Transfer naar top-drie het doel: 'Zo niet, dan ga ik kijken wat het beste past'

    Transfer naar top-drie het doel: 'Zo niet, dan ga ik kijken wat het beste past'

    zaterdag 21 oktober 2017 om 08:43

    Wekelijks zitten er clubs op de tribune voor Brandley Kuwas. Volgens Tubantia hebben clubs al belangstelling getoond in de aanvallende middenvelder.

    "Het is mooi om te horen, maar jullie horen en zien het misschien, ik krijg er niet zoveel van mee", zegt Kuwas in gesprek met het regiodagblad. "Je weet dat mensen op je gaan letten als je goed speelt, zo gaat dat." Volgens Kuwas is dat het gevolg van het vertrek van vijf basisspelers. "Als er jongens gaan, bloeien anderen op. Vorig jaar waren er veel spelers die in de belangstelling stonden van andere clubs, zij zijn allemaal weg. Ze keken ook wel naar mij, maar het viel minder op."

    Kuwas ambieert een transfer naar een club uit de top-drie. "Zo niet, dan ga ik kijken wat verder het beste bij me past. Ik ga op zoek naar een goed gevoel, ik heb in mijn carrière steeds kleine transfers gemaakt. Van Volendam naar Excelsior, naar Heracles. Het eerste jaar ben ik dan invaller, het tweede jaar is het mijn doel om basisspeler te zijn. Dat is me tot nu toe goed bevallen."

    Plaats een reactie

    Strijp +11030
    zaterdag 21 oktober 2017 om 08:52
    Ajax is toch eens gelinkt geweest aan hem? Echter denk ik dat het verhaal armenteros ajax wel 2x na laat denken
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 08:52]
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8865
    zaterdag 21 oktober 2017 om 09:04
    Nee daar scoorde hij tegen volgens mij !
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 09:39
    Elke betere speler buiten de top 3, word gelinkt aan ajax in de week voor dat ze tegen elkaar moeten.
    Vind ik leuk
    Strijp +11030
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:15
    Is dat niet de Marc tactiek
    Vind ik leuk
    3Bier +7707
    zaterdag 21 oktober 2017 om 09:01
    Nederland mist een club onder de top 3, zoals AZ en Twente in het verleden, die dit soort jongens oppikt. Je kan een aardig ploegje maken met jongens die net tekort komen voor de top 3 maar wel de potentie hebben. Kuwas, Mahi, Ayoub, Dumfries etc. zijn misschien te goed voor subtop maar nog niet klaar voor de top.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 09:32
    Dumfries en Ayoub spelen bij clubs die voor de plekken 4 t/m 7. Dus ik snap niet zo goed waar je op doelt... az en Vitesse hebben bijvoorbeeld Weghorst en Bruns opgepikt de afgelopen seizoenen. Dus ik denk dat er voldoende clubs zijn voor dit soort types. Als je te goed bent voor de subtop (AZ, Utrecht, Vitesse en Heerenveen), maar niet klaar voor de top dan kan je weinig kanten op. Maar das logisch lijkt mij haha
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3303
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:13
    Als wij dat zouden kunnen had ik hem zo mee naar Enschede genomen. Zwaar seizoen tot nu toe, maar volgend seizoen is er weer iets om voor te spelen.
    Vind ik leuk
    Gerhuis +70
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:27
    In de juper league zeker?
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3303
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:43
    Laat me niet lachen joh, we weten allemaal wel dat dat niet gaat gebeuren droeftoeter.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11951
    zaterdag 21 oktober 2017 om 09:30
    Het blijft een risico met spelers van subtoppers. Niet omdat ze geen kwaliteit hebben, maar de veranderende druk van het mogen presteren naar het moeten presteren. Er is vaak zat gebleken dat spelers dat niet aan kunnen.
    Vind ik leuk
    pico323 +5343
    zaterdag 21 oktober 2017 om 09:45
    Slimme jongen chapeau verstandiger als bv Diks. Kijk hoe die jongen dom bezig is en dat alleen voor de euro’s
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:22
    Dan kan hij beter nog een tussenstap maken naar bv AZ, Vitesse, Utrecht of Heerenveen.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8072
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:44
    Hij zit toch al bij de top 3.
    Vind ik leuk
    HansVites +4605
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:58
    Alweer een speler die zich zelf overschat.
    Ga nu eerst maar eens elke wedstrijd bij Heracles goed spelen Kuwas dan komen de clubs vanzelf.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Transfer naar top-drie het doel: 'Zo niet, dan ga ik kijken wat het beste past'