezig is en dat alleen voor de euro’s
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:22
Dan kan hij beter nog een tussenstap maken naar bv AZ, Vitesse, Utrecht of Heerenveen.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:44
Hij zit toch al bij de top 3.
Vind ik leuk
HansVites +2086
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:58
Alweer een speler die zich zelf overschat.
Ga nu eerst maar eens elke wedstrijd bij Heracles goed spelen Kuwas dan komen de clubs vanzelf.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Transfer naar top-drie het doel: 'Zo niet, dan ga ik kijken wat het beste past'