Poll

Hoe eindigt de Klassieker?

(1228 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 22 oktober 2017 om 13:12
Hopen op een doelpuntrijk sfeervolle wedstrijd! 2-3 of 3-3...
Vind ik leuk
chicken +6142
zondag 22 oktober 2017 om 13:48
Veel doelpunten is prima...Zolang Ajax maar wint...succes allen vanmiddag, geniet ervan!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:17
Helemaal mee eens, behalve dat je Feyenoord verkeert getypt hebt.
Vind ik leuk
chicken +6142
zondag 22 oktober 2017 om 14:19
Dat zijn opeens 4 mooie letters geworden ;)

Dat is niet verkeerd!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:21
Hehe ;)
Vind ik leuk
Senn +3367
zondag 22 oktober 2017 om 15:12
Nou tot nu toe een drama partij
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:59
Inderdaad, foi foi
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:13
Ben benieuwd allemaal, je weet het nooit bij deze wedstrijden. Kan alle kanten op!
Vind ik leuk
SB +118
zondag 22 oktober 2017 om 13:17
Mooi heitinga antwoord, maar het klopt wel!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:24
De bal is rond!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:40
Diegene die de eerste goal maakt komt op 1-0.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:48
Of degene die een eigen goal maakt zet zijn ploeg op achterstand.
Vind ik leuk
Hoogeveen +3888
zondag 22 oktober 2017 om 13:16
Iedereen een spannende wedstrijd gewenst en dat de beste moge winnen.
Vind ik leuk
BassieN +7693
zondag 22 oktober 2017 om 13:17
Gefeliciteerd Ajacieden! Diks staat centraal bij ons.
Vind ik leuk
chicken +6142
zondag 22 oktober 2017 om 13:49
Op voetbalschoenen of in leger uitrusting met bewapening?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:18
:( Is echt klote dat er zoveel spelers geblesseerd zijn op dezelfde posities.
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 13:18
Een zeer makkelijke overwinning voor feyenoord uiteraard
Spectaculaire 4-1!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:19
nee stop maar gewoom
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:36
geeft een lekker gevoel als een derksen dit voorspelt! (-;
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 22 oktober 2017 om 17:43
Mag ie vaker doen :D
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:10
Met een centrum met Diks en St. Juste...... sterkte
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 22 oktober 2017 om 17:43
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHA
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:47
Zeker een spectaculere 1-4!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:20
Feyenoord - Ajax, de gaafste wedstrijd van de competitie. Hopelijk een spektakelstuk. Zin in!
Vind ik leuk
Quareck +2973
zondag 22 oktober 2017 om 15:22
Niveau nac-Roda tot nu toe.. heeft nog niks met voetbal te maken!
Vind ik leuk
Rodapaus +2331
zondag 22 oktober 2017 om 15:57
Dat was een prima wedstrijd!
Vind ik leuk
Quareck +2973
zondag 22 oktober 2017 om 17:50
Sorry, niks persoonlijks. Maar ik verwachtte iets meer van deze wedstrijd..
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 13:22
De mooiste wedstrijd in Nederland De Klassieker!

Grote wedstrijden overal in de wereld, zo heeft Spanje El Clasico
Maar zo hebben wij De Klassieker!!
Nederland is weer klaar voor deze mooie grote wedstrijd!

Wat een geschiedenis heeft deze wedstrijd! Ajax en Feyenoord, daar waar het allemaal mee begon met die twee clubs die ons Nederland faam en uitstraling gaven naar de wereld toe!
De Klassiekers van het land hand in hand hopelijk zet m'n club Ajax, Feyenoord aan de kant;) maar dat word nog lastig zat.

Feyenoorders een sportieve groet!

Ajacieden we gaan er weer voor! Wat zou een overwinning belangrijk zijn! Heerlijk zijn! Maar in De Klassieker is niks zeker, ook al stonden we het vaakst aan de goede kant van de score.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 13:25]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:20
dit gedrocht vergelijken met el clasico is vloeken in de kerk
Vind ik leuk
Quareck +2973
zondag 22 oktober 2017 om 15:23
Vooral als je het spel ziet, is de classico zie je meestal wel drie goede passes na elkaar.. psv was niet best, dit is een drama
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 15:33
Jouw niveau is idd een gedrocht!

Waar vergelijk ik het niveau? deze wedstrijd blijft de grootste wedstrijd in Nederland zoals Elk Clasico de grootste in Spanje is.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:36
dan is het triest gesteld als dit de grootste wedstrijd is, wat een partij slecht was dat dan die eerste helft...
Een buitenlander zou denken dat dit een degradatiepotje is.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 15:40
Ja want elke grote wedstrijd is per definitie een goede wedstrijd?
Man je lult gewoon weer wat zonder iets te zeggen
Vind ik leuk
VVVke +966
zondag 22 oktober 2017 om 15:35
Jordanees,
De mooiste wedstijd in Nederland.

Maak je niet zo belachelijk.
Ik zie met de beste wil van de wereld niets anders als de slechtste eerste helft van de 9 speelrondes tot nu toe.

Een belaberde schoppartij tussen 2 subtoppers welke niet willen verliezen om te voorkomen dat ze afdalen naar de middenmoot.

Een wedstrijd zonder uitpubliek en zonder sfeer wat een armoede
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 15:42
Ook voor jou, de mooiste wedstrijd in Nederland is niet per definitie elke keer goed, maar De Klassieker is DE wedstrijd in Nederland maar natuurlijk vinden degene die voor een andere club zijn dat weer niet.

Ik verwacht trouwens nog een reactie van je in de VVV topic van gister.......
Vind ik leuk
Fey67 +148
zondag 22 oktober 2017 om 13:25
Diks centraal achterin? whahahaha. Ajax gefeliciteerd met de drie punten.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 13:25
Gauw weer uitfans toelaten, het is al heel lang tijd hiervoor alleen is verbieden altijd makkelijker dan iets goed regelen!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:27
May the force be with you
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:27
Alle fijne goed sportieve Feyenoord/Ajax supporters gun ik ondanks de uitslag een fijne wedstrijd.
Alle Feyenoord/Ajax haatsupporters gun ik een klote wedstrijd en een dikke lip.
Tot zover mijn enige post vandaag. Heb geen zin om de haat en afgunst/afkeer te lezen.
Vandaag komen er twee Ajax forumleden op uitnoding van mij de wedstrijd kijken. Op een veilige plek. :-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:31
Goed verhaal, mazzel ;-)
Vind ik leuk
Guusman +1962
zondag 22 oktober 2017 om 14:46
Ja zeker een goed verhaal, sterker nog, een zéér goed verhaal.
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 13:29
Zou leuk zijn als we hem weer eens winnen.
Geen bilal gelukkig die 1 op 1 kan falen tegen onana.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:34
zou leuk zijn als wij hem WEER eens winnen.......
Vind ik leuk
Woudo +7481
zondag 22 oktober 2017 om 13:29
Diks centraal achterin. Dit word niets.
Vind ik leuk
Sil95 +4200
zondag 22 oktober 2017 om 13:35
Ach ja wij hebben daarentegen weer die vreselijke Younes op linksvoor en een koekenbakker achterin die ook nog eens captain is.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:38
younes heeft geen rendement, maar houdt de rechterkant van feyenooit i.i.g wel bezig......
Vind ik leuk
Woudo +7481
zondag 22 oktober 2017 om 13:40
Tja.. Ik moet zeggen dat ik echt totaal geen vertrouwen heb in Diks, had liever Nelom centraal gezien dan..
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:34
beetje buikpijn, gaat beginnen........Jammer dat ik siem niet zie in de basis.
Ik zeg zonder enige onderbouwing: 2-3
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 13:34
Diks in het centrum... gio verdomme zeg.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:37
wie had je er liever gezien?
Vind ik leuk
poklane +2887
zondag 22 oktober 2017 om 13:49
Maakt niet uit, iedereen behalve Diks. Nieuwkoop op rechts en Amrabat centraal of dat omdraaien, desnoods zet je El Ahmadi of Geertruida daar. Met Diks weet je dat het 90 minuten lang een gigantische ramp word.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:52
Nou in ieder geval hoop ik dat jij helemaal gelijk hebt! fijne wedstijd!
Vind ik leuk
poklane +2887
zondag 22 oktober 2017 om 13:55
Dit word niet eens een wedstrijd, bij rust is al het beslist in voordeel van Ajax.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:02
Je moet wel achter je cluppie blijven staan hoor!.........
Vind ik leuk
poklane +2887
zondag 22 oktober 2017 om 14:20
Realistisch blijven is ook heel belangrijk.
Vind ik leuk
Bals +100
zondag 22 oktober 2017 om 13:39
WALK OVER!
Vind ik leuk
poklane +2887
zondag 22 oktober 2017 om 13:48
Met Diks in de opstelling is de wedstrijd al gespeeld helaas. Gefeliciteerd met de 3 punten Ajacieden, voor ons is het seizoen op de beker na al voorbij.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:49
Hopen dat we vandaag een goede dag hebben.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:02
Geheel uit eigenbelang hoop ik op een gelijkspel.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:02
Niet te geloven, 3 trainers op de bank en ze verzinnen Diks centraal, en na het verlies staat Gio met een stalen gezicht natuurlijk deze lachwekkende keus te verdedigen samen met zijn jaknikkers van Gastel en Wouters, de enige die nog ontbreekt is Nelom,maar die komt in de 2e helft als extra aanvaller, weer zo n briljant idee van dit supertrio.
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 14:03
Younes, YES!
Vind ik leuk
Harremans +1351
zondag 22 oktober 2017 om 14:05
Nou kameraden, veel plezier! Ik ga genieten, mn eerste klassieker in de kuip.
Vind ik leuk
Berbr +100
zondag 22 oktober 2017 om 14:10
Alarmfase 1 voor Feijenoord: Diks speelt, en nog wel in het centrum
Vind ik leuk
pico323 +3206
zondag 22 oktober 2017 om 14:12
Ajaxwinst graag dank u.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:12
diks in het centrum?? Van Bronckhorst heeft samen gespeeld met Huntelaar in Oranje. Is die vergeten dat het een goaltjesdief is? Diks gaat nachtmerries krijgen. Ik voorspel een hattrick van Huntelaar.
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 14:13
Wil eigenlijk wel vermeer weer eens in het doel zien.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 14:16
Die is toch weer lange tijd geblesseerd of niet?
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 14:23
Hij is weer fit dacht ik.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 14:25
Oke, dan is het wel een idee om te kijken of je die switch moet maken. Jones is toch opzichtelijk aan het blunderen de laatste tijd en Vermeer heeft toch nog iets meer toekomst voor zich dan Brad.

Hoe zit dat eigenlijk met Hahn, die is verhuurd of verkocht? Want ik had toch gedacht dat hij ook wel een goede keeper kon worden bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 14:15
Ik verwacht een mooie pot en een overwinning voor Ajax, want Wij Zijn Ajax, Wij Zijn De Beste!!
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
zondag 22 oktober 2017 om 14:28
Man man man de zenuwen
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 14:28
@VP

Ik stoor me al lange tijd mateloos aan die onzin in Live topics die er voor zorgt dat je een half uur moet wachten tot de pagina helemaal ingeladen is en je scherm een keer op 50 verspringt als je een comment wil tikken.

Super irritant, ik lees al die onzin toch niet, die suffe tweets van onbelangrijke mensen en andere niet belangrijke info! Kunnen jullie niet zorgen dat je dit weg kunt klikken ofzo, want het is echt super kut, je scrollt je al een ongeluk, maar hierdoor wordt dat alleen nog maar erger!

Bij voorbaat dank!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 14:28
Zo! En dan nu tijd voor DE wedstrijd!
De Klassieker!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:28
Beste feyenoorders. Geen succes, wel prettige wedstrijd.
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 14:36
Die Younes zal verdomme ook nooit eens het gat induiken en blijft altijd als een stokstaartje staan. Ook al was het een matige bal van Neres, loop in ieder geval.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 14:38]
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 14:39
Hij had de bal op Huntelaar moeten steken, die dook achter de verdediging. Verder ben ik wel met je eens dat het mateloos irritant is dat hij nooit diep gaat, hoe moeilijk is dat nou? Hij is snel zat en het sticht het nodige gevaar, dat eeuwige in de bal komen is zo ongelofelijk voorspelbaar.
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 22 oktober 2017 om 19:31
Hij moet dat toch eens gaan combineren in zijn spel.
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 14:40
Ik wordt zo gek van die Jones!
Terug speel bal
Paniek paniek paniek
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 14:41
Ja, Veltman kan lekker opbouwen hoor....
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 22 oktober 2017 om 19:32
Hij heeft zo nu en dan een lekkere crosspass in de benen.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 14:45
Die passes van Neres zijn wel echt om te janken, veel te hard, totaal niet in de buurt van een eigen speler, totaal, maar dan ook totaal onhaalbaar!
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 14:46
Makkelie heeft Nijhuis bestudeerd zie ik.
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 14:48
Wat een belachelijk mooie actie van Neres. Had een doelpunt verdiend.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 14:49
Wat een prachtige actie van Neres ons fenomeen! Jammer dat daar geen goal uit kwam..

Ajax de bovenliggende partij, spannend!
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 14:49
Hoe was dat in godsnaam geen overtreding op Huntelaar?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:14
Huntelaar had geeneens meer op het veld mogen staan,
3 keer geel is zeker rood
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 14:51
Die younes hihihihihi
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 14:52
Wat is makkelie bagger...
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 14:54
De man heeft geen idee wat hij aan het doen is.
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 14:53
Als beugelsdijk toch 4 wedstrijden schorsing krijgt
Dan huntelaar toch ook zeker!
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 14:54
Omdat hij zich breed maakt? Ga toch weg man.
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 14:56
En deze van Nicolai een stuk of zes doen dan?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:56
Is al beoordeeld dombo
Vind ik leuk
Guust +3696
zondag 22 oktober 2017 om 15:26
En Jörgensen dan? Alleen voor zeiken moet die er al drie hebben, de Jong twee.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 15:55]
Vind ik leuk
davidben +2435
zondag 22 oktober 2017 om 14:55
Dit is toch geen voetbal. Verschrikkelijk slecht.
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 14:57
Voor leuk voetbal zijn er twee ploegen nodig die willen voetballen.
Vind ik leuk
davidben +2435
zondag 22 oktober 2017 om 15:01
Ja, maar Feyenoord kan niet beter. Die gasten kun je niks kwalijk nemen. Ajax is gewoon aan het klooien
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 14:55
Minimaal 2 rode kaarten nog vanmiddag..
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 14:57
Ff sireneus waar slaat dat nou op die gele kaart?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:15
die voorspellingen van gisteren al in de kliko gekieperd?
Vind ik leuk
HanV +2039
zondag 22 oktober 2017 om 16:17
Tot de 88e minuut had ik het goed. Die vervelende De Jong.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 14:57
Ja, ook de voorzetten van Veltman zijn uitmuntend... Hoe komt men er toch bij dat hij zo goed aanvallend is en aan de bal?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:58
Hopelijk krijgt Makkelie geen hoofdrol
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:58
Younes lul
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 14:59
WAAROM DOET YOUNES NOG MEE!?
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:02
Diks schijnt ook ballerina te zijn.
Vind ik leuk
BassieN +7693
zondag 22 oktober 2017 om 15:02
Hier kan je gewoon de tweede geel voor geven.
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:05
Tweede geel voor een heel licht handje, hou toch op man. Zeker als je ziet wat de man allemaal toelaat, slaat een tweede gele kaart daarvoor nergens op. Dan kan Vilhena ook zijn tweede krijgen voor het onderbreken van een aanval.

Zonder een slappe rode kaart of makkelijke strafschop moet het ook een keertje kunnen toch?
Vind ik leuk
BassieN +7693
zondag 22 oktober 2017 om 15:08
Hoho doe eens rustig. Ik zeg alleen dat dit gewoon een gele kaart zou kunnen zijn, genoeg scheidsrechters die hem geven
Vind ik leuk
feyeniels +16734
zondag 22 oktober 2017 om 15:02
Dom van Huntelaar. Hij komt echt goed weg.
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 15:03
Die huntelaar is weer ouderwets op dreef
Of te wel stuntelaar!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:04
huntelaar hoort rood te hebben wordt weer gespaard
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:05
Wordt nog wel omgezet door aanklager
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:19
hahaha
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:05
Bedroevend niveau zeg !
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:20
Zeker wéten ja er is niet eens een niveau
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 15:06
Ahahahahahahahahahhaahhahahah
Die amrabat die is een partij langzaaaaaaaaam dat gaat echt helemaal nergens over!
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 22 oktober 2017 om 19:42
Hij is ook erg slordig in de passing...
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:07
Voetballend kunnen ze het weer niet winnen, dus voor de verandering maar weer janken om makkelijke rode kaarten en goedkope strafschoppen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:22
geloof toch echt dat ik veltman viergever de ligt en van de beek constant bij de scheids zie janken
huntelaar had er al af gemoeten
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:30
Ik doel op het publiek/ de supporters. Mijn verwachtingen waren hoog van de Kuip, maar vind het vooralsnog zeer matig. Zeer weinig liederen en erg veel dom schreeuwen.
Vind ik leuk
Ale +1185
zondag 22 oktober 2017 om 15:07
Al staat Younes voor een leeg goal van 1km breed, dan nog zal hij het presteren om geen doelpunt te maken.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:07
Wat een stille Kuip en wat een bal bezit en schoten op doel... de Kuip is net een thuis wedstrijd
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:09
Alleen maar schreeuwen richting de scheidsrechter, veel meer hoor je niet.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:23
als jij niet in kan zien dat huntelaar er gewoon af had gemoeten kan je beter stoppen over voetbal te praten
Vind ik leuk
Padason +323
zondag 22 oktober 2017 om 15:31
Huntelaat had idd rood kunnen krijgen maar St juste hield wel de hand in zijn gezicht en zit niks anders te doen dan te irriteren terecht dat hij hem even weg duwt.

Uitdagen moet je ook kunnen incaseren
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:10
Veltman weer met een domme overtreding, het zal eens niet.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:10
Wat is die scheidsrechter slecht zeg
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:11
Onzin vrije trap
Vind ik leuk
North +1952
zondag 22 oktober 2017 om 15:12
Aan al die rare snuiters hier die vd Gijp na-apen om te zeggen dat Nederlandse spelers het fysiek ontbreken.. Ik zie hier in de Klassieker gewoon 22 spelers die de bal nog niet bij een medespeler kunnen krijgen en niets begrijpen van positiespel..

Wat een slechte wedstrijd is dit zeg.. De 'Klassieker' wordt ieder jaar bedroevender.
Vind ik leuk
feyeniels +16734
zondag 22 oktober 2017 om 15:13
Als je Huntelaar geen geel geeft, doe dat dan bij Ziyech voor een gelijkwaardige actie ook niet...
Vind ik leuk
BassieN +7693
zondag 22 oktober 2017 om 15:14
Of doe het bij allebei wel
Vind ik leuk
Ale +1185
zondag 22 oktober 2017 om 15:14
Die huntelaar is echt stukken beter dan Dolberg..... Kapitaalvernietiging!
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:14
Waarom zijn ze al de hele wedstrijd zo debiel aan het 'opbouwen' achterin met alle risico's van dien? Keer op keer verspelen ze de bal en brengen ze elkaar in de problemen, peer dat ding dan gewoon naar voren!
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:17
Huntelaar en Younes spelen volledig ruk.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:21
Huntelaar heeft het lastig, maar dat is logisch als je zo ver van de goal af blijft spelen. Younes eruit en Kluivert er in, wordt tijd dat die gozer eens op de bank belandt, want hij bakt er bar weinig van!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:14
In iedergeval. Haps is wat dag betreft tot nu toe veruit de beste. Wat een baas zeg.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:18
Wat een baggerpot
Vind ik leuk
Lubje +587
zondag 22 oktober 2017 om 15:18
Wat een anti- reclame voor ons voetbal. Een fatsoenlijke combinatie zie je niet, een bal over vier meter naar een medespeler plaatsen lukt nauwelijks. Er zijn alleen overtredingen en gele kaarten.
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:19
Dolberg en Kluivert erbij graag. Lijkt mij duidelijk voor wie.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:19
Ajax minst slechte in eerste helft.. maar wat een stress bij alle spelers
Vind ik leuk
davidben +2435
zondag 22 oktober 2017 om 15:19
Als je gisteren Valencia - Sevilla ziet en je zit nu naar deze shit te kijken.
Dit is dan zogenaamd het beste dat NL te bieden heeft. Ik verbaas me dat mensen in het stadion nog geluid maken. Of, ze weten niet beter.
Vind ik leuk
Padason +323
zondag 22 oktober 2017 om 15:30
dat geluid dat je hoort in het stadion heet clubliefde. Net zoals er bij Achilles ook geluid wordt gemaakt. Puur clubliefde
Vind ik leuk
davidben +2435
zondag 22 oktober 2017 om 16:06
Volgens mij zijn het met name verstandelijk gehandicapten die schreeuwen als er een bal rolt. Weet je het zeker dat het clubliefde is, clubliefde betekent namelijk dat je je club altijd en overal op een goede en verstandige manier vertegenwoordigt.
Vind ik leuk
HanV +2039
zondag 22 oktober 2017 om 16:23
Het kan ook aan iets anders liggen. De voorbeschouwing van een half uur gezien? Die presentator wou ergens anders gaan staan vanwege de stank van de wiet.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:19
Aan alles is te zien dat dit duel er 1 is uit de subtop.
Het wachten is op de echte krakers tussen pec en psv
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:34
Dream on
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:20
Eigenlijk wel een saaie kut pot tot nu toe. Leuk hoor strijd, maar ook dat valt wel mee, het is meer knullige overtredingen maken dan strijd.

Vind de Kuip ook niet bepaald een klassieker sfeer uitademen.
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 15:20
2 helft Wordt stukken beter
Slechter van beide kanten kan namelijk niet
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:24
Om te janken deze wedstrijd, godsamme wat slecht en klassieker onwaardig.
Vind ik leuk
VVVke +966
zondag 22 oktober 2017 om 15:21
Belaberde schoppartij tussen 2 subtoppers
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 15:21
Ajax veel beter, maar wat word ik gek van die slordige eindpass, tjonge jonge, Ajax had allang wat goals kunnen maken als het in de eindpass zuiverder was, Scherper was. Verder zit Ajax er goed bovenop, verdedigend sterk Veltman en De Ligt goed, maar Wober alweer heel goed, wat kan hij verdedigen zeg! Speelt Jorgensen tot nu toe uit de wedstrijd.

Huntelaar en Ziyech kunnen fel zijn in de actie, dat gaat vanzelf dus een risico met al heel op zak. Ik zou nu Dolberg voor Huntelaar brengen.. en ik weet het Younes kan uit het niets iets openbreken maar ik zie nu liever Kluivert!
Vind ik leuk
Padason +323
zondag 22 oktober 2017 om 15:27
Ik zie liever geen Youness wat een ondankbare hond, schiet puur op de keeper. Vervolgens schat hij de bal van Neres verkeerd in wordt vervolgens boos op Neres. Deze man heeft 1 keer gescoort omdat hij de bal op de rug krijgt haha. Youness moest de bal in de vere hoek schieten was het een doelpunt.

Meneer youness was afgelopen week aan het zeiken. Wilde bij Ajax weg maar op dit moment mag hij blij zijn dat hij bij Ajax zit want bij iedere duitse club zat hij nu op de tribune. Maar goed snap niet dat deze gast per direct iuit de selectie wordt verwijdert, schopt alle kansen kapot, is de slechtste van het veld en per slot van rekening wilt hij weg en wilt hij rusten. Nou toedeledokie!
Vind ik leuk
Padason +323
zondag 22 oktober 2017 om 15:23
Mooie pot man! Wauw, wilde dat deze passie in Nederlands elftal werd getoont waren we als eerste in de poule geplaatst.

Maar goed de wedstrijd, mannellijk. Ajax is wel de betere, Makelellie doet het redelijk maar heeft ook last van Kuip vrees. Zo hat Boetius al aantal keren kaart kunnen krijgen voorbeeld de overtreding op veltman. Ben bang als dit door gaat Ajax wel als eerste de roden kaarte gaat krijgen. Maar goed hoop dat deze strijdlust door gaat blijft Ajax de bovenliggende partij gaan ze wel scoren. In ieder gaval een mooie wedstrijd.

谢谢
Vind ik leuk
feyeniels +16734
zondag 22 oktober 2017 om 15:23
Het lijkt van beide kanten nergens op. Zowel Feyenoord als Ajax speelt dramatisch. Hopen op een leukere tweede helft! Er zijn nauwelijks kansen geweest...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:30
Maar goed dat ik een rubber allergie heb
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:33
Voortaan alle flesjes bier in rubberen flessies. ;-)
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 15:31
Vamos M +4616zondag 22 oktober 2017 om 15:02Huntelaar mislukte lelijk paard


Kan vp deze troll een keer bannen, leuk hoor dat ik elke keer een ban kreeg omdat ik als enige gewoon het troll gedrag hekelde, maar ban dan ook de echte trollen mij zie je niet clubs beledigen spelers uitscheiden enz voor je het weet is er weer een topic verpest met beledigingen enz... Dus doe een keer wat aan dit puberaal gedrag gedrag, spelers uitscheiden wat een niveau! alleen maar bedoeld om weer ruzie uit te lokken!
Ik zou zeggen, opdonderen met zulke lui voor behoud van een gezellige sfeer in de wedstrijd topic waar Ajacieden en Feyenoorders ook vooraf sportief met elkaar omgaan, en hup meteen weer tig beledigende berichten van Vamos die daar weer een stokje voor wilt steken, die wilt het liefst zoveel mogelijk ruzie in de topics...


Wat een niveau...en ook al krijg ik daar een ban voor, ik blijf het zeggen! Tegen zulk gedrag moet wat aan gedaan worden!
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 15:32
Huntelaar had rood moeten krijgen :).
Vind ik leuk
AFFA +982
zondag 22 oktober 2017 om 16:54
Klopt wel meer spelers trouwens
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:32
Had Huntelaar er niet afgemogen??! Niet meer zeuren op de scheidsrechter Ajacieden. :-) altijd maar zeggen dat Makkelie thuisfluiter of Feyenoorder is.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:34
Nog steeds die leip Younes.....
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:35
Is dit wel echt de klassieker of zitten we naar een Chinese namaakversie te kijken tussen Veyenoort en Ajaks?
Vind ik leuk
BassieN +7693
zondag 22 oktober 2017 om 15:37
Man man man dit is de top van Nederland.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:38
De man die rood had moeten hebben scoort.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:41
Hahaha schei toch uit man, kunnen jullie dan nooit eens zonder de hulp van de scheids?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:42
Ho ho. Ik ben niet voor Ajax of Feyenoord, maar ik zag wat Huntelaar deed. Gewoon zijn tweede geel. Maar ik heb voorspeld dat Feyenoord 2x verloor (Shaktar en Ajax) en dat gaat mooi die kant op!! Alleen nu een pingel zie ik.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:45
OK, maar dan nog, een rode kaart gaat helemaal nergens over, dan eindig je wekelijks met 7 man per team.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:46
En dat is maar goed ook. Rood is rood en geel is geel. Maar iedere scheids is te bang om die te geven. Objectiviteit is ver te zoeken in dat korps.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:57
Ja en dit was dus geen geel waard waardoor hij ook geen tweede zou krijgen en dus rood.

Het is voetbal, niet kunstschaatsen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:03
Als een Feyenoorder het deed schreeuwde je moord en brand. Dus ik neem jou totaal, maar dan ook totaal niet serieus met je Ajax bril. Wel mooi dat het nu 1-2 staat :-)
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:38
Dank Sofyan! Speelt sowieso een belabberde pot.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:38
Jaaaa! De Kuip is van ons hahah
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:38
KJ!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 15:38
Onze HUNTELAAAAAAAAR!!!!

Nog uitgescholden in deze topic wat nergens weer op slaat, maar onze Huntelaar doet het! Prachtig afgemaakt !
Vind ik leuk
Noudyo. +9839
zondag 22 oktober 2017 om 15:38
Huntelaartje maakt hier wel een lekkere goal hoor
Vind ik leuk
BassieN +7693
zondag 22 oktober 2017 om 15:39
Even serieus Amrabat, WAT is DAT??
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 15:39
Die amrabat die is echt goed!
Vind ik leuk
14forever +6829
zondag 22 oktober 2017 om 15:39
Gooooooooolaaaaaazoooooooo Hoentelaar
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:39
Blijf het toch heel vreemd vinden, er wordt gescoord maar het geluid wat je hoort geeft op geen enkele wijze het idee dat het ook zo is.
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 22 oktober 2017 om 19:51
Het was doodstil :D
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:40
Amrabat is een echte nederlander.....
dit kan toch niet???
Zitten we daarop te wachten met oranje????

Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 15:41
Absoluut niet!
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:42
Dat is wel wat opportunistisch, net als die mensen die na Man City hem gelijk de toekomst van Oranje vonden.

Laat die jongen nou lekker zich eerst bij Feyenoord bewijzen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:40
BAM! Stilte graag in rotteknor!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:40
BAM! Stilte graag in rotteknor!
Vind ik leuk
Padason +323
zondag 22 oktober 2017 om 15:40
Man die rood zou moeten hebben scoort haha geweldig

BTW mensen die roeptoeteren dat de kuip nooit stil wordt maar altijd bruist van de positieve energie. Schakel u even in op foxsport 1
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:41
Hoop dat het zo blijft ! Feyenoord op 8 punten ! Maar wat een bedroevend niveau van deze teams. Nu snap je waarom ze niet meedoen om de titel
Vind ik leuk
AFFA +982
zondag 22 oktober 2017 om 16:58
We gaan het nog zien zijn nu 9 potjes op weg.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:41
Wel grappig waar zijn die mensen die de Kuip zoveel luider dan de arena vonden? Zelfs in de begin jaren maakte we meer geluid dan dit!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:41
Maar ook Neres bewijst zijn waarde weer eens.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:43
Hij begint me steeds meer te bevallen, hij lijkt nergens van onder de indruk, werkt hard en sticht meer gevaar met meer rendement dan de andere buitenspelers die we hebben.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:47
Ik had eerst mn bedenkingen,maar die gast kan best ballen hoor. Cassierra ook maar eens neerzetten
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:43
Super de ligt ! Rood scheids ????
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:43
Man man man..
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:44
Hahahahaha!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:44
Tja de Ligt.... benen binnen houden. Bedankt.....
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 15:44
Onana !!!!!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:44
Iemand vasthouden als spits zonder dat de bal in de buurt is in elke wedstrijd geel.
Huntelaar deed precies dat en had geel op zak.
Huntelaar had dus gewoon van het veld af gemoeten.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:47
Huillie calimero!!!!!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:47
Huillie calimero!!!!!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:49
zet je echo eens uit.
ik constateer gewoon een feit.
Vind ik leuk
Degraaf +8979
zondag 22 oktober 2017 om 16:29
Net als Vilhena ;-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:45
DE lach van Onana :-)
Vind ik leuk
feyeniels +16734
zondag 22 oktober 2017 om 15:45
Eerst een kinderlijke fout van Amrabat en nu van De Ligt... Wel kut dat we weer een strafschop missen
Vind ik leuk
Padason +323
zondag 22 oktober 2017 om 15:46
haha Jorgensen haha veltmannetje actie van de ligt is geweest

Trouwens complimenten voor feyenoord, de spelers schieten nietde ballen meer weg evenals de ballenjongens kunnen nu in 1x de bal aan ajax spelers geven ipv op de grond pleuren
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 15:46
Echt fantastisch ingeschoten!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:46
ONANANANANANANANA
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:46
ONANANANANANANANA
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:46
Is het publiek volledig gedrogeerd of hoe zit dat? Ook nu weer nauwelijks geluid bij die pingel, weinig echt gejuich toen ze hem kregen en een zelfde gelaten, stille indruk als toen die tegengoal viel nadat hij de pingel miste .

Wat is er aan de hand in de Kuip? Is ook het publiek van namaak chinese kwaliteit? Het Leegiejoen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:47
lekker snugger weer van de ligt .....en o o o wat slecht ingeschoten ...past wel in deze amateuristische pot
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:47
Wat een drama bal
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 15:47
Wat een geklungel, man man man...

Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:47
Matthijs mag van mij een Feyenoord-shirt aandoen. Wat een stelletje kutamateurs zijn dit.
Vind ik leuk
BassieN +7693
zondag 22 oktober 2017 om 15:47
Jaaaaaaa Jensieeee
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:48
Lachwekkend niveau!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:48
Ook weer totaal onnodig....stelletje lutsers
Vind ik leuk
feyeniels +16734
zondag 22 oktober 2017 om 15:48
Bedankt De Ligt!!!!!!

Nu de felheid vasthouden en nog een keer scoren
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:48
Ik vind dit wel een echt intens treurige klassieker, ik zit er serieus bijna aan te denken om hem uit te zetten, je gaat ook niet voor je plezier naar Bal op het dak 3 tegen FC Knudde 4 kijken...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:48
hahahaha koekoek de ligt ....dit slaat toch helemaal nergens meer op
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:49
Denk dat keizer vanmiddag nog zijn biezen kan pakken . Wat een aanfluiting zijn team. Wordt compleet overlopen door feyenoord
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 15:50
Jorgenson heel gauw wisselen!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:51
PSV wordt met twee vingers in de neus kampioen . Man man man wat een niveau ! Lijkt wel Jupiler League
Vind ik leuk
BassieN +7693
zondag 22 oktober 2017 om 15:51
Klaas jan kan zijn ellebogen echt niet thuishouden
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 15:52
Stel je nu eens voor dat een van deze twee kampioen wordt....

Nee, dat kan ik me dus ook niet voorstellen als ik dit beschamende niveau zie!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:53
Younes en schone eraf,
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:53
Dat die Sulejmani Neres nog mag blijven staan dan snap je er ook niks van he ?

Huntelaar moet je je logo niet kussen -:)
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 15:53]
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:54
BRENG KLUIVERT NOU VERDOMME LAFBEK.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:56
Keizer is een grote lafaard en een trainer van het niveau fc balophetdak
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:58
Younes mag volgens mij niet gewisseld worden.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 16:00
Ben ook niet weg van wat Kluivert laat zien, maar het gaat er meer om dat Younes eens een keer gewisseld wordt.
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 15:55
Ahahahahahhahaah als amrabat gaat sprinten wordt er een aardbeving en trillingen gemeten!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:55
Er verdient maar 1 ploeg te winnnen Feyenoord !
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 15:56
Op basis van 15 goede minuten? Niemand verdient deze barre pot te winnen.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 16:05
Haha, humor heb je zeker.
Vind ik leuk
Ale +1185
zondag 22 oktober 2017 om 15:56
Keizer oprotten aub. Wat een grafvoetbal!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:58
Jantje Keizer was beter in zingen
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:58
oi oi oi wat slecht zeg van beide kanten .... ze krijgen de bal geen 3 x naar dezelfde kleur
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 15:58
Jones,amrabat
Wat een ongelooflijke drama spelers
Man vd wedstrijd met 36 kilometer voorsprong haps!
Vind ik leuk
Ale +1185
zondag 22 oktober 2017 om 16:03
Dolberg.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:59
Tjongejonge....trek die Younes toch een keer van het veld af

Niet te filmen zo zwak weer
Een kans en weer is een schot zonder enige richting
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:00
Gaaf
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 16:00
Neres, ik begin steeds meer van hem te houden! Wat een rendement!
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 16:00
Heerlijk Neres, alweer! Kan die lul aan de andere kant wat van leren.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 16:04
Ja en die andere twee ook, die ene die zichzelf heel wat vindt en die ander die helaas nog weinig van zijn toegedichte potentie heeft (kunnen) laten zien, oftewel Kluivert en Cernny
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:00
Haha lekker
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 16:01
Neres!! Met zijn snelheid ! Goed gedaan!
Dolberg belangrijk voor hem !
Yes!
Verdiend!
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 16:06
Zo'n goaltje is voor Dolberg wel goed ja, voor Neres zijn tweede assist en daarmee volgens mij de aanvaller met het hoogste rendement, verreweg zefls.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:01
En WEER Neres belangrijk
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:02
De ene Turk poort de andere Turk
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:04
Libanees
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:05
Turk???
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:02
YOunes egoistische hond
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 16:02
Younes Younes Younes.. Ik ben er nu echt helemaaaaal klaar mee.
Vind ik leuk
Ale +1185
zondag 22 oktober 2017 om 16:05
Hoppa younes eruit
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 16:05
Als die Neres wisselt, word ik echt helemaal gestoord.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:05
Bam!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:06
Bam!
Vind ik leuk
derksen +6815
zondag 22 oktober 2017 om 16:06
Gelukkig speelt younes altijd bij ajax anders had het 1-4 gestaan!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:06
Deze wedstrijd is echt van een bedroevend laag niveau!
Vind ik leuk
Degraaf +8979
zondag 22 oktober 2017 om 16:33
Zoals PSV er ook zoveel speelde? Hij was niet goed maar wel intens.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:06
Neres is voor mij met afstand MOTM! IJskoud is die jongen. Soeelt vandaag zeer simpel en nuttig. Twee assists in een ietwat rommelige wedstrijd. Top rendement!

Younes kan oppleuren! Diks ook rijp voor een enkeltje toiletpot.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:08
Haps gaat morgen zeggen dat hij nerres in zijn broekzak had
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 16:12
Man van de wedstrijd is natuurlijk al duidelijk, dat is Neres. Goed dat hij zoveel rendement heeft en steeds beter begint te draaien, dan hebben we tenminste 1 flank waar gevaar en rendement vandaan komt.
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 16:13
Zat gister naar die flankspeler van helaas Watford te kijken. Als we die op links hadden gehad.. Waren twee fantastische flanken geweest.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 16:17
Ik weet niet of het zo makkelijk werkt, in dit team lopen te veel jonge spelers en de vraag is of die jonge jongen van Watford dan het zelfde had kunnen brengen.

Ik vind Younes ook niet dramatisch slecht, maar hij is te voorspelbaar, moet meer diepgaan en zijn rendement ligt ver onder peil, maar dan ook echt heel ver.

Meer assists en meer goals en het is ineens een hele goede buitenspeler.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:12
De 81e minuut zegt alles over deze pot : zelfs de scheids kan niet gepasseerd worden.......
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:20
Slecht spelen en 0-3 tegen Heracles of 1-4 tegen Feyenoord wat is het verschil? Dat nerres die Mexicaantje overklast?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:22
nee het verschil is dat heracles wel kan verdedigen en feijenoord niet
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:13
Tuurlijk jochie wat jij wil
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:15
dank je wel knul
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 19:21]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:23
Mooi stratum dat je altijd weer humor hebt. Proost! Goed weekend voor jouw cluppie.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:15
Nu hopen dat het zo blijft
Vind ik leuk
Noudyo. +9839
zondag 22 oktober 2017 om 16:17
Siem de Jong. Tja, ex-PSV'er... natuurlijk scoort ie
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 16:17
Onze Siem!!!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:17
Siem!!!
Vind ik leuk
Garinsha +2694
zondag 22 oktober 2017 om 16:17
HEERLIJK DE KUIP ZO STIL KRIJGEN #AFCA
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:18
Ze gaan al naar huis haha
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 16:17
Is dat assist nummer 3 van Neres?
Vind ik leuk
Degraaf +8979
zondag 22 oktober 2017 om 16:31
Ja
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:17
Siempie!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:18
Vanuit de Kuip:

Bammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Vind ik leuk
poklane +2887
zondag 22 oktober 2017 om 16:18
VAN BRONCKHORST OPDONDEREN TYFUS IDIOOT
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:19
Heuj!!! 1-4 kampioen over 25 jaar weer!!!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:25
Wat een trieste reactie misschien even kijken naar jullie aankoopbeleid in plaats van dhr van Bronkhorst de schuld te geven wie zet bijvoorbeeld ambrabad op rechtsachter? En waarom omdat de club geen goeie rechtsback in huis gehaald heeft
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:25
@poklane, ben je nog goed wijs of ben je geen echte Feyenoorder??? Met de komst van Gio hebben we tot nu toe alleen maar prijzen gewonnen. En ook dit seizoen is nog niet afgelopen...
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 16:18
Dank Neres voor het redden van deze middag.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:18
Mooi , geweldige middag voor PSV ! 8 punten voor op Feyenoord ! Yes !
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 16:20
Feyenoord had inderdaad echt verdiend om dit te winnen hoor..
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:21
Ben er blij om hoor ! Klasse
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 16:19
Joeeeeeee
Vind ik leuk
Bobbi04 +616
zondag 22 oktober 2017 om 16:19
En toen werd het stil en liep de Kuip stilaan leeg. Het was alleen maar voor de wedstrijd rumoerig daarna hield het op....
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:19
Lekkkkkkkerrrrrrrrr
1-4
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:19
Yeeeeeeessss 1 - 4 terechte overwinning
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:19
Hahaha Ajax sloopt ze pijnlijk
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:20
Wat een pracht goal
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:20
Wat een waardeloos team dat feyenoord
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 16:21
Gefeliciteerd ajax ;) .
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:22
Feyenoord bedankt ! We vatten er eentje op !
Vind ik leuk
Degraaf +8979
zondag 22 oktober 2017 om 16:31
Sportief Teo.
Vind ik leuk
Wurmpie +184
zondag 22 oktober 2017 om 16:21
Een schande hoe feyenoord zich de laatste 20min te kijk laat zetten speel je uit dan begrijp ik het nog maar ook dat is niet goed te praten maar thuis zo afgeslacht en op wat voorn manier een schande gewoon
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:21
En inderdaad... Wat vooraf al gezegd werd komt uit... Makkelie durft in de eerste helf Huntelaar niet van het veld te sturen... En nota bene hij opent de score... Dus jammer, maar helaas...
Makkelie is en blijft een vriend van de Amsterdammers.

Ajacieden gefeliciteerd!!!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:22
LEKKER!!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:22
LEKKER!!!!!!!
Vind ik leuk
North +1952
zondag 22 oktober 2017 om 16:24
Wat een grandioze overwinning van Ajax! Feyenoord heeft geen schijn van kans gehad. Het publiek zag dat ook en ging al vroegtijdig muisstil naar huis. Het legioen is met pensioen!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:24
Had ik echt niet verwacht.. Wober goed, Neres top en De Jong en Dolberg gewoon goud. Na de 0-1 was Feyenoord heer en meester, maar de 1-2 was het kantelmoment. Genieten.
Vind ik leuk
Degraaf +8979
zondag 22 oktober 2017 om 16:30
Hahaha, heerlijke overwinning. Hoeveel Feyenoordsupporters zaten er nog in de laatste paar minuten? Dus nooit meer roepen dat de Arena leegloopt voor einde wedstrijd!
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 10:28
Niet het aanzien waard
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE: De Klassieker tussen Feyenoord en Ajax in De Kuip (gesloten)