El Ahmadi ziet beste Eredivisie-speler bij Ajax lopen: Een leuke uitdaging

El Ahmadi ziet beste Eredivisie-speler bij Ajax lopen: "Een leuke uitdaging"

zaterdag 21 oktober 2017 om 09:15

Karim El Ahmadi kijkt uit naar de duels met zijn goede vriend Hakim Ziyech in de Klassieker komende zondag. De Feyenoord-middenvelder deelt een groot compliment uit aan de Ajacied.

"Ziyech is toch wel de beste speler van de Eredivisie. Het is altijd mooi om tegen dat soort jongens te spelen", zegt El Ahmadi tegen de NOS. "We kennen elkaar van het nationale elftal, het is leuk om tegen hem te spelen. We zijn zeker vrienden en gaan veel met elkaar om. Spelen tegen hem is een leuke uitdaging."

De wedstrijd tegen Shakhtar Donetsk gaat Feyenoord niet opbreken, denkt El Ahmadi. "Als ik voor mijzelf spreek vind ik het best wel lekker. Je komt in een bepaald ritme en ik voel mij best wel fit, juist door die extra wedstrijden die ik heb gespeeld. We hebben dan wel wat blessures, maar ik vind het wel lekker. Vermoeidheid zit tussen je oren. Het kan geen excuses zijn naar zondag, het is gewoon een wedstrijd die we moeten winnen."

Poll

Is Ziyech de beste speler van de Eredivisie?

(1435 stemmen)

Plaats een reactie

3Bier +1299
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:24
Laatste klassieker kreeg El Ahmadi totaal geen vat op Ziyech. Ajax was toen veel beter. Denk dat dit het sleutelduel zal zijn. Heb je Ziyech in de tang, dan heb je heel Ajax in de tang.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:37
Ja je verlamd Ajax inderdaaf ontzettend. Anderszijds als Hakim de boventoon voert, zal feyenoord minder gaan strijden en trekt ajax het duel naar zich toe. Dit gaat idd een sleutelduel worden. Heb er zin in!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:39
Vergeet Younes niet.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:25
En in alle voorgaande ontmoetingen tussen de 2 was het verder andersom. Bij twente en met ajax in de kuip. Maar ziyech heeft nu natuurlijk wel een betere ploeg om zich heen als bij twente. Worden weer leuke duels.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:25
Momenteel vindt ik Lozano de beste, maar dat kan ook zo weer veranderen.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:40
Hoog "ons kent ons" gehalte bij el Ahmadi en Ziyech. Ziyech is een goede voetballer, maar in de grote wedstrijden is hij grotendeels en te vaak afwezig en onzichtbaar. Daarnaast is zijn efficiëntie bij zijn vrije trappen zo goed als nihil.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:44
Eens! Scoort makkelijk en voortdurend dreigend. Hij stond er vrjjwel direct bij PSV. Knap!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:59
Dat is ook wat indrukwekkend is, lijkt nergens last van te hebben.
Vind ik leuk
fr1963 +1137
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:26
Slim van el Ahmadhi. Ziyech een veer in zijn kont steken, des te groter compliment hij morgen zelf krijgt als hij hem 90 minuten lang uit de wedstrijd speelt....
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:29
Of hij dekt zichzelf vast in tegen het feit dat hij weer geregeld achter de feiten aan zal lopen.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:03
Ik denk die 2e hah
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:32
Edit VP: aangepast, merci
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 09:45]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:45
Waarom komt iedereen er toch bij dat Ziyech de beste speler van de Eredivisie is?

Als iemand altijd krampachtig met een afstandsschot wil scoren, is hij het wel. Dat schot wordt dan altijd geblokt overigens...
Vind ik leuk
Analist +105
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:04
Vertel mij dan wie jij de beste speler vindt van de eredivisie
Vind ik leuk
darmianto +7209
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:48
Verander je naam ff naar Fritsvleugelflits, klinkt leuker
Vind ik leuk
Butsbal +4290
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:31
En bij corners en vrije trappen ALTIJD zijn arm een keertje de lucht in steken, das gewoon nen tic van m
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:53
Beide heren veel plezier gewenst voor Zondag.
Vind ik leuk
WTSGD +164
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:55
Als hij nou eens Ziyech durft aan te pakken. Houd altijd in omdat ze vrienden zijn. Zeer slechte zaak.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:38
wat een complete BULLSHIT
Vind ik leuk
Stranger +1597
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:49
Als Ziyech de beste eredivisie speler is,is het echt droevig gesteld in Nederland!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:18
Enkeltje Hans Anders dus....
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:21
Op dit moment kan niemand tippen aan Ard van Peppen!
Vind ik leuk
Butsbal +4290
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:28
Is Chucky naar Ajax gegaan dan ?
Vind ik leuk
Marco S +2544
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:50
En Mitchel Dijks dan?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

El Ahmadi ziet beste Eredivisie-speler bij Ajax lopen: "Een leuke uitdaging"