Grote persoonlijke teleurstelling na Klassieker: Zoiets mag mij niet gebeuren

Grote persoonlijke teleurstelling na Klassieker: "Zoiets mag mij niet gebeuren"

zondag 22 oktober 2017 om 18:04

Het duurde even voordat de Feyenoord-spelers uit de kleedkamer kwamen om de pers te woord te staan na de 1-4 nederlaag tegen Ajax. Sofyan Amrabat zegt dat er niet veel gesproken is in de kleedkamer.

"Iedereen is ontzettend teleurgesteld en vooral heel stil", zegt de gelegenheidsrechtsback in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Er is niet veel gezegd. Daar was bij iedereen de teleurstelling te groot voor."

Dankzij een fout van Amrabat kon Klaas-Jan Huntelaar de score openbreken in De Kuip. Hij verloor de bal vlakbij zijn eigen strafschopgebied. "Dat was een heel grote fout, zoiets mag mij niet gebeuren. Ik probeerde in te dribbelen en iemand in te spelen, maar niemand stond op dat moment vrij. Eigenlijk had ik de bal gewoon weg moeten rossen, maar ik probeerde toch Haps in te spelen. Neres loerde daar echter op en onderschepte de bal."

Plaats een reactie

BassieN +7693
zondag 22 oktober 2017 om 18:06
Heel het elftal kan wel op de bank plaatsnemen, zo slecht speelt iedereen.
Vind ik leuk
Foebele +33211
zondag 22 oktober 2017 om 18:07
De hele club is in rouw gedompeld, van de fans tot de trainer en spelers. Iedereen bakte er helemaal niks van vandaag, voor, tijdens en na de wedstrijd...

Bizar hoe die club zo intens ver terug zakt van hun niveau vorig jaar, zie je maar weer hoe belangrijk spelers als Kuyt en Huntelaar zijn, het zit hem vaak in ongrijpbare dingen die je niet direct ziet in de prestaties van de spelers zelf.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:12
Vinger op de zere plek. De persoonlijkheid van Kuyt mis je dit seizoen zo ontzettend erg.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:20
Ook de kwaliteiten van Kuyt. Oranje heeft zich ook ooit meer weten te kwalificeren sinds ze Kuyt niet meer selecteerden.
Vind ik leuk
Mo +7947
zondag 22 oktober 2017 om 18:28
De rollen van Kuyt en Huntelaar worden heel erg onderschat. Zijn twee spelers met een fantastische loopbaan en daar kijken die jonge jongens ontzettend tegenop. In de kleedkamer en op het veld heel erg belangerijk
Vind ik leuk
Jozef +20781
zondag 22 oktober 2017 om 18:19
Joh. Zij hadden toch verreweg het beste ingekocht, terwijl Ajax zat te suffen?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:29
Ajax moest Diks en Haps kopen.... voor alsnog ben ik blij dat ze dat niet hebben gedaan.
Vind ik leuk
Jozef +20781
zondag 22 oktober 2017 om 18:34
Ze mogen van mij gerust iets kopen, maar niet zomaar alles. Haps is een leuke speler hoor, maar hij schuttert me net wat te vaak... Zulke spelers hadden we al...;-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:35
:-) je hebt zeker een punt Jozef ;-)
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 09:10
Haps is naar mijn mening wel een goede aankoop. Beter dan Kongolo die er vorig seizoen stond. Zorgde er hoogstpersoonlijk voor dat Feyenoord een penalty kreeg met een geweldige rush.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3074
zondag 22 oktober 2017 om 21:15
Feyenoord heeft veel blessures en een zwakke bank, dat is de achillespees, feitelijk geld......
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:08
Neres kreeg die bal gewoon in zn voeten gespeeld. Amrabat was samen met boetius de slechtste aan Feyenoord kant
Vind ik leuk
Sazzz +8562
zondag 22 oktober 2017 om 18:12
Maar in tegenstelling tot Boëtius stond Amrabat niet op zijn eigen positie
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:16
Precies. Van Bronckhorst is Amrabat aan het verneuken. Zet Amrabat op de positie van Vilhena en hij is een van de beste middenvelders van Nederland.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:02
Dan nog mag je niet zo vaak onnodig balverlies lijden
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:38
Waar was Toornstra? Fraai doelpunt, verder vrijwel onzichtbaar
Vind ik leuk
AFFA +982
zondag 22 oktober 2017 om 18:48
Berghuis dan
Vind ik leuk
Sil95 +4190
zondag 22 oktober 2017 om 19:14
Die zat bij Nick in de tas :) onvoorstelbaar dat ze hem nog geen contractverlenging hebben aangeboden , is gewoon een heel degelijke speler die met zijn ervaring rust brengt in de achterhoede.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 19:14]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:08
Misschien kwam het wel door ajax dat ze als een kwant speelden.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 18:10
Ajax was beter, feller ook. Dus de overwinning is wel terecht, alleen de uitslag een beetje geflatteerd komt ook omdat Gio Kramer bracht voor een verdediger. Feyenoord mist wel types als Karsdorp en Kuijt.
Boetius had een goed begin bij Feyenoord maar zakt nu weg, Larsson kan me ook nog niet bekoren. Vind Haps wel de enige goede aankoop. Maar ik zie Feyenoord nog wel terug komen!
En Ajax, Ajax heeft de kwaliteiten maar komop die slordigheden moeten eruit!
Wel fijn dat Neres steeds meer zijn potentie inlost! En dat Dolberg zijn goaltjes weer heeft meegepikt!

Laatste 3 wedstrijden 12 goals, qua dat is het goed, maar het moet allemaal nog beter want dat mag ik wel verwachten van deze selectie.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 18:12]
Vind ik leuk
ficusje +1037
zondag 22 oktober 2017 om 18:12
Die jongens gaan door een diep dal,winnen geen een pot.begrijpelijk dat ze er door zitten.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:11
Bal niet terug geven aan de tegenstander na een blessurebehandeling. Dan verdien je ook niks in mijn ogen
Vind ik leuk
AFFA +982
zondag 22 oktober 2017 om 18:48
Precies schooiers zijn het die dat niet doen.
Vind ik leuk
derksen +6773
zondag 22 oktober 2017 om 18:12
Amrabat een van de allergrootste overhypte voetballer uit mijn bestaan!
Amrabat jij ben zo ongelooflijk langzaaaaaaaaam
Zo ongelooflijk 10 tot 15 kilo te zwaar!
Je kan er echt helemaal niks van en het gaat net als bilal nooit maar dan ook nooit wat worden wat een drama
Als amrabat sprint slaat se schaal van richter gewoon uit!
Echt niet normaal
Een bal behandeling van iemand van 90!
Het is echt niet te geloven zo slecht ben jij
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 18:15
Uhhh, vergeet niet dat hij niet op zijn plek speelt! Hij is helemaal geen RB!
Natuurlijk komt nu zijn kwaliteiten niet tot volle uiting!
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 18:16]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:17
"Ben je weer klaar voor een weekend vol verrassingen
Komt die
Psv-heracles 1-3
Feyenoord -ajax 3-2
Vvv-denhaag 1-3
Twente -roda1-4

Hatsiflatsie"

........

ik mag hopen dat je er geen knaken op gezet hebt anders word dat weer veel uitleggen aan mevrouw derksen straks.......
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 18:18]
Vind ik leuk
derksen +6773
zondag 22 oktober 2017 om 18:32
Ja ik weet het het is een doodzonde maar voor me centjes had ik ook ajax,vitesse, nurnberg,as roma
En ik zit nog in een toppertje met bilbao

Maar idd stratumseind de grootste had ik een beetje fout
Maar dat kan natuurlijk de beste overkomen
Als bilbao wint zo meteen is het boven de 1 k
Zo niet hou ik nog 42 eu over
Zijn toch weer 6 kratten bier van de aldi..
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:52
kijk dit soort rekenwerk daar hou ik van
Vind ik leuk
Vak-DD +7762
zondag 22 oktober 2017 om 19:28
Druk met het kiezen voor het land waar hij voor gaat spelen. Gelukkig niet voor Nederland.
Vind ik leuk
Nuance +2468
zondag 22 oktober 2017 om 20:58
Jij doet je naam wel eer aan. Ongenuanceerd gebral. Jij hebt er echt geen ene reet verstand van
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 20:59]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:12
Met het vertoonde spel van vandaag, mogen beide teams lang in de kleedkamer blijven.

Ajax kan veel beter!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:12
Feyenoord is gewoon weer wat het hoort te zijn de Subtop!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 18:16
Daar hoort Feyenoord helemaal niet te zijn.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:22
Volledig mee eens!
Vind ik leuk
Voebtal +274
zondag 22 oktober 2017 om 18:15
Amrabat is een zwaar overgewaardeerde speler. Vind zijn broer een klasse beter. Hij is wel heel ijverig zodat het nog wat lijkt.. Eigenlijk een beetje zoals Vilena maar ook die is veel vliegen en 0 rendement.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 18:17
Hij is geen RB! Wat verwacht je dan?
Hij hoort eerder achter Jorgensen te spelen en niet als RB!
Vind ik leuk
Voebtal +274
zondag 22 oktober 2017 om 18:20
Hij is zeker geen RB dat kon iedereen wel zien. Hij heeft te weinig scorend vermogen om achter een spits te staan vind je niet?
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 18:27
Probeer mee aan te geven hij is eerder een nummer 10 dan een RB, maar hij hoort gewoon op het middenveld. Heeft inzicht, heeft veel assists in zijn spel. Middenveld loopt niet echt, dus zou ik hem op het middenveld zetten. Ik reken hem dit niet aan, dat hij niet top is als RB. want hij is geen RB.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:42
Heb vandaag de a.s. Kampioen zien winnen met 1-4 .
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:11
En toen ging je wekker? Vond het van beide kanten zeer slecht, spannend was het wel. Ik zie nog geen uitgesproken kampioen voetballen, dat maakt het dan wel weer leuk
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Grote persoonlijke teleurstelling na Klassieker: "Zoiets mag mij niet gebeuren"