Tottenham geeft Liverpool-verdedigers en Klopp nog meer stof tot nadenken

Tottenham geeft Liverpool-verdedigers en Klopp nog meer stof tot nadenken

zondag 22 oktober 2017 om 18:52

Tottenham Hotspur heeft zondag de Engelse topper tegen Liverpool winnend afgesloten. Op Wembley, waar een Premier League-recordaantal van 80,827 toeschouwers aanwezig was, werd het mede door twee goals van Harry Kane 4-1.

Op de overwinning van Tottenham viel weinig af te dingen. De Londenaren waren dodelijk effectief in de aanval, maar werden ook in het zadel geholpen door de verdedigers van Liverpool. Vooral Dejan Lovren maakte er - niet voor het eerst dit seizoen - een potje van.

Na de snelle 1-0 van Kane ging Lovren als een amateur onder de bal door. Kane had vervolgens alle ruimte om de bal af te leveren bij Heung-min Son, die de 2-0 liet aantekenen na twaalf minuten. Mohamed Salah deed vervolgens wat terug met de 2-1, maar in de buurt van de punten kwam Liverpool nooit.

Op slag van rust maakte Tottenham de belangrijke 3-1 via Dele Alli. Vroeg in de tweede helft gooide Kane de Premier League-topper in het slot. Door de overwinning klimt Tottenham naar de derde plek, met vijf punten achterstand op koploper Manchester City. Liverpool is de nummer negen in Engeland.

Plaats een reactie

zondag 22 oktober 2017 om 18:54
Op en top genoten, vooral van de stormachtige eerste 20 minuten waarin de verdedigers van Liverpool vooral sterretjes zagen. Mij rest weinig anders dan me vanavond maar eens schaamteloos te bezatten, COYS.
Vind ik leuk
HveenLFC +3040
zondag 22 oktober 2017 om 18:56
Gefeliciteerd, gozer! Jullie speelden goed en verdiend gewonnen. Maar het is niet Kane die mij vanavond nachtmerries gaat bezorgen maar F***ing Lovren en Mignolet!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:58
Tnx, sportief. En Lovren was beyond woeful en Klopp kon ook weinig anders dan hem na 30 minuten al naar de kant halen (wat toch behoorlijk pijnlijk is op Wembley tijdens een topper).
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 18:59]
Vind ik leuk
JDW1988 +1294
zondag 22 oktober 2017 om 19:03
En dat mag jij geheel verdiend doen kerel! Haha, gefeliciteerd.
Was poosje geleden ook dat Spurs gewonnen had van Liverpool.

Ik sta elke keer verbijsterd te kijken als ik zie hoe er verdedigd word bij ons.
Telkens als je denkt dat het niet slechter kan, is daar gelukkig altijd nog onze rots in de branding:Dejan Lovren... om het Tegendeel te bewijzen.
Vind ik leuk
HveenLFC +3040
zondag 22 oktober 2017 om 19:06
Ik heb nog steeds alle vertrouwen in Klopp, maar hij mag best wel kritiek krijgen op het feit dat die niet in deze verdediging heeft geïnvesteerd! Ach ja, hopelijk zien we Lovren pas terug in de League cup...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:41
Jij was het toch die spelers als Firmino en Henderson titstrijd waardig beschouwde? Liverpool heeft een uutermate zwakke selectie, goed voor een plekje in de middenmoot/subtop
Vind ik leuk
HveenLFC +3040
zondag 22 oktober 2017 om 21:24
Zou kunnen, zeker over Firmino :P

Hij was niet goed vandaag, maar hij is een hele goede speler, en past perfect in het systeem van Klopp! Henderson vind ik niet goed genoeg als verdedigende middenvelder. Hij is wel een prima box-to-box speler, maar natuurlijk niet van top klasse...
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 18:57
Altijd mooi om te zien, ex Ajax spelers die het goed doen in de top!
Vertonghen, Aldeweirekd, Eriksen!
Maar Sanchez!! Wat een indrukwekkende topper is het toch! Moeiteloos past hij zich aan! Dat hij een topper zou worden zag ik al in die Copa wedstrijden, maar altijd leuk om te zien hoe het er zo uit komt, geweldige verdediger!
Vind ik leuk
Zippy +2753
zondag 22 oktober 2017 om 19:09
ff remmen gast.
Vertonghen en Alderweireld speelden geweldig, maar Eriksen was weer een ramp.
Eén maal (1x) een pas naar voren en een kopstoot en al de rest van zijn balaannames hadden een pas naar achter tot gevolg.
Wat een angsthaas is die speler geworden.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zondag 22 oktober 2017 om 19:11
Ik oordeel niet op één wedstrijd;)
Ik volg de Spurs al jaren.
Vind ik leuk
Mo +8004
zondag 22 oktober 2017 om 19:28
Volledig terecht dat hij Eriksen noemt. Met Kane en Alli de beste speler van Spurs. Geweldige speler.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
maandag 23 oktober 2017 om 08:39
Zonder Eriksen zou Kane de helft minder scoren.
Vind ik leuk
Mo +8004
maandag 23 oktober 2017 om 08:41
De helft is heel erg overdreven. Natuurlijk is Eriksen heel belangrijk als aangever maar Kane kan zelf ook iets creëeren.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
maandag 23 oktober 2017 om 08:45
Dat is ook wel waar, maar je ziet toch dat Eriksen vaak ruimte maakt door bewegingen waardoor Kane in scoringpositie komt en natuurlijk de assists.
Vind ik leuk
Mo +8004
maandag 23 oktober 2017 om 09:19
Zeker waar, Eriksen is van levensbelang voor Tottenham
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:46
Knap dat Tottenham het met 10 man wist te winnen dan.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
maandag 23 oktober 2017 om 08:38
Eriksen heeft de beste passes op aarde. Hij kan een bal precies plaatsen waar hij wil. In corner en vrije trappen is hij de beste in de BPL. Ook qua loop vermogen en heeft verschrikkelijk veel creativiteit. Hij speelde vandaag wat minder.
Vind ik leuk
Zippy +2753
maandag 23 oktober 2017 om 08:48
Wat een onzin man.
Eriksen mag de schoenen van De Bruyne nog niet poetsen.
....... Eriksen heeft de beste passes op aarde, klopt inderdaad, maar dat zijn passes naar achter of breedte leggers hahaha.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
maandag 23 oktober 2017 om 08:50
Als er een op aarde geen breed leggers geeft maar de ballen echt fantastisch tussen de 5 meter en penalty stip geeft dan is Eriksen het wel. Zijn steekballen zijn het meest op maat van alle spelers op aarde.
Vind ik leuk
Zippy +2753
maandag 23 oktober 2017 om 08:55
Neem nu maar snel een tasje koffie met een suikertje, want je suikerspiegel is gevaarlijk laag, gast.
Tjonge, tjonge, wat een onzin op een maandag morgen.
Vind ik leuk
HveenLFC +3040
zondag 22 oktober 2017 om 18:58
2e keer dit seizoen dat we vernederd zijn geweest... Deze verdediging kan echt niet langer!
Vind ik leuk
Mo +8004
zondag 22 oktober 2017 om 19:29
Echt een drama inderdaad. Die Lovren is me toch een partij slecht zeg ongelooflijk
Vind ik leuk
HveenLFC +3040
zondag 22 oktober 2017 om 19:30
Helaas wel.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:58
Zo zie je dat het toch een matig team is dat Liverpool

Aanvallend leuk maar defensief is het zwaar onder de maat

Met Matip en Lovren win je dit soort potten en ook de prijzen niet
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:21
matip is een prima verdediger maar als je met lovren moet spelen is het wel kansloos
Vind ik leuk
HveenLFC +3040
zondag 22 oktober 2017 om 19:32
Mee eens Ziggo. En toch speelt Matip dit seizoen toch matig, hoor.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:45
Matip is zeker niet verkeerd maar voor de top is het niet goed genoeg man
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
zondag 22 oktober 2017 om 19:00
En te bedenken dat Mourinho de bus parkeerde, als hij ging aanvallen had hij dik gewonnen tegen deze verdediging
Vind ik leuk
JDW1988 +1294
zondag 22 oktober 2017 om 19:05
Waarom heeft hij dat niet gedaan dan?
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
zondag 22 oktober 2017 om 19:21
Omdat hij een knakworst is.

Kijk hoe zijn team het nu doet omdat zijn team geen vertrouwen had omdat ze de bus parkeerde tegen jullie.
Vind ik leuk
Hyena +19680
zondag 22 oktober 2017 om 19:39
"Omdat hij een knakworst is."

Hahahaha.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
zondag 22 oktober 2017 om 19:44
Ik bedoel iedereen ziet toch dat Liverpool slechte verdediging heeft waarom zou je daar dan niet Martial, Rashford, Lukaku en Mikhitaryan op los laten gaan.
Vind ik leuk
Hyena +19680
zondag 22 oktober 2017 om 19:58
Ja, mij hoef je echt niet te overtuigen hoor. Ik vind Mourinho een absolute lafbek.
Vind ik leuk
JDW1988 +1294
zondag 22 oktober 2017 om 20:17
Ja ging echt prima tegen Huddersfield gisteren.

Maar dat begreep ik ook echt absoluut niet, als je zoveel individuele klasse hebt als United en je gaat een bus parkeren.
Dat vond ik toen ook in zn Chelsea periode..

Rare man die Mourinho
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:02
Al eerder geconstateerd. Liverpool veel te licht voor Engelse top. Klopp zet te veel in op spelers die het niveau niet aan kunnen zoals inderdaad Lovren. Maar ook met alle respect Wijnaldum die ook te vaak onzichtbaar is.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:22
ja wijnaldum was vandaag ook onzichtbaar
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:27
Klopt. Net zo zichtbaar als in de wedstrijden die hij gespeeld heeft. Inclusief die in het ned elftal
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:30
maar dat liverpool te slecht is voor de engelse top is onzin ze spelen niet optimaal maar kijk wat ze uitgeven ten opzichte van chelsea, city en united
Vind ik leuk
Lubje +591
zondag 22 oktober 2017 om 19:10
Met deze verdediging eindigen we in de tweede helft van de PL. Er zullen echt twee goede centrumverdedigers en een goede keeper moeten worden gehaald.
Vind ik leuk
HveenLFC +3040
zondag 22 oktober 2017 om 19:14
de Vrij is een goeie optie voor in januari, aangezien ik niet denk dat Southampton van Dijk dan laat gaan.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:32
ik heb er vertrouwen in dat van dijk komt maar de vrij en van dijk allebij is ook niet verkeerd
Vind ik leuk
HveenLFC +3040
zondag 22 oktober 2017 om 19:38
Communicatie zal dan wel goed zijn ;-)
Vind ik leuk
JDW1988 +1294
zondag 22 oktober 2017 om 20:19
Voor Mignolet ook lekker trouwens .. lekker Nederlands lulle achterin.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:19
Van Geel kan Lovren wel kopen ...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:20
Was een aardig niveau verschil met onze klassieker om te zien. Pffffff
Vind ik leuk
Zippy +2753
zondag 22 oktober 2017 om 19:31
Een aardig niveau verschil met Feyenoord - Ajax.
???????
Feyenoord- Ajax had totaal geen niveau: 22 koekenbakkers.
Een inkomkaartje van 1 euro was echt 99 cent weggegooid geld.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:32
Dat bedoel ik ook Zippy hahaha
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:35
Ik moest ff 5x keer met mijn ogen knipperen. Lovren was bij Feyenoord nog de beste geweest vandaag. Haha.
Vind ik leuk
Hyena +19680
zondag 22 oktober 2017 om 19:38
Tottenham geeft Liverpool-verdedigers Klopp en nog meer stof tot nadenken
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:54
Blijf het ongelooflijk vinden dat Klopp voor dit seizoen niets heeft gedaan aan de overduidelijke zwakke plekken in de ploeg: centraal achterin en in het doel.
En natúúrlijk hadden ze Coutinho moeten laten gaan. Raakte weer geen knikker vandaag en is geen schim van zichzelf momenteel.

Spurs daarentegen heeft wél stappen gemaakt, Sánchez absolute aanwinst en veldbezetting beter dan vorig seizoen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:54
Wat een geweldige wedstrijd vooral de 1ste 20minuten .
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 10:38
Nou J.K. Ik zou mij maar zorgen gaan maken achterin met twee heel meedogenloze verdedigers fan komt het helemaal goed met Liverpool maar wat er nu gaande loopt is n levende pot met poeder.brrrr
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Tottenham geeft Liverpool-verdedigers en Klopp nog meer stof tot nadenken