Ik kreeg het pas mee toen ik op de bank zat. Een heel mooi gebaar

"Ik kreeg het pas mee toen ik op de bank zat. Een heel mooi gebaar"

zaterdag 21 oktober 2017 om 23:16

René Hake, afgelopen week uit zijn functie ontheven door FC Twente, werd zaterdagavond hartstochtelijk toegezongen in de Grolsch Veste. Dat viel ook aanvoerder Danny Holla op. Hij vond het gebaar van de fans van Twente hartverwarmend. 

Meerdere malen werd er 'Hake, bedankt' gezongen. "Ik kreeg het pas mee toen ik op de bank zat. Een heel mooi gebaar en dat verdient hij. We waren verbaasd dat het midden in de week gebeurde met zo'n week op komst. Het is een overwinning voor Hake, de supporters en de hele club", aldus Holla voor de camera van FOX Sports. 

De 3-0 overwinning die Twente boekte op Roda JC, betekende alweer de derde zege op rij in Enschede. "Thuis gaat het lekker, uit gaat het stroef. Met het publiek erachter kunnen we het in ons eigen stadion elke ploeg lastig maken. In uitwedstrijden moeten we echt beter voor de dag komen. Het verschil is te groot." 

Poll

Eindigt Twente in het linkerrijtje?

(262 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 21 oktober 2017 om 23:25
Danny Holla, die smiecht

Doet nu alsof Twente alles is voor hem en hij al eeuwig supporter van ze was, terwijl hij vorig seizoen nog voor PEC speelde
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:27
boze pec fan hier
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:38
Nee hoor, gewoon Bas...
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:30
Wat? Lul toch niet zo dom? Het interview gezien?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:40
Het gaat mij meer om het algemeen, je kan het gewoon aan hem zien.

Zijn eerste interview voor de club al
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:44
Wat voor embleem staat er op het shirt nu? FC Twente dus! Geen PEC Zwolle meer. Gewoon een broodvoetballer, zoals elke voetballer tegenwoordig.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:50
Ja, maar om dan zomaar in één keer de rug tegen je oude club te keren, dat vind ik misselijkmakend
Vind ik leuk
Mo +7946
zondag 22 oktober 2017 om 00:32
Waar doet hij dat dan?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:59
Inderdaad. Wat Mo aangeeft, waar doet hij dat dan? Of ben je gewoon gefrustreerd dat hij niet meer voor je geliefde PEC speelt?
Vind ik leuk
frankn27 +4059
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:45
Hij heeft er altijd van gedroomd want elke pec speler kijkt op tegen twente dat is wat anders
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:50
Ehh, nee, sorry om je te moeten teleurstellen ;)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 00:25
Denk dat momenteel elke Twente speler juist tegen PEC opkijkt ;-)
Vind ik leuk
frankn27 +4059
zondag 22 oktober 2017 om 08:05
spelen op rubber in een klein stadionneke?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 08:36
Nee dat niet persé, maar 2e staan in de competitie zouden ze bij Twente ook wel willen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:00
Tja dat is na 9 wedstrijden. VVV stond ook in die regionen, en kijk waar ze nu staan! Na 34 wedstrijden wil ik graag tweede staan.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:31
Je vaderland is waar je je brood verdient.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 00:10
Boeiend.
Hake, mokhtar, klich, mokotjo, holla. Ze komen allemaal van pec, iedere speler mag spelen waar ie wil, en als iemand mij meer salaris bied ben ik ook binnen 1 seconde weg bij mijn huidige werkgever.
Holla heeft tegen een onkostenvergoeding voor ons gespeeld en daar hoor je hem dankbaar voor te zijn.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:01
Meer salaris bieden maar wel een kolere eind rijden. Geld is ook niet alles. Mocht ik profvoetballer zijn zou ik gewoon lekker ala Boschker lang bij Twente blijven. En niet daar jaartje Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:54
Holla, Assaidi... Mr. Gebakken Lucht, alias Kim Jong Halst heeft weer eens op eigen houtje van alles naar de kloten geholpen. Uiteraard zonder de spelers te spreken, laat staan de rest van de organisatie. Terwijl hij zelf verantwoordelijk is voor de samenstelling van de spelersgroep. Zo lang deze kale nitwit er zit wordt het niks met Twente.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 00:06
Spelers die echt wel potentie hebben hoor... Gaat nog wel goedkomen met Twente.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:01
We gaan het zien :-)
Vind ik leuk
Rodapaus +2311
zondag 22 oktober 2017 om 00:23
Mooie actie van de supporters. Heb Twente niet echt gevolgd maar vond t ontslag van hake ook een beetje onterecht. Jammer dat Roda weer terug is naar de onderste regionen, maargoed dat was te verwachten
Vind ik leuk
JCJWZ +9117
zondag 22 oktober 2017 om 05:04
Riepen diezelfde fans eerder niet om het hoofd vd trainer? Mooi gebaar maar schijnheilig is het op zn minst. Eerst druk uitoefenen dat Hake wordt ontslagen en nu doen voorkomen dat ze zo blij met zijn prestaties waren. Had em dan nog de tijd gegeven die Hake verdiende obv in het verleden behaalde resultaten.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:15
Nee, dat deden ze niet.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:02
Nee, dat deden ze niet. Kijk toch eens wat minder VoetbalInside joh! Roeptoeter.
Vind ik leuk
Mo +7946
zondag 22 oktober 2017 om 00:32
‘Het is een overwinning voor de supporters en de hele club’. Serieus?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:03
Ja. Je kan moeilijk zeggen, voor de supporters en de hele club behalve Jan van Halst.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 02:30
Als je niet wist dat ze de boel zo beflikkerd hebben, dan zijn het toch wel sympathieke mensen die tukkers...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:05
Daar hoef je de boel niet of wel voor te beflikkeren. Kom gewoon wat vaker deze kant op. Maar ik snap dat jij weer een kansloze sneer wil maken. Ik hoop dat je minimaal 100 likes krijgt. Als het minder is, ben ik zwaar teleurgesteld in je en wordt het tijd om met je leven door te gaan.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:16
Ik geef gewoon m'n mening, maar als jij dat als een sneer ziet dan zal ik voortaan rekening houden met jouw tere zieltje.
PS. Nog 98 te gaan
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:17
97 ;-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Ik kreeg het pas mee toen ik op de bank zat. Een heel mooi gebaar"