Koeman koerst af op Everton-ontslag: harde nederlaag op Goodison Park

Koeman koerst af op Everton-ontslag: harde nederlaag op Goodison Park

zondag 22 oktober 2017 om 16:22

De baan van Ronald Koeman staat ernstig op de tocht. Zondagmiddag was ook Arsenal een maatje te groot voor Everton, dat nog wel op voorsprong kwam: 2-5.

Wayne Rooney zorgde na twaalf minuten voor hoop bij Everton, dat op 23 september voor het laatst een wedstrijd won. De routinier schoot de bal van buiten de zestien in de lange hoek: 0-1. Arsenal gaf vervolgens gas, kreeg kans op kans en moest uiteindelijk tot de veertigste minuut wachten op de gelijkmaker. Nacho Monreal tikte een rebound binnen, nadat doelman Jordan Pickford moest lossen op een schot van Granit Xhaka.

In de tweede helft ging het vervolgens hard. Mesut Özil, die in de eerste helft liefst zes kansen creëerde, kopte de 1-2 binnen, waarna Alexandre Lacazette en Aaron Ramsey de 1-3 en 1-4 maakten. In de blessuretijd vielen nog twee doelpunten: Oumar Niasse (Everton) en Alexis Sanchez (Arsenal) bepaalden de eindstand op 2-5.

Everton eindigde het duel op Goodison Park met tien man door een rode kaart voor Idrissa Gueye. Door de nieuwe nederlaag blijft Everton de nummer zestien van de Premier League met acht punten uit negen duels. Koeman lijkt aan zijn laatste uren bezig als manager van The Toffees.

Plaats een reactie

zondag 22 oktober 2017 om 16:24
misschien kan hij naar rotterdam kijken wat er nog te redden valt
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 16:25
Zeikerdje.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:25
haha hoort er bij pik. volgende klassieker misschien jouw kans
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 16:28
Ach het was een klote wedstrijd. Niemand verdiende het om te winnen.
Vind ik leuk
Hyena +19652
zondag 22 oktober 2017 om 16:36
Het was inderdaad een klote wedstrijd. Bij een 1-4 overwinning verdient de winnende ploeg echter wel degelijk de overwinning.

Ajax was overduidelijk de beste van de slechtsten, op een goed kwartier van Feyenoord na.
Vind ik leuk
Gerro +3292
zondag 22 oktober 2017 om 16:46
Verliezen van Arsenal vind ik geen schande maar bij de knvb zullen ze deze ontwikkelingen met grote interesse volgen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:24
De trein komt eraan Ronald !
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:26
Alleen bestemming onbekend.
Vind ik leuk
Bayern FC +1229
zondag 22 oktober 2017 om 16:30
Zeist als eindpunt :)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:31
Jij was iets eerder, waarvan akte!
Vind ik leuk
Bayern FC +1229
zondag 22 oktober 2017 om 16:32
#Bezig met typen.....was eerder dan mij :)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:38
ja, maar hij is nog bezig....ohnee....
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:31
Boemeltreintje naar Zeist.
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1786
zondag 22 oktober 2017 om 16:37
Zeker als je eigen doelpunten als 0-1 beschouwd worden op vp
Vind ik leuk
Truth +2749
zondag 22 oktober 2017 om 16:59
De boot denk ik
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:28
Nou is t echt klaar. Misschien FC Groningen dan maar. Leuk voor hun vader.
Vind ik leuk
Woudo +7481
zondag 22 oktober 2017 om 17:00
Hij mag van mij na dit seizoen terug komen naar Rotterdam! Laat Gio het seizoen nog even afmaken en daarna mag Ronaldje terug komen hoor! Ik vind Gio dit seizoen echt zwak in zijn tactieken, heeft veel krediet door vorig seizoen natuurlijk en ben ik hem ook hartstikke dankbaar voor maar het lijkt een beetje alsof de spreekwoordelijke koek op is...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:01
Tegen 8 geblesseerden doe je niks. Als hij Geertruida opstelt en die maakt n fout, dan is t ook niet goed.
Teveel spelers zijn nog op de weg terug en geblesseerd. Daar doe je niks aan.
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
zondag 22 oktober 2017 om 18:41
Welnee man, vorig seizoen was een unieke prestatie van de ploeg en de trainer.

Nu heb je heel veel geblesseerde en een paar nederlagen achter je kiezen, dan word het heel anders spelen.

Feyenoord staat nu gewoon weer met beide benen op de grond en ziet waarom het niet eens een Nederlandse topclub is maar een goede subtopper.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:12
Postuum dan....
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:29
Wie Rooney op de tribune zet in de Europa League is bewust bezig zijn ontslag te regisseren....... Rooie Ronald heeft z'n koffertje al ingepakt met labeltje Zeist erop.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:30
kedeng kedeng daar komt ie weer
Vind ik leuk
Lubje +587
zondag 22 oktober 2017 om 16:34
Alsjeblieft niet naar Zeist!
Vind ik leuk
frank1971 +2002
zondag 22 oktober 2017 om 16:34
Koeman zal nou zn ontslag wel krijgen.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 16:35]
Vind ik leuk
Woudo +7481
zondag 22 oktober 2017 om 16:35
Ronald je bent van harte welkom terug in Rotterdam. Wederom tactisch falen van Gio dat ons de das om doet.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:42
Vorig seizoen was Gio nog de beste en nu kan hij er niets van wat een slechte verliezers zijn jullie toch. of het aan de trainer heeft gelegen
Vind ik leuk
Woudo +7481
zondag 22 oktober 2017 om 16:49
Zie mijn reactie erboven en in andere topics.

Slechte verliezer zeker niet want ik heb alle Ajacieden gefeliciteerd met hun verdiende overwinning.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:04
zal ik het anders zeggen wat een supporter er zitten er nog meer naast Gio --Jan en JP ook allemaal sukkels zeker,verliezen van Ajax is toch normaal of had jij gedacht dat Feijenoord zou gaan winnen,ongeacht wie Gio in het veld had gezet nederlaag zou het toch worden
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:37
Koeman wordt ontslag kan niet anders
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 16:38
Broodje Koe.
Mooie naam voor een nieuwe uitdaging.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 16:43
De nieuwe bondscoach is gevonden...
Vind ik leuk
Woudo +7481
zondag 22 oktober 2017 om 17:01
Volgens mij heeft hij al meerdere malen aangegeven niet als bondscoach te willen instappen momenteel en er zit nog wat oud zeer mbt de situatie dat hem praktisch de baan toegezegd was en ze uiteindelijk voor Hiddink kozen..
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 22 oktober 2017 om 17:03
Volgens mij zegt hij vooral geen interesse te hebben op dit moment, omdat hij nog niet weg is bij Everton, maar goed, we gaan het zien, dit duurt sowieso niet lang meer, helaas, want hij was goed bezig in Engeland tot aan dit jaar.
Vind ik leuk
Truth +2749
zondag 22 oktober 2017 om 16:57
Het is over en uit ....kan samen met bilic de boot op lmao
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:27
Denk niiet dat die de kerst haal.
Bondscoach nederlands eftal lijk me beter kan die geen transfers doen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:56
De Kerst niet haalt? Halloween haalt hij niet eens. En terecht ook; de 4e club qua transferuitgaven en dan zo slecht presteren.
Vind ik leuk
kees ee +289
zondag 22 oktober 2017 om 21:08
toch hoop voor oranje !! . . . zijn we erbij knvb ??
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 07:05
Lekker de zakken vullen en 1x in de maand een wedstrijdje doen als bondscoach van oranje. Ik snap t wel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Koeman koerst af op Everton-ontslag: harde nederlaag op Goodison Park