Koeman koerst af op Everton-ontslag: harde nederlaag op Goodison Park

    Koeman koerst af op Everton-ontslag: harde nederlaag op Goodison Park

    zondag 22 oktober 2017 om 16:22

    De baan van Ronald Koeman staat ernstig op de tocht. Zondagmiddag was ook Arsenal een maatje te groot voor Everton, dat nog wel op voorsprong kwam: 2-5.

    Wayne Rooney zorgde na twaalf minuten voor hoop bij Everton, dat op 23 september voor het laatst een wedstrijd won. De routinier schoot de bal van buiten de zestien in de lange hoek: 0-1. Arsenal gaf vervolgens gas, kreeg kans op kans en moest uiteindelijk tot de veertigste minuut wachten op de gelijkmaker. Nacho Monreal tikte een rebound binnen, nadat doelman Jordan Pickford moest lossen op een schot van Granit Xhaka.

    In de tweede helft ging het vervolgens hard. Mesut Özil, die in de eerste helft liefst zes kansen creëerde, kopte de 1-2 binnen, waarna Alexandre Lacazette en Aaron Ramsey de 1-3 en 1-4 maakten. In de blessuretijd vielen nog twee doelpunten: Oumar Niasse (Everton) en Alexis Sanchez (Arsenal) bepaalden de eindstand op 2-5.

    Everton eindigde het duel op Goodison Park met tien man door een rode kaart voor Idrissa Gueye. Door de nieuwe nederlaag blijft Everton de nummer zestien van de Premier League met acht punten uit negen duels. Koeman lijkt aan zijn laatste uren bezig als manager van The Toffees.

    Plaats een reactie

    zondag 22 oktober 2017 om 16:24
    misschien kan hij naar rotterdam kijken wat er nog te redden valt
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21477
    zondag 22 oktober 2017 om 16:25
    Zeikerdje.
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 16:25
    haha hoort er bij pik. volgende klassieker misschien jouw kans
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21477
    zondag 22 oktober 2017 om 16:28
    Ach het was een klote wedstrijd. Niemand verdiende het om te winnen.
    Vind ik leuk
    Hyena +27029
    zondag 22 oktober 2017 om 16:36
    Het was inderdaad een klote wedstrijd. Bij een 1-4 overwinning verdient de winnende ploeg echter wel degelijk de overwinning.

    Ajax was overduidelijk de beste van de slechtsten, op een goed kwartier van Feyenoord na.
    Vind ik leuk
    Gerro +5411
    zondag 22 oktober 2017 om 16:46
    Verliezen van Arsenal vind ik geen schande maar bij de knvb zullen ze deze ontwikkelingen met grote interesse volgen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7723
    zondag 22 oktober 2017 om 16:24
    De trein komt eraan Ronald !
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78525
    zondag 22 oktober 2017 om 16:26
    Alleen bestemming onbekend.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2479
    zondag 22 oktober 2017 om 16:30
    Zeist als eindpunt :)
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2353
    zondag 22 oktober 2017 om 16:37
    Zeker als je eigen doelpunten als 0-1 beschouwd worden op vp
    Vind ik leuk
    Truth +2809
    zondag 22 oktober 2017 om 16:59
    De boot denk ik
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 16:28
    Nou is t echt klaar. Misschien FC Groningen dan maar. Leuk voor hun vader.
    Vind ik leuk
    Woudo +8150
    zondag 22 oktober 2017 om 17:00
    Hij mag van mij na dit seizoen terug komen naar Rotterdam! Laat Gio het seizoen nog even afmaken en daarna mag Ronaldje terug komen hoor! Ik vind Gio dit seizoen echt zwak in zijn tactieken, heeft veel krediet door vorig seizoen natuurlijk en ben ik hem ook hartstikke dankbaar voor maar het lijkt een beetje alsof de spreekwoordelijke koek op is...
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 18:01
    Tegen 8 geblesseerden doe je niks. Als hij Geertruida opstelt en die maakt n fout, dan is t ook niet goed.
    Teveel spelers zijn nog op de weg terug en geblesseerd. Daar doe je niks aan.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3640
    zondag 22 oktober 2017 om 18:41
    Welnee man, vorig seizoen was een unieke prestatie van de ploeg en de trainer.

    Nu heb je heel veel geblesseerde en een paar nederlagen achter je kiezen, dan word het heel anders spelen.

    Feyenoord staat nu gewoon weer met beide benen op de grond en ziet waarom het niet eens een Nederlandse topclub is maar een goede subtopper.
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 16:29
    Wie Rooney op de tribune zet in de Europa League is bewust bezig zijn ontslag te regisseren....... Rooie Ronald heeft z'n koffertje al ingepakt met labeltje Zeist erop.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134829
    zondag 22 oktober 2017 om 16:30
    kedeng kedeng daar komt ie weer
    Vind ik leuk
    Lubje +699
    zondag 22 oktober 2017 om 16:34
    Alsjeblieft niet naar Zeist!
    Vind ik leuk
    frank1971 +2217
    zondag 22 oktober 2017 om 16:34
    Koeman zal nou zn ontslag wel krijgen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Woudo +8150
    zondag 22 oktober 2017 om 16:35
    Ronald je bent van harte welkom terug in Rotterdam. Wederom tactisch falen van Gio dat ons de das om doet.
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 16:42
    Vorig seizoen was Gio nog de beste en nu kan hij er niets van wat een slechte verliezers zijn jullie toch. of het aan de trainer heeft gelegen
    Vind ik leuk
    Woudo +8150
    zondag 22 oktober 2017 om 16:49
    Zie mijn reactie erboven en in andere topics.

    Slechte verliezer zeker niet want ik heb alle Ajacieden gefeliciteerd met hun verdiende overwinning.
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 17:04
    zal ik het anders zeggen wat een supporter er zitten er nog meer naast Gio --Jan en JP ook allemaal sukkels zeker,verliezen van Ajax is toch normaal of had jij gedacht dat Feijenoord zou gaan winnen,ongeacht wie Gio in het veld had gezet nederlaag zou het toch worden
    Vind ik leuk
    KoiFreak +257
    zondag 22 oktober 2017 om 16:37
    Koeman wordt ontslag kan niet anders
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5400
    zondag 22 oktober 2017 om 16:38
    Broodje Koe.
    Mooie naam voor een nieuwe uitdaging.
    Vind ik leuk
    Foebele +46741
    zondag 22 oktober 2017 om 16:43
    De nieuwe bondscoach is gevonden...
    Vind ik leuk
    Woudo +8150
    zondag 22 oktober 2017 om 17:01
    Volgens mij heeft hij al meerdere malen aangegeven niet als bondscoach te willen instappen momenteel en er zit nog wat oud zeer mbt de situatie dat hem praktisch de baan toegezegd was en ze uiteindelijk voor Hiddink kozen..
    Vind ik leuk
    Foebele +46741
    zondag 22 oktober 2017 om 17:03
    Volgens mij zegt hij vooral geen interesse te hebben op dit moment, omdat hij nog niet weg is bij Everton, maar goed, we gaan het zien, dit duurt sowieso niet lang meer, helaas, want hij was goed bezig in Engeland tot aan dit jaar.
    Vind ik leuk
    Truth +2809
    zondag 22 oktober 2017 om 16:57
    Het is over en uit ....kan samen met bilic de boot op lmao
    Vind ik leuk
    Stickyajax +155
    zondag 22 oktober 2017 om 17:27
    Denk niiet dat die de kerst haal.
    Bondscoach nederlands eftal lijk me beter kan die geen transfers doen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 17:56
    De Kerst niet haalt? Halloween haalt hij niet eens. En terecht ook; de 4e club qua transferuitgaven en dan zo slecht presteren.
    Vind ik leuk
    kees ee +498
    zondag 22 oktober 2017 om 21:08
    toch hoop voor oranje !! . . . zijn we erbij knvb ??
    Vind ik leuk
    maandag 23 oktober 2017 om 07:05
    Lekker de zakken vullen en 1x in de maand een wedstrijdje doen als bondscoach van oranje. Ik snap t wel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Koeman koerst af op Everton-ontslag: harde nederlaag op Goodison Park