LIVE-discussie: ADO en VVV-Venlo willen rug rechten, Groenendijk passeert spits

LIVE-discussie: ADO en VVV-Venlo willen rug rechten, Groenendijk passeert spits

zaterdag 21 oktober 2017 om 19:03

VVV-Venlo en ADO Den Haag nemen het zaterdagavond tegen elkaar op in speelronde negen van de Eredivisie. Beide ploegen nemen bij een overwinning afstand van de degradatiezone. 

VVV-Venlo wil de draad weer oppakken na de nederlaag tegen PSV van afgelopen weekend. De Limburgers deden lang mee tegen de koploper maar gingen in de tweede helft ten onder. Desalniettemin kent de ploeg van Maurice Steijn een sterke start van het seizoen met twaalf punten uit acht wedstrijden. 

ADO wil de rug rechten na de 0-1 nederlaag tegen Excelsior van vorige week. Alfons Groenendijk en consorten hebben tien punten uit acht wedstrijden en gaan bij een overwinning onder meer over VVV-Venlo heen. Björn Johnsen begint op de reservebank in Venlo. De aftrap vindt plaats om 19.45 uur. 

De opstellingen
VVV-Venlo: Unnerstall, Labylle, Van Bruggen, Röseler, Rutten, Leemans, Post, Seuntjens, Hunte, Thy, Van Crooij.

ADO Den Haag: Zwinkels, Meijers, Bakker, Meissner, Ebuehi, Gorter, El Khayati, Immers, Lorenzen, Falkenburg, Becker.

Plaats een reactie

zaterdag 21 oktober 2017 om 19:13
Kom op, vlammuuuh en schuim op die bekke vanavond!

Ik doe een gokje.....1-2

EDIT: Hoppa alvast 1...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 21:11]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:18
zouden dure punten kunnen worden vandaag voor je clubke maat...
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:20
Dat denk ik ook maat.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:21
je hebt vorige week kunnen zien hoe je er moet winnen.... "smeert" de tegenpartij een rode kaart aan en erop en erover............
Vind ik leuk
Utca030 +2218
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:16
Ik denk 0-2
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 06:11
Goed geraden man. Netjes! .
Vind ik leuk
Utca030 +2218
zondag 22 oktober 2017 om 09:47
Mooi he.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:23
Zeker mooi!
Hoop dat jullie daar woensdag hetzelfde doen en doorbekeren.

Succes.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 13:24]
Vind ik leuk
Utca030 +2218
zondag 22 oktober 2017 om 15:30
Ja zal top zijn man
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:45
Vvv heeft meer kwaliteit.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:10
Hoppa 0-1.........aan het einde van het seizoen zien we wel wie meer kwaliteiten heeft. Ik zeg natuurlijk dat wij Den Haag dat hebben.
Vind ik leuk
buddha +4884
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:15
zei het je vorige week nog. wij vorige week tegen jullie en deze week jullie de punten ;) (als het zo blijft)
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:22
Geen bet gezet dan? :p
Vind ik leuk
buddha +4884
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:46
durfde het niet aan . whahaha
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:47
En maar goed ook achteraf :D
Vind ik leuk
buddha +4884
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:48
idd. wedstrijden voortaan maar 80 minuten laten duren ;)
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:49
Hahaha :p
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 06:29
Meer kwaliteit grapjas ben jij:D
Vind ik leuk
derksen +6829
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:45
Simpele overwinning voor ado!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:20
Wie zal ik steunen? Oke, doe maar vvv vandaag.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:37
Hahaha.........NUL - TWEE

Weer pech!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 08:41
Lekkahhhhh.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:34
Heerlijk :D

Volgende week een goeie uitslag en we staan er wel heel goed voor.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 20:34]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:14
Ik hoop het en ben er weer bij!

Forza FC Den Haag!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: ADO en VVV-Venlo willen rug rechten, Groenendijk passeert spits