LIVE-discussie: PSV met teruggekeerde Lozano op jacht naar record uit 2005

LIVE-discussie: PSV met teruggekeerde Lozano op jacht naar record uit 2005

zondag 22 oktober 2017 om 11:32

Koploper PSV trapt zondagmiddag om 12.30 de Eredivisie-zondag in gang. Nummer twaalf Heracles, dat dit seizoen nog geen uitoverwinning heeft geboekt, komt op bezoek in het Phillips Stadion. De Eindhovenaren hebben inmiddels vijftien thuiswedstrijden op rij gewonnen, waardoor het record uit 2005 (achttien thuiszeges op rij) in zicht komt.

PSV heeft smaakmaker Hirving Lozano weer terug. De Mexicaan keerde met een elleboogblessure terug van de interlandbreak en moest het uitduel met VVV-Venlo nog aan zich voorbij laten gaan. Lozano neemt de plek in van Steven Bergwijn, die juist geblesseerd uitviel in De Koel.

Heracles moet het stellen zonder vleugelaanvaller Brahim Darri, die afgelopen zondag tegen Vitesse uitviel met een hamstringblessure. Kristoffer Peterson is zijn vervanger. Verder worden Lerin Duarte en Paul Gladon vervangen door Bart van Hintum en Jaroslav Navratil.

De opstellingen:

PSV: Zoet; Arias, Schwaab, Isimat-Mirin, Brenet; Hendrix, Van Ginkel, Pereiro; Lozano, De Jong, Locadia.

Heracles Almelo: Castro; Droste, Pröpper, Hardeveld, Van Hintum; Monteiro, Niemeijer, Pelupessy; Kuwas, Navratil, Peterson.

Poll

Wat wordt PSV-Heracles?

(408 stemmen)

Plaats een reactie

2cents +35111
zondag 22 oktober 2017 om 11:36
Geen Steven Berghuis bij PSV, verrassend.

“Lozano neemt de plek in van Steven Berghuis, die juist geblesseerd uitviel in De Koel.”
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:46
WHAHAHAHAHA, want kan ik toch genieten van dit soort foutjes. Mijn like heb je!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:48
Het staat er gewoon al 17 min lang...
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 11:48]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:51
Ben bang dat er over een paar dagen een nieuwe vacature voor een stagaire staat ;)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:55
Haha denk t ook ja.
Vind ik leuk
Sil95 +4235
zondag 22 oktober 2017 om 11:56
Laten we het hopen! Geachte redactie van VoetbalPrimeur, mochten jullie met spoed een nieuwe kracht nodig hebben , dan ben ik beschikbaar.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 12:30
Met Lozano gewoon 3 punten
Vind ik leuk
2cents +35111
zondag 22 oktober 2017 om 12:34
Dus jij vindt het niet verassend dat Steven Berghuis niet meedoet met PSV...?
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 12:34]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 12:42
Die moet na ons aan de bak. Of zou Bergwijn met Feyenoord mee doen. Dan zou Feyenoord natuurlijk winnen
Vind ik leuk
2cents +35111
zondag 22 oktober 2017 om 13:13
Jij mist echt compleet de inhoud van mijn reactie...
Vind ik leuk
MeAgain +3663
zondag 22 oktober 2017 om 14:24
Moet iedereen hier een reactie plaatsen over een fout in een tekst wat VP waarschijnlijk expres doet zodat er lekker veel over gezeikt word.
Vind ik leuk
2cents +35111
zondag 22 oktober 2017 om 14:27
We moeten niets, maar het feit dat jij denkt dat VP het bewust doet is een beetje lachwekkend.

Net als dat je maatje mist dat er twee keer Berghuis staat, maar dat pas opmerkt als ik het schrijf.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:34
Feyenoord nu nog even winnen. Dan is m'n weekend weer geslaagd. Vanavond mooi onderuit MAX kijken ;)
Vind ik leuk
2cents +35111
zondag 22 oktober 2017 om 16:25
Wel jammer dan voor je....

Lees nu hierboven nog even rustig terug.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:24
Denk je nou echt dat ik dat niet zag?
Jammer dat Jorgensen die penalty niet scoorde.
Vind ik leuk
2cents +35111
zondag 22 oktober 2017 om 17:29
Dat lijkt er heel erg op ja, want anders is je daarop volgende reactie heel raar.

Verder verbaast het me dat je een beetje een Feyenoorder bent die ook nog eens denkt dat die pingel het verschil heeft gemaakt deze middag.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:18
Feyenoord had vanmiddag m'n gunfactor. Tja m'n eigen CLUB heeft weer makkelijk gewonnen
Vind ik leuk
2cents +35111
zondag 22 oktober 2017 om 18:26
Ik heb het gezien ja. Uiteindelijk makkelijk, maar lange tijd kon Heracles vrij rondtikken bij de 1-0 en had het ook PSV pijn kunnen doen. Het was dus nogal geflatteerd. Net als in Rotterdam eigenlijk.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:36
Fijn dat onze Amigo weer terug is!
Vind ik leuk
Noudyo. +9852
zondag 22 oktober 2017 om 11:37
Lekker voor de drie punties gaan
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:51
En uitlopen, Siem de jong start waarschijnlijk ipv vd beek.
Gefeliciteerd alvast.
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 22 oktober 2017 om 20:11
Siem scoort even een goaltje hoor Vermeer1989... ;-)
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 16:01
Ik zal vanaf nu elke week negatief over hem zijn misschien helpt het haha.
Het scheelt denk ik wel dat hij niet in de basis starte xD
Vind ik leuk
Sil95 +4235
zondag 22 oktober 2017 om 11:38
Ik voorspel een klinkende zege voor de Eindhovense ploeg.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:41
berghuis Ja???
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:42
Mischien staat bergwijn dan bij feyenoord in de basis
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:45
Tijdelijke ruil gebeurt wel is vaker op papier na de transfer periode.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:43
hebben ze die stiekem gecontracteerd dan?
dat niemand dat ooit gemerkt heeft.......haha
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:44
We zullen zien, dat de gelukkigste maar mag winnen!
Vind ik leuk
derksen +6821
zondag 22 oktober 2017 om 11:45
Simpele overwinning heracles.
Vind ik leuk
Esposia +308
zondag 22 oktober 2017 om 11:46
Eerlijk, hoe vaak gaan jullie Bergwijn en Berghuis nog door elkaar halen?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:51
Het mooiste is dat er bij de sollicitatie staat dat je moet beschikken over voetbal know how :D
Vind ik leuk
jaja_PSV +17470
zondag 22 oktober 2017 om 11:48
PSV heeft het meest scorend vermogen van de Eredivisie. Kijk die namen eens.
Vind ik leuk
MeAgain +3663
zondag 22 oktober 2017 om 14:26
En moet je eens kijken wat er bij jong psv in de voorhoede loopt.
Malen, lammers, gudmondson en Mouro. Veel snelheid en scorend vermogen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:48
Strategisch gezien moet PSV winnen, dan zijn we ook uitgelopen op Heracles.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:57
Door deze tijdelijke ruil is Bilal vanmiddag de vervanger van Berghuis. Iedereen blij.
Vind ik leuk
Kuip +3149
zondag 22 oktober 2017 om 11:59
En toch gaat Heracles winnen vandaag. PSV heeft een zeer matige ploeg en heeft tot nu toe te veel geluk gehad. Dat wordt kassa bij de toto.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 12:06
Hopelijk heeft isi vandaag zijn ballen mee........
Zal een lastig potje worden verwacht ik zo maar
(met een feijenoorder in de selectie)
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 12:23]
Vind ik leuk
RDB2402 +2881
zondag 22 oktober 2017 om 12:54
Lozano is straks 45-50 miljoen waard .. 6 jarig contract !
Vind ik leuk
derksen +6821
zondag 22 oktober 2017 om 13:10
En avarel nog 45 tot 50 cent!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:10
Opvallend weinig mollen wakker tot nu toe
Vind ik leuk
Eendracht +7797
zondag 22 oktober 2017 om 13:34
Voelen de bui al aankomen he..
Bij nattigheid blijven ze liever onder de grond..
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 13:56
Ik volg deze wedstrijd eerlijk gezegd niet, zit met m'n hoofd alleen bij de Klassieker.
Maar hoe vergaat deze wedstrijd?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:08
wij zijn geen verraders , moet je zelf maar kijken
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 14:10
En weer een dom bericht, van een dom persoon. Verraders nog wel, echt jij bent zo betekenisloos....
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:11
ik wou ff testen met welk been je vandaag weer uit bed gestapt was maar ik had beter moeten weten : je hebt maar 1 been
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 14:14
En weer een dom bericht, zelf met verraders bla bla aankomen en dan over de ander beginnen dat tie met het verkeerde been uit bed is gestapt, echt jij bent te dom voor woorden, een ouwe man die echt heel de dag niks beters te doen heeft dan deze onzin.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:07
we trekken een blik jeugd open en hoplaaaaaa
Vind ik leuk
Hyena +19675
zondag 22 oktober 2017 om 14:17
Wat een achterlijke rode kaart.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 14:18
Hahaha dat is toch geen rood man, wat een debiel die scheids. Dit is niet eens een overtreding, een schouderduw wanneer de wedstrijd al gespeeld is, man, man, man.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:18
hoplaa, zelfs de knvb voelt met ons mee
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 14:19]
Vind ik leuk
Hyena +19675
zondag 22 oktober 2017 om 14:22
Hoe vaker je hem terugziet, hoe debieler die strafschop en rode kaart zijn. Volslagen idioot.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: PSV met teruggekeerde Lozano op jacht naar record uit 2005